سایت نویسندگی فریلنسری

معرفی 11 موردی که باید در سایت نویسندگی فریلنسری داشته باشید

زمان مطالعه 8 دقیقه

آیا در حال شروع یک تجارت در زمینه ی نویسندگی به صورت فریلنسری هستید؟ در این مقاله به معرفی 11 موردی که باید در سایت نویسندگی فریلنسری داشته باشید می پردازیم.

سایت نویسندگی فریلنسری

نوشتن به صورت فریلنسری یک نقطه شروع محبوب برای افرادی است که به دنبال تبدیل شدن به رئیس خود هستند. برای جذب مشتریان جدید و نشان دادن تخصص خود، داشتن یک وب سایت می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

هنگام ایجاد یک وب سایت در زمینه ی نویسندگی به صورت فریلنسری، دانستن اینکه سایت چه چیزهایی را باید شامل شود می تواند مبتدیان را تحت تأثیر قرار دهد. و در حالی که ممکن است فکر کنید به یک شاهکار نیاز دارید، واقعیت این است که یک سایت ساده با چند صفحه به اندازه کافی برای این کار خوب خواهد بود.

در این مقاله، چندین مورد را که باید در وب‌ سایت نویسندگی فریلنسری خود بگنجانید، پیدا خواهید کرد که بین موارد ضروری و مورد نیاز شما تقسیم می‌شوند.

از کدام پلتفرم ها بهتر است برای وب سایت خود در زمینه ی نویسندگی به صورت فریلنسری استفاده کنید؟

WordPress.com ، Squarespace و Wix سه پلتفرم محبوب ساخت وب سایت برای نویسندگان فریلنسر هستند. WordPress.org نیز یک انتخاب رایج است اما برای کاربران حرفه ای تر مناسب است.

WordPress.com به کاربران این امکان را می دهد که گزینه های بیشتری با موضوعات مختلف و کنترل بیشتر بر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای هر صفحه وب داشته باشند.

Squarespace برای سازندگان وب سایت به صورت مبتدی و دوستانه است. این پلتفرم از طریق سئو از سایت شما مراقبت می کند و ایجاد صفحات در این پلتفرم  آسان است.

پلتفرم Wix ایجاد صفحات وب را برای شما آسان می کند، اما شایان ذکر است که نمی توانید محتوای Wix را بین قالب ها منتقل کنید.

انتخاب در نهایت با شماست. چند مورد را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما بهترین کارایی را دارد.

موارد زیر مواردی هستند که شما قطعاً لازم دارید در وب سایت خود قرار دهید. آنها می توانند تاثیر زیادی در جذب مشتریان جدید برای شما داشته باشند.

  1. یک آدرس دامنه وب حرفه ای

اگر در مورد نویسندگی به صورت فریلنسری جدی هستید و می خواهید مشتریان نیز شما را جدی بگیرند، گرفتن یک دامنه وب حرفه ای ایده خوبی برای شما است. لازم نیست به یک نام تجاری خلاقانه یا شوخ فکر کنید. نام خود شما به خوبی برایتان کار خواهد کرد.

شما انتخاب های زیادی برای خرید دامنه وب دارید. Squarespace و WordPress.com هر دو با برخی از برنامه های خود یک دامنه رایگان به مدت یک سال به شما ارائه می دهند، پس از آن باید هزینه سالانه بپردازید.

از طرف دیگر، می توانید از یک سرویس میزبانی نیز استفاده کنید. Bluehost و GoDaddy هر دو گزینه های رایج در این زمینه هستند.

  1. صفحه اصلی ثابت

در صفحه اصلی وب سایت نویسندگی فریلنسری خود، باید در مورد اینکه چگونه می توانید به مشتریان بالقوه کمک کنید صحبت کنید. در مورد حوزه های نوشتن تخصصی خود و نتایجی که خدمات شما برای آنها خواهد داشت نیز صحبت کنید.

اگر تجربه زیادی ندارید، نگران نباشید. ارزشی که ارائه می‌دهید ممکن است به سادگی آزاد کردن زمان اضافی برای تمرکز بر سایر حوزه‌های تجاری نیز باشد.

در صفحه اصلی خود، باید تصویری از خودتان نیز قرار دهید. خواه یک کلیک به صفحه خدمات شما باشد یا فرم تماس، یک فراخوان برای اقدام نیز افزوده عاقلانه ای برای شما است.

هنگام نوشتن کپی برای صفحه اصلی خود، آن را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

  1. صفحه درباره  ی ما
سایت نویسندگی فریلنسری

سایت نویسندگی فریلنسری

در حالی که مشتریان می خواهند در مورد نتایجی که می توانید برای آنها در سایت تان ارائه دهید بدانند پس هرچه را نیاز دارند در این صفحه به آن ها بگویید، آنها همچنین می خواهند با یک شخص کار کنند.

در صفحه درباره خود، می توانید کمی خلاق تر شوید. در مورد سفر خود برای تبدیل شدن به یک فریلنسر، چرایی انتخاب شما برای شروع نوشتن و مشکلاتی که بر آن غلبه کرده اید نیز صحبت کنید.

شما همچنین می توانید برخی از حقایق در مورد خود و همچنین بسیاری از تصاویر شخصی خود را نیز به اشتراک بگذارید.

  1. اطلاعات تماس

هنگامی که مشتریان بالقوه را با سایت و خدمات خود شگفت زده کردید، قطعا می خواهید ارتباط آنها را با خودتان آسان کنید. افزودن صفحه تماس به وب سایت خود ساده ترین راه برای انجام این کار است.

در صفحه تماس خود، می توانید یک فرم ساده برای پر کردن از سمت کاربران قرار دهید. افزودن پیوند به نمایه های رسانه های اجتماعی خود راه دیگری برای کمک به دیگران برای دسترسی به شما است و همچنین می تواند برای رشد حضور آنلاین شما نیز مفید باشد.

سایت نویسندگی فریلنسری

سایت نویسندگی فریلنسری

اگر فرم تماس ندارید، باید آدرس ایمیل خود را به این صفحه اضافه کنید.

همچنین می توانید نقشه ای اضافه کنید که محل دفتر شما را نیز نشان می دهد و در صورت تمایل شماره موبایل خود را نیز وارد کنید. اما اگر ترجیح می‌دهید افراد ندانند که کجا زندگی می‌کنید یا کار می‌کنید، برای گنجاندن هر یک از این موارد لازم نیست تحت فشار باشید.

  1. گواهینامه ها

زمانی که به‌تازگی به‌عنوان یک نویسنده مستقل شروع به کار کرده‌اید، متقاعد کردن دیگران برای سرمایه‌گذاری در خدمات شما می‌تواند دشوار باشد. بهترین راه برای فروش خود از طریق اثبات موقعیت اجتماعی از سوی دیگران است.

به افرادی که در گذشته تحت تاثیر کار شما قرار گرفته اند فکر کنید. روسای سابق، همکاران، و مدرسان دانشگاه مکان‌ های خوبی برای شروع در هنگام درخواست گواهینامه ‌های کوتاه برای شما هستند.

سایت نویسندگی فریلنسری

سایت نویسندگی فریلنسری

هنگامی که آنها را در وب سایت خود قرار می دهید، می توانید آنها را به یک صفحه جداگانه یا به صفحه اصلی خود نیز اضافه کنید. نگران دریافت پاراگراف های طولانی نباشید. یک نقل قول کوتاه به خوبی برای شما کار خواهد کرد.

  1. یک نمونه کار از نوشته هایتان

هنگام تماس با مشتریان و جستجوی شغل، داشتن چند نمونه از نوشته های در دسترس خود ضروری است. علاوه بر اثبات اینکه در کاری که انجام می‌دهید خوب هستید، داشتن نمونه ‌ها همچنین در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند نسبت به زماتی که دیگران از شما درخواست می‌کنند و لازم است در لحظه قطعات را بسازید.

مانند توصیفات، می توانید انتخاب کنید که نمونه کارها را به یک صفحه جداگانه یا در صفحه اصلی خود اضافه کنید.

اگر قبلاً برای شرکت دیگری ننوشته اید، نمونه کارهای خود را ایجاد کنید. به موضوعی فکر کنید که خوب می دانید، تحقیق کنید و تایپ کنید.

علاوه بر موارد ضروری، ممکن است بخواهید طیف وسیعی از چیزها را با رشد تجارت نویسندگی آزاد خود به صفحه تان اضافه کنید.

در زیر لیستی از چیزهای خوب وجود دارد که می توانید پس از بررسی اصول اولیه و کسب تجربه و اعتماد به نفس بیشتر، آنها را به سایت خود اضافه کنید.

  1. یک بخش وبلاگ

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای افزایش رتبه سئوی سایت شما و نشان دادن قدرت شما در یک موضوع خاص است.

هر پست وبلاگی که منتشر می کنید نیز یک نمونه کار برای شما محسوب می شود. بنابراین، شما به طور همزمان تعداد نمونه ‌های نوشتاری را که می‌توانید به دیگران نشان دهید با این کار افزایش خواهید داد.

سایت نویسندگی فریلنسری

سایت نویسندگی فریلنسری

هنگام انتخاب یک سایت وبلاگ نویسی، در مورد هر چیزی که می خواهید می توانید صحبت کنید. شما می توانید در مورد موضوعات صنعت پرطرفدار، تجربیات خود به عنوان یک فریلنسر یا چیزی کاملاً متفاوت نیز بحث کنید.

اگر احساس می کنید که اضافه کردن یک بخش وبلاگ به سایت شما باعث کاهش انسجام آن می شود، به جای آن یک نمایه در پلتفرمی مانند Medium راه اندازی کنید.

  1. لوگوی مشتریان فعلی و گذشته

هنگامی که مشتریان بزرگی را در اختیار دارید، اضافه کردن لوگوی آنها به وب سایت شما می تواند برای متقاعد کردن دیگران برای استخدام شما مفید باشد.

اگر قبلاً برای یک شرکت معتبر به عنوان کارمند کار کرده اید، اضافه کردن لوگو (های) آنها به وب سایت شما نیز ایده خوبی است.

قبل از قرار دادن هر گونه لوگوی شرکت در وب سایت خود، به یاد داشته باشید که حتما از آن ها اجازه بگیرید. اگرچه بسیاری از کسب و کارها هیچ اعتراضی نخواهند داشت، اما برخی ممکن است از این کار راضی نباشند.

  1. لوگوی شرکت خودتان

اگرچه این مورد برای نویسندگان فریلنسر به هیچ وجه ضروری نیست، اما داشتن لوگوی شرکت می تواند شما را حرفه ای تر جلوه دهد.

ساخت لوگو زمان زیادی نمی برد. اگر طراح گرافیک حرفه ای نیستید، می توانید از نرم افزارهای رایگانی مانند Canva نیز استفاده کنید. از طرف دیگر، می توانید یک طراح گرافیک استخدام کنید یا از یک دوست بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

  1. نرخ های شما

هنگامی که یک پورتفولیوی مستحکم دارید و در یک زمینه خاص نیز تخصص ایجاد کرده اید، قطعا می خواهید مشتریانی را که با آنها کار می کنید فیلتر کنید.

سایت نویسندگی فریلنسری

سایت نویسندگی فریلنسری

یکی از راه‌های ساده برای محدود کردن افرادی که با شما کار می‌کنند، اضافه کردن مبلغی است که به وب ‌سایت شما می‌پردازند. این بخش مکالمات ناخوشایند “ما نمی توانیم مبلغ شما را بپردازیم” را حذف می کند و کیفیت پروژه هایی را که دریافت می کنید افزایش می دهد.

با این حال، به یاد داشته باشید که برای همیشه به نرخ های خود وابسته نیستید. اگر هنوز بیشتر از آنچه که می توانید کار می کنید، آنها را بیشتر نیز افزایش دهید. به طور مشابه، اگر سرعت کار شما کاهش یافته است، از پایین آوردن آنها خجالت نکشید.

  1. ثبت نام در خبرنامه

همانطور که تجارت نویسندگی فریلنسری شما رشد می کند، ممکن است متوجه شوید که دیگران علاقه مند به محتوای شما به وب سایت شما می آیند و شما را به صورت آنلاین دنبال می کنند.

سایت نویسندگی فریلنسری

سایت نویسندگی فریلنسری

برای اینکه مخاطبان خود را مطلع و درگیر نگه دارید، یک خبرنامه راه اندازی کنید. یک ویجت ساده در وب سایت خود ایجاد کنید تا کاربران بتوانند به روز رسانی های شما را انتخاب کنند و آن ها را دریافت کنند.

از طریق وب سایت نویسندگی فریلنسری خود مشتریان جدید جذب کنید

بسیاری از نویسندگان مستقل وقت زیادی را صرف نگرانی در مورد جزئیات میکروسکوپی و ریز می کنند. در نتیجه، آنها هرگز شروع به کار و تجربه نمی کنند.

برای شروع وب سایت شما فقط به اصول اولیه نیاز دارد. مشتریان می خواهند بدانند چگونه می توانید به آنها کمک کنید،می خواهند کمی در مورد شما، و اینکه شما نویسنده خوبی هستید، بدانند. و البته آنها همچنین راهی برای ارتباط سریع با شما نیز می خواهند.

با درج موارد ضروری شروع کنید و به آرامی پیش بروید. و به یاد داشته باشید: اگر مطلبی یا موردی را دوست ندارید، می توانید بعداً محتوای سایت خود را تغییر دهید.

اگر شما هم نویسنده هستید امیدواریم پس از مطالعه ی این مقاله بتوانید تصمیم خود را برای ایجاد یک وب سایت کاربردی، نهایی کنید.

منبع :makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT