ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای تجارت 2024

زمان مطالعه 11 دقیقه

هر ابزار چیزی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که همه آنها را بخوانید و بهترین گزینه را پیدا کنید. ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی را در ادامه بشناسید.

همه ابزارهای رسانه های اجتماعی در این لیست عالی هستند، اما برای اینکه در صدر بازی مارکتینگ خود باقی بمانید، باید یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی داشته باشید. به عنوان یک SMB ممکن است زمان یا مهارت لازم برای ساختن خودتان را نداشته باشید، اما در ازای قیمت یک ناهار تجاری، می توانید یک متخصص رسانه های اجتماعی را در Fiverr استخدام کنید تا کسب و کار شما را به سطح بالاتری برساند.

آیا ابزار رسانه اجتماعی فعلی شما واقعا برای شما کار می کند؟ شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا ابزار دیگری وجود دارد که استفاده از آن آسان‌تر باشد یا ویژگی‌ها یا ارزش بیشتری ارائه دهد. یا شاید لازم باشد محتوا را برای پلتفرمی که با ابزار فعلی شما یکپارچه نیست برنامه ریزی کنید.

با ابزار مناسب، در زمان صرفه جویی می کنید و رسانه های اجتماعی را به طور موثر مدیریت می کنید تا استراتژی محتوای اجتماعی شما واقعاً کارساز باشد. اما چگونه می توان فهمید که کدام یک درست است؟

اگر قبلاً از یک ابزار رسانه اجتماعی استفاده نکرده اید، انتخاب کردن بسیار دشوارتر است. بسته به اینکه به‌تازگی به‌عنوان یک وبلاگ‌نویس شروع کرده‌اید یا یک آژانس بازاریابی کامل را اداره می‌کنید، گزینه مناسب برای شما ممکن است متفاوت باشد.

قبل از اینکه زمان – یا پول خود را در هر ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، می خواهید بدانید که بهترین را انتخاب می کنید تا بتوانید ارزش فوری از استراتژی محتوای خود بگیرید.

پس از ساعت‌های بی‌شماری تحقیق، و صحبت با کسب‌وکارها در هر شکل و اندازه، ویژگی‌هایی را می‌شناسیم که بیشترین اهمیت را دارند. ما این ابزارها را برای یک ماه کامل در سایت خودمان امتحان و آزمایش کرده‌ایم و نه فقط برای بررسی.

آیا زمان یا حوصله مدیریت تمام دارایی های رسانه های اجتماعی خود را ندارید؟ Fiverr دارای تعداد زیادی از مدیران رسانه های اجتماعی آزاد حرفه ای است که بسیاری از آنها به بهترین ابزار رسانه های اجتماعی موجود دسترسی دارند. ببینید Fiverr چه چیزی برای شما در دسترس است!

آنچه ما در بهترین ابزار رسانه های اجتماعی به دنبال آن هستیم

شبکه های اجتماعی پشتیبانی شده: ما به دنبال ابزارهایی گشتیم که از مهم ترین شبکه های اجتماعی (مانند توییتر، فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام) و همچنین سایر شبکه ها پشتیبانی می کنند.

سهولت استفاده: شما می خواهید با ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی خود در زمان کمی و بدون منحنی یادگیری بزرگ شروع کنید.

تعامل اجتماعی: در حالت ایده‌آل، ابزارها باید به شما امکان نظارت و پاسخگویی مستقیم به محتوا را از پلتفرم بدهند.

انتشار و زمان‌بندی: اشتراک‌گذاری محتوا و برنامه‌ریزی برای انتشار محتوای اجتماعی باید ساده باشد.

تجزیه و تحلیل و گزارش: شما باید بتوانید به راحتی عملکرد محتوای خود را درک کنید و – در صورت لزوم – آن معیارها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌های تیم: اگر با یک تیم کار می‌کنید، باید بتوانید به طور مؤثر با یکدیگر همکاری کنید و ارتباط برقرار کنید تا وظایف به نحو احسن انجام شود.

قیمت: ما به دنبال ابزارهایی بودیم که طرحی رایگان یا آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند تا بتوانید به راحتی آنها را برای خودتان آزمایش کنید.

شماره 1 Sprout Social: بهترین ابزار All-in-One SMM

امتیاز: 4.6

 

. بهترین برای گزینه های سفارشی سازی آن

. قالب های گزارش قابل تنظیم در دسترس است

. نظارت بر کلمات کلیدی و هشتگ

. تقویم رسانه های اجتماعی مستقیم

. قیمت اولیه: 99.20 یورو در ماه

 

Sprout Social یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها و برندها است – و دلیل خوبی هم دارد. این شامل طیف گسترده ای از ویژگی های تعامل، انتشار و تجزیه و تحلیل است.

مانند سایر ابزارهای رسانه های اجتماعی، Sprout Social به شما امکان می دهد محتوا را برای توییتر، فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام و پینترست منتشر و زمان بندی کنید. اما می‌توانید از آن برای مدیریت محتوای فیس‌بوک مسنجر خود نیز استفاده کنید، که راهی عالی برای بسیاری از کسب‌وکارها برای برقراری ارتباط با مخاطبانشان است.

توجه داشته باشید که در نسخه اصلی ابزار فقط می‌توانید برای حداکثر پنج نمایه رسانه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی کنید.

انتشار و زمان بندی محتوا در چندین شبکه اجتماعی به طور همزمان بسیار آسان است. همچنین می توانید محتوا را از طریق تقویم رسانه های اجتماعی مشاهده و مدیریت کنید.

نکته حرفه ای: هنگامی که از Sprout Social برای ارسال در اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید اولین نظر را نیز در فید اینستاگرام خود ارسال کنید. این به شما امکان می دهد حتی هشتگ های بیشتری را برای کمک به کشف محتوا اضافه کنید.

مانند eClincher و Sendible، Sprout Social به شما امکان می دهد تمام پیام های دریافتی را در هر پلتفرم اجتماعی در یک صندوق ورودی مشاهده کنید. این امر باعث می شود که بدانید در تمام نمایه های اجتماعی شما چه اتفاقی می افتد و به سرعت پاسخ دهید.

نکته حرفه ای: اگر صندوق ورودی اجتماعی شما در حال شلوغ شدن است، از ابزارهای فیلتر داخلی Sprout Social برای ساده سازی آنچه می بینید استفاده کنید تا ابتدا به فوری ترین پیام ها پاسخ دهید.

اگر نیاز به گزارش در مورد فعالیت رسانه های اجتماعی دارید، می توانید این کار را با الگوهای گزارش قابل تنظیم Sprout Social انجام دهید. متناوبا، خودتان را بسازید تا بتوانید معیارهایی را که برایتان مهم هستند گزارش دهید.

سایر ویژگی های کلیدی

. یک کتابخانه محتوا برای تیم ها

. امکان اجرای تبلیغات فیس بوک در داخل پلتفرم

. پیام و سازماندهی کمپین از طریق برچسب گذاری

. نظارت بر کلمات کلیدی و هشتگ

شناسایی محتوای رسانه های اجتماعی با عملکرد بالا برای تکرار موفقیت آن

طرح استاندارد Sprout Social ارزان نیست و برای ویژگی های گزارش بهتر باید هزینه بیشتری بپردازید. با این حال، می توانید این ابزار را به صورت رایگان با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه آزمایش کنید.

جدول

ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی: شماره 2 eClincher: بهترین برای خودکارسازی

امتیاز: 4.6

. بهترین ویژگی های خودکارسازی موجود

. ادغام Canva برای ایجاد تصاویر زیبا

. همه پیام‌ها و اشاره‌ها را در یک مکان ببینید

. عملکرد پست را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنید

. قیمت شروع: 59.12 یورو در ماه

 

eClincher یکی از بهترین ابزارهای رسانه های اجتماعی برای تجارت در نظر گرفته می شود و شامل ویژگی های مفیدی برای برندها و آژانس ها است. این به شما امکان می دهد در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب و لینکدین پست ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از eClincher برای پست کردن در Google My Business و Yelp استفاده کنید، به علاوه می‌توانید Google Analytics را برای بینش بیشتر وصل کنید.

این ابزار رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهد به راحتی محتوا را ایجاد و زمان‌بندی کنید، و برنامه پست‌های خود را از طریق یک تقویم محتوای اجتماعی مرتب کنید.

نکته حرفه ای: از ادغام eClincher’s Canva برای ایجاد آسان تصاویر زیبا برای اشتراک گذاری استفاده کنید.

eClincher دارای یک صندوق ورودی اجتماعی است که به شما امکان می دهد پیام ها، مکالمات، اشاره های اجتماعی و موارد دیگر را در یک مکان مشاهده کنید. می‌توانید از داخل پلتفرم پاسخ دهید و تعامل در رسانه‌های اجتماعی را به فرآیندی روان تبدیل کنید.

 

نکته حرفه‌ای: با استفاده از AutoPost با صف‌های هوشمند برای شناسایی و اشتراک‌گذاری محتوا در دسته‌های مختلف، پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را در خلبان خودکار قرار دهید. و می توانید از AutoPost با RSS برای اشتراک گذاری خودکار محتوا از منابع قابل اعتماد استفاده کنید. این یک راه عالی برای افزایش اقتدار و در عین حال صرفه جویی در زمان است.

با eClincher، می‌توانید عملکرد پست رسانه‌های اجتماعی را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنید و به شما امکان می‌دهد استراتژی خود را فوراً اصلاح کنید. این ابزار همچنین تولید و سفارشی کردن گزارش ها را آسان می کند.

سایر ویژگی های کلیدی

. نظارت بر هشتگ و کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا محتوای مرتبط را پست کنید و به آن پاسخ دهید

. تنظیم محتوا با فیدهای محتوای پیشنهادی

. تایید پست برای تیم ها

. کتابخانه رسانه تیم

. ادغام با Giphy، Pocket، Sniply و موارد دیگر

برای کاربران رسانه های اجتماعی تجاری، eClincher دارای نرخ ماهانه مقرون به صرفه ای است و شما می توانید آن را به صورت رایگان با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه بررسی کنید.

شماره 3 SocialPilot: بهترین گزینه بودجه

امتیاز:4.2

. بهترین برای مقرون به صرفه بودن کلی آن

. ویژگی های مشترک متعدد

. تجزیه و تحلیل موجود برای محتوای رسانه های اجتماعی

. ابزار تحقیق کلمات کلیدی را برای کمک ارائه می دهد

. قیمت شروع: 30.06 یورو در ماه

 

SocialPilot به عنوان یک ابزار رسانه اجتماعی تیمی کوچک، شامل بسیاری از ویژگی‌های مشترک است. با طیف گسترده ای از پلتفرم های رسانه های اجتماعی کار می کند و مدیریت کل حضور اجتماعی خود را در یک مکان آسان می کند.

SocialPilot با Twitter، Facebook، LinkedIn، Instagram، Pinterest، Tumblr و Google My Business کار می کند. شما می توانید تا ده ادغام رسانه های اجتماعی را با این ابزار در ارزان ترین طرح مدیریت کنید.

نکته حرفه ای: اگر در حال خدمت به بازار روسیه هستید، SocialPilot تنها ابزار رسانه اجتماعی در لیست ما است که با VK، یک شبکه رسانه اجتماعی محبوب برای روسی زبانان، کار می کند.

زمان‌بندی محتوا ساده است، و پس از انجام آن، می‌توانید آن را از طریق یک تقویم شبکه‌های اجتماعی بکشید و رها کنید. SocialPilot همچنین شامل یک صندوق ورودی اجتماعی برای مدیریت محتوای ورودی در یک مکان است.

نکته حرفه ای: با استفاده از ویژگی برچسب گذاری داخلی SocialPilot، تعامل با محتوای رسانه های اجتماعی را افزایش دهید. این یک راه عالی برای گسترش دسترسی شما است.

 

یکی دیگر از ویژگی های عالی این ابزار رسانه های اجتماعی این است که آن را دارد

تجزیه و تحلیل تمام محتوای رسانه های اجتماعی شما را فراهم می کند، حتی اگر از طریق SocialPilot پست نشده باشد. این به شما یک راه آسان برای دریافت بینش در مورد پست محتوا، مخاطبان و تأثیرگذاران می دهد تا بتوانید استراتژی خود را بهبود ببخشید.

سایر ویژگی های کلیدی

. محتوای برنامه ریزی انبوه از قبل، با هزاران پست مجاز در صف شما

. محتوای خود را بر اساس اکانت رسانه اجتماعی یا گروه فیلتر کنید

. از طریق جستجوی کلمات کلیدی برای محتوای رسانه های اجتماعی ایده بگیرید

. محتوای تیم را با سیستم تایید مدیریت کنید

طرح فردی SocialPilot نسبتاً ارزان است. همچنین شامل برنامه های حرفه ای مقرون به صرفه است که به شما امکان می دهد با تیم ها کار کنید. به علاوه، یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان دریافت خواهید کرد.

ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی: شماره 4 Sendible: بهترین ابزارهای مارکتینگ آنلاین

امتیاز: 4.2

. بهترین برای افزایش مقیاس کسب و کار شما

. زمان‌بندی پست‌ها در چندین پلتفرم همزمان

. بسیاری از ابزارهای همکاری و ارتباط

. Sendible پیشنهادات محتوا را ارائه می دهد

. قیمت شروع: 29.06 یورو در ماه

 

Sendible یکی از بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی است که امروزه در دسترس است، با ویژگی هایی که برای همه ارائه می دهد. با Sendible، می توانید در تمام شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی، از جمله توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و یوتیوب پست ارسال کنید.

نکته حرفه ای: Sendible فقط برنامه ریزی رسانه های اجتماعی را انجام نمی دهد. همچنین می توانید برای پلتفرم های وبلاگ نویسی (وردپرس، تامبلر، مدیوم و بلاگر)، و همچنین تبلیغات فیس بوک و کسب و کار من در گوگل، محتوا ایجاد و زمان بندی کنید. این باعث می شود آن را به یک ابزار همه جانبه خوب برای کاربران تجاری تبدیل کنید.

Sendible زمان‌بندی محتوا برای چندین پلتفرم را در یک زمان آسان می‌کند و داده‌های عمیقی را در مورد محتوایی که پست می‌کنید ارائه می‌کند. الگوهای گزارش از پیش ساخته شده آن به این معنی است که می توانید تنها با چند کلیک یک گزارش رسانه اجتماعی آماده برای مشتری داشته باشید.

نکته حرفه ای: از ویژگی تجزیه و تحلیل احساسات Sendible استفاده کنید تا بفهمید مخاطبان اجتماعی شما در مورد محتوایی که پست می کنید چه احساسی دارند و استراتژی خود را بر اساس آن تغییر دهید. همچنین می توانید با استفاده از گوش دادن اجتماعی بررسی کنید که به اهداف تعامل خود می رسید. این به شما امکان می دهد زمانی که از شما نام برده می شود مطلع شوید تا بتوانید بلافاصله پاسخ دهید.

 

سایر ویژگی های کلیدی

. مدیریت متمرکز پیام های اجتماعی از طریق صندوق ورودی رسانه های اجتماعی، جایی که می توانید فورا به آنها پاسخ دهید

. توانایی اشتراک‌گذاری مجدد محتوای رسانه‌های اجتماعی با بهترین عملکردتان

. وظایف تیمی و گردش کار برای بهبود همکاری و ارتباطات

. پیشنهادات محتوا برای به اشتراک گذاری و پسندیدن بیشتر شما طراحی شده است

قیمت گذاری Sendible با نرخ ماهانه پایین برای افراد انفرادی شروع می شود و شامل برنامه هایی برای تیم های کوچک و بزرگتر می شود. با این حال، همه برنامه ها با یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می شوند، بنابراین می توانید خودتان آن را بررسی کنید.

شماره 5 Hootsuite: ابزار عالی تجزیه و تحلیل

امتیاز: 4.0

. بهترین راه حل همه در یک رسانه های اجتماعی

. دارای تجزیه و تحلیل برای تمام محتوای شما

. کتابخانه محتوای مشترک برای تیم ها

. برای زمان‌بندی، تقویم را بکشید و رها کنید

. قیمت اولیه: 19.04 یورو در ماه

 

Hootsuite نه تنها یکی از محبوب‌ترین ابزارهای رسانه‌های اجتماعی است، بلکه یک نسخه کاملاً رایگان را ارائه می‌دهد. بیش از ده سال است که وجود دارد و دارای ویژگی های فراوانی برای وبلاگ نویسان، صاحبان مشاغل کوچک و حتی تیم ها است.

با Hootsuite می توانید در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و کانال یوتیوب خود پست بگذارید.

نکته حرفه ای: اعتبار وردپرس خود را وارد کنید و همچنین می توانید در نسخه رایگان Hootsuite به وبلاگ وردپرس خود ارسال کنید. این باعث می شود Hootsuite یک داشبورد مدیریت محتوا همه کاره عالی باشد.

افزودن شبکه‌های اجتماعی و زمان‌بندی محتوا با Hootsuite بسیار ساده است و می‌توانید به راحتی محتوایی را که می‌خواهید پست کنید پیش‌ نمایش کنید. رابط کاربری در مقایسه با ابزارهایی مانند Buffer یا Sendible کمی قدیمی به نظر می رسد، اما وقتی صحبت از عملکرد واقعی می شود، اکثر ویژگی ها واقعاً خوب کار می کنند.

نکته حرفه ای: در حالی که Hootsuite صندوق ورودی اجتماعی یکپارچه ندارد، همچنان می توانید محتوای رسانه های اجتماعی را بدون خروج از پلتفرم نظارت کرده و به آن پاسخ دهید. این باعث صرفه جویی زیادی در زمان مدیریت رسانه های اجتماعی می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب Hootsuite این است که برخلاف برخی از ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید تجزیه و تحلیل تمام محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را دریافت کنید – نه فقط آنچه از طریق پلتفرم پست شده است. این امر ارزیابی موفقیت استراتژی خود را آسان می کند. با این حال، این ویژگی فقط با برنامه های پولی در دسترس است.

 

سایر ویژگی های کلیدی

. محتوای توصیه شده برای پست بر اساس هشتگ های نظارت شده و جستجوهای ذخیره شده

. یک کتابخانه محتوای مشترک برای تیم های رسانه های اجتماعی

. توانایی تجسم و مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی از طریق یک تقویم کشیدن و رها کردن

. ویژگی های تایید محتوا برای تیم ها

. محتوای رسانه های اجتماعی آسان که مستقیماً از داشبورد تقویت می شود

Hootsuite یکی از بهترین ابزارهای رایگان رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد با سه پروفایل رسانه اجتماعی کار کنید و 30 پیام اجتماعی را از قبل برنامه ریزی کنید. برای تجزیه و تحلیل، زمان‌بندی نامحدود، و ده پروفایل رسانه‌های اجتماعی یا بیشتر، باید با نرخ کم ماهانه ارتقا دهید. یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه برای برنامه های پولی در دسترس است، بنابراین می توانید ابتدا آن را بررسی کنید.

 

ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی: شماره 6 Buffer: بهترین طرح رایگان

امتیاز: 4.0

. بهترین ابزار رایگان رسانه های اجتماعی

. زمانبندی محتوا با کاربری آسان

. تجزیه و تحلیل عمیق برای استفاده در دسترس است

. رابط کاربری مدرن و ساده برای پیمایش

. قیمت شروع: 0 یورو در ماه

 

هنگامی که به دنبال بهترین ابزار رایگان رسانه های اجتماعی هستید، Buffer همیشه در لیست است (که دقیقاً همان جایی است که باید باشد). در نسخه رایگان چیزهای زیادی ارائه می دهد و استفاده از آن به طرز مضحکی آسان است.

نسخه رایگان Buffer امکان ارسال پست در توییتر، فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام را فراهم می کند. اگر می خواهید در Pinterest پست کنید، باید آن را ارتقا دهید. می توانید در هر پلتفرم به چندین حساب پست کنید.

نکته حرفه ای: برای استفاده موثر از Buffer، برنامه پست ایده آل خود را از قبل برای هر پلتفرم تنظیم کنید. این باعث می شود هنگام استفاده از رابط وب، برنامه یا بوک مارکلت، محتوا را به صف پست خود اضافه کنید.

Buffer یک رابط جذاب، مدرن و تک صفحه ای دارد که می توانید متن، تصاویر و ویدیوها را با چند کلیک آپلود کنید. با این حال، نمی توانید گالری تصاویر اینستاگرام را مستقیماً از ابزار آپلود کنید.

نکته حرفه ای: از نشانکلت Buffer و ادغام با ابزارهایی مانند Pocket برای زمان بندی محتوا از سراسر وب استفاده کنید.

نسخه سنتی Buffer، که اکنون به عنوان Buffer Publish شناخته می شود، ویژگی های تعامل اجتماعی را در خود جای نمی دهد. برای دسترسی به چنین قابلیت هایی، باید در Buffer Reply سرمایه گذاری کنید.

با نسخه رایگان Buffer، تجزیه و تحلیل اولیه محتوای خود را دریافت می کنید. برای جزئیات بیشتر، از جمله برداشت‌ها، دسترسی، کلیک‌ها و نظرات، باید به یک طرح پولی ارتقا دهید.

 

سایر ویژگی های کلیدی

. محتوا را همانطور که پیدا کردید برنامه ریزی کنید (نشر بافر)

. مدیریت تعاملات رسانه های اجتماعی از طریق صندوق ورودی تیم (پاسخ بافر)

. اندازه‌گیری عملکرد محتوا با تجزیه و تحلیل عمیق (تحلیل بافر، هنوز در نسخه بتا)

اگر می‌خواهید ویژگی‌های تیمی و حتی تحلیل‌های پیشرفته‌تری داشته باشید، به طرح حرفه‌ای با قیمت معقول Buffer نیاز دارید. یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان وجود دارد تا بتوانید آن را بررسی کنید. وبلاگ نویسان و مبتدیان احتمالاً طرح رایگان Buffer را نقطه شروع خوبی خواهند یافت.

بهترین ابزار رسانه های اجتماعی کدامند؟

اگر به دنبال یک رقیب همه جانبه خوب هستید، Hootsuite هنوز یک ابزار مفید است. استفاده از بافر آسان است و زمانی که به تازگی در رسانه های اجتماعی شروع به کار کرده اید مفید است.

در همین حال، کسب و کارهای بزرگتر ممکن است eClincher، Sprout Social و SocialPilot را مفیدتر بدانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT