سایت برای دانلود رایگان کاورهای DVD

8 بهترین سایت برای دانلود رایگان کاورهای DVD و Blu-ray

زمان مطالعه 5 دقیقه

چیز خاصی در مورد داشتن مجموعه فیزیکی از فیلم ها وجود دارد. این واقعیت که می‌توانید قفسه‌تان را تحسین کنید و خاطراتی را از آنچه دیده‌اید تداعی کنید، یا به دوستان و خانواده سلیقه‌های فیلم‌تان را به راحتی نشان دهید، این احساسی است که توزیع دیجیتالی قادر به تکرار آن نیست. سایت برای دانلود رایگان کاورهای DVD را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر یک مجموعه فیلم فیزیکی دارید، برای همراهی با آن به کاورها نیاز دارید. شاید شما کیس اصلی را به اشتباه جا انداخته اید یا آن را به دوستی که هرگز آن را پس نداده امانت داده اید؟ یا می خواهید هنر رسمی را با چیزی ساخته شده از طرفداران جایگزین کنید؟ یا شاید شما فقط می خواهید چند کاور با وضوح بالا برای ذخیره دیجیتالی داشته باشید.

در هر صورت، ما فهرستی از بهترین سایت‌ها را برای دانلود کاورهای رایگان برای DVD و Blu-ray گردآوری کرده‌ایم.

1. CoverCity

اگر به دنبال انتخاب گسترده ای از کاورهای DVD هستید، به CoverCity نگاه نکنید. در واقع، نه تنها هاست سایت را پوشش می دهد، بلکه طراحی دیسک را نیز انجام می دهد. این بدان معناست که می توانید بسته کامل را دریافت کنید تا مطمئن شوید مجموعه فیزیکی شما بهترین ظاهر را دارد.

یکی از ویژگی های کلیدی CoverCity این است که دارای کاورهای رسمی و ساخته شده از طرفداران است – اگر دنبال برچسب قبلی هستید، فقط به دنبال برچسب “اورجینال” باشید. این بدان معناست که شما کاور فیلم هایی را خواهید یافت که حتی هنوز اکران نشده اند. به علاوه، اگر خلاق هستید، می توانید طرح های خود را به مجموعه ارسال کنید.

2. DVDcover

چه به دنبال کاوری برای آخرین نسخه بلوری 4K UHD باشید، چه به یک کاور مبهم برای DVD آلمانی نیاز داشته باشید، DVDcover پشت شماست. می‌توانید از عملکرد جستجوی مفید استفاده کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به دست آورید، یا در دسته‌ها مرور کنید تا همه چیز را مشاهده کنید.

نکته اصلی در مورد DVDcover این است که شما فقط می توانید کاورها را با وضوح پایین با یک اکانت کاربری رایگان دانلود کنید. شما می توانید 5.99 دلار در ماه برای وضوح بالاتر بپردازید، اما صادقانه بگوییم که هزینه آن گران به نظر می رسد، مگر اینکه یک کلکسیونر علاقه مند واقعی باشید.

3. Cover Century

Cover Century دارای آثار هنری برای بازی‌ها و سی‌دی‌ها است، اما مهم‌تر از آن برای DVD و Blu-ray نیز وجود دارد. در حالی که طراحی وب سایت چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد، تعداد زیادی کاور در اینجا موجود است که بسیاری از آنها با فرمت ها و نسخه های مختلف هستند.

نقطه ضعف اصلی Cover Century این است که رسمی بودن یا ساخته شدن کاور را فهرست نمی کند. به این ترتیب، اگر فقط کاورهای رسمی می خواهید، باید بفهمید که در جاهای دیگر چگونه به نظر می رسد، سپس برای یافتن آن به Cover Century بیایید.

4. DVD-Covers

DVD-Covers دقیقاً همان کاری را که روی کاور می گوید انجام می دهد. دارای بیش از 45000 کاور DVD، حدود 10000 کاور Blu-ray و بیش از 25000 برچسب دیسک است. به احتمال زیاد، هر آنچه که نیاز دارید روی کاورهای DVD موجود است.

یکی از نکات مهم در مورد این سایت این است که چگونه مجموعه خود را تقسیم می کند. تمام کاورها را بر اساس فرمت (DVD یا Blu-ray)، سپس بر اساس فیلم یا تلویزیون، و سپس بر اساس سفارشی یا رسمی بودن آن جدا می کند. پیدا کردن دقیقا همان چیزی که به دنبالش هستید را بسیار آسان می کند.

5. HiResCovers

طبق HiResCovers، هر تصویر در سایت آن حداقل dpi300 است و کیفیت آن بررسی می شود. باور کردن آن آسان است زیرا همه کاورها از کیفیت بالایی برخوردار هستند – اسکن های نسخه اصلی همه واضح هستند، در حالی که آثار اصلی خلاقانه هستند.

با این حال، این با یک قیمت همراه است. به طور دقیق 31 دلار در سال. بدون اشتراک پولی نمی توانید به هیچ یک از کاورها دسترسی پیدا کنید. این ارزانتر از سایر سایت های کاور دی وی دی است. به علاوه، HiResCovers به ​​داشتن یک انجمن فعال در کنار کتابخانه کاورهایش افتخار می کند، بنابراین ممکن است برای شما ارزشمند باشد.

6. Covers.box

با طراحی Covers.box ناامید نشوید. به نظر می رسد از اوایل دهه 2000 تغییر نکرده است. با وجود آن، به طور مرتب با کاورهای دی وی دی جدید، چه رسمی و چه توسط طرفداران، به روز می شود. این حتی یک بخش اختصاص داده شده به کاورهای “rare نادر”، برای نسخه های خارجی یا فیلم های کوچکتر دارد.

چیزی که به‌ویژه مفید است، برچسب «رزولوشن فوق‌العاده بالا» است که به این معنی است که ارتفاع یا عرض کاور بزرگ‌تر از 3000 پیکسل است. این کاورها را دانلود کنید تا مطمئن شوید که چاپی با کیفیت عالی برای مجموعه فیلم های فیزیکی خود دریافت می کنید.

7. Cover Addict

Cover Addict مجموعه وسیعی از کاورهای فیلم های DVD و Blu-ray دارد و به طور مداوم برای انتشار نسخه های جدید به روز می شود. کاورهای رسمی و ساخته شده از طرفداران را با هم ترکیب می کند، اما برخی از آنها آنقدر خوش ساخت هستند که نمی توانید تفاوت را تشخیص دهید.

اگرچه Cover Addict یک بخش رایگان سخاوتمندانه دارد، اغلب شما را به سمت عضویت پولی خود سوق می دهد. این هزینه 6.50 دلار در ماه است و به شما امکان می دهد با وضوح بالاتر دانلود کنید و کاورهای سفارشی را درخواست کنید. مگر اینکه بخواهید از هنر سفارشی ساخته شده برای سایت پشتیبانی کنید، می توانید کاورهای رسمی را به صورت رایگان از جای دیگری دریافت کنید، بنابراین اگر نمی خواهید هزینه ای را پرداخت نکنید.

8. Google Images

درست است: Google Images. این یک انتخاب واضح است، شاید شما آن را نادیده گرفته اید. اگرچه آن دسته بندی یا جامعه ای را که سایت های دیگر در این لیست انجام می دهند ارائه نمی دهد، اما راهی عالی برای جست و جوی وب برای یافتن کاور DVD است.

می‌توانید از فیلترهای Google برای یافتن تصاویری با اندازه یا رنگ خاص استفاده کنید تا به شما کمک کند دقیقاً پوشش مورد نظر خود را محدود کنید. به احتمال زیاد، اگر کاوری وجود دارد که نمی توانید از طریق یکی از سایت های تخصصی پیدا کنید، آن را در Google Images پیدا خواهید کرد.

مجموعه خود را کامل کنید و کاورهای رایگان دانلود کنید

به لطف این وب‌سایت‌های رایگان کاور DVD، می‌توانید کاورهای با کیفیت بالا را دانلود کنید و مجموعه فیزیکی خود را به بهترین شکل درآورید. کیس اصلی DVD را گم کرده اید؟ آیا می خواهید کاور رسمی را با یک کاور جالب تر از طرفداران جایگزین کنید؟ این وب سایت ها را پوشش می دهند.

در حالی که برخی از این وب‌سایت‌ها پوشش‌هایی را برای رسانه‌های دیگر مانند سی‌دی‌ها و بازی‌ها نیز ارائه می‌کنند، سایت‌های دیگری نیز به آن رسانه‌ها اختصاص داده شده‌اند. بنابراین، اگر نمی‌توانید آنچه را که به دنبالش هستید در اینجا بیابید، تسلیم نشوید – اینترنت منبع گسترده‌ای است و آنچه به دنبال آن هستید احتمالاً در جایی هاست می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT