پلتفرم برای یافتن مشاغل فصلی

6 بهترین پلتفرم برای یافتن مشاغل فصلی در هر زمان

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا به دنبال شغل فصلی هستید؟ در اینجا برخی از بهترین پلتفرم ها برای یافتن آنها در هر زمان از سال آورده شده است.

در بازار کار پویای امروزی، بسیاری از افراد در حال بررسی مزایای اشتغال فصلی هستند. چه دانش آموزی باشید که به دنبال کار تابستانی است و چه فردی حرفه ای که به دنبال تغییر موقت سرعت است، مشاغل فصلی فرصتی فوق العاده برای پذیرش تجربیات جدید و گسترش مجموعه مهارت های خود هستند.

با این حال، یافتن شغل فصلی مناسب می‌تواند دلهره‌آور باشد، با تعداد بی‌شماری بردهای شغلی و وب‌سایت‌ها برای پیمایش. بنابراین، ما فهرستی از پلتفرم‌های بسیار موثر برای جویندگان کار فصلی گردآوری کرده‌ایم.

1.پلتفرم برای یافتن مشاغل فصلی Indeed

در واقع، به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین موتورهای جستجوی کار نیازی به معرفی ندارد. در حالی که طیف گسترده ای از انواع مشاغل را پوشش می دهد، چندین لیست شغلی فصلی را نیز در خود دارد. رابط کاربر پسند و فیلترهای جستجوی قدرتمند آن، کشف فرصت های فصلی و دوردست را در صنایع و مکان های مختلف آسان می کند.

در حال حاضر، Indeed بیش از 64000 فرصت شغلی فصلی در سراسر جهان دارد. این عدد نشان دهنده موفقیت Indeed به عنوان یک سایت شغلی پیشرو است. شما می توانید نتایج جستجوی خود را با استفاده از کلمات کلیدی مانند “فصلی پاره وقت”، “تابستان فصلی” یا “فصلی موقت” سفارشی کنید.

2. FlexJobs.com

FlexJobs.com به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای فرصت‌های شغلی از راه دور و انعطاف‌پذیر با 22059 شغل از 5227 شرکت برجسته است. فهرست‌های شغلی مورد بررسی و تأیید شده این پلتفرم تضمین می‌کند که شما فقط بهترین فرصت‌ها را می‌بینید که با اولویت‌های شما مطابقت دارند، به همین دلیل است که آنها قبل از اینکه به شما اجازه دسترسی به مشاغل در سایت خود را بدهند، هزینه اشتراک را دریافت می‌کنند.

شما می توانید از بین یک برنامه اشتراک یک هفته، یک ماهه، سه ماهه یا یک ساله انتخاب کنید. FlexJobs در درجه اول دارای مشاغل تعطیلات کار از خانه است که بیشتر در بخش خدمات مشتری و خرده فروشی یافت می شود. تعدادی از فرصت‌های شغلی نیز شامل منابع انسانی و استخدام، حسابداری و مالی، مهمان‌نوازی، برنامه‌ریزی رویداد، بازاریابی و کمک مجازی می‌شوند.

با تایپ عنوان شغل با کلمات کلیدی مرتبط مانند “فصلی” یا “تعطیلات” می توانید مشاغل فصلی را با استفاده از عملکرد جستجو در وب سایت جستجو کنید. علاوه بر این، می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای داخلی FlexJobs که در راهنمایی افراد جویای کار برای یافتن نقش‌های فصلی مناسب تخصص دارند، تماس بگیرید. برای راحتی بیشتر، FlexJob همچنین یک برنامه موبایل برای iOS برای یافتن کار از راه دور در حال حرکت دارد.

3.پلتفرم برای یافتن مشاغل فصلی JobMonkey

JobMonkey به عنوان یک تعهد به شعار خود، “جالب ترین مشاغل روی زمین”، بر فرصت های شغلی غیر متعارف و هیجان انگیز تمرکز می کند. این یک منبع ارزشمند برای افرادی است که به دنبال تجربیات کاری هیجان انگیز فراتر از نه به پنج سنتی هستند.

این پلتفرم طیف وسیعی از فهرست‌های شغلی را در صنایع مختلف از جمله گردشگری، تفریح ​​در فضای باز، مهمان‌نوازی و موارد دیگر ارائه می‌کند. در حال حاضر، بخش مشاغل فصلی آن دارای فهرست مشاغل در چندین دسته است، از جمله ورزش های اسکی و زمستانی، صنعت ماهیگیری آلاسکا، کمپ های تابستانی، فضای باز، پارک های موضوعی، مزرعه های شخصی، و مشاغل رودخانه.

به‌علاوه، وب‌سایت JobMonkey دارای یک رابط کاربری منظم است که پیمایش آن ساده است. شما این امکان را دارید که جستجوهای شغلی را بر اساس صنعت هدف قرار دهید یا از نوار جستجو برای یافتن مشاغل خاص مورد علاقه خود استفاده کنید.

با این حال، یکی از نکات منفی این پلتفرم این است که فهرست های شغلی ممکن است به اندازه برخی از وب سایت های جستجوی کار بزرگتر و عمومی تر نباشد. در نتیجه، جویندگان کار ممکن است تعداد نسبتاً محدودی از فهرست ها را در زمینه ها یا مناطق جغرافیایی خاص پیدا کنند.

4.پلتفرم برای یافتن مشاغل فصلی SeasonalJobs

همانطور که از نام آن پیداست، SeasonalJobs کاملاً بر مشاغل فصلی و فرصت های شغلی موقت متمرکز است، به ویژه در صنایعی مانند کمپ ها، پارک های تفریحی، استراحتگاه ها، پارک های ملی، هتل ها و سازمان های محیط زیستی.

یافتن مشاغل فصلی در SeasonalJobs به لطف رابط کاربر پسند و موتور جستجوی این پلتفرم بسیار آسان است. برای جستجوی سریع، عنوان شغل یا کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنید، کشوری را انتخاب کنید و مکانی را که می خواهید شغل در آن قرار دهید را مشخص کنید. همچنین، می‌توانید مشاغل را بر اساس مکان یا جستجوهای محبوب پیشنهاد شده توسط سایت جستجو کنید.

علاوه بر انتخاب گسترده فهرست مشاغل فصلی و موقت، SeasonalJobs منابع ارزشمندی را برای تحقیقات شغلی ارائه می دهد. این منابع برای حمایت از جویندگان کار در تصمیم گیری آگاهانه در مورد مسیرهای شغلی و ایجاد فرصت هایی برای ادامه تحصیلشان طراحی شده است.

5. Snagajob

Snagajob به طور خاص فرصت های کاری ساعتی را ارائه می دهد که در بازار کار فصلی فراوان است. Snagajob با طیف گسترده ای از کارفرمایان، از جمله فروشگاه های خرده فروشی، رستوران ها، مشاغل مهمان نوازی و سایر صنایع خدماتی شریک است.

Snagajob بسیار شبیه به محبوب ترین سایت های کاریابی مانند Indeed و LinkedIn است. شما می توانید فوراً برای مشاغل با مشخصات خود بدون نیاز به پر کردن فرم های طولانی درخواست هر بار درخواست دهید. می‌توانید با جستجوی کلمات کلیدی یا عناوین شغلی خاص، شغل‌ها را جستجو کنید یا در بخش جستجوی مشاغل اختصاصی آنها جستجو کنید.

چیزی که ما در مورد Snagajob بیشتر دوست داشتیم این است که هر لیست شغلی در سایت آن حاوی جزئیات و الزامات شغلی مفصلی است که یافتن موقعیتی را که به بهترین وجه با تخصص و علایق شما مطابقت دارد آسان تر می کند. علاوه بر این، ماشین حساب دستمزد Snagajob یک ویژگی منحصر به فرد است که به شما کمک می کند حقوق هفتگی، ماهانه و سالانه خود را بر اساس نرخ ساعتی که ارائه می دهید تعیین کنید. همچنین می توانید به راهنمای ما در مورد نحوه محاسبه دقیق ساعات پروژه فریلنسری مراجعه کنید تا یاد بگیرید که چگونه همه این کارها را به صورت دستی انجام دهید.

این وب سایت دارای یک رابط تمیز است که در مرورگر تلفن همراه نیز به خوبی کار می کند. با این حال، اگر جستجوی کار در حال حرکت بیشتر مورد توجه شماست، به جای آن برنامه Snagajob را دانلود کنید. این برنامه در هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است و همه ویژگی‌های مشابه وب‌سایت را دارد اما با راحتی بیشتر مرور تلفن همراه.

6.پلتفرم برای یافتن مشاغل فصلی CoolWorks

همانطور که از نام آن پیداست، CoolWorks تنها جذاب ترین فرصت های شغلی را در سایت خود فهرست می کند که فراتر از معمول است. با CoolWorks می‌توانید راهنمای رفتینگ در کلرادو، شرکت‌کننده در نمایش چوب‌برها در آلاسکا، مشاور کمپ در مین، یا سازنده مجسمه‌سازی در کالیفرنیای شمالی باشید.

در حالی که این نقش‌ها نوید تجربه‌های هیجان‌انگیز را می‌دهند، CoolWorks مشاغل سنتی مانند سرآشپز، مدیران بازاریابی، خرده‌فروشی، خانه‌داری و خدمات کلی به مشتریان را در محیط‌های جالب و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد. این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد تا گزینه‌های شغلی را بر اساس ایالت یا از بین ۳۶ دسته انتخاب کنند.

این موقعیت ها اغلب با فصول اوج توریستی همزمان می شوند و نوید یک محیط کاری پویا و سریع با زمان کمی برای استراحت را می دهند. علاوه بر این، CoolWorks فرصتی برای ارتباط با افراد همفکری که به دنبال یک سبک زندگی غیر سنتی هستند، ارائه می‌کند.

روند درخواست ساده و مستقیم است. هر فهرست شغلی در این پلتفرم دستورالعمل های واضحی را در مورد نحوه درخواست موقعیت ارائه می دهد. به طور معمول، برای درخواست، باید مستقیماً با شرکت استخدام کننده همراه با رزومه خود تماس بگیرید.

یکی از اشکالات درخواست برای مشاغل فهرست شده در CoolWorks می تواند این باشد که این مشاغل اغلب دستمزد کمتری دارند اما به کار فیزیکی زیادی نیاز دارند. با این حال، مکان های عجیب و غریب و جذابیت ماجراجویانه این مشاغل، این شکست را جبران می کند.

اکنون برای جالب ترین مشاغل فصلی در این پلتفرم ها درخواست دهید

دنیای مشاغل فصلی فرصت های هیجان انگیز زیادی را برای افرادی که به دنبال تجربیات منحصر به فرد و رشد شخصی هستند ارائه می دهد. با کمک این شش پلتفرم، می‌توانید در بازار کار پویا حرکت کنید و موقعیت‌هایی را پیدا کنید که با علایق و ترجیحات شما مطابقت دارند.

این پلتفرم ها متقاضیان را با شرکت های معتبر مرتبط می کند و روند درخواست را ساده و کارآمد می کند. هر یک از آنها دارای یک عملکرد جستجوی اختصاصی با چندین فیلتر جستجوی مفید است که به شما کمک می کند تا مشاغل را مطابق با نیاز خود فیلتر کنید. بهترین قسمت؟ استفاده از تمامی این پلتفرم‌ها، به استثنای FlexJobs، رایگان است و برای دسترسی به فهرست‌های شغلی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT