بهترین ابزار اینستاگرام

25 بهترین ابزار اینستاگرام برای پیشرفت بیشتر 2024

زمان مطالعه 10 دقیقه

یک میلیارد کاربر اینستاگرام فرصت بزرگی را برای برندها فراهم می کند. با این حال، حتی با تبلیغات هوشمند و مشارکت افراد تأثیرگذار، بسیاری با «چه» و «زمان» پست کردن مشکل دارند. اینجاست که ابزارهای اینستاگرام وارد عمل می شوند. بهترین ابزار اینستاگرام را در ادامه بشناسید.

اینها برای ساده سازی تولید محتوا، بهینه سازی زمان بندی ارسال و به حداکثر رساندن تعامل کاربر طراحی شده اند.

ابزار اینستاگرام برای استوری

1.بهترین ابزار اینستاگرام CutStory

اینستاگرام استوری ها را در 15 ثانیه درج می کند. چیزی بیش از یک دقیقه آپلود می کنید؟ اینستاگرام آن را قطع می کند. وارد CutStory شوید. این برنامه به شما امکان می‌دهد ویدیوها را ضبط کنید، سپس آنها را به بخش‌های 15 ثانیه‌ای برش دهید و برای اینستاگرام آماده شوید. نیازی نیست خود را به ضبط های یک دقیقه ای محدود کنید. به علاوه، با CutStory، می‌توانید استیکر، کلاژ کاردستی، و پس‌زمینه را درست در برنامه اضافه کنید.

2. Wave.video

Wave.video یک ابزار ویدئویی مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد استوری های اینستاگرام را با لمس حرفه ای بسازید. در حالی که ویژگی های اساسی را به صورت رایگان ارائه می دهد، یک اشتراک ماهانه 39 دلاری تعداد زیادی از قابلیت های ویرایش پیشرفته را باز می کند. همچنین می توانید به قالب های داخلی استوری اینستاگرام دسترسی داشته باشید، که دردسر حدس زدن اندازه و قالب بندی را از بین می برد.

3.بهترین ابزار اینستاگرام Unfold

Unfold یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد استوری های جذاب اینستاگرام است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی با ادغام عکس ها و فیلم ها کلاژ بسازید. از استفاده از فونت های مشابه در اینستاگرام خسته شده اید؟ Unfold همچنین طیف گسترده‌ای از فونت‌های منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند تا داستان‌های شما را برجسته کند. علاوه بر این، این برنامه قابلیتی را ارائه می دهد که تصاویر استاتیک را با فیلم ها در یک فریم ترکیب می کند و به داستان های شما یک پیچ و تاب تازه و جذاب می دهد.

4. InVideo

ویرایش ویدیو قوی ترین لباس شما نیست؟ InVideo را وارد کنید. الگوهای زیادی برای ایجاد سریع داستان ارائه می دهد. فیلم خود را رها کنید، جمله بندی را تنظیم کنید و آماده هستید. با این حال، این چیزی بیش از یک قالب است. همچنین می‌توانید از این برنامه برای افزودن جلوه‌های واضح، ترکیب آهنگ‌های مختلف موسیقی، و حتی ایجاد داستان‌ها از ابتدا با نسبت عمودی استفاده کنید.

ابزارهای اینستاگرام برای طراحی

5. Canva

Canva ابزاری است که به طور خاص برای تولید محتوای برجسته اینستاگرام طراحی شده است. چه در حال به‌روزرسانی فید خود باشید یا یک داستان جدید به اشتراک بگذارید، این برنامه روند را ساده می‌کند. اضافه کردن متن به تصاویر؟ یک نسیم. به یک چیدمان قانع کننده نیاز دارید؟ Canva گزینه های زیادی برای انتخاب دارد. فراتر از آن، این ابزار طیف گسترده ای از قالب های از پیش ساخته شده را برای تقویت پست های شما و رشد اکانت اینستاگرام شما ارائه می دهد.

6.بهترین ابزار اینستاگرام VSCO

VSCO ابزاری مفید برای بهینه سازی تصاویر رسانه های اجتماعی است. با آن می توانید روشنایی، کنتراست و تعادل رنگ عکس های اینستاگرام خود را به خوبی تنظیم کنید. این برنامه همچنین طیف گسترده ای از فیلترها را برای بهبود بیشتر و شخصی سازی عکس های شما ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند که VSCO را به اینستاگرام لینک دهند تا محتوای ویرایش شده را به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارند.

7. Snappa

Snappa ایجاد پست های جذاب اینستاگرام را ساده می کند. این ابزار طراحی در حال حاضر ابعاد مناسبی را برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی تعیین می کند، بنابراین شما مجبور نیستید. یکی از الگوهای همه کاره آن را انتخاب کنید، سپس کتابخانه گسترده آنها را با بیش از پنج میلیون عکس استوک کاوش کنید. افزودن متن، جلوه‌ها و گرافیک با ویرایشگر کشیدن و رها کردن آسان است. به یک تصویر تمیزتر نیاز دارید؟ Snappa حذف پس‌زمینه با یک کلیک را ارائه می‌دهد و تصاویر شما را جذاب‌تر می‌کند.

8. Afterlight

این یکی دیگر از ابزارهای ویرایش عکس است که گزینه های مختلفی را برای بهینه سازی تصاویر اینستاگرام شما ارائه می دهد. می‌توانید از میان مجموعه پیش‌فرض بافت‌ها و فیلترهای از پیش ساخته انتخاب کنید، یا فیلترهای خود را برای استفاده ایجاد و ذخیره کنید. Afterlight به شما امکان می دهد با فرمت های مختلف تصویر کار کنید، به علاوه ابزارهای تایپوگرافی را برای کمک به بهبود عکس های شما ارائه می دهد.

ابزارهای اینستاگرام برای مارکتینگ

9. Display Purposes

Display Purposes یکی از بهترین ابزارهای رایگان اینستاگرام برای تولید ایده های هشتگ است. یک کلمه کلیدی یا یک هشتگ موجود را وارد کنید و هشتگ های مرتبط تری را برای پست اینستاگرام شما پیشنهاد می کند. شما به راحتی می توانید تعداد هشتگ هایی که می خواهید استفاده کنید را تنظیم کنید. و اگر از داشتن کنترل بیشتر لذت می برید، می توانید به صورت دستی از لیستی انتخاب کنید که اهمیت و محبوبیت هر هشتگ را برجسته می کند.

10. Branded Content

محتوای برند ابزار متا برای ارتباط برندها با سازندگان است. ارائه شده توسط شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام، به عنوان یک بازار برای همکاری های مستقیم عمل می کند. برندها می توانند با استفاده از معیارهای خاصی مانند اندازه مخاطب و تعامل، به دنبال تأثیرگذار بگردند. برعکس، سازندگان پروفایل‌ها و مشارکت‌های خود را برای جلب نظر برندها به نمایش می‌گذارند.

11. بهترین ابزار اینستاگرام Pictory

آیا می خواهید بدون زحمت ویدیوهای اجتماعی حرفه ای ایجاد کنید؟ Pictory را امتحان کنید. این ابزار مارکتینگ اینستاگرام مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می دهد متن را در یک لحظه به ویدیوهای با کیفیت بالا تبدیل کنید. فقط متن خود را وارد کنید، و Pictory ویدیوی عالی را ایجاد می کند. همچنین می‌توانید از آن برای استخراج بهترین بیت‌ها از ویدیوهای موجود خود استفاده کنید – برای ساختن کلیپ‌های قابل اشتراک‌گذاری برای اینستاگرام و فراتر از آن.

12. Kicksta

Kicksta یکی از بهترین ابزارهای مارکتینگ اینستاگرام برای دستیابی به رشد ارگانیک اینستاگرام است. فناوری هوش مصنوعی آن کاربران واقعی را که با معیارهای هدف شما مطابقت دارند، به صفر می رساند. اگرچه به دنبال‌کنندگان قول نمی‌دهد همیشه محتوای شما را دوست داشته باشند، ماهانه تا 2000 دنبال کننده را در برنامه برتر خود تضمین می‌کند. کاربران معمولاً در عرض چند روز شاهد رشد هستند، به خصوص با محتوای با کیفیت. روش کیکستا؟ با حساب های همسو با مخاطبان خود درگیر شوید و با آنها تعامل داشته باشید.

ابزارهای مدیریت اینستاگرام

13.بهترین ابزار اینستاگرام Later

Later یک ابزار قوی برای سازماندهی و زمان بندی پست های اینستاگرام است. همراه با یک تقویم محتوای مفید است که به شما امکان می دهد کمپین های خود را برنامه ریزی کنید. همچنین یک پیش‌نمایش زنده از فید اینستاگرام خود دریافت می‌کنید، که تجسم دقیق استراتژی شما را آسان می‌کند. به عنوان یکی از بهترین ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام، Later طیف متنوعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که زمان برنامه ریزی محتوا را کاهش می دهد.

14. Tailwind

آیا نمی دانید چگونه محتوای اینستاگرام خود را تازه و جذاب نگه دارید؟ Tailwind شما را پوشش داده است. این پلتفرم جریانی از ایده های پست را متناسب با برند شما ارائه می دهد. همچنین پیشنهادهایی در مورد بهترین زمان ارسال پست دریافت می‌کنید و یادآوری‌های دوستانه از Tailwind استراتژی محتوای شما را در مسیر درست نگه می‌دارد.

15. Sked Social

اگر به دنبال راهی مناسب برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام هستید، Sked برای شما مناسب است. این ابزار به شما امکان می دهد محتوا را هم از موبایل و هم از وب زمان بندی کنید. به علاوه، ویژگی های قدرتمند ویرایش تصویر را ارائه می دهد که تصاویر شما را به سطح بالاتری می برد. همچنین می‌توانید پست‌ها را به صورت دسته‌ای آپلود و زمان‌بندی کنید تا مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را ساده کنید.

16.بهترین ابزار اینستاگرام Hootsuite

اینستاگرام هیچ راهی برای برنامه‌ریزی استوری‌ها ارائه نمی‌کند، بنابراین برای مدیریت مؤثر محتوای خود باید به ابزارهای دیگری تکیه کنید. Hootsuite برای پر کردن این شکاف وارد عمل می‌شود و به شما امکان می‌دهد استوری‌های خود را در کنار پست‌های معمولی در صف قرار دهید. این نه تنها گردش کار شما را ساده می کند، بلکه تضمین می کند که هرگز در جذب مخاطبان خود از دست ندهید. تجزیه و تحلیل ابزار همچنین استراتژی شما را راهنمایی می کند و آنچه را که با دنبال کنندگان شما طنین انداز می شود را برجسته می کند تا به شما در بهینه سازی محتوای آینده کمک کند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام

17. Iconosquare

Iconosquare تجزیه و تحلیل دقیق اینستاگرام را برای تجزیه و تحلیل عملکرد جدی محتوا ارائه می دهد. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد داده‌های تعامل (مانند فالوورها و لایک‌ها) را ردیابی کنید و آمار دقیقی از جمعیت‌ شناختی و تأثیر مخاطبان خود را نشان می‌دهد. شناخت تأثیرگذارترین فالوورهای شما فرصت هایی را برای مارکتینگ تأثیرگذار هدفمند باز می کند.

18. Keyhole

Keyhole یکی دیگر از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام با تمرکز بر گزارش است. می توانید از آن برای به دست آوردن بینش در مورد معیارهای مهم مانند نرخ تعامل و رشد فالوور استفاده کنید. معیار رقابتی به شما امکان می دهد پیشرفت خود را با پیشرفت رقبای خود مقایسه کنید. همچنین می توانید از Keyhole برای مشاهده داده ها از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

19.بهترین ابزار اینستاگرام Phlanx

تا به حال به این فکر کرده اید که مشارکت اینفلوئنسرهای شما چقدر موثر است یا رقبای اینستاگرام شما چگونه عمل می کنند؟ Phlanx آن را ساده می کند. با محاسبه‌گر تعامل آن، می‌توانید بینش‌های مهمی مانند نرخ تعامل دنبال‌کنندگان و میانگین تعاملات روی پست‌ها را کشف کنید. این ابزار پیشرو برای مشاهده سریع و شفاف تأثیر هر اکانت اینستاگرام است.

20. Cyfe

Cyfe یک تجربه داشبورد یکپارچه برای هوش تجاری ارائه می دهد و تمام داده های اینستاگرام شما را در یک نمای زمان واقعی قرار می دهد. شما با یک داشبورد همه کاره شروع می کنید که با نیازهای شما رشد می کند و بیش از 100 سرویس مانند Google و Salesforce را ادغام می کند. ویجت‌های از پیش ساخته شده پیکربندی را آسان می‌کنند و به شما امکان می‌دهند روی بینش‌ها تمرکز کنید، نه بر روی تنظیمات.

ابزار تبلیغات اینستاگرام

21. Hootsuite Social Advertising

Hootsuite Social Advertising ابزاری ایده آل برای شروع کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام شما است. با تبدیل پست های برتر شما به تبلیغات پولی و استفاده از الگوریتم های پیشرفته برای هدف گیری دقیق مخاطبان کار می کند. همچنین می‌توانید محرک‌های سفارشی را تنظیم کنید تا به‌طور خودکار پست‌های با بهترین عملکرد را تقویت کنند، به‌علاوه برای تجزیه و تحلیل و اصلاح استراتژی‌های خود به تجزیه و تحلیل ضربه بزنید.

22.بهترین ابزار اینستاگرام Adroll

Adroll یکی دیگر از ابزارهای موثر اینستاگرام برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی شما است. با AdRoll، می‌توانید بدون زحمت تبلیغات اینستاگرام خود را با کمپین‌های وب گسترده‌تر خود برای اجرای یکپارچه و تجزیه و تحلیل یکپارچه ادغام کنید. کمپین ها را ایجاد و ویرایش کنید، بودجه ها را تخصیص دهید و عملکرد را تجزیه و تحلیل کنید – همه از یک داشبورد واحد.

23. AdEspresso

 

به دنبال ساده سازی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود هستید؟ AdEspresso یک پلتفرم قدرتمند و یکپارچه ارائه می دهد که مدیریت و بهینه سازی کمپین را ساده می کند. با ویژگی هایی مانند بهینه سازی خودکار، عملکرد تبلیغات شما را هنگام استراحت تنظیم می کند. همچنین می‌توانید ویرایش‌های سریع انجام دهید و از تنظیمات بودجه مبتنی بر قانون برای افزایش بازده استفاده کنید.

24.بهترین ابزار اینستاگرام Revealbot

Revealbot مدیریت تبلیغات اینستاگرام را با خودکارسازی جنبه‌های خسته‌کننده – ایجاد آگهی، بهینه‌سازی و زمان‌بندی ساده‌تر می‌کند. هدف‌گیری پیچیده آن مخاطب ایده‌آل شما را جذب می‌کند، در حالی که ابزارهای نظارت بر عملکرد تضمین می‌کنند که همیشه از عملکرد تبلیغات خود مطلع هستید. با Revealbot، می‌توانید روی استراتژی تمرکز کنید و کارهای معمول را به اتوماسیون بسپارید.

اپلیکیشن های تجارت الکترونیک اینستاگرام

25. فید و نظرات Covet Instagam (Shopify)

آیا به یک سر و صدای واقعی در مورد برند خود نیاز دارید؟ به Covet روی آورید. این ابزار به شما کمک می کند تا یک فید اینستاگرام قابل خرید پر از عکس ها و نظرات واقعی مشتریان بسازید. از آن برای مدیریت هشتگ های اینستاگرام خود استفاده کنید و مشتریان را تشویق کنید تا تجربیات خود را ارسال کنند. Covet جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر را آسان می کند و در عین حال جامعه را از طریق مسابقات عکس سرگرم کننده و کمپین های تعاملی تقویت می کند.

26. دستگاه تبلیغات ویدیویی (Shopify)

ماشین تبلیغات ویدیویی ایجاد تبلیغات ویدیویی را برای اینستاگرام ساده می کند. می توانید از انیمیشن ها و ابزارهای ویرایش آن برای تولید سریع محتوایی استفاده کنید که مخاطبان شما را جذب کرده و رشد دهد. این پلتفرم مستقیماً به اکانت اینستاگرام شما متصل می شود و آپلود و توزیع ویدیوهای شما را آسان می کند.

نتیجه

این لیست ما از بهترین ابزارهای اینستاگرام برای مشاغل را به پایان می رساند. در حالی که گزینه‌های زیادی وجود دارد، انتخاب آن‌هایی که کارها را ساده می‌کنند و هزینه‌های شما را بهینه می‌کنند بسیار مهم است. به‌علاوه، هنگام انتخاب ابزار، نیازهای خود را در نظر بگیرید – اگر اغلب ویدیوها را ویرایش می‌کنید، یک ویرایشگر کاربرپسند را انتخاب کنید تا فرآیند خود را ساده‌تر کند. به یاد داشته باشید: ابزارهای مناسب باید حضور شما را در اینستاگرام تقویت کنند، نه اینکه آن را کاهش دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT