ابزار سوشال منیجر

6 ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی | خرید ابزار سوشال منیجر 2024

زمان مطالعه 14 دقیقه

رسانه های اجتماعی در 18 ماه گذشته دچار تحول بوده اند. توییتر اکنون X است، هوش مصنوعی در همه جا وجود دارد، Threads به وجود آمده، و Mastodon هم داستان خود را دارد. معرفی  ابزار سوشال منیجر را در ادامه بخوانید.

با وجود هرج و مرج، رسانه های اجتماعی هنوز یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود برای کسب و کارهای مدرن هستند.

خرید با پی پال

می‌توانید از آن برای یافتن مشتریان جدید، هدایت ترافیک به سایت خود و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی استفاده کنید تا با کسب و کار شما درگیر بمانند. با احتساب همه این مسائل و مشکلات، ابزارهایی که برای نگه داشتن و مدیریت امور استفاده می‌کنید مهم تر از همیشه هستند.

رسانه های اجتماعی خود را خودکار کنید

با گستردگی شبکه های اجتماعی که روز افزون نیز هست، اگر مراقب نباشید، ممکن است مقدار زیادی از زمان ارزشمند خود را برای مدیریت صندوق های ورودی متعدد در پنج برنامه مختلف تلف کنید. اما با ابزار خودکارسازی می‌توانید از این اشتباهات جلوگیری کرده و چیزهای یکسانی را در همه پلتفرم های مختلف پست کنید. استفاده از برنامه های مصرف کننده معمولی تقریبا غیرممکن است. برای انجام صحیح این کار، به یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی نیاز دارید.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی به شما امکان می‌دهد حضور کامل خود در رسانه های اجتماعی را در یک برنامه واحد کنترل کنید. می‌توانید حساب های رسانه های اجتماعی را خودکار، تجزیه و تحلیل و مدیریت کنید، بنابراین می‌توانید روی ایجاد نوع محتوایی که مخاطبانتان دوست دارند تمرکز کنید. من تقریباً 50 برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی را مورد آزمایش قرار دادم و بر اساس آزمایشی که امسال انجام دادم، در اینجا شش مورد از بهترین ها آورده شده است.

بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

  1. Buffer برای برنامه ریزی ساده رسانه های اجتماعی
  2. Hootsuite برای یک تجربه کامل X
  3. SocialPilot برای تیم های کوچک
  4. Loomly برای خودکار کردن هر سرویس رسانه های اجتماعی
  5. Iconosquare برای تولید محتوای بصری
  6. Sendible برای مدیریت همه کاره و مقرون به صرفه رسانه های اجتماعی

هنگامی که یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی را انتخاب کردید، می‌توانید با خودکار کردن آن، آن را حتی قدرتمندتر و کارآمدتر کنید. به نحوه استفاده از اتوماسیون برای بهبود بازاریابی اجتماعی خود نگاهی بیندازید.

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی چیست؟

چگونه برنامه ها را ارزیابی و آزمایش می کنیم؟

همه این مقاله های جمع بندی برنامه ها توسط انسان هایی نوشته شده‌اند که بیشتر دوران حرفه ای خود را با استفاده و نوشتن در مورد نرم افزار گذرانده‌اند. ما ده ها ساعت وقت خود را صرف تحقیق و آزمایش برنامه ها می‌کنیم، از هر برنامه همانطور که برای استفاده در نظر گرفته شده است استفاده می‌کنیم و آن را بر اساس معیارهایی که برای هر دسته تعیین کرده‌ایم ارزیابی می‌کنیم. ما هرگز برای قرار دادن در مقاله های خود از هیچ برنامه ای یا برای پیوند به هیچ سایتی پولی دریافت نمی‌کنیم. ما برای ارائه ارزیابی های معتبر، به اعتمادی که خوانندگان به ما می‌دهند، اهمیت می‌دهیم.

مشکل نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی این است که همه آنها محدودیت های یکسانی دارند: ویژگی هایی که شبکه های اجتماعی مختلف به آن دسترسی می‌دهند. این بدان معنی است که نه تنها اکثر ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ویژگی های بسیار مشابهی را ارائه می‌دهند، بلکه این ویژگی ها بین شبکه های اجتماعی که پشتیبانی می‌کنند متفاوت است. به عنوان مثال، TikTok مجموعه ای کاملاً متفاوت از داده های تحلیلی را نسبت به فیسبوک ارائه می‌دهد، در حالی که اینستاگرام برای پست کردن با YouTube متفاوت است.

و تمام این تفاوت ها بدون احتساب برنامه توییتر یا همان X کنونی است. تا زمانی که ایلان ماسک آن را هنوز نخریده بود، توییتر یکی از راحت ترین API ها را داشت. بسیاری از برنامه های مدیریت رسانه های اجتماعی برای ارائه ویژگی هایی مانند نظارت بر رقبا و گوش دادن به رسانه های اجتماعی به آن متکی بودند. اما این نوع ویژگی ها اکنون حدود 42000 دلار در ماه هزینه دارند، بنابراین فقط در برخی از برنامه های کاملاً سازمانی یا در گران ترین برنامه ها در دسترس هستند.

همه اینها به این معنی است که وقتی صحبت از بهترین نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی می‌شود، نباید انتظار ویژگی های برجسته وحشی مربوط به شبکه های اجتماعی خاص را داشته باشید. هیچ پلتفرمی برای مدیریت رسانه های اجتماعی وجود ندارد که بتواند مستقیماً در پروفایل شخصی اینستاگرام پست کند یا به نظرات پست های صفحه فیسبوک دیگران پاسخ دهد.

با این حال، ویژگی های کلیدیی وجود دارد که برنامه های برتر رسانه های اجتماعی را متمایز می‌کند. آنها به طور کلی مدیریت حضور کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی را آسان و کارآمد می‌کنند. به طور خاص، آنها این ویژگی ها را ارائه می‌دهند:

حداقل پشتیبانی از چندین شبکه اجتماعی، از جمله فیسبوک، X، اینستاگرام و تیک تاک، اگرچه پشتیبانی از Mastodon، Threads، BlueSky و سایر جایگزین های توییتر به نظر می‌رسد در آینده اهمیت فزاینده ای داشته باشد. هدف هر یک از این برنامه ها مدیریت هرچه بیشتر شبکه های اجتماعی شما در یک برنامه است.

بنابراین می‌توانید پست های رسانه های اجتماعی خود را در ابتدای هفته یا ماه دسته بندی کنید و سپس اجازه دهید اجرا شوند. (دسترسی به صندوق های ورودی رسانه های اجتماعی برای پاسخ دادن به مشتریان یک امتیاز است، اما الزامی نیست.)

تجزیه و تحلیل دقیق در مورد نحوه عملکرد پست های شما. هرچه اپلیکیشن گران‌تر باشد، تجزیه و تحلیل نیز قوی‌تر می‌شود – حداقل تا زمانی که به محدودیتی که برنامه های رسانه های اجتماعی ارائه می‌دهند برسند. برای مثال، برای برنامه های سازمانی، من به ویژگی های قدرتمندتر X، مانند نظارت اجتماعی نیاز داشتم، جایی که می‌توانید پست های مربوط به کسب‌وکار یا حتی رقبای خود را اسکن کنید. برنامه های اساسی تر نمی‌توانند دسترسی API را داشته باشند و در غیر این صورت به آن نیاز دارند.

مقرون به صرفه بودن. با توجه به اینکه همه رسانه های اجتماعی به ارائه ویژگی های مشابه محدود می‌شوند، قیمت های بالا باید با ویژگی های اضافی، پشتیبانی خیره کننده مشتری، ابزارهای تیمی و همکاری توجیه شوند.

همچنین به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی تأثیر زیادی بر نحوه مدیریت شرکت ها در رسانه های اجتماعی خواهد داشت، اما در حال حاضر، من تحت تأثیر بسیاری از برنامه هایی که نقش مهمی در آن داشتند، قرار نگرفتم. اکثر برنامه هایی که به شما امکان می‌دهند پست هایتان را زمان بندی کنید، از نوعی هوش مصنوعی برای یافتن بهترین زمان ها استفاده می‌کنند، و برنامه هایی که قصد داشتند برای شما پست ها را بنویسند، همگی بسیار مشابه بودند و به طور قابل توجهی بهتر از ChatGPT نبودند. در حالی که بسیاری از برنامه های موجود در این لیست ویژگی های هوش مصنوعی را اضافه می‌کنند، اما همه آنها همچنان ابزارهایی هستند که به شما امکان می‌دهند هر آنچه را که می‌خواهید در رسانه های اجتماعی پست کنید‌

هر ابزاری که در لیست قرار گرفته است، یک آزمایش رایگان و گاهی اوقات حتی یک طرح رایگان دارد، بنابراین از امتحان کردن آنها نترسید. بهترین برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی برای شما برنامه ای است که به بهترین وجه با نیازها و قیمت شما مطابقت دارد.

من بیش از یک دهه است که فناوری را دنبال کرده‌ام و این لیست را در سه سال گذشته به‌روز کرده ام، بنابراین ده ها ساعت را صرف کاوش در نرم افزار بازاریابی رسانه های اجتماعی کرده ام. پس از بررسی آنها، مقایسه ویژگی ها و تجربه کاربری که ارائه می‌کنند با سایر برنامه های با قیمت مشابه، و به طور کلی ارزیابی میزان خوب (یا بد) استفاده از آنها، این شش ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی بهترین ها هستند. برای اکثر مشاغل مناسب است.

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی ساده رسانه های اجتماعی

ابزار سوشال منیجر Buffer (وب، iOS، Android)

مزایای Buffer:

برنامه ریزی ساده برای تمام حساب های رسانه های اجتماعی شما

قیمت مناسب سطح رایگان، دسته بندی هزینه ها را برای مشاغل کوچک پایین نگه می‌دارد

معایب Buffer:

Buffer سابقه تغییر شدید قیمت و ویژگی های خود را دارد

Buffer یکی از طولانی ترین ابزارهای رسانه های اجتماعی است که عمدتاً با هدف زمان بندی پست ها استفاده می‌شود، اگرچه برای همگام شدن با زمان، چندین به‌روزرسانی، جابجایی و تکرار انجام شده است. اکنون از Facebook، X، LinkedIn، Instagram، TikTok، Mastodon، Pinterest و Google Business Profile پشتیبانی می‌کند و همچنین با Shopify ادغام می‌شود تا بتوانید ببینید که پست های اجتماعی شما چگونه بر فروش شما تأثیر می‌گذارد. کاربران رایگان می‌توانند حداکثر سه حساب اجتماعی، از جمله صفحات و گروه های فیسبوک را به هم متصل کنند، اگرچه شما محدود به زمان بندی 10 پست برای هر کانال هستید.

طرح رایگان Buffer برای مشاغل کوچک به اندازه کافی خوب است که بتوانند پست های یک هفته ای یا بیشتر را در یک ردیف قرار دهند، اگر بخواهید یک راه حل کامل تری برای مدیریت رسانه های اجتماعی یا کنترل همزمان بیش از سه حساب رسانه اجتماعی داشته باشید، باید 6 دلار در ماه برای طرح Essentials بپردازید. این به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل دقیق و ویژگی های تعامل را می‌دهد. در نتیجه شما مستقیماً از Buffer با مخاطبان خود تعامل دارید. فقط انتظار نداشته باشید که بتوانید به پست های X پاسخ دهید. (همچنین، اگر می‌خواهید اعضای تیم را وارد کنید، هزینه Buffer به ازای هر کانال اجتماعی تا 12 دلار در ماه افزایش می‌یابد.)

علاوه بر برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و ویژگی های مدیریت مخاطب، Buffer سرویس «Link in bio» خود را به نام صفحه شروع نیز ارائه می‌کند. این پیوند به شما امکان می‌دهد تا به سرعت یک وبسایت کوچک سازگار با موبایل را با آخرین محتوا یا حتی محصولاتی که می‌خواهید بفروشید ایجاد و به‌روز کنید. این ایده جدیدی نیست، اما گنجاندن آن به عنوان بخشی از برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی شما مفید است – به خصوص که به شما امکان می‌دهد نتایج واقعی را از پست های رسانه های اجتماعی خود دریافت کنید.

مانند بسیاری دیگر از برنامه های رسانه های اجتماعی، Buffer یک دستیار هوش مصنوعی اضافه کرده است. می‌تواند پست ایجاد کند، پیش نویس های شما را بازنویسی کند، و در غیر این صورت تمام محتوای دیگری را که انتظار دارید با هوش مصنوعی تولید کند، انجام دهد. به خوبی ادغام شده است، اگرچه متوجه شدم که واقعاً نیازی به دستورات من برای کوتاه کردن چیزها یا عادی کردن چیزها نیست. ممکن است داشتن آن برای شما خوب باشد، اما Buffer چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

پیوند هر سرویس دیگری که استفاده می‌کنید به Buffer آسان است. به عنوان مثال، می‌توانید به طور خودکار پست های وبلاگ جدید را مستقیماً از وردپرس یا از طریق فید RSS به برنامه خود اضافه کنید یا عکس های جدید اینستاگرام را به Buffer اضافه کنید.

قیمت Buffer: طرح رایگان شامل 1 کاربر، 3 حساب و 10 پست در هر نمایه است. 6 دلار در ماه برای هر کانال اجتماعی برای طرح Essentials که 2000 پست در صف انتشار در هر نمایه ارائه می‌دهد. طرح Team با قیمت ۱۲ دلار در ماه به کاربران امکان ایجاد پست های نامحدود را ارائه می دهد.

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای مدیریت X (توئیتر)

ابزار سوشال منیجر Hootsuite (وب، iOS، Android، Chrome)

مزایای Hootsuite:

یک پلتفرم مدیریت کامل رسانه های اجتماعی که شامل برنامه ریزی پیام ها، نظارت بر صندوق ورودی و مدیریت پست ها می‌شود

بهترین ادغام X

معایب Hootsuite:

قیمت نسبتا گزاف

اگر به دنبال یک راه حل کامل برای تمام نیازهای مدیریت رسانه های اجتماعی خود هستید، Hootsuite همه نیاز های شما را پوشش خواهد داد. این یک برنامه رسانه اجتماعی یکپارچه است: می‌توانید از آن برای برنامه ریزی پیام ها، ایجاد و مدیریت پست های احتمالی، نظارت بر صندوق های دریافتی مختلف، اجرای کمپین های تبلیغاتی و تقریباً هر چیز دیگری که از یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی انتظار دارید، داشته باشید.

مهمتر از همه، Hootsuite یکی از معدود برنامه هایی است که به طور کامل از X (توئیتر سابق) پشتیبانی می‌کند. اگر با Hootsuite عادت دارید به توییت ها پاسخ دهید، مراقب نام گذاری های خود باشید یا ببینید مردم از طریق برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی شما چه پست هایی درباره رقبای شما ارسال می‌کنند، هنوز هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

علاوه بر X، Hootsuite از فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام، لینکدین، تیک‌تاک و پینترست نیز پشتیبانی می‌کند‌ در محدوده هایی که شرکت های رسانه های اجتماعی معین اجازه می‌دهند. این یکی از گران‌ترین برنامه های موجود در این لیست است، اما ویژگی هایی را برای پشتیبا ‌گیری از آن ارائه می‌کند.

تجزیه و تحلیل ها برجسته هستند. Hootsuite علاوه بر ارائه مجموعه کاملی از ابزارهای تحلیلی که می‌تواند به شما در درک عملکرد حساب های اجتماعی شما کمک کند، آمارهای کسب و کار های دیگر در صنایع مشابه را نیز به دست می‌آورد، بنابراین می‌توانید ببینید که در مقابل رقبا چند مرده حلاجید.

مانند بسیاری از برنامه های مدیریت رسانه های اجتماعی، Hootsuite از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. هوش مصنوعی OwlyWriter می‌تواند پست های برتر شما را تغییر کاربری دهد، الهام بخش باشد، پست هایی برای شما بنویسد، پست های وبلاگ و سایر محتوای شما را به پست تبدیل کند یا هر آنچه را که نیاز دارید تولید کند. علاوه بر این ویژگی ها، در میان پیشنهادات هوش مصنوعی برتری است که من آزمایش کردم.

Hootsuite واقعاً برای مشاغلی است که می‌خواهند ارتباطات اجتماعی را به درآمد تبدیل کنند. این در حال حاضر گران‌ترین برنامه در این فهرست است، اگر برنامه های پولی اضافه کنید می‌تواند گران‌تر شود. ویژگی های برجسته آن واقعا به اندازه ای که تبلیغ می‌کند خوب هستند. کار با آن سریع و آسان است و یکی از پرکاربرد ترین برنامه های مدیریت رسانه های اجتماعی است که دلیل خوبی هم برای این موضوع دارد.

Hootsuite همچنین با وبلاگ ها یکپارچه می‌شود، بنابراین می‌توانید کارهایی مانند ایجاد خودکار پیام های جدید را مستقیماً از صفحه گسترده یا فید RSS انجام دهید.

قیمت Hootsuite: ۹۹ دلار در ماه (صورت حساب سالانه) برای طرح حرفه ای که شامل ۱ کاربر، ۱۰ نمایه اجتماعی، و زمان بندی نامحدود است. طرح Team از 249 دلار در ماه برای سه کاربر شروع می‌شود (صورتح ساب سالانه).

Hootsuite و Buffer هر دو پلتفرم های قوی هستند که ویژگی های مشابهی را ارائه می‌دهند. برای شرکت های بزرگ تری که به پرداخت هزینه بیشتر اهمیتی نمی‌دهند، Sprout Social یکی دیگر از برنامه های مدیریتی عالی است که یک ویژگی کلیدی Hootsuite ارائه نمی‌دهد: پشتیبانی تلفنی است. برنامه ها از 249 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای تیم های کوچک برای زمان بندی پست ها

ابزار سوشال منیجر SocialPilot  (Web، iOS، Android، Chrome، Firefox، Edge)

مزایای SocialPilot:

ویژگی های تیمی را با قیمت بسیار بهتری نسبت به اکثر رقبا ارائه می‌دهد

شامل ویژگی هایی مانند زمان بندی، نظارت بر صندوق ورودی، تجزیه و تحلیل می‌شود

معایب SocialPilot:

اپلیکیشن وب کمی ابتدایی به نظر می‌رسد

با خیل برنامه های موجود در این دسته، اگر می‌خواهید مدیریت رسانه ای اجتماعی را به شخص دیگری در سازمان خود واگذار کنید، باید حق بیمه جدی برای این امتیاز بپردازید. برای مثال، Hootsuite سالانه 3000 دلار برای یک تیم سه نفره دریافت می‌کند. هزاران دلار بیشتر اگر می‌خواهید نوعی گردش کار تایید پست داشته باشید. (شما همیشه می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه اعتبار ورود به Hootsuite خود را به افراد دیگر بدهید، اما این موضوع با نگرانی های امنیتی همراه است.) با این حال، با SocialPilot، برنامه Small Team از 50 دلار در ماه شروع می‌شود و شامل دو عضو دیگر تیم می‌شود که می‌توانند حداکثر 20 حساب رسانه های اجتماعی را مدیریت کنند. این 80٪ کمتر از ظرفیت Hootsuite است – اگرچه فاقد پولیش است و از X نیز پشتیبانی نمی‌کند.

اگرچه رابط کاربری SocialPilot ساده است، اما کاملاً کاربردی است و از Facebook، X، Instagram، YouTube، LinkedIn، TikTok، Pinterest، Google Business Profile و حتی Tumblr پشتیبانی می‌کند. نوار کناری دارای برگه هایی برای مدیریت پست ها و حساب های شما، دسترسی به صندوق های ورودی یا تجزیه و تحلیل، ردیف کردن محتوا از فیدهای RSS، و پیکربندی تنظیمات تیم و مشتری است. تمام ویژگی هایی که از یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی خوب انتظار دارید وجود دارد، از جمله دستیار تقریباً اجباری هوش مصنوعی – اگرچه این گزینه های Team می‌باشند که قانع کننده ترین گزینه هاست.

اعضای مختلف تیم میتوان نقش هایی را بر اساس آنچه که می‌خواهید انجام دهند، اختصاص داد. به عنوان مثال، می‌توانید موارد را طوری تنظیم کنید که سازندگان محتوا مجبور باشند همه پست ها را برای تأیید ارسال کنند، یا به مدیران اجازه ویرایش و زمان بندی را بدهند، اما همچنان تأیید نهایی را برای خود حفظ کنید (دقت کنید که این ویژگی ها در Hootsuite هزاران دلار هزینه دارد). به شما این امکان را می‌دهد که مسئولیت ها را به افرادی که با آنها کار می‌کنید تفویض کنید، بدون اینکه مجبور باشید به آنها اختیار تام بدهید.

قیمت SocialPilot: از 30 دلار در ماه برای طرح Pro؛ طرح Little Team کوچک با 3 کاربر و 20 حساب از 50 دلار در ماه شروع می‌شود.

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای سایت های سفارشی

ابزار سوشال منیجر Loomly (وب، iOS، Android)

مزایای Loomly:

ویژگی شبکه اجتماعی سفارشی به شما امکان می‌دهد در هر کانالی که تصور می‌کنید پست ارسال کنید

هر شبکه اجتماعی می‌تواند تقویم زمان بندی جداگانه خود را داشته باشد

معایب Loomly:

این برنامه پیشرفته ترین یا صیقلی ترین برنامه در لیست از نظر ظاهری نیست

Loomly یک ابزار رسانه اجتماعی مناسب با یک ویژگی مضحک و برجسته است: می‌توانید یک شبکه اجتماعی سفارشی ایجاد کنید که به شما امکان دهد تقریباً در هر سرویسی به عنوان بخشی از مدیریت رسانه های اجتماعی خود پست ارسال کنید. به همه ویژگی های دیگر در مورد زمان بندی، داشتن صندوق ورودی چند سرویس، تجزیه و تحلیل اولیه دسترسی دارد، اما این یک ویژگی است که آن را در لیست ما قرار می‌دهد.

با Loomly، می‌توانید چندین تقویم برنامه ریزی برای نیازهای مختلف رسانه های اجتماعی خود داشته باشید. می‌توانید یک حساب و تقویم برای فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، لینکدین، گوگل، اسنپ چت، یوتیوب و تیک تاک و البته یک کانال سفارشی اضافه کنید.

می‌توانید از ویژگی های کانال سفارشی آن برای پست کردن به سرویس های دیگر مانند Reddit، ارسال ایمیل به رئیس خود یا هر چیز دیگری که تصور کنید استفاده شود. من حتی ادعا نمی‌کنم که به اندازه کافی باهوش هستم تا بتوانم تمام راه هایی را که می‌توان از آن استفاده کرد، بیابم. اگر می‌خواهید از این هم فراتر بروید، در اینجا چند کار دیگر وجود دارد که می‌توانید هنگام اتصال به Loomly انجام دهید.

بدیهی است که راه های دیگری برای خودکار کردن پست کردن به Reddit یا ارسال ایمیل به رئیس‌تان وجود دارد. چیزی که در مورد Loomly جالب است این است که چگونه می‌تواند به سایر شبکه های اجتماعی شما پیوند بخورد. این برنامه به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به مدیریت چندین برنامه، محتوای یکسانی را در توییتر، اینستاگرام و شبکه سفارشی خود به طور همزمان پست کنید.

قیمت بی نظیر: از ۴۲ دلار در ماه برای طرح پایه با ۲ کاربر و ۱۰ حساب اجتماعی.

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای شبکه های اجتماعی بصری

ابزار سوشال منیجر Iconosquare (وب، iOS، Android)

مزایای Iconosquare:

برخی از بهترین ویژگی های اینستاگرام با هر قیمتی

معایب Iconosquare:

ویژگی های دیگر حساب های رسانه های اجتماعی کمی ضعیف هستند

اگر شبکه های اجتماعی فوق العاده بصری مانند اینستاگرام و تیک تاک را در اولویت قرار می‌دهید، ممکن است Iconosquare برنامه مناسب شما باشد. از صفحات فیسبوک، اکانت های X و صفحات لینکدین پشتیبانی می‌کند، قطعا تمرکز بیشتری بر روی تصاویر دارد تا پست های متنی.

این برنامه شامل انواع چیزهایی که می‌خواهید برنامه ریزی کنید. با یک حساب کاربری اینستاگرام، می‌توانید پست های تک عکس، ریلز و استوری ها را برنامه ریزی کنید – و می‌توانید همه آنها را همزمان در چندین حساب اینستاگرام ارسال کنید. در صورت تمایل می‌توانید اولین نظر را نیز برنامه ریزی کنید.

TikTok کاملاً پشتیبانی نمی‌شود، اما همچنان می‌توانید پست ها را برنامه ریزی کنید و محتوا را از یک کتابخانه رسانه ای مشترک بیرون بکشید. البته، می‌توانید نسخه ای از همه این موارد را در فیسبوک یا X نیز به اشتراک بگذارید، اما از نظر ویژگی ها یک پسرفت به نظر می‌رسد.

به طور مشابه، Iconosquare گزارش ها، تجزیه و تحلیل و حتی ویژگی های شنیداری اجتماعی به طور شگفت آور خوبی دارد، اما اینستاگرام بیشترین پشتیبانی را دارد. می‌توانید رقبای خود را ردیابی کنید، هشتگ های خاص را زیر نظر بگیرید، ببینید چه زمانی تگ می‌شوید و موارد دیگر را بارگذاری کنید.

تقریباً مانند هر برنامه دیگری، می‌توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد زیرنویس استفاده کنید. اما در حال حاضر، آن را در نسخه بتا و محدودتر از برخی از پیشنهادات دیگر است.

قیمت Iconosquare: از 39 دلار در ماه برای طرح تکی با 1 کاربر و 3 نمایه اجتماعی.

بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی همه در یک مقرون به صرفه

ابزار سوشال منیجر Sendible (وب، iOS، Android)

مزایای Sendible:

ویژگی اولیه را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌کند

استفاده آسان

معایب Sendible:

برخی از ویژگی های برنامه های گران تر را ندارد

Sendible یکی از بهترین برنامه های مدیریت رسانه های اجتماعی مقرون به صرفه است. از اینستاگرام، فیسبوک، تیک تاک، لینکدین، یوتیوب، وردپرس و X پشتیبانی می‌کند و در اکثر موارد، تجربه مشابهی را در برنامه هایی مانند Hootsuite ارائه می‌دهد که هزینه بسیار بیشتری دارند.

گزارش گیری: در حالی که شما در حال رقابت هستید، گزارش های سریع Sendible به شما دید کلی خوبی از عملکرد پست های شما خواهد داد – حداقل در شبکه های اجتماعی که می‌تواند پشتیبانی کند. با توجه به قیمت، هیچ تجزیه و تحلیل عمیق X در دسترس نیست، اما یکپارچه سازی خوب گوگل آنالیتیکس موجود است، بنابراین می‌توانید ببینید که چگونه رسانه های اجتماعی ترافیک را به سایت شما هدایت می‌کنند.

به همین ترتیب، می‌توانید زمان بندی پست ها را برای ارسال شدن در یک زمان خاص یا اضافه شدن به یک صف برای ارسال خودکار در جایگاه مناسب بعدی، پاسخ به نظرات در پست های اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین خود و اضافه کردن پست ها به صورت خودکار از فیدهای RSS. این چیزی نیست که سایر برنامه ها انجام ندهند، اما به خوبی پیاده سازی شده و استفاده از آن آسان است.

و واقعاً، این چیزی است که Sendible را متمایز می‌کند: اصول اولیه را واقعاً به خوبی انجام می‌دهد، آن هم با قیمت مناسب. برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک که فقط به دنبال ماندن در صدر رسانه های اجتماعی هستند، این کافی است.

قیمت Sendible: از ۲۹ دلار در ماه برای طرح Creator با ۱ کاربر و ۶ حساب اجتماعی.

کدام ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای شما بهترین است؟

مانند بسیاری از مسائل دیگر، هیچ بهترین گزینه برای مدیریت رسانه های اجتماعی وجود ندارد – فقط مناسب ترین راه برای نیازهای کسب و کار شما وجود دارد همه این برنامه ها به دلیل دسترسی شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی به اشخاص ثالث محدود شده‌اند، بنابراین اکثر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی می‌توانند کارهای تقریباً مشابهی را به روش های مشابه انجام دهند. پیشنهاد می‌کنم آزمایش های رایگان هر یک از برنامه هایی را که به نظر می‌رسد برای شما کار می‌کنند، بررسی کنید و از آنجا بروید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT