سایت برای پست های مهمان

9 وب سایت برای پست های مهمان که به نویسندگان پول می دهند

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود به عنوان یک نویسنده هستید؟ پست کردن مهمان یک راه عالی برای انجام آن است. در اینجا برخی از وب سایت هایی هستند که برای پست مهمان هزینه می کنند. سایت برای پست های مهمان را که پول می دهند در ادامه بشناسید.

در این عصر دیجیتال، محتوا پادشاه است و کسب‌وکارها، وبلاگ‌ها و نشریات آنلاین دائماً به دنبال دیدگاه‌های تازه و محتوای جذاب هستند. در نتیجه، برخی از وب‌سایت‌ها پست‌های مهمان از نویسندگان مستقل را بدون هیچ گونه توافق قراردادی می‌پذیرند.

این وب‌سایت‌ها فرصتی هیجان‌انگیز برای نویسندگان فراهم می‌کنند تا در پست‌های مهمان مشارکت کنند و برای تلاش‌های خلاقانه‌شان پول دریافت کنند. چه یک واژه ساز یا یک نویسنده آزاد باشید که دوست دارد گزینه های شغلی خود را باز نگه دارد.

1.سایت برای پست های مهمان Longreads

Longreads در داستان سرایی و انتشارات غیرداستانی طولانی که تجربیات انسانی مرتبط را به تصویر می‌کشد، متخصص است. آنها برای کارهای اصلی از نویسندگان، از جمله مقالات اصلی، ستون‌ها، فهرست‌های خواندنی، و مقالات تحقیق شده و گزارش‌شده، پیشنهادهایی را می‌پذیرند.

مقالات و ستون ها معمولاً بین 2000 تا 6000 کلمه هستند. با این حال، برخی از قطعات بسته به موضوع ممکن است طولانی تر یا به یک سری تقسیم شوند. فرآیند ارسال مهمان Longreads شامل موارد زیر است:

. ایجاد طرح کلی از طرح خود با جزئیات و زمینه.

. مطمئن شوید که فاقد محتوای هوش مصنوعی است.

. ارائه داستان به سردبیر.

. منتظر فیدبک.

در حالی که Longreads نمی تواند تأیید هر زمین را تضمین کند، آنها غرامت قابل توجهی را برای کار پذیرفته شده ارائه می دهند، معمولاً حدود 500 دلار در هر مقاله.

2. Listverse

Listverse وب سایتی است که انواع فهرست های جذاب را منتشر می کند. آنها لیست هایی را در دسته بندی های مختلف از سرگرمی، سبک زندگی، علم و دانش عمومی پخش می کنند.

صرف نظر از جایگاه، Listverse بر موضوعاتی تمرکز می کند که توجه خوانندگان را در رسانه های اجتماعی جلب می کند. برای کسب درآمد در Listverse، نویسندگان نیازی به تجربه قبلی در نوشتن ندارند. با این وجود، باید بتوانید به عنوان یک انگلیسی زبان مادری بنویسید، حس شوخ طبعی داشته باشید و چیزهای جالب را دوست داشته باشید.

آنها به ازای هر فهرست 100 دلار به نویسندگان می پردازند – که باید حداقل شامل ده مورد باشد. برای اینکه مقاله شما پذیرفته شود، باید اصل باشد، کاملاً به راهنمای نویسنده پایبند باشد و شواهد/منابعی برای ادعاهای شما ارائه کند.

در حالی که آنها به صراحت محتوای هوش مصنوعی را ممنوع نمی کنند، باید از بایدها و نبایدهای استفاده از هوش مصنوعی مانند ChatGPT آگاه باشید.

3.سایت برای پست های مهمان Copyhackers

Copyhackers در کپی رایتینگ تخصص دارد، همانطور که از نامش پیداست. این برای نویسندگان ماهر در نوشتن مقالات آموزنده در مورد مارکتینگ فروش، ایمیل مارکتینگ، نوشتن و طراحی UX، و سایر کپی های فروش، ایده آل است.

برای ارسال طرح خود، دستورالعمل های ارسال Copyhackers را دنبال کرده و به آن پایبند باشید. برای شروع کار با Copyhackers، تنها کاری که باید انجام دهید این است:

. موضوعی را انتخاب کنید که در آن به خوبی مسلط هستید.

. یک عنوان جذاب و قانع کننده ایجاد کنید.

. یک داستان جذاب انتخاب کنید.

. پیشنهاد خود را از طریق ایمیل برای استراتژیست محتوای مقیم آنها ارسال کنید.

پس از ارسال، آنها فقط در صورتی به شما پاسخ می دهند که پست های شما را دوست داشته باشند و دوست داشته باشند آنها را منتشر کنند. کپی هکرها برای هر مقاله پذیرفته شده و تکمیل شده حدود 300 تا 1000 دلار می پردازند.

4. Buzzfeed

وب سایت Buzzfeed دائماً به دنبال نویسندگان مستقلی است که متعهد به خلق آثار سرگرم کننده و بررسی شده برای آنها هستند. با این حال، زمین ها می توانند در هر فصل اشکال متفاوتی داشته باشند.

پیشنهادهای قابل قبول شامل فهرست‌هایی است که حداقل 15 مورد، مطالب آموزشی، اخبار فصلی و پرطرفدار، و داستان‌های شخصی درباره امتحان کردن چیزهای جذاب و لذت‌بخش را شامل می‌شود.

آنها فرهنگ پاپ، LGBTQ+، سبک زندگی، امور مالی شخصی، عشق، زیبایی و غیره را پوشش می دهند. پس از ارسال، آنها در عرض دو هفته در صورت علاقه مندی به طرح شما با شما تماس خواهند گرفت. با این حال، اگر داستان شما به زمان حساس است و نیاز به پاسخ سریع‌تری دارد، آن را در خط موضوع خود قرار دهید.

Buzzfeed به صلاحدید نویسندگان، با نرخ‌های متفاوت بر اساس میزان گزارش یا تحقیق مورد نیاز، تخصص موضوع و به‌موقع بودن تحویل، جبران خسارت می‌کند.

5.سایت برای پست های مهمان ElitePersonalFinance

این برای نویسندگانی است که در نوشتن مقالات مالی مهارت دارند، خواه شما یک نمونه کار نویسندگی آزاد با پلتفرم های رایگان داشته باشید یا نه. این وبلاگ پول زیادی را صرف پست های مهمان برای وب سایت خود می کند و دائماً به دنبال نویسنده است.

موضوع ایده آل و خط موضوع خود را برای آنها ایمیل کنید تا روند درخواست شما آغاز شود. به شما اطلاع داده می شود که آیا ادامه دهید یا خیر. اگر طرح شما پذیرفته شود، پس از تکمیل مقاله حدود 300 دلار دریافت خواهید کرد.

در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که هنگام نوشتن برای ElitePersonalFinance باید رعایت کنید:

. تعداد کلمات مقاله شما باید بین 1000 تا 3000 کلمه باشد.

. لینک های تبلیغاتی را در مقالات خود قرار ندهید.

. در صورت امکان آثار هنری اصلی را نیز وارد کنید.

. مقاله خود را به صورت پیوست فایل DOC ارسال کنید.

6. Fundsfor Writers

این وبلاگ در مقالاتی تخصص دارد که بر کسب درآمد به عنوان نویسنده تمرکز دارد. برای اینکه بخشی باشید، مطمئن شوید که محتوای شما حول این موضوع اصلی می چرخد ​​و هدف آن ارائه توصیه های عملی، کاربردی یا داستان های موفقیت الهام بخش است.

طول مقاله شما باید بین 550-650 کلمه باشد و به سبک نوشتاری جذابی پایبند باشد. هنگام نوشتن برای FundsforWriters، باید اطمینان حاصل کنید که ارسال شما توسط تجربه دست اول یا مصاحبه با دیگران پشتیبانی می شود.

وقتی مقاله را کامل کردید، باید آن را با قرار دادن آن در یک ایمیل با فونت 12-14 برای آنها ارسال کنید. آنها حدود 75 دلار برای مقالات چاپ نشده و اصلی و حدود 25 دلار برای چاپ مجدد بیش از 90 روز می پردازند.

7. Cracked

Cracked یک سایت کمدی آنلاین است که از سال 2007 به نویسندگان آزاد برای ایجاد محتوای کمدی و فهرست پرداخت می کند و هنوز هم این کار را انجام می دهد.

برای شروع، از سایت دیدن کنید، از فرم تماس استفاده کنید و ایده خود را مطرح کنید. اگر طرح شما پذیرفته شود، ویراستاران سایت شما را در یک مهلت تعیین می کنند و ساختار مقاله شما را تعریف می کنند. آنها حدود 150 دلار برای اولین بازی پذیرفته شده توسط یک نویسنده می پردازند.

با این حال، این مبلغ از مقاله پنجم شما به حدود 250 دلار افزایش می یابد. همچنین، اگر پست شما به یکی از 10 مورد پرمخاطب تبدیل شود و ترافیک را به وب سایت بیاورد، حدود 100 دلار پاداش دریافت خواهید کرد.

8.سایت برای پست های مهمان AListApart

این وبلاگ به نویسندگان بستری عالی برای شنیده شدن صدای آنها ارائه می دهد. آنها به دنبال نویسندگان اختصاصی هستند که تلاش زیادی برای تهیه محتوای خوب و منحصر به فرد انجام می دهند که خوانندگان را به پیشرفت در زمینه خود تشویق می کند.

آنها در محتوایی تخصص دارند که به طراحان، توسعه دهندگان و معماران اطلاعات ارائه می شود. تعداد کلمات مقالات بین 600-2500 کلمه است. علاوه بر این، شما باید آن را با یک استدلال قوی، حقایق غیرقابل انکار و منابع حمایت کنید.

برای اینکه مقاله شما پذیرفته شود، نباید در جای دیگری ارسال شود و در اسناد Google، متن ساده، Markdown یا فرمت پیوندهای HTML ارسال شود. اگر آنها مقاله شما را دوست داشته باشند، تیم ALA آن را بررسی کرده و برای شما بازخورد ارسال خواهد کرد.

9.سایت برای پست های مهمان Freelancemom

این وبلاگ مخصوص نویسندگان مهمان مخصوصا مادرانی است که می خواهند بعد از زایمان به حرفه خود ادامه دهند. همچنین تاکید می کند که فریلنسینگ و کار از راه دور آینده صنعت کار است.

دستورالعمل‌های ارسال واضح و تشویق‌کننده هستند و بر نیاز به مقاله‌های خوب تحقیق و فکر شده‌ای که عمیق‌تر در موضوعات کاوش می‌کنند و از تکرار اجتناب می‌کنند، تأکید می‌کنند.

این وب سایت یک محدوده پرداخت رقابتی در حدود 75 تا 100 دلار برای مقالات انتخاب شده و فرصتی برای برنده شدن یک جایزه ویژه در حدود 150 دلار برای بیشترین اشتراک‌گذاری مقاله در هر ماه ارائه می‌کند. این امر نویسندگان را تشویق می‌کند تا محتوای باکیفیت و جذابی تولید کنند که با مخاطب طنین‌انداز شود.

برای نوشتن پست های مهمان پول دریافت کنید

نوشتن پست های مهمان می تواند راهی عالی برای افزایش درآمد شما، شروع سفر نوشتن و ثبت نام خود در قلب خوانندگان باشد. جدای از نوشتن برای پست های مهمان، همیشه می توانید در وب سایت خود بنویسید و بنویسید و با تبلیغات از آن کسب درآمد کنید تا درآمد کسب کنید.

با پست های مهمان، نویسندگان در معرض دید قرار می گیرند و فرصتی برای نشان دادن تخصص خود پیدا می کنند، در حالی که وب سایت ها از محتوای متنوع بهره می برند و خوانندگان را افزایش می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT