بررسی RankIQ

بررسی RankIQ: آیا این ابزار سئو برای وبلاگ نویسان ارزش آن را دارد؟

زمان مطالعه 12 دقیقه

به دنبال بررسی RankIQ هستید و نمی‌دانید که آیا این ابزار سئو ارزش آن را دارد؟ در اینجا چیزی است که ما در مورد این ابزار سئو برای وبلاگ نویسان فکر می کنیم.

اگر یک وبلاگ نویس هستید، احتمالا همیشه به دنبال راه هایی برای بازدید بیشتر از صفحه به وبلاگ خود هستید. اگر این برای شما درست است، پس ما فقط ابزاری را برای شما داریم که باید آن را بررسی کنید.

وقتی صحبت از بهبود نحوه نمایش وبلاگ یا وب سایت شما در نتایج جستجو (SEO) می شود، داشتن ابزار مناسب مهم است. و ما این را کاملا درک می کنیم. پیدا کردن یک ابزار سئو برای وبلاگ ها که استفاده از آن آسان باشد می تواند بسیار سخت باشد.

بسیاری از ابزارهای سئو سخت هستند، درک آنها غیرممکن است و دارای ویژگی های اضافی زیادی هست که یک وبلاگ نویس هرگز از آنها استفاده نخواهد کرد.

اما، همه چیز تغییر کرده است!

اخیرا، ما شروع به استفاده از یک ابزار جدید سئو کردیم که فقط برای وبلاگ نویسان ساخته شده است به نام RankIQ.

RankIQ ابزاری است که از هوش مصنوعی برای کمک به نمایش پست های وبلاگ شما در صفحه اول گوگل استفاده می کند. و فقط برای وبلاگ ها ساخته گردیده. هدف آن این است که بتوانید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهتر کنید تا بتواند رتبه بالاتری داشته باشد.

چه یک وبلاگ نویس جدید باشید و چه سال هاست که وبلاگ نویسی کرده اید، ما فکر می کنیم RankIQ می تواند به شما در بهبود محتوای جدید و پست های وبلاگ قدیمی کمک کند، و همچنین به شما کمک می کند تا ایده هایی را برای کلمات کلیدی جدید بنویسید.

نکات کلیدی

RankIQ یک ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی است که به رتبه بندی محتوای جدید و قدیمی در صفحه اول گوگل کمک می کند.

این ابزار به طور خاص برای وبلاگ ها طراحی گردیده و استفاده از آن آسان است.

RankIQ دارای یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی هست که این تحقیق را برای شما انجام داده، و کتابخانه کلمات کلیدی آنها دارای کم رقابت ترین کلمات کلیدی پربازدید در هر جایگاه وبلاگ نویسی است.

حسابرسی رتبه‌بندی RankIQ به شما کمک می‌کند پست‌های وبلاگی را پیدا کنید که در حال از دست دادن موقعیت خود در نتایج جستجو هستند و نیاز به به‌روزرسانی دارند.

Content Optimizer از RankIQ به شما کمک می‌کند محتوایی بسازید که Google واقعاً دوست دارد با نشان دادن مواردی که در پست‌های وبلاگ شما وجود ندارد، بنابراین می‌توانید آن‌ها را تنها در 30 دقیقه بهبود ببخشید.

با برنامه ریز محتوا و داشبورد اهداف RankIQ، می توانید پست های خود را به راحتی برنامه ریزی کنید. همچنین به شما کمک می کند اهداف خود را برای ایجاد پست های جدید و به روز رسانی پست های موجود پیگیری کنید.

بررسی RankIQ

در زیر بررسی RankIQ من است.

سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، همه چیز در مورد بهبود سایت شماست تا زمانی که افراد عبارات خاصی را در گوگل جستجو می کنند، بیشتر نشان داده شود.

به عنوان مثال، زمانی که شخصی در گوگل جستجو می نماید، کلمات یا عباراتی را برای یافتن اطلاعات تایپ می کند. سئو به معنای اطمینان از این است که وقتی کسی چیزی مرتبط با وبلاگ شما را جستجو می‌کند، مثلاً «همه‌های جانبی» یا «نکات سفر با بودجه»، گوگل می‌داند که وبلاگ شما اطلاعات مفیدی در مورد آن موضوع دارد.

این شامل بهتر کردن محتوای شما برای موتورهای جستجو می شود. با استفاده از استراتژی های مختلف می توانید وب سایت خود را در نتایج جستجو بالاتر نشان دهید (مانند اولین لینکی که در گوگل به شما نشان داده می شود، به جای آخرین).

این برای وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوا بسیار مهم است زیرا وقتی وب سایت شما بالاتر نشان داده می شود، بازدیدکنندگان بیشتری دریافت می کنید که می تواند منجر به کسب درآمد بیشتر از وب سایت شما شود.

RankIQ چیست؟

RankIQ یک ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای وبلاگ نویسان ساخته شده است و به وبلاگ نویسان کمک می کند تا تعادل کامل بین تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا را پیدا کنند.

RankIQ به وبلاگ نویسان کمک می کند (خواه شما کاملاً جدید هستید یا اگر یک وبلاگ نویس با تجربه هستید) با دادن کلمات کلیدی کم رقابت و مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی، محتوای خود را در موتورهای جستجو رتبه بالاتری ارائه دهند.

برخی از ویژگی های کلیدی RankIQ عبارتند از:

کتابخانه کلمات کلیدی حاوی کلمات کلیدی کم رقابت در بسیاری از جایگاه‌های مختلف، مانند غذا، امور مالی شخصی، هنر/صنایع دستی، دیزنی، DIY، سلامت، مدرسه خانگی، مسافرت، سلامت، تعطیلات، بازی، مد، و عروسی. اینها عبارات کلیدی کم رقابت با پتانسیل ترافیک هستند که توسط براندون گیل و تیم تحقیقاتی کلمات کلیدی او مدیریت می شوند.

یک Content Optimizer که پست‌های وبلاگ موجود شما را تجزیه و تحلیل می‌کند، توصیه‌هایی را به شما می‌گوید و بر اساس سطح بهینه‌سازی آن به محتوا درجه می‌دهد. گزارش سئوی مبتنی بر هوش مصنوعی پیشنهادهایی را برای عناوین پست وبلاگ، سرفصل ها، موضوعاتی که باید در یک پست وبلاگ پوشش داده شود و سایر عناصر داخل صفحه ارائه می دهد.

حتی یک گروه RankIQ Mastermind وجود دارد که برای کاربران پولی RankIQ باز است (به علاوه شما می توانید مستقیماً به بنیانگذار، برندون گیل، در این گروه فیس بوک دسترسی داشته باشید).

با استفاده از RankIQ، وبلاگ نویسان می توانند در زمان تحقیق کلمات کلیدی صرفه جویی کنند و شانس خود را برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو افزایش دهند. این ابزار برای بسیاری از جایگاه‌های مختلف وبلاگ کار می‌کند و می‌تواند به وبلاگ نویسان بدون توجه به قدرت دامنه یا تجربه آنها کمک نماید.

به طور کلی، RankIQ یک ابزار بسیار مفید برای کسانی است که می خواهند سئوی خود را بهبود بخشند و بازدیدهای بیشتری از صفحه به وبلاگ خود داشته باشند.

پس زمینه RankIQ

براندون گیل خالق RankIQ است و متوجه شد که نیاز به یک ابزار SEO فقط برای وبلاگ نویسان وجود دارد بنابراین RankIQ را ایجاد کرد.

او تجربه زیادی در صنعت وبلاگ نویسی و سئو دارد و همچنین یکی از محبوب ترین پادکست های وبلاگ نویسی اپل به نام “میلیونر بلاگ” را اجرا می کند. در واقع، وبلاگ های شخصی او هر ماه بیش از 5000000 بازدیدکننده دارد.

RankIQ چگونه کار می کند

RankIQ یک مجموعه ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند به رتبه بندی پست های وبلاگ شما در صفحه اول گوگل کمک کند.

در اینجا برخی از ابزارهای اصلی که می توانید در RankIQ استفاده کنید آورده شده است:

1. تحقیق کلمات کلیدی

RankIQ به شما کمک می کند کلمات کلیدی کم رقابت و پربازدید را برای جایگاه خود پیدا کنید. این به شما امکان می دهد تا روی ایجاد محتوایی که مردم در جستجوی آن هستند تمرکز کنید در حالی که با رقابت کمتری روبرو هستید.

بنابراین، اگر فکر کردن در مورد اینکه در مورد چه چیزی بنویسید سخت است یا اگر می‌خواهید ایده‌های پست وبلاگ جدید را طوفان فکری کنید، این می‌تواند مکانی عالی برای شروع باشد.

شما به سادگی به کتابخانه کلمات کلیدی بروید و جایگاه خود را انتخاب کنید.

طاقچه های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد. پس از انتخاب جایگاه خود، کلمات کلیدی برای شما نمایش داده می شوند.

هنگامی که ما به دنبال طاقچه “Personal Finance: Side Hustles” شدیم، نزدیک به 2000 کلمه کلیدی در این جایگاه بسیار خاص برای ما نمایش داده شد.

این هم یک اسکرین شات از چیزی که دیدیم:

سپس، اگر یک عبارت کلیدی وجود دارد که می‌خواهید درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، به سادگی می‌توانید روی «Run Report» کلیک نمایید. شما فقط تعداد محدودی از این موارد را دریافت می کنید، و این بستگی به برنامه ماهانه ای دارد که برای آن پرداخت می کنید – بنابراین باید در انتخاب مواردی که می خواهید گزارش تهیه کنید، دقت فرمایید.

اگر برای ایده های کلیدواژه جدید نیازی به کمک ندارید، نیازی به استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی آنها ندارید. می توانید به سادگی به بخش گزارش ها بروید و کلمه کلیدی را که می خواهید در مورد آن بنویسید را وارد کنید.

سپس این گزارش سئو تعداد کلمات پیشنهادی، ظاهر رقابت شما، موضوعاتی که ممکن است بخواهید در محتوا پوشش دهید، تحلیل عنوان و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

2. بهینه ساز محتوا

هنگامی که شما یک گزارش SEO را اجرا می کنید، پیشنهاداتی در مورد مواردی که باید در پست وبلاگ خود اضافه نمایید، ایده های عنوان، مدت زمان پست وبلاگ شما و موارد دیگر دریافت می کنید. با استفاده از این دستورالعمل ها، می توانید محتوای بهینه شده را در نیمی از زمان بنویسید.

چیزی که ما در مورد RankIQ دوست داریم این است که می توانید پست های وبلاگ خود را بگیرید و آنها را در RankIQ وارد کنید و دقیقاً ببینید که برای بهبود آن و تبدیل آن به محتوای با کیفیت باید دقیقاً چه کاری انجام دهید.

این ابزار تعداد کلمات پیشنهادی را به شما می دهد و همچنین به شما نمره ای (از A++ تا F) در مورد آنچه نوشته اید می دهد. نمراتی که این ابزار به شما می دهد به نوعی آن را بیشتر به یک بازی تبدیل می کند تا چیزی برای کار کردن داشته باشید، این یک ویژگی است که ما دوست داریم (مثلاً اگر محتوایمان را روی ابزار کپی کنیم و به ما یک F بدهد، پس قطعاً دیوانه وار روی آن کار خواهیم کرد تا زمانی که A را بگیریم!).

این ابزار همچنین موضوعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که در پست وبلاگ خود در ارتباط با کلمه کلیدی هدفی که در مورد آن می نویسید، پوشش دهید، که به شما کمک می کند تا خطوط کلی برای پست های وبلاگی که می نویسید ایجاد کنید.

این ابزار حتی دارای بخش «تجزیه و تحلیل عنوان: موضوعاتی که گوگل در عناوین می‌پسندد» نیز دارد – تا بتوانید بهترین عنوان ممکن برای محتوای جدید خود را بررسی کنید.

چه بخواهید پست‌های قدیمی را بهبود ببخشید یا یک پست جدید وبلاگ بنویسید، گزارش‌های SEO RankIQ بسیار مفید هستند.

3. ردیابی عملکرد

RankIQ همچنین دارای ویژگی است که در آن عملکرد محتوای خود را ردیابی می‌کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام می‌دهید، که می‌تواند به شما کمک کند تا از روندها و الزامات فعلی سئو به‌روز بمانید.

شما به سادگی با رفتن به تب حسابرسی رتبه بندی در RankIQ، اکانت Google Search Console وبلاگ خود را به RankIQ متصل کنید.

همه این ویژگی ها در کنار هم واقعا به شما کمک می کند تا بهترین پست وبلاگ را بنویسید تا شانس بیشتری برای رتبه بندی در گوگل داشته باشید.

چه کسی باید از RankIQ استفاده کند؟

ما شخصاً فکر می کنیم که اگر وبلاگ دارید، RankIQ مفید است و اگر می خواهید بازی SEO خود را بهبود ببخشید، RankIQ برای شما ضروری است.

در اینجا دلیل آن است:

بلاگرها – اگر به دنبال افزایش ترافیک ارگانیک و رشد وبلاگ خود هستید، RankIQ می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی مناسب را پیدا نمایید و پست های وبلاگ خود را بهینه کنید تا رتبه بالاتری داشته باشند.

کسب‌وکارها – برای کسب‌وکارهایی که از پست‌های وبلاگ برای ایجاد آگاهی و ایجاد سرنخ استفاده می‌کنند، RankIQ بسیار مفید است. با بهینه سازی محتوای خود، می توانید خوانندگان و مشتریان بیشتری به دست آورید، تخصص خود را در محتوا نشان دهید و سرنخ ها را به مشتریان پولی تبدیل کنید. با استفاده از این ابزار، مشتریان بالقوه بیشتری می توانند پست های وبلاگ شما را پیدا نمایند.

با دانستن نحوه عملکرد RankIQ و استفاده از ویژگی های آن، می توانید محتوایی بنویسید که در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته و بازدید بیشتری از صفحه داشته باشید. هر وبلاگ نویسی این را می خواهد!

تاثیر استفاده از RankIQ در وبلاگ شما

در اینجا آمده است که چگونه RankIQ می تواند به شما کمک کند.

بهبود بازدید از صفحه با RankIQ

به عنوان یک وبلاگ نویس، همه ما می خواهیم بازدیدهای بیشتری از صفحه داشته باشیم. این فقط طبیعی است – بازدید از صفحه به این معنی هست که می توانید به افراد بیشتری کمک کنید و معمولاً درآمد بیشتری نیز کسب نمایید.

و این دقیقاً همان چیزی است که RankIQ به شما کمک می کند.

RankIQ می تواند با یافتن کلمات کلیدی پربازدید و کم رقابت به شما کمک کند بازدید از صفحه وبلاگ خود را افزایش دهید. رتبه بندی این کلمات کلیدی آسان تر است، که می تواند منجر به ترافیک ارگانیک بیشتر از نتایج جستجوی گوگل شود.

بر اساس یک مطالعه 1 ساله روی 2363 وبلاگ Mediavine که از RankIQ استفاده می کردند – این مطالعه نشان داد که وبلاگ های Mediavine با استفاده از RankIQ ترافیک SEO گوگل خود را 468٪ بیشتر از وبلاگ هایی که از RankIQ استفاده نمی کردند افزایش دادند.

این درصد شگفت انگیزی برای دیدن است!

داستان های موفقیت RankIQ

در اینجا چند خلاصه سریع از توصیفات RankIQ آمده است:

یک وبلاگ نویس تنها پس از یک سال استفاده از RankIQ توانست ترافیک خود را تا 200 درصد بهبود بخشد.

RankIQ به وبلاگ نویسان بی شماری کمک کرده تا بفهمند چه کلمات کلیدی و عباراتی را در پست های وبلاگ گم کرده اند.

RankIQ بسیار مقرون به صرفه است و به وبلاگ نویسان کمک می کند تا پست های وبلاگ بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری بنویسند.

یک وبلاگ نویس توانسته است ترافیک خود را در 6 ماه گذشته با RankIQ سه برابر کند.

با استفاده از RankIQ، این وبلاگ نویسان بهبودهایی را در ترافیک، رتبه بندی گوگل و موفقیت کلی وبلاگ خود مشاهده کرده اند. پیاده سازی RankIQ در استراتژی وبلاگ نویسی می تواند به شما در دستیابی به نتایج مشابه و رشد حضور آنلاین خود کمک کند.

RankIQ چقدر هزینه دارد؟

RankIQ دارای سه برنامه اشتراک ماهانه مختلف است:

طرح استاندارد 49 دلاری، برای 16 گزارش در ماه

برنامه حرفه ای 99 دلاری، برای 36 گزارش در ماه

199 دلار طرح حرفه ای، برای 80 گزارش در ماه

با این قیمت، جستجوی نامحدودی در کتابخانه کلمات کلیدی در همه طرح ها دریافت می کنید.

تنها چیزی که بین برنامه ها متفاوت هست میزان گزارش هایی است که هر ماه دریافت می کنید. یک گزارش اساساً یک پست وبلاگ است – اطلاعات/راهنمایی که برای یک کلمه کلیدی دریافت می کنید تا بتوانید به بهترین نحو یک پست وبلاگ را برای سئو بهینه نمایید.

در مقایسه با سایر ابزارهای سئو، این قیمت بسیار مناسب می باشد. شما هر آنچه را که به عنوان یک وبلاگ نویس برای بهبود بازدیدهای صفحه خود نیاز دارید از سئو دریافت می کنید.

چگونه RankIQ با سایر ابزارهای سئو مقایسه می شود

در زیر نحوه مقایسه RankIQ با سایر ابزارهای SEO ارائه شده است.

RankIQ در مقابل SEMrush

وقتی صحبت از تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا می شود، RankIQ و SEMrush هر دو ابزارهای مفیدی دارند. با این حال، RankIQ بر ارائه کلمات کلیدی انتخاب شده، کم رقابت و پربازدید خاص برای جایگاه شما تمرکز دارد، در حالی که SEMrush دارای تحقیقات و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی گسترده تر برای جایگاه های مختلف می باشد. RankIQ همچنین با خلاصه‌های محتوای سئو ارائه می‌شود و قیمت آن بسیار پایین‌تر و تنها ۴۹ دلار در ماه است.

RankIQ در مقابل Ahrefs

RankIQ و Ahrefs هر دو برای تحقیق کلمات کلیدی عالی هستند اما کمی متفاوت می باشند. RankIQ دارای کلمات کلیدی برد آسانی است که توسط تیم SEO آنها انتخاب شده اند و برای جایگاه دقیق شما هدف قرار گرفته اند. از سوی دیگر، Ahrefs یک ابزار کاوشگر کلمات کلیدی دارد که چندین جایگاه را پوشش می دهد، اما ممکن است برای یافتن اینکه کدام یک از کلمات کلیدی کم رقابت هستند، به تحقیق بیشتری نیاز داشته باشد. RankIQ بسیار مقرون به صرفه تر است و قیمت آن از 49 دلار در ماه شروع می شود، در حالی که Ahrefs از 99 دلار در ماه شروع می شود.

RankIQ در مقابل Surfer SEO

RankIQ و Surfer SEO هر دو برای بهینه سازی محتوا عالی هستند، اما ویژگی های متفاوتی دارند. RankIQ روی ارائه کلمات کلیدی کم رقابت و تعداد کلمات ایده آل برای کمک به شما در رتبه بالاتر در نتایج جستجو تمرکز دارد. در حالی که هر دو ابزار برای بهینه‌سازی محتوا مفید هستند، RankIQ بیشتر بر روی تحقیقات کلمات کلیدی متمرکز است و اگر به دنبال یک ابزار سئو همه‌جانبه هستید، ممکن است مناسب ‌تر باشد. با RankIQ هر ماه 16 گزارش با 49 دلار دریافت می نمایید و با Surfer هر ماه 15 گزارش با قیمت 89 دلار دریافت می کنید. ما شخصا هر دوی اینها را امتحان کرده‌ایم، و واقعاً دوست داریم استفاده از RankIQ آسان باشد.

سوالات متداول درباره RankIQ

در زیر به سوالات رایج در مورد RankIQ پاسخ داده شده است.

RankIQ چگونه کار می کند؟

RankIQ لیستی از کلمات کلیدی کم رقابت را در اختیار شما قرار می دهد و این ابزار سئو همچنین به شما در تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی سئو کمک می کند. با استفاده از RankIQ، می توانید پست های وبلاگ بیشتری بنویسید و محتوای خود را بهبود بخشید زیرا در نتایج جستجو بالاتر نشان داده می شود.

این ابزار همچنین به شما کمک می کند تا پست های وبلاگ خود را به بهترین نحو بهینه کنید. شما پیشنهاداتی در مورد مواردی که باید در پست وبلاگ خود اضافه کنید، ایده های عنوان، مدت زمان پست وبلاگ شما و موارد دیگر دریافت می کنید. با پیروی از این دستورالعمل ها، می توانید محتوای سئو را با سرعت بسیار بیشتری بنویسید.

آیا آزمایشی رایگان برای RankIQ وجود دارد؟

هیچ نسخه آزمایشی رایگانی برای RankIQ وجود ندارد، اما ما معتقدیم که برای آنچه که قبلاً دریافت می‌کنید، ارزش زیادی دارد. پایین ترین برنامه آنها با 49 دلار در ماه یک برنامه ارزشمند برای شروع است (ما نیز در برنامه استاندارد آنها هستیم).

آیا معاملات مادام العمر RankIQ وجود دارد؟

هیچ معامله مادام العمر برای RankIQ وجود ندارد. هزینه RankIQ از 49 دلار در ماه شروع می شود.

تفاوت بین Ubersuggest و RankIQ چیست؟

Ubersuggest یک ابزار SEO هست که عمدتاً بر روی ایده های کلمات کلیدی متمرکز است، در حالی که RankIQ برای وبلاگ نویسان است تا کلمات کلیدی کم رقابت را پیدا کنند و محتوای خود را بهتر بهینه نمایند (اعم از پست های وبلاگ قدیمی و جدید).

تفاوت Keysearch و RankIQ چیست؟

Keysearch یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی هست که دارای ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و ردیابی رتبه می باشد. از سوی دیگر، RankIQ برای وبلاگ نویسان طراحی گردیده و دارای کتابخانه ای از کلمات کلیدی کم رقابت برای بهبود بهینه سازی سئو و ایجاد محتوا است.

صاحب RankIQ کیست؟

RankIQ توسط وبلاگ نویس Brandon Gaille ایجاد شده است که تجربه رشد وبلاگ ها و وب سایت های موفق از طریق استراتژی های سئو و تحقیقات کلمات کلیدی را دارد. او همچنین میزبان پادکست “میلیونر وبلاگ نویس” است.

آیا RankIQ ارزش هزینه را دارد؟ آیا RankIQ ارزشش را دارد؟

ما قطعاً فکر می کنیم که RankIQ ارزش این هزینه را دارد. این یک ابزار عالی برای بهینه سازی پست های وبلاگ و رتبه بندی آنها در گوگل است. اگر به دنبال بازدید بیشتر از صفحه هستید، این یک ابزار SEO بسیار مفید است که به طور خاص برای وبلاگ نویسانی مانند ما و شما ساخته گردیده.

بررسی RankIQ – خلاصه

امیدواریم از این بررسی RankIQ لذت برده باشید.

ما فکر می کنیم که RankIQ یک ابزار عالی برای وبلاگ نویسانی است که به دنبال بازدید بیشتر از صفحه از طریق SEO هستند. استفاده از آن آسان هست و دارای ویژگی های مفید می باشد.

با تجزیه و تحلیل دقیق کلمات کلیدی و بینش رقبا، RankIQ دقیقاً آنچه را که برای موفقیت در وبلاگ نویسی نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT