کسب درآمد از تصحیح متن

کسب درآمد از تصحیح متن : معرفی ۱۰ سایت برتر

زمان مطالعه 4 دقیقه

به دنیای مشاغل تصحیح آنلاین قدم بگذارید. یک قلمرو مجازی که در آن عشق شما به زبان و توجه به جزئیات می تواند به یک حرفه پر ارزش تبدیل گردد. این مقاله به عنوان یک راهنمای جامع عمل می ‌نماید، وب‌ سایت‌ های مختلفی را که فرصت ‌هایی را برای افراد فراهم می ‌کند تا به راحتی در خانه خود در کار های تصحیح شرکت کنند، مورد توجه قرار می‌ دهد. از علاقه مندان به دستور زبان گرفته تا ویراستاران دقیق، این پلتفرم ها مسیری ساده و در دسترس برای فرصت های تصحیح از راه دور ارائه می دهند. در این پست به بررسی کسب درآمد از تصحیح متن می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

کسب درآمد از تصحیح متن

وب سایت هایی که برای تصحیح به شما پول می دهند

در اینجا 10 وب سایت برتری که برای تصحیح و ویرایش متن به شما پول می دهند آورده شده است:

سایت Scribbr

Scribbr بسیاری از مشاغل مختلف را فهرست می کند که می توانید به عنوان یک کار جانبی انجام دهید، از جمله تصحیح. بهترین بخش این است که می توانید کارهای انحصاری را دریافت کنید که مکان، علایق و ساعات کاری شما را در نظر می گیرند.

هنگامی که به عنوان یک کارمند تأیید می شوید، یک فرآیند آموزشی سخت را از طریق آکادمی Scribbr طی خواهید کرد. پس از اتمام برنامه آموزشی، شما بخشی از تیم می شوید.

سایت EditFast

EditFast یک پلتفرم آنلاین است که به افراد اجازه می دهد با تصحیح، درآمد کسب کنند. اگرچه رابط کاربری آن اسپم به نظر می رسد، اما اینطور نیست. برای شروع کار بر روی EditFast، کاربران ابتدا باید ثبت نام کرده و چند تست ویرایش را انجام دهند و پس از آن می توانند صفحه وب خود را بسازند. پس از تأیید صفحه وب، مشتریان می توانند مستقیماً با کاربران تماس بگیرند و پروژه های بالقوه را ارائه دهند.

پرداخت ها از طریق PayPal انجام می شود و EditFast برای هر پروژه 40٪ کمیسیون می گیرد.

سایت ProofreadingServices

ProofreadingServices یکی دیگر از وب سایت های عالی است که در آن می توانید بسیاری از مشاغل تصحیح را پیدا کنید. دستمزد برای هر شغل می تواند از 19 تا 46 دلار در ساعت متغیر باشد، بسته به اینکه ضرب الاجل چقدر فوری است و کار چقدر فوری است.

برای شروع کار بر روی ProofreadingServices، ابتدا باید یک آزمون مقدماتی 20 دقیقه ای بدهید که مهارت های تصحیح شما را ارزیابی می کند.

سایت Palyed Paper برای کسب درآمد از تصحیح متن

Palyed Paper خدمات مختلفی مانند مقاله نویسی، ویرایش و تصحیح را ارائه می دهد. برای شروع به کار به عنوان تصحیح کننده روی Palyed Paper، باید یک اکانت کاربری ایجاد کرده و رزومه خود را آپلود نمایید. سپس باید یک آزمون 35 سوالی را تکمیل کنید که مهارت های تصحیح شما را ارزیابی می کند. نامزد های موفق سپس به مصاحبه دعوت خواهند شد.

سایت Cactus Global

Cactus Global یک پلتفرم آنلاین است که برای افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق تصحیح هستند عالی می باشد. این پلتفرم فرصت های فریلنسری زیادی در دسترس دارد و همچنین در دنیای فریلنسری شهرت زیادی دارد. این شرکت برای 5 سال متوالی جایگاه خود را در بین 20 شرکت برتر در 100 شرکت برتر مشاغل از راه دور حفظ کرده است.

برای درخواست شغل، ابتدا باید آزمونی را تکمیل کنید که شامل 10 MCQ است. از آنجایی که اکثر کارهای تصحیح در Cactus Global مربوط به علم و پزشکی است، باید چند تست موضوعی خاص را نیز تکمیل نمایید.

خرید با پی پال

سایت WordVice

WordVice به دنبال فریلنسر هایی است که دارای تجربه تصحیح و همچنین مدارک تحصیلی، به ویژه مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا هستند. به تصحیح کنندگان بر اساس تعداد کلمات سند و همچنین مهلتی که ممکن است از 9 ساعت تا 1 هفته متغیر باشد، پرداخت می گردد.

یکی دیگر از چیز های خوب در مورد کار با WordVice این است که آنها یک تیم اختصاصی QA دارند که به شما فیدبک ارزشمندی در مورد کار شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا مهارت های خود را به عنوان یک تصحیح کننده بیشتر تقویت کنید.

سایت SmartBrief

SmartBrief خبرنامه های ایمیلی را برای شرکت ها و مشاغل مختلف منتشر می کند. برای آن، آنها دائماً به دنبال کپی رایتر ها، ویراستار ها و تصحیح کنندگان هستند. آنها بیشتر فرصت های شغلی تمام وقت دارند که با طیف وسیعی از مزایا مانند مرخصی استحقاقی، پاداش سالانه، اشتراک مجلات رایگان، و عضویت با تخفیف در ورزشگاه همراه است.

سایت Domainite

Domainite یک پلتفرم عالی دیگر برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد از طریق تصحیح هستند. خدمات مختلفی مانند طراحی صفحه وب و مارکتینگ را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای درخواست به عنوان تصحیح کننده، به سادگی یک اکانت کاربری ایجاد نمایید، یک درخواست ارسال کرده و نمونه ای را ویرایش کنید که مهارت های تصحیح شما را آزمایش می کند.

سایت Enago برای کسب درآمد از تصحیح متن

Enago بیشتر افراد دارای مدارک آکادمیک مانند کارشناسی ارشد یا فوق دکتری را برای بررسی، ویرایش و تصحیح مقالاتی که برای چاپ در مجلات معتبر ارسال می گردد، استخدام می کند. آنها همچنین به طور کلی به تجربه کار با محققان و نویسندگان دانشگاهی نیاز دارند.

برای درخواست به عنوان تصحیح کننده، به سادگی فرم درخواست را در وب سایت پر کنید. سپس شما باید 3 دور از آزمایش های نمونه را پشت سر بگذارید. دو مرحله اول مبتنی بر MCQ است در حالی که مرحله سوم یک آزمون ویرایش برای موضوع یا تخصصی است که شما انتخاب می نمایید.

سایت Writer Access

اگر به دنبال کسب درآمد از طریق تصحیح هستید، Writer Access یک پلتفرم عالی است که فرصت هایی برای مشاغل ویرایش دارد. با این حال، آنها فقط متقاضیانی از ایالات متحده با اکانت های پی پال را می پذیرند. هنگامی که به عنوان ویرایشگر درخواست می دهید، امتیازی از 5 ستاره به شما داده می شود که به عملکرد شما در آزمون اولیه و همچنین تجربه و مشخصات شما بستگی دارد.

پرداخت نیز با توجه به رتبه ای که شما دارید انجام می گردد. به عنوان مثال، اگر رتبه 2 ستاره داشته باشید، به ازای هر کلمه 0.007 دلار و اگر رتبه 5 ستاره داشته باشید، به ازای هر کلمه 0.105 دلار به شما پرداخت می شود.

تصحیح یک کار آسان و راحت است که می توانید از راحتی خانه خود انجام دهید. اگر می‌ خواهید از طریق تصحیح کسب درآمد کنید، فرصت ‌های شغلی آزاد زیادی وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT