نقد درامد از سایت PeoplePerHour

نقد درامد از سایت PeoplePerHour

زمان مطالعه 4 دقیقه

PeoplePerHour یک پلت فرم مشاغل آزاد است که برای ارتباط مشتریان و فریلنسرها در سطح جهانی راه اندازی شده است. این یک پلتفرم تراکنشی است. فریلنسرها در پلتفرم، فروشندگان هستند و مشتریانی که برای خدمات پرداخت می کنند، خریداران هستند. برای نقد درامد از سایت PeoplePerHour می توانید از لینک زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید:

نقد درامد از سایت PeoplePerHour

نقد درامد از سایت PeoplePerHour

کسب و کارها می توانند پروژه های فریلنسری را در این پلتفرم ارسال کنند. سپس، فریلنسرها با پیشنهادات و نمونه کارها پاسخ می دهند تا سطح تجربه خود را نشان دهند. فریلنسرها همچنین می توانند پیشنهاداتی را برای تعریف مجموعه مهارت، خدمات و نرخ های خود ارسال کنند.
PeoplePerHour یک بازار آزاد است که مشاغل می توانند از آن برای ارتباط با کارگران آزاد در سراسر جهان استفاده کنند. این پلتفرم دسترسی رایگان به پروفایل‌ها و نمونه کارهای فریلنسر ارائه می‌دهد. سایت فریلنسریPeoplePerHour در سال 2007 در بریتانیا تاسیس شد و فریلنسرها را از سراسر جهان از جمله جذب می کند. آنها از لندن فعالیت می کنند اما به شرکت ها اجازه می دهند در هر کشوری فریلنسر پیدا کنند. با کمک این ساعت مشاغل خود را به بیش از 100 هیئت شغلی ارسال کنید. با این سایت رسیدن به بیش از 250 میلیون نامزد ممکن است.

هزینه های سایت

PeoplePerHour بابت پرداخت های انجام شده توسط کارت اعتباری و خدمات پرداخت الکترونیکی مانند PayPal، هزینه خدمات 0.6 پوند + 10٪ را از خریداران دریافت می کند. کارمزد خریدار برای اعضای برنامه (Premium 0٪ اعضای طلایی) و 2.5٪ (اعضای نقره ای) برای انتقال بانکی است.

سایت فریلنسریPeoplePerHour بازاری برای استخدام افراد حرفه ای آزاد با کیفیت بالا است. این امکان دسترسی رایگان به پروفایل های فریلنسر دقیق را فراهم می کند، ابزارهای خوبی برای ارسال پروژه دارد، کنفرانس ویدیویی را بین خریداران و فریلنسرها ارائه می دهد، استعدادها را با پروژه ها مطابقت می دهد و پرداخت ها را تسهیل می کند.

فیلتر کردن جستجوی فریلنسر بر اساس مکان “ایالات متحده” بیش از 10000 نتیجه به دست می دهد. این سایت دارای فریلنسرهایی از رشته های مختلف، از جمله طراحی، توسعه، و کپی رایتینگ است.

نقد درامد از سایت PeoplePerHour

نقد درامد از سایت PeoplePerHour

جوانب مثبت PeoplePerHour

PeoplePerHour بیش از 20 درصد از ترافیک خود را از بریتانیا و ایالات متحده دریافت می کند که برای یافتن انگلیسی زبانان ایده آل است. کارفرمایان دسترسی رایگان به پروفایل های فریلنسر دارند. پروفایل‌ها فریلنسر نمونه کارها، پیشنهادات، قیمت‌گذاری، بررسی‌ها و تاییدات را شامل می‌شود.

• این پلتفرم مسابقات مربوطه را برای پروژه ها فراهم می کند.
• فریلنسرها قبل از پذیرش در پلتفرم بررسی می شوند.
• ویژگی های مدیریت فاکتور را ارائه می دهد.
• پروژه ها را به صورت رایگان قابل ارسال هستند.
• وجوه در یک حساب امانی نگهداری می شود تا زمانی که هر دو طرف از کار راضی باشند.
• این ابزاری برای استفاده راحت جهت ارسال پروژه است.

معایب PeoplePerHour

• هزینه خدمات 10٪ آنها از هزینه پرداخت 3٪ قیمت ثابت Freelancer پرهزینه تر است.
• تنها با ارسال تیکت پشتیبانی می توان با پشتیبانی مشتری تماس گرفت.
• نمونه کارها در قالب پی دی اف ارائه می شوند و فورا دانلود می شوند.
• برخی از کارفرمایان نسبت به رفتار غیرحرفه ای از طرف مترجمان آزاد و حداقل حمایت برای حل منازعات هشدار داده اند.

بررسی سایت

سایت فریلنسریPeoplePerHour نظرات متفاوتی دارد. یک منتقد در ShoutMeLoud بازخورد عمدتاً مثبتی ارائه کرد، اما نظرات زیر مقاله او تا حد زیادی منفی بود. 170 بررسی سایت Sitejabber اکثراً منفی هستند و امتیاز کلی 1.8 ستاره دارند. PeoplePerHour بیش از 4900 بررسی در Trustpilot و امتیاز 4 از 5 دارد. احساسات در Quora متفاوت است.

PeoplePerHour در مقابل Upwork

Upwork و PeoplePerHour ابزارهای استخدام مشابهی را ارائه می دهند، اما استفاده از همه ویژگی های PeoplePerHour رایگان است، در حالی که Upwork دارای برنامه های چند لایه است. Upwork در یافتن فریلنسرهای قابل اعتماد شهرت بهتری نسبت به PeoplePerHour دارد. هر دو پلتفرم برای هدف قرار دادن فریلنسرها عالی هستند.

PeoplePerHour در مقابل Fiverr

هر دو Fiverr و PeoplePerHour پست های پروژه رایگان، دسترسی به پروفایل های فریلنسر و تسهیل پرداخت امن را ارائه می دهند. برخلاف Fiverr، PeoplePerHour یک ابزار تطبیق استعداد هوش مصنوعی نیز ارائه می‌کند که یافتن فریلنسر مناسب برای یک پروژه را کمی آسان‌تر می‌کند.

آیا PeoplePerHour ایمن است؟

PeoplePerHour دارای تعدادی ابزار، فرآیندها و پروتکل‌ها برای حفظ یک پلتفرم امن و مطمئن برای خریداران و فریلنسرها است. قبل از شروع کار بر روی پروژه PeoplePerHour، خریدار باید وجوه خود را به یک حساب امانی واریز کند. پس از رضایت خریدار و فریلنسر از پروژه، این وجوه بعداً برای پرداخت به فریلنسر استفاده خواهد شد.

نقد درامد از سایت PeoplePerHour

نقد درامد از سایت PeoplePerHour

روش حذف حساب PeoplePerHour

• به «تنظیمات عمومی» بروید و روی «تنظیمات» کلیک کنید.
• در کنار «حساب»، روی «ویرایش» کلیک کنید.
• شما این گزینه را خواهید داشت که حساب خود را غیرفعال کنید یا با تیم پشتیبانی مشتری آنها تماس بگیرید تا غیرفعال سازی شما را برای شما پردازش کنند.
• در صورت تمایل فرم بازخورد را پر کنید.
• با علامت زدن کادر مربوطه غیرفعال شدن حساب خود را تأیید کنید.

تغییر پست پروژه PeoplePerHour

برای ویرایش پست‌های سایت فریلنسری PeoplePerHour ، وارد حساب کاربری خود شوید و پستی را که می‌خواهید تغییر دهید باز کنید. می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و قبل از بستن پنجره دوباره ارسال کنید. می‌توانید هر زمان که بخواهید با انتخاب آن از لیست پروژه‌های فعال خود و کلیک بر روی نماد حذف، یک پست را حذف کنید.

قیمت PeoplePerHour چیست؟

هزینه خدمات استاندارد 0.6 پوند + 10٪ برای پرداخت های انجام شده به فریلنسرها، با خریدهای اضافی مانند تبلیغات، که از 20 دلار شروع می شود، وجود دارد.

چگونه فریلنسرها در PeoplePerHour حقوق می گیرند؟

پس از توافق بر سر نرخ ساعتی یا قیمت ثابت، پول در یک حساب امانی قرار می گیرد تا زمانی که هر دو طرف از کار راضی باشند. جایگزین های ، سایت فریلنسری PeoplePerHour شامل:

• Upwork
• Fiverr
• Jobspresso

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT