مقایسه سایت Fiverr و Upwork

مقایسه سایت Fiverr و Upwork: کدام یک برای شما در سال 2023 بهتر است؟

زمان مطالعه 12 دقیقه

با افزایش تعداد افرادی که از خانه یا جاهای دیگر کار می‌کنند، هیئت های شغلی آزاد مانند Upwork و Fiverr راهی آسان برای یافتن کار شده اند. مقایسه سایت Fiverr و Upwork را در ادامه می خوانید.

در این مقاله، ما می‌خواهیم به جوانب مثبت و منفی هر دو پلتفرم بپردازیم. فرقی نمی‌کند Upwork یا Fiverr را انتخاب کنید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه حساب Wise Business می‌تواند به شما کمک کند پول دریافت کنید و در انتقال ارز صرفه جویی کنید.

مقایسه سایت Fiverr و Upwork: خلاصه سریع

Upwork و Fiverr هر دو پلتفرم شغل یابی آنلاین هستند.

آنها طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می‌دهند، از طراحی وب تا کپی رایت و ایجاد لوگو. در هر پلتفرم، فریلنسرها پروفایل هایی ایجاد می‌کنند تا مشتریان بالقوه بتوانند آنها را پیدا کنند و کار خود را بررسی کنند.

تفاوت های کلیدی:

Upwork معمولاً برای پروژه های بزرگتر با روابط بلندمدت مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که Fiverr برای کارهای کوچکتری که نیازی به رفت و آمد زیادی بین شما و صاحب کار نیست بهتر است.

Upwork به زمان راه اندازی بیشتری نیاز دارد زیرا باید پروژه خود را با جزئیات پست کنید و متقاضیان را بررسی کنید

Fiverr به لطف ساختار بازار، یافتن سریع آنچه را که نیاز دارید آسانتر می‌کند.

در Fiverr، مشتریان معمولاً به دنبال خدمات خاصی هستند و می‌توانند به سرعت آنها را بدون نیاز به پست کردن شغل پیدا کنند.

در Upwork، مشتریان معمولاً باید کار را با جزئیات ارسال کنند و منتظر بمانند تا فریلنسرها درخواست دهند.

Upwork یا Fiverr: مقایسه

اکنون که کمی بیشتر در مورد هر پلتفرم می‌دانید، بیایید ببینیم که چگونه آنها در مورد ویژگی های کلیدی یک مقایسه می‌شوند.

نحوه کار و نحوه ثبت نام

ثبت نام Upwork کمی پیچیده تر از Fiverr است. برای پذیرش باید یک درخواست تکمیل کنید و به چند سوال در مورد مهارت ها و تجربه خود پاسخ دهید. از طرف دیگر Fiverr فقط به یک فرآیند ثبت نام سریع بدون نیاز به سؤال یا برنامه اضافی نیاز دارد. ما در اینجا روند را با کمی جزئیات بیشتر شرح می‌دهیم.

Upwork

برای ثبت نام در Upwork، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس نمایه خود را با تمام جزئیات لازم در مورد خود و مهارت های خود، مانند تحصیلات، تجربه، موارد نمونه کار، و موارد دیگر تکمیل کنید.

قبل از اینکه اصلاً برای پست های شغلی درخواست دهید، 60٪ از نمایه شما باید تکمیل شود. این شامل اضافه کردن یک عکس از خود، یک نمای کلی، سابقه کاری، عنوان شما (به عنوان مثال، طراح، کپی رایتر، و غیره) و حداقل یک برچسب مهارت (به عنوان مثال، Adobe Photoshop) است. بخش های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بررسی کنید، از جمله انتخاب سطح تخصص، مهارت زبان، تعیین نرخ ساعتی و غیره.

هنگامی که نمایه خود را ایجاد کردید، می‌توانید شروع به جستجو در تابلوی کار کنید و به دنبال اولین شغل خود بگردید. اگر پستی مناسب پیدا کردید، باید یک نامه پوششی، نرخ پیشنهادی خود را ارسال کنید و احتمالاً به هر سؤالی که مشتری از فریلنسرها خواسته است پاسخ دهید.

هر پست شغلی تعداد معینی Connects را برای شما “هزینه” خواهد داشت، که واحد پولی است که Upwork از آن استفاده می‌کند. حساب های Freelancer Basic هر ماه 10 اتصال رایگان دریافت می‌کنند، در حالی که حساب های Freelancer Plus ۸۰ مورد دریافت می‌کنند. حساب Freelancer Plus همچنین مزایای اضافی مانند URL نمایه سفارشی شده، پیشنهادات قابل مشاهده رقبا و موارد دیگر را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید Connects را در سناریوهای خاصی کسب کنید یا هر کدام را با قیمت ۱۵ سنت خریداری کنید.

برای مثال، اگر مشتری از شما دعوت به مناقصه کند، پیشنهادی برای شما بفرستد، یا پروژه کاتالوگ پروژه را از شما بخرد، همیشه مجبور نیستید از Connects استفاده کنید.

پیشنهادات رقیب جدیدترین افزوده شده به Upwork است که می‌توانید پیشنهاد خود را تقویت کنید و آن را به یکی از سه مورد برتر در معرض دید مشتری تبدیل کنید. این مانند یک سیستم حراج عمل می‌کند، می‌توانید برای برنده شدن یکی از نقاط برتر به Connects پیشنهاد دهید.

Fiverr

Fiverr با Upwork کمی متفاوت است. این بسیار بیشتر از Upwork یک بازار آزاد برای فریلنسرها است، به این معنی که شما مجبور نیستید تقریباً به همان اندازه اطلاعات نمایه را پر کنید یا نامه های پوششی بنویسید. از شما خواسته می‌شود که یک فرآیند کوتاه مدت را طی کنید و اطلاعاتی درباره آموزش، تجربه کاری و مهارت های خود اضافه کنید.

تنها کاری که باید بعد از ثبت نام و کلیک بر روی فروشنده تبدیل کنید، ایجاد یک “گیگ” است – گیگ یعنی سرویسی که به مشتریان ارائه می‌دهید. Gig شما باید شامل عنوان سرویس شما باشد (همه با “I will …” شروع می‌شوند)، هزینه آن، نوع سرویس، برچسب های جستجو، و هر گونه اطلاعات یا تصاویر اضافی که ممکن است بخواهید اضافه کنید.

همچنین می‌توانید بسته های مختلفی را با قیمت های متفاوت ارائه دهید، از جمله بسته های پایه، استاندارد و پریمیوم. هر بسته به شما این امکان را می‌دهد آنچه را که شامل می‌شود مشخص کنید، خواه شامل ویرایش ها، یک طرح، انواع فایل های خاص یا چیز دیگری باشد. همچنین می‌توانید زمان تحویل مورد انتظار را بیان کنید.

برای ساده تر کردن کارها، می‌توانید قبل از شروع سفارش، به خریداران بگویید چه چیزی نیاز دارید. شما می‌توانید از میان گزینه های ارائه شده انتخاب کنید یا خود آن را بنویسید. برای طراحی لوگو، به عنوان مثال، “توضیح کوتاهی از محصول یا خدمات شما و هر ایده ای که قبلا دارید.”

پس از انجام این کار، Gig شما در موتور جستجوی Fiverr ظاهر می‌شود و مشتریان می‌توانند با جستجوی خدمات مرتبط با آنچه ارائه می‌کنید، شما را پیدا کنند. اگر کسی Gig شما را دوست دارد، می‌تواند برای جزئیات بیشتر با شما تماس بگیرد و سفارش دهد. مشتریان همچنین می‌توانند نمونه کارها، بخش سؤالات متداول و مهمتر از همه، نظرات شما را بررسی کنند.

استخدام فریلنسر

وقتی نوبت به استخدام یک فریلنسر می‌رسد، Upwork و Fiverr هر دو استراتژی های خاص خود را برای یافتن فرد مناسب برای شغل شما دارند. در Upwork، می‌توانید پروفایل های متخصصان ماهر را جستجو کنید و مستقیماً با آنها تماس بگیرید یا فهرست شغلی را ارسال کنید که سایر فریلنسرها می‌توانند برای آن درخواست دهند. با Fiverr، باید لیست های گیگ ایجاد شده توسط خود فریلنسرها را جستجو کنید و اگر به خدمات آنها علاقه دارید با آنها تماس بگیرید.

Upwork

چند راه برای استخدام یک فریلنسر در Upwork وجود دارد.

این شامل:

خرید کاتالوگ پروژه: می‌توانید خدمات از پیش بسته بندی شده را از فریلنسرهایی خریداری کنید که قبلاً آنها را ایجاد کرده اند.

پست کردن شغل: می‌توانید فهرست مشاغل آزاد را پست کنید و منتظر بمانید تا فریلنسرهای واجد شرایط درخواست دهند.

جستجوی نمایه ها: می‌توانید از طریق نمایه های متخصصان ماهر Upwork جستجو کنید و اگر به خدمات آنها علاقه دارید، مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

استعدادیابی: برای پروژه هایی که بیش از یک ماه به طول می‌انجامند، استفاده از استعدادیابی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین استعداد مورد نظر خود را پیدا کنید.

جستجوی پروفایل ها و خرید یک پروژه کاملاً ساده است. از طرف دیگر، ارسال یک شغل به چند مرحله دیگر نیاز دارد. با این حال، Upwork کار را آسان می‌کند و شما را در هر مرحله از تنظیم آگهی شغلی راهنمایی می‌کند. آنها حتی فهرست کوتاهی از مترجمان آزاد را برای شما ارسال می‌کنند که در صورت علاقه می‌توانید از طریق علم داده و هوش مصنوعی آنها را برای درخواست دعوت کنید.

پس از مدتی می‌توانید تمام متقاضیان را بررسی کرده و تصمیم بگیرید. سپس، می‌توانید با فریلنسر انتخابی خود قراردادی را شروع کنید. این می‌تواند یک قرارداد ثابت یا ساعتی باشد.

اگر کار آنها را دوست دارید می‌توانید به رزرو یک فریلنسر در Fiverr ادامه دهید، Upwork ایجاد یک قرارداد بلند مدت را آسان می‌کند. پس از ایجاد توافق با فریلنسر، Upwork ابزارهایی را برای کمک به تسهیل همکاری و پرداخت فراهم می‌کند، مانند ردیابی زمان، صورتحساب و پیام رسانی. همچنین می‌توانید به ایجاد Milestones در یک قرارداد ثابت ادامه دهید، که می‌تواند مراحل یک پروژه یا پروژه های جدید باشد.

Fiverr

Fiverr در مورد استخدام یک فریلنسر کمی ساده تر است. دو راه برای انجام این کار وجود دارد که شامل استفاده از عملکرد جستجو یا ارسال درخواست می‌شود.

با جستجو و فیلترهای جانبی، فهرست های گیگ ایجاد شده توسط خود فریلنسرها را جستجو می‌کنید، اگر به خدمات آنها علاقه دارید به آنها پیام داده و سپس پیشنهاد می‌دهید.

پروژه های Fiverr معمولاً شامل توضیحات پروژه و تفکیک هزینه های ثابت می‌شوند، بنابراین انتظارات از ابتدا مشخص هستند. اگر چیزی را پیدا کردید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد، پروژه را فوراً بدون نیاز به گذراندن هیچ مرحله دیگری رزرو می‌کنید. آنچه که میبینی همانست که بدست می‌آوری!

در غیر این صورت، می‌توانید یک درخواست ارسال کنید. شما به خدماتی که نیاز دارید، دسته بندی، زمانی که می‌خواهید و بودجه خود را توضیح می‌دهید. پس از مدتی، می‌توانید پیشنهادها را مرور کنید و به صفحات Gig هدایت شوید.

انجام کار فریلنسری

اگر به دنبال انجام برخی کارهای آزاد هستید چطور؟ Upwork و Fiverr هر دو شباهت ها و رویکردهای متفاوتی دارند.

شاید شباهت اصلی بین Upwork و Fiverr این باشد که آنها هر دو از پلتفرم های شغلی معتبر و قابل اعتماد هستند. این پلتفرم ها مدتی است که وجود دارند – Upwork از سال 2013 و Fiverr از سال 2010 – به این معنی که آنها شبکه گسترده ای از مشتریان ایجاد کرده‌اند و همچنین این شانس را داشته‌اند که مدل های تجاری خود را در طول سال ها تنظیم کنند.

آیا تفاوت هایی وجود دارد؟

خلاقیت هایی که می‌توانند یک محصول یا خدمات سریع ارائه دهند، مانند کار صوتی، تصویرسازی یا صدای جینگ، معمولاً در Fiverr عملکرد خوبی دارند. در همین حال، کسانی که تخصص بیشتری دارند و به تعهد طولانی مدت بیشتری برای تکمیل پروژه هایی مانند کار طراحی وب یا کپی رایتینگ نیاز دارند، می‌توانند در Upwork موفقیت کسب کنند.

Upwork همچنین انتخاب بهتری برای فریلنسرهایی است که به دنبال گسترش شبکه خود و ایجاد روابط با مشتریان طولانی مدت هستند. مکالمه با کارفرمایان بالقوه از طریق سیستم پیام رسانی Upwork آسانتر است، بنابراین می‌توانید قبل از ارسال پیشنهاد خود، درک درستی از آنچه که آنها نیاز دارند را بدست آورید.

هر دو دارای رتبه بندی فریلنسر هستند، نکته دیگری که باید به آن توجه کرد نشان استعدادهای Upwork برای فریلنسرها است. آنها برای نشان دادن تخصص و استعداد شما اعطا می‌شوند و در کنار نام شما در نمایه شما قرار می گیرند تا توسط مشتریان دیده شوند. به عنوان مثال، نشان Top Rated Plus به موارد زیر نیاز دارد:

نشان ها شانس شما را برای جلب توجه کارفرمایان احتمالی افزایش می‌دهند و برای انجام یک کار خوب به شما پاداش می‌دهند.

مانند Upwork، Fiverr دارای رتبه بندی خاص خود به نام سطوح فروشنده است که بر اساس عملکرد ماهانه است. این شامل فروشنده جدید، سطح 1، سطح 2 و فروشنده دارای رتبه برتر است که هر کدام مجموعه معیارهای خاص خود را دارند. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان شما را رزرو کنند بیشتر می‌شود.

مقایسه سایت Fiverr و Upwork

در TrustRadius، Upwork دارای امتیاز 7.7 از 10 است، در حالی که Fiverr دارای امتیاز 7.3.15 16.

Upwork

برای Upwork، کاربران موارد زیر را به عنوان مزایا ذکر می‌کنند:

ردیابی، صورت‌حساب و مکالمات را در یک مکان آسان برای مدیریت نگه می‌دارد

تعویض پرسنل کوتاه مدت خوب

سیستم پرداخت آسان و مطمئن

استعداد های جهانی

رتبه بندی ها و بررسی ها اعتبار می‌افزایند

ابزار جستجوی شگفت انگیز

با این حال، مانند هر چیز، معایبی نیز وجود دارد. اینجا چیزی است که برخی در مورد Upwork می‌گویند:

هزینه ها و هزینه های فریلنسرها

برای درخواست شغل باید برای Connects پرداخت کنید

تشخیص کیفیت در چنین مجموعه عظیمی از فریلنسرها دشوار است

فرآیند استخدام ممکن است کمی طول بکشد

مرورها اجباری نیستند – پیگیری کافی یا فشار برای افزودن نظرات کافی نیست

Fiverr

برای Fiverr، اینها برخی از جوانب مثبت هستند:

سیستم ارتباطات و تراکنش یکپارچه

استعداد می‌تواند به مخاطب بین المللی برسد

مقرون به صرفه

مشتریان می‌توانند فهرستی از پرفروش ترین های خود را جمع آوری کنند تا دوباره از آن ها سفارش دهند

این معایب در مورد Fiverr هستند:

محدودیت های تصویر و توضیحات

دوره انتظار برای وجوه

20 درصد کارمزد کمیسیون

پیمایش وبسایت ممکن است دشوار باشد

سیستم امنیتی که می‌تواند ارتباط بین خریدار و فروشنده را دشوار کند

و اکنون به بخش مهم رسیدیم – دریافت حقوق.

Upwork

دریافت پول در Upwork آسان است – شما روشی را برای برداشت درآمد و تنظیم وضعیت مالیات خود تنظیم می‌کنید. بسته به قرارداد – ساعتی، قیمت ثابت یا پروژه کاتالوگ پروژه، دستمزد دریافت خواهید کرد. قراردادهای قیمت ثابت و قراردادهای کاتالوگ پروژه پس از تایید و تکمیل پروژه، وجوه شما را آزاد می‌کنند، قراردادهای ساعتی در یک چرخه صورتحساب هفتگی کار می‌کنند. یک دوره امنیتی 5 روزه برای کاتالوگ پروژه ثابت و یک دوره 10 روزه برای ساعتی وجود دارد. پس از آن، می‌توانید برداشت کنید.

راه های زیادی برای برداشت درآمد وجود دارد، از جمله مستقیم از بانک، حواله سیمی، و پرداخت فوری برای فریلنسرهای ایالات متحده. Upwork همچنین دارای طیفی از فروشنده های پرداخت شخص ثالث برای برداشت USD در خارج از ایالات متحده است، مانند Wise، PayPal، Payoneer و M-Pesa.

مزیت Upwork این است که یک سیستم امانی برای قراردادهای ثابت ارائه می‌دهد که به حفظ امنیت مشتریان و فریلنسرها کمک می‌کند. این به این معنی است که پول در امانت نگه داشته می شود تا زمانی که کار با رضایت همه تکمیل شود.

Fiverr

از نظر ساختار پرداخت، Fiverr بر اساس پرداخت به ازای سفارش کار می‌کند – پس از اتمام کار، مشتری Fiverr را پرداخت می‌کند و 80٪ از وجوه به حساب شما اختصاص می‌یابد. در حالی که Fiverr یک سیستم امانی واقعی مانند Upwork ندارد، یک دوره تسویه 14 روزه برای تضمین رضایت خریدار وجود دارد. برخی از فروشندگان دارای رتبه برتر یک دوره تسویه 7 روزه دریافت می‌کنند.

پس از آن، اگر به عنوان پاک شده علامتگذاری شد، می‌توانید با PayPal، Fiverr Revenue Card یا انتقال بانکی اگر در ایالات متحده هستید، برداشت کنید. برخلاف Upwork، می‌توانید وجوه خود را به چندین ارز برداشت کنید – دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار آمریکا، پوند انگلیس، یورو و شکل اسرائیل.

اما اگر به دلار آمریکا برداشت نکنید، ممکن است نرخ تبدیل ارز اعمال شود.

تعداد مشاغل و انواع آن

وقتی صحبت از تعداد مشاغل موجود می‌شود، Upwork نسبت به Fiverr برتری دارد، تمایل دارد تعداد پروژه های بیشتری در هر زمان ارسال شود. علاوه بر این – قراردادهای ساعتی، قراردادهای قیمت ثابت و قراردادهای کاتالوگ پروژه را ارائه می‌دهد. مورد دوم مخصوصاً برای پروژه های بلند مدت یا بزرگتر خوب است زیرا می‌توانید پیشرفت را در یک مکان پیگیری کنید.

در مقابل، Fiverr کاتالوگ پروژه ندارد و اکثر قراردادها با قیمت ثابت هستند – بنابراین برای کار مداوم ایده آل نیست. مجموعه‌ای از 300 دسته شغلی برای بسیاری از استعدادها و مجموعه های مهارتی در دسترس است.

Upwork در مقابل هزینه Fiverr

پرداخت در هر دو سایت روان است، اما هزینه هایی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

هزینه های Upwork

در Upwork، یک مقیاس کارمزد کشویی برای انواع قراردادها وجود دارد. برای مشاغل تا 500 دلار آمریکا، هزینه 20٪ است. اگر بین 500.01 تا 10000 دلار باشد، کارمزد به 10 درصد کاهش می‌یابد. هر چیزی بیش از 10000.01 دلار 5 درصد کارمزد دارد. برای مثال، اگر با مشتری کار می‌کنید و این پروژه 700 دلار برای شما درآمد دارد، هزینه خدمات 20 درصد از 500 دلار اول و 10 درصد از 200 دلار باقی مانده است.

هزینه های Fiverr

Fiverr برای همه خریدها یک کمیسیون ثابت 20٪ دریافت می‌کند. بسته به روش برداشتی که انتخاب می‌کنید و واحد پولی، ممکن است مجبور شوید هزینه ای بین 1 تا 3 دلار بپردازید. برای خریداران، 5.5٪ کارمزد خدمات در مبلغ خرید وجود دارد. برای خریدهای کمتر از 50 دلار، 2 دلار هزینه سفارش کوچک اضافی اعمال می شود.

Upwork – مزایا و معایب

Upwork یک پلتفرم عالی برای یافتن شغل و مشتری است زیرا گزینه های بیشتری نسبت به Fiverr از نظر دسته بندی ها، مجموعه مهارت ها، ساختار پرداخت و غیره ارائه می‌دهد.

Fiverr – مزایا و معایب

Fiverr طیف گسترده ای از خدمات و دسته بندی ها را ارائه می‌دهد، اما نقطه ضعف این است که ممکن است فرصت های کمتری نسبت به Upwork وجود داشته باشد. زمان چرخش بسیار کوتاه تری نسبت به Upwork وجود دارد، که اگر به دنبال پروژه های سریع هستید می‌تواند مفید باشد.

ساختار هزینه برای مبتدیان می‌تواند گیج کننده باشد، بنابراین ساختار ساده یکی از ملزومات است. شروع کار برای فریلنسرهای جدید آسانتر است. دریافت مشتریان تکراری دشوار است، هزینه اضافی کمتر از Upwork و بدون قراردادهای طولانی کارمزد 20%.

Upwork در مقابل Fiverr در مقابل Freelancer

ممکن است نام Freelancer را نیز شنیده باشید – یک بازار کار جهانی که برای پروژه های کوتاه مدت و بلند مدت ساخته شده است. این برای پیمانکاران مستقل و فریلنسرها مناسب است.

Freelancer چه تفاوتی با Upwork و Fiverr دارد؟

Freelancer چند شباهت به Upwork و Fiverr دارد. ما می‌توانیم به آن به عنوان ترکیبی از هر دو پلتفرم نگاه کنیم، اما با یک UX/UI قدیمی. فریلنسرها باید برای قراردادها مناقصه بدهند، اما یک بخش پروژه نیز وجود دارد که در آن می‌توانید فریلنسرها را در صورت علاقه به کارشان استخدام کنید.

سایر گزینه های Fiverr و Upwork

قبل از پایان، اجازه دهید چند گزینه دیگر را بررسی کنیم.

FlexJobs

FlexJobs بیشتر به دلیل غربالگری دستی شناخته شده است، که به معنای ارسال و متقاضیان واجد شرایط بیشتر است.

مناسب برای افرادی که به دنبال مشاغل از راه دور، پاره وقت، فصلی، موقت یا فریلنسری هستند. برنامه آن ۹.۹۵ دلار هزینه دارد.

ویژگی های کلیدی:

پست های تایید شده

30 روز ضمانت رضایت

منابع جستجوی شغل

جستجوی پیشرفته

Virtual Vocation

Virtual Vocation یک موتور جستجوی شغل است که بر مشاغل راه دور متمرکز شده است.

فریلنسر ها و کارکنان می‌توانند برای مشاغل از راه دور و نزدیک درخواست دهند. انجام آن از طریق ارسال نامه به همراه رزومه در سایت است.

رایگان (دسترسی محدود)

حق بیمه ماهانه: 15.99 دلار

حق بیمه 3 ماهه: 39.99 دلار

حق بیمه 6 ماهه 59.99 دلار

ویژگی های خاص

کتاب های راهنما، راهنماها، ابزارها و دوره های آموزشی مفید با دسترسی عالی

ابزار رزومه ساز

Peopleperhour

Peopleperhour یک جامعه فریلنسر است که بر اتصال مشاغل کوچک با فریلنسرها در سراسر جهان تمرکز دارد.

ویژگی های کلیدی:

حفاظت

کار با قیمت ثابت

Guru

Guru به مشتریان و فریلنسرها کمک می‌کند تا در یک بازار آزاد کار کنند.

پایه: رایگان

پلاس: 11.95 دلار در ماه

حرفه ای: 21.95 دلار در ماه

تجاری: 33.95 دلار در ماه

اجرایی: 49.95 دلار در ماه

ویژگی های خاص:

ابزار بهره وری

سیستم حسابداری داخلی

سیستم پرداخت SafePay

We Work Remotely

We Work Remotely بیشتر شبیه به FlexJobs است، اما به شدت روی نقش های مرتبط با فناوری تمرکز دارد.

ویژگی های کلیدی:

پورتال یادگیری WWR

فیلترهای جستجوی پیشرفته

Remote Ok

Remote Ok مطابق با نام خود است. این پلتفرم کارفرمایان و فریلنسرها را به هم متصل می‌کند اما از طریق منابع و مشاوره بر سبک زندگی از راه دور تمرکز می‌کند.

Wise Business – در پرداخت های ورودی و خروجی صرفه جویی کنید

مهم نیست که از کدام پلتفرم برای کار آزاد خود استفاده کنید، Wise Business می‌تواند در صرفه جویی در پرداخت های خروجی و ورودی به شما کمک کند.

مطالعه اخیر نشان داده است که Wise Business می‌تواند به کاربران کمک کند هنگام ارسال پرداخت ها در مقایسه با PayPal، ۱۹ برابر ارزان‌تر است.

با ویژگی جزئیات حساب محلی ما، می‌توانید پس از پرداخت یک بار پرداخت 31 دلاری، به 10 ارز مانند USD، GBP، EUR، CAD، AUD و غیره به صورت رایگان پرداخت کنید. پس انداز خود را در کوتاه ترین زمان مشاهده خواهید کرد!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT