سایت Zoho

11 بهترین ابزار بهره وری در سایت Zoho | خرید از سایت Zoho

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا به دنبال ابزارهای بهره وری برتر هستید؟ سایت Zoho و ابزار های بهره وری آن را در ادامه بررسی کرده ایم.

بیشتر سازمان ها در سراسر جهان فرهنگ کار از راه دور را پذیرفته اند. ابزارهای بهره وری اداری قوی برای بهبود عملکرد و همکاری ضروری هستند. این ابزارهای بهره وری می توانند به شما کمک کنند تا کار خود را بهتر سازماندهی کنید، پیشرفت خود را به طور مداوم پیگیری کنید، رویدادها را برنامه ریزی کنید، و مهمتر از همه به شما اجازه می دهد به طور موثر ارتباط برقرار کنید و همکاری کنید.

خرید با پی پال

در میان بسیاری از ابزارهای بهره‌وری محبوب موجود، سایت Zoho به دلیل ابزارهای بهره‌وری منحصربه‌فرد و یکپارچه‌اش یکی از محبوبترین ‌ها در نظر گرفته می‌شود. چه یک سرویس ایمیل، یک پردازشگر کلمه، یک صفحه گسترده، یک تقویم یا یک ابزار ارائه باشد، سایت Zoho همه آن را ارائه می دهد و امکان یکپارچه سازی یکپارچه را فراهم می کند.

1. Zoho Mail

اگرچه ممکن است Zoho Mail به اندازه برخی از ارائه دهندگان ایمیل شناخته شده نباشد، ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی عالی و همچنین یک سرویس ایمیل بدون آگهی برای همه ارائه می دهد. با ویژگی های منحصر به فردی مانند آدرس های ایمیل سفارشی، تعداد کاربران خود را در مدت زمان کوتاهی به میلیون ها نفر رسانده است.

با محدودیت ادغام ابزار چت ویدیویی، به راحتی می توانید ایمیل را در دامین خود به صورت رایگان تنظیم کنید. سایر ویژگی‌ها شامل پوشه‌های چند سطحی، نماهای بحث، سازمان‌دهی صندوق ورودی با کشیدن و رها کردن، و فیلترها است. Zoho Mail به‌عنوان بخشی از فضای کاری برای همکاری بهتر، کاملاً با سایر ابزارهای بهره‌وری Zoho ادغام شده است.

2. Zoho Meeting

با ظهور کار از راه دور، نرم افزار جامع جلسات آنلاین ضروری شده است. Zoho Meeting یک پلتفرم ملاقات آنلاین امن و یکی از برترین برنامه های هاستینگ وبینار است که اعضای تیم را قادر می سازد از راه دور کار کنند و به طور موثر ارتباط برقرار کنند.

این پلتفرم ویژگی‌های امنیتی متعددی را برای محافظت از داده‌ها و حریم خصوصی شما برای برگزاری جلسات آنلاین امن و مطمئن ارائه می‌کند. رابط کاربری ساده و در عین حال شهودی است و تمام ویژگی های مورد نیاز برای ارتباط سازنده را ارائه می دهد.

می توانید جلسات و وبینارهای آنلاین تا 60 دقیقه را با 100 شرکت کننده به صورت رایگان برگزار کنید. همچنین دارای یکپارچگی عمیق با سایر ابزارهای بهره وری Zoho است و از خدمات اصلی شخص ثالث پشتیبانی می کند.

3. Zoho Writer

برنامه Zoho Writer برای رقابت با رهبران بازار Microsoft Word و Google Docs مجموعه ای از ویژگی های سازنده را ارائه می دهد. این برنامه رایگان برای همه پلتفرم های اصلی در دسترس است و با پلتفرم های مختلف سازگار است.

می‌توانید اسناد را به‌صورت هم‌زمان با هم‌تیمی‌های خود که از طریق یکپارچه‌سازی ابری همگام‌سازی شده‌اند ایجاد کرده و روی آن‌ها همکاری کنید. ویژگی های برنامه عبارتند از: کار آفلاین، Zia (دستیار نوشتن)، ابزارهای بررسی و تایید، ردیابی تغییرات، پشتیبانی از فرمت های فایل اصلی و یکپارچه سازی وردپرس.

4. Zoho Sheet

Sheet، یکی دیگر از ابزارهای بهره وری رایگان از Zoho، به شما و تیمتان اجازه می دهد صفحات گسترده ایجاد کنید و به طور موثر در زمان واقعی همکاری کنید. این برنامه برای همه پلتفرم‌های اصلی در دسترس است و با چند پلتفرم سازگار است و به شما امکان می‌دهد به راحتی از هر دستگاهی به صفحات گسترده خود دسترسی داشته باشید.

با ادغام Zoho Sheet با سایر ابزارهای مبتنی بر ابر مانند Zoho Forms و Zoho CRM، می‌توانید جریان داده را خودکار کنید. می‌توانید چندین سطح مجوز و دسترسی به هم تیمی‌های خود فراهم کنید تا در حین اشتراک‌گذاری صفحات گسترده، کنترل بیشتری روی صفحات گسترده خود داشته باشید.

5. Zoho Show

Zoho Show یک برنامه ارائه پیشرفته است که شامل مجموعه ای از گزینه ها برای ایجاد و طراحی اسلایدهای حرفه ای است. با استفاده از این ابزار بهره‌وری رایگان، شما و تیمتان می‌توانید در زمان واقعی با یکدیگر تعامل داشته باشید تا ارائه‌های بصری جذابی ایجاد کنید.

رابط کاربری مینیمالیستی و ساده است و امکان دسترسی آسان به تمام گزینه های مهم برای تکمیل کار را فراهم می کند. این شامل هر ابزاری است که برای ارائه یک ارائه جذاب به آن نیاز دارید.

برای شروع، Zoho Show شامل بیش از 100 قالب مختلف از ارائه فروش گرفته تا طرح های تجاری است. همچنین یکی از بهترین جایگزین های پاورپوینت برای ایجاد ارائه است.

6. Zoho ToDo

یک ابزار مدیریت کار توانا می تواند با یادآوری کارهای برنامه ریزی شده، زندگی شما را بسیار آسان تر کند. Zoho ToDo می تواند به شما کمک کند تا وظایف را بدون زحمت برنامه ریزی و مدیریت کنید، با هم تیمی ها در کارها همکاری کنید و پیشرفت را پیگیری کنید.

چه به دنبال یک ابزار مدیریت وظایف فردی یا گروهی باشید، ToDo چندین ویژگی را برای کمک به هر دو ارائه می دهد. شما می توانید یک کار جدید را به پنج روش مختلف از ایمیل خود به لیست اضافه کنید.

این برنامه برای مدیریت و درک بهتر پروژه های کاری اصلی را به وظایف فرعی کوچکتر تقسیم می کند. همچنین می توانید اولویت ها را تعیین کنید و وظایف را برای افزایش بهره وری دسته بندی کنید.

7. Zoho Cliq

یکی از کلیدهای تکمیل موفقیت آمیز پروژه، ارتباط تیمی عالی و پلتفرمی است که از آن پشتیبانی می کند، که Zoho Cliq فراهم می کند. این به ویژه برای تیم هایی که از راه دور کار می کنند صادق است.

برنامه Zoho Cliq ارتباط و همکاری اعضای تیم را برای ساده کردن گردش کار آسان می کند. ابزار پیام‌رسانی همچنین به شما امکان می‌دهد ابزارهای خارجی شخص ثالث را ادغام کنید تا گردش کار یکپارچه را فعال کنید.

این برنامه برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است و برای همگام سازی بین دستگاه ها با پلتفرم های مختلف سازگار است. Zoho Cliq همچنین شما را قادر می سازد تا با برنامه های تلفن همراه اندروید و iOS به مکالمات تیمی و همکاری در حال حرکت از طریق متن، صدا یا ویدیو ادامه دهید.

8. Zoho Vault

Vault یک مدیر رمز عبور آنلاین امن از Zoho است که به مدیریت ایمن تمام رمزهای عبور شما و تکمیل خودکار آنها در صورت لزوم کمک می کند. Zoho Vault یکی از بهترین مدیران رمزهای عبور سازمانی است که امنیت رمزگذاری قوی را ارائه می دهد. این یک راه راحت است که همه رمزهای عبور ارزشمند خود را به خاطر بسپارید و هر بار که نیاز به ورود به سیستم دارید به خاطر بیاورید.

Zoho Vault برای همه از جمله افراد، تیم ها و شرکت ها ارائه می شود. ویژگی‌های قابل اعتماد مدیریت رمز عبور شامل ذخیره‌سازی نامحدود رمز عبور، داشبورد امنیتی با کنترل‌های مدیریت، تکمیل خودکار بدون درز، سازماندهی پوشه و ورود به سیستم برای برنامه‌های ابری است. علاوه بر این، برنامه یک ممیزی جامع برای ردیابی همه رمزهای عبور حساس انجام می دهد و گزارش های بصری را برای انجام اقدامات ارائه می دهد.

9. Zoho WorkDrive

ذخیره سازی امن داده ها یکی از جنبه های مهم برای هر سازمانی است. Zoho WorkDrive به عنوان یکی از ذخیره‌سازی‌های امن فایل ابری برای مشاغل کوچک و سازمان‌های بزرگ در نظر گرفته می‌شود. ویژگی هایی از جمله امنیت قوی، همگام سازی بین پلتفرم ها و دستگاه ها، همکاری بین اعضای تیم را ارائه می دهد.

شما و هم تیمی هایتان می توانید به راحتی فایل ها را تحت یک پلتفرم با همکاری یکپارچه ذخیره، به اشتراک گذاری، سازماندهی و مدیریت کنید. این برنامه برای هر دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل در دسترس است و قابلیت همگام سازی را ارائه می دهد.

10. Zoho Calendar

برنامه Zoho Calendar یک تقویم تجاری آنلاین است که به شما امکان می دهد به راحتی رویدادها را برنامه ریزی کرده و با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید. اگر از سایر ابزارهای بهره وری Zoho استفاده کنید، بسیار مفید است، زیرا دسترسی آسان به همه آنها را در یک مکان فراهم می کند.

رابط کاربری آسان برای استفاده و درک است، شما می توانید به سرعت با میانبرها و لینک های به خوبی تنظیم شده حرکت کنید. همچنین می‌توانید تقویم‌های گروهی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران برای دسترسی و بهره‌وری بهتر ایجاد کنید.

Zoho Calendar یکی از بهترین برنامه‌های تقویم است که در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود. عملکرد Sync Calendar Data به شما امکان می دهد تمام رویدادها و داده های خود را در دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه خود برای دسترسی آسان همگام سازی کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از URL یا فایل‌های ICS رویدادها را از تقویم‌های دیگر وارد کنید.

11. Zoho Notebook

Zoho Notebook یکی از بهترین ابزارهای یادداشت برداری رایگان است که بسیار همه کاره و چند منظوره است. این برنامه برای تمامی پلتفرم های اصلی از جمله ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. همچنین می توانید این برنامه را در دستگاه های تلفن همراه خود دریافت کنید تا در حین حرکت یادداشت برداری کنید.

می توانید به راحتی در یک برنامه Notebook یک دستگاه یادداشت برداری کنید و با ابر همگام سازی کنید، برای ادامه به یادداشت های مشابه در دستگاه های مختلف دسترسی داشته باشید. انواع مختلفی از کارت های یادداشت مانند متن، چک لیست، صدا، عکس، فایل، طرح و کارت هوشمند را ارائه می دهد.

همچنین می توانید یادداشت ها را با خیال راحت با دیگران به اشتراک بگذارید و با آنها همکاری کنید. اگر در حال حاضر از ابزارهای بهره وری دیگر Zoho استفاده می کنید، Notebook می تواند جایگزین عالی برای سایر برنامه های یادداشت برداری مانند Evernote باشد.

با ابزارهای بهره وری Zoho بیشتر با هزینه کمتر دریافت کنید

با مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند بهره وری یکپارچه برای حرفه ای ها، مشاغل کوچک و سازمان ها. ابزارهای اداری Zoho Workspace به بهبود عملکرد زمان واقعی و همکاری کارآمد کمک می کند.

علاوه بر این، این ابزارها به ساده‌تر شدن کار کمک می‌کنند، خواه تنظیم رویدادها با استفاده از تقویم، ایجاد یک اکانت ایمیل سفارشی، استفاده از یک واژه‌پرداز قدرتمند برای همکاری، یا تعامل مؤثر با سایر اعضای تیم.

اگر به دنبال جایگزینی برای Microsoft Workspace و Google Workspace Suite هستید، Zoho Workspace به دلایل مختلفی ارزش بررسی دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT