بهترین هاست خارجی

بهترین هاست خارجی و بین المللی: اشتراکی، VPS و اختصاصی

زمان مطالعه 11 دقیقه

به دنبال بهترین هاست خارجی برای نیازهای خود هستید؟ در این مقاله بهترین ارائه دهندگان را به شما معرفی میکنیم.

آیا به دنبال بهترین خدمات میزبانی وب هستید؟ چه نیاز به میزبانی یک وبلاگ شخصی کوچک و چه یک وبسایت شرکتی بزرگ داشته باشید، این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین هاست های وب را برای استفاده شناسایی کنید.

یافتن بهترین هاست خارجی به سادگی جستجو در گوگل و استفاده از سرویسی که کمترین قیمت را ارائه می دهد نیست. مسائل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله دلایل نیاز به هاست و نحوه استفاده از آن.

در این مقاله مواردی است که باید هنگام انتخاب هاست مناسب برای نیازهای خود در نظر بگیرید.

در این مقاله، میزبان های وب زیر را بررسی خواهیم کرد:

  • WP Engine
  • InMotion Hosting
  • Bluehost
  • Hosting
  • و گزینه های بیشتر!

چه چیزی در بهترین هاست خارجی نیاز دارید؟

قبل از انتخاب میزبان وب، باید در مورد نیازهای خود فکر کنید. نگرانی های زیر را در نظر بگیرید و با توجه به نوع سایتی که دارید، اهمیت هر مورد را تعیین کنید:

سرعت: به چه میزان باید سایت شما پاسخگو باشد؟ شاید مهم نباشد که سایت شخصی شما چند ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، اما اگر می خواهید یک فروشگاه الکترونیک راه اندازی کنید، این چند ثانیه می تواند مشتریان را منصرف کند.

پهنای باند: هر ماه چقدر داده منتقل می‌شود؟ این بستگی به تعداد بازدید کنندگانی دارد که انتظار دارید در هر زمان معین در وبسایت خود داشته باشید و چه تعداد پهنای باند فشرده خواهید داشت (مثلاً تصاویر، ویدیو ها، فایل ها به پهنای باند بسیار بیشتری نسبت به متن ساده نیاز دارند).

فضای ذخیره سازی: چند صفحه در وبسایت شما وجود دارد؟ مهم تر از آن، چه تعداد تصویر، ویدئو و سند در سرور شما وجود دارد؟ ابتدا باید در نظر بگیرید که آیا می توانید از خدمات میزبانی تصویر رایگان استفاده کنید یا خیر. اگر نمی‌توانید، تغییر اندازه تصاویرتان را در نظر بگیرید تا نگرانی ‌های مربوط به ذخیره‌ سازی را به حداقل برسانید.

پشتیبانی فنی: چقدر از فناوری آگاه هستید؟ آیا این اولین وبسایت شماست؟ آیا در یافتن چگونگی ایجاد تغییرات در سایت خود مشکل دارید؟ یا فقط زمانی که سرور قطع است به کمک نیاز دارید؟ هرچه به پشتیبانی بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

هنگامی که تصویر واضحی از نیازهای خود داشتید، می توانید در لیست زیر جستجو کنید و تشخیص دهید که کدام سرویس میزبانی وب برای شما بهترین است.

بهترین خدمات هاست خارجی وب اشتراکی

هنگامی که چندین وبسایت بر روی یک سرور فیزیکی واحد میزبانی می شوند، میزبانی وب اشتراکی نامیده می شود. این طرح ‌ها برای وبلاگ‌ های شخصی یا وبسایت ‌های کوچک که فضای ذخیره‌ سازی و هزینه ‌های ماهانه کم اهمیت بیشتری نسبت به پهنای باند و عملکرد دارند، ایده ‌آل هستند.

بهترین هاست اشتراکی خارجی InMotion Hosting

بهترین هاست اشتراکی خارجی InMotion Hosting

بهترین هاست اشتراکی خارجی InMotion Hosting

InMotion خدمات با ارزش عالی برای انواع نیازهای میزبانی ارائه می دهد.

پیشنهادات میزبانی وب اشتراکی استاندارد، مانند فضای فضای نامحدود و پهنای باند ماهانه، به علاوه یک دامنه رایگان، پشتیبان گیری از داده ها و انتقال وبسایت را خواهید داشت. شما همچنین به cPanel با ابزارها و برنامه هایی دسترسی پیدا می کنید که به شما در حفظ سایت کمک می کنند.

هاست اشتراکی خارجی Bluehost

هاست اشتراکی خارجی Bluehost

هاست اشتراکی خارجی Bluehost

آیا می خواهید میزبانی وب قابل اعتماد با هزینه پایین را داشته باشید؟ طرح پایه Bluehost به شما 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 5 حساب ایمیل با 100 مگابایت فضای ذخیره سازی هر کدام و حداکثر 25 زیر دامنه می دهد. طرح پلاس به وبسایت، فضای ذخیره سازی نامحدود، حساب های ایمیل نامحدود و دامنه های نامحدود ارائه می دهد.

مانند اکثر میزبان های وب، Bluehost ابزار cPanel را برای مدیریت و پشتیبانی تجارت الکترونیک (SSL مشترک، سبد خرید و غیره) ارائه می دهد.

هاست اشتراکی Media Temple

هاست اشتراکی Media Temple

هاست اشتراکی Media Temple

Media Temple ادعا میکند که با خدمات خود نگرانی های کوتاه مدت ترافیک را کاهش می‌دهد. این طرح بسیار گران تر است، اما خیال راحتی که ارائه می دهد را نمیتوان دست کم گرفت.

این سرویس دارای کنترل پنل مخصوص به خود است (متفاوت از cPanel)، بنابراین ممکن است برای کاربران باتجربه ای که به cPanel عادت دارند ایده آل نباشد. اما برای هر کسی که تازه وارد میزبانی وب شده است، درک و استفاده از آن ساده است.

با شروع از 20 دلار در ماه برای طرح شخصی، 20 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی، ۱ ترابایت پهنای باند دریافت می‌کنید که، تا 100 وبسایت مقیاس ‌بندی می‌شود. با نرم ‌افزاری که برای اجرای وبسایت‌ های بسیار کاربردی نیاز دارید از پیش نصب شده است. از جمله PHP، Perl و Python، CloudFlare.

هاست اشتراکی SiteGround

هاست اشتراکی SiteGround

هاست اشتراکی SiteGround

اگر تجربه میزبانی وب زیادی ندارید، SiteGround گزینه خوبی است. با طرح StartUp با 3.95 دلار در ماه شروع کنید تا 10 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی و پهنای باند کافی برای رسیدگی به 10000 بازدیدکننده در ماه داشته باشید. شما یک نام دامنه رایگان، ایمیل های نامحدود، دسترسی به cPanel و SSH و حتی پشتیبانی از CloudFlare دریافت می کنید.

اگر تقریباً 25000 بازدید در ماه دارید، می‌توانید طرح GrowBig را دریافت کنید که با 20 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی از 5.95 دلار در ماه شروع می‌شود. این طرح شامل یک سال گواهی رایگان SSL، سرعت بهتر با SuperCacher و پشتیبانی فنی است.

اگر سایت شما با 100000 بازدید در ماه است، طرح GoGeek با قیمت 11.95 دلار در ماه را استفاده کنید. این طرح شامل 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی، تمام ویژگی ‌های برنامه‌ های دیگر، به ‌علاوه «ویژگی ‌های پیشرفته Geek» برای عملکرد بهتر.

هاستینگ اشتراکی NameCheap

هاستینگ اشتراکی NameCheap

Namecheap یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که برای اولین بار می خواهند میزبانی وب را آزمایش کنند. طرح Stellar با قیمت بی نظیر 2.88 دلار در ماه شروع می شود.

با این قیمت، 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی HDD، پهنای باند نامحدود، حداکثر 3 دامنه و 50 زیر دامنه، cPanel برای مدیریت، 50 حساب ایمیل، پشتیبانی از CloudFlare و انواع نرم افزارهای اضافی دیگر را دریافت می کنید.

اگر نیاز به فضا و خدمات بیشتری دارید، می‌توانید به طرح Stellar Plus با مبلغ 4.88 دلار در ماه (حافظه ذخیره‌ سازی HDD بدون محدودیت و وبسایت ‌های نامحدود) یا طرح Stellar Business با 8.88 دلار در ماه (50 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی SSD) ارتقا دهید.

ناگفته نماند که پشتیبانی Namecheap در بین میزبان های وب با توجه به بودجه بی نظیر است. عملکرد با توجه به اشتراک ماهانه عالی است. به همین دلیل است که Namecheap را یکی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب ارزان می‌دانیم.

هاست اشتراکی خارجی Hostinger

هاست اشتراکی خارجی Hostinger

هاست اشتراکی خارجی Hostinger

Hostinger ممکن است کمتر از سایر گزینه‌ های موجود در این لیست شناخته شده باشد، اما همانطور که در بررسی خود از Hostinger اشاره کردیم، تعدادی ویژگی اضافی دریافت می‌کنید که معمولاً در برنامه‌ های میزبانی وب مقرون به صرفه گنجانده نمی‌شوند.

برای مثال، پشتیبان‌ گیری خودکار هفتگی می‌تواند در صورت بروز مشکل در سایت شما، کمک شایانی داشته باشد. Hostinger همچنین دامنه، دسترسی SSH، پشتیبانی تا 100 زیر دامنه، hPanel داخلی برای پیکربندی (بسیار شبیه به cPanel)، ابزارهای مدیریت DNS و البته دسترسی FTP ارائه می دهد.

طرح Single از 8 دلار در ماه شروع می شود که برای یک وبسایت، یک حساب ایمیل، 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD ، ۱۰۰ گیگابایت پهنای باند ماهانه و 1 پایگاه داده MySQL مناسب است.

طرح Premium با قیمت 12 دلار در ماه در دسترس است، که برای وبسایت‌ های نامحدود، حساب‌ های ایمیل نامحدود، 20 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی SSD، پهنای باند ماهانه نامحدود و پایگاه‌ های داده MySQL نامحدود خوب است.

طرح کسب و کار با قیمت 16 دلار در ماه در دسترس است و اساساً طرح Premium به همراه پشتیبان‌ گیری روزانه (به جای پشتیبان ‌گیری هفتگی)، منابع محاسباتی بیشتر برای عملکرد سریع ‌تر و گواهی SSL رایگان است تا بتوانید از سایت خود با HTTPS محافظت کنید.

بهترین میزبانی سرور اختصاصی مجازی

وقتی سایت شما شروع به دریافت ترافیک بیشتری می کند، در مورد بیش از 10000 بازدید در روز صحبت می کنیم، زمان آن رسیده است که از میزبانی مشترک فراتر بروید و از یک سرور خصوصی استفاده کنید.

با یک VPS، شما اساسا یک سرور مجازی کامل برای خود دارید. سرور با مشتریان دیگر به اشتراک گذاشته نمی شود، بنابراین شما به تمام CPU و RAM اختصاص داده شده دسترسی کامل دارید و کنترل کامل سرور را در اختیار دارید تا بتوانید انواع نرم افزارهای شخص ثالث را نصب کنید و هر زمان که بخواهید سرور را مجددا راه اندازی کنید.

توجه: اینها برنامه ‌های VPS مدیریت ‌شده هستند، به این معنی که ارائه ‌دهنده میزبانی سرور را برای شما «مدیریت» می‌کنند (به ‌عنوان مثال به‌روزرسانی ‌های منظم، پشتیبان ‌گیری از داده ‌ها، خرابی راه‌ا ندازی مجدد، رفع مشکلات) بنابراین لازم نیست نگران باشید. طرح ‌های مدیریت ‌نشده بسیار ارزان ‌تر هستند، اما ما آنها را توصیه نمی‌کنیم زیرا ریسک ‌پذیر تر هستند و به دانش فنی بسیار بیشتری نیاز دارند.

بهترین میزبانی سرور اختصاصی اشتراکی WP Engine

بهترین میزبانی سرور اختصاصی اشتراکی WP Engine

بهترین میزبانی سرور اختصاصی اشتراکی WP Engine

اگر تنها دلیلی که نیاز به میزبانی وب دارید، اجرای یک سایت وردپرسی است، ما به شما WP Engine را توصیه می کنیم. به عنوان یک میزبان وردپرس مدیریت شده، اساساً از تمام مزایای نمونه مجازی وردپرس بدون دردسرهای راه اندازی یا مدیریت سرور بهره مند می شوید.

طرح راه ‌اندازی از 35 دلار در ماه شروع می‌شود و 10 گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی، 50 گیگابایت پهنای باند ماهانه و حداکثر 25000 بازدید ماهانه ارائه می‌دهد. طرح پیشرفته 115 دلار در ماه هزینه دارد و طرح نهایی 290 دلار در ماه هزینه دارد. ممکن است بیش از حد گران قیمت به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که WP Engine همه چیز را برای شما مدیریت می‌کند و دارای مزایای عالی مانند پشتیبان ‌گیری خودکار روزانه، حافظه داخلی، CDN جهانی، سایت ‌های مرحله ‌ای، گواهینامه های SSL رایگان و موارد دیگر.

سرور اختصاصی Hosting InMotion

سرور اختصاصی Hosting InMotion

سرور اختصاصی Hosting InMotion

میزبانی InMotion، SSD ها را به عنوان بخشی از میزبانی VPS خود ارائه می دهد. در اینجا گزینه های سفارشی شده زیادی وجود ندارد که ممکن است در مقایسه با سایر ارائه دهندگان VPS کمی عقب تر به نظر برسد. فقط سه برنامه VPS دارد، اما آنچه دریافت می کنید چشمگیر است. Uptime عالی است و زمان پاسخگویی با پشتیبانی فنی بسیار سریع است.

طرح VPS-1000HA-S فضای ذخیره سازی قابل توجه 75 گیگابایت، 4 گیگابایت رم و 4 ترابایت پهنای باند را با قیمت 29.19 دلار در ماه ارائه می دهد. طرح VPS-2000HA-S آن را تا 150 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم و 5 ترابایت پهنای باند با 47.39 دلار در ماه افزایش می دهد. طرح برتر VPS-3000HA-S فضای ذخیره سازی 260 گیگابایت، 8 گیگابایت رم و 6 ترابایت پهنای باند را با 69.34 دلار در ماه ارائه می دهد.

سرور اختصاصی مجازی DigitalOcean

سرور اختصاصی مجازی DigitalOcean

سرور اختصاصی مجازی DigitalOcean

ما چندین سال پیش DigitalOcean را به‌ عنوان بهترین میزبان VPS مدیریت ‌نشده برای تازه ‌کار ها تحسین کردیم و هنوز هم از آن حمایت می‌کنیم. به سه دلیل برای تازه‌ کارها مناسب است: پشتیبانی عالی، پایگاه دانش گسترده از مقالات مفید و نسبت به خدمات بسیار مقرون به صرفه است.

همچنین دارای تعدادی برنامه است که می توانید با یک کلیک آنها را نصب کنید، از جمله LAMP، WordPress، Drupal، Joomla و MediaWiki. تنها نقطه ضعف این است که شما باید لینوکس را یاد بگیرید تا از انعطاف پذیری DigitalOcean به طور کامل استفاده کنید.

ارزان‌ ترین طرح فقط 5 دلار در ماه است و 25 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی، 1 گیگابایت رم و 1 ترابایت پهنای باند اعطا می‌کند. شما هاست های VPS زیادی را با این قیمت پیدا نخواهید کرد و آن هایی که پیدا می کنید خیلی خوب نخواهند بود.

همچنین می‌توانید تا 3840 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی، 192 گیگابایت رم و 12 ترابایت پهنای باند را با قیمت 960 دلار در ماه افزایش دهید. به عبارت دیگر، فضای زیادی برای ارتقا وجود دارد.

همچنین می‌توانید سرور خود را به دلخواه روشن و خاموش کنید، که به شما امکان می‌دهد به ‌جای قیمت‌ گذاری ماهانه از قیمت‌ گذاری ساعتی استفاده کنید. برای مثال، اگر سرور خود را برای دو هفته خاموش کنید، فقط پول نیمی از ماه را پرداخت می کنید.

توجه: DigitalOcean فقط میزبانی VPS مدیریت نشده ارائه می‌دهد. اگر سابقه یا علاقه ای به لینوکس نداشته باشید، ممکن است ترجیح دهید برای VPS مدیریت شده هزینه بیشتری بپردازید.

سرور اختصاصی مجازی Linode

سرور اختصاصی مجازی Linode

سرور اختصاصی مجازی Linode

Linode یک راه حل میزبانی مبتنی بر ابر است که نه تنها به شما امکان می دهد بلافاصله یک VPS لینوکس سفارشی شده را در کمتر از یک دقیقه مستقر کنید، بلکه به شما امکان می دهد آن سرور را از نظر جغرافیایی در هر نقطه از جهان قرار دهید.

این یک سرویس برای افرادی که عاشق استفاده از لینوکس هستند منحصر به فرد است، با توزیع های انتخابی شما مانند Obonto، CentOS، openSUSE و موارد دیگر تکمیل شده است. شما دسترسی به هسته، یک آدرس IP اختصاصی، پیکربندی آسان و شبیه سازی دیسک، احراز هویت دو مرحله ای، و سایر ویژگی های جالب مناسب لینوکس دریافت می کنید.

طرح ‌ها از 5 دلار در ماه برای طرح ارزان قیمت (25 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی، 1 گیگابایت رم و 1 ترابایت پهنای باند) تا 960 دلار در ماه برای طرح برتر (3840 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی، 192 گیگابایت رم و 20 ترابایت حافظه) متغیر است. پهنای باند). برنامه‌ های RAM بالا نیز وجود دارد، که گران ‌ترین آنها 960 دلار در ماه برای 340 گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی، 300 گیگابایت رم و 9 ترابایت پهنای باند است.

توجه: Linode فقط میزبانی VPS مدیریت نشده ارائه می‌دهد. اگر سابقه یا علاقه ای به لینوکس نداشته باشید، ممکن است ترجیح دهید برای VPS مدیریت شده هزینه بیشتری بپردازید.

بهترین هاستینگ سرور اختصاصی

شما آنقدر ترافیک دریافت می کنید که حتی میزبانی VPS برای حفظ سایت شما کافی نیست؟ نگران نباشید. این فقط به این معنی است که شما از سطح VPS میزبانی وب پیشی گرفته اید و زمان آن رسیده است که با میزبانی سرور اختصاصی وارد لیگ بزرگان شوید.

برنامه میزبانی وب اختصاصی چیست؟ وبسایت شما بر روی یک سرور خصوصی میزبانی می شود که به طور کامل به وبسایت شما اختصاص داده شده است. شما تمام منابع CPU، RAM و سیستم یک سرور را دریافت می کنید.

البته، این سرور ها معمولاً با قیمت گزافی همراه است، بنابراین میزبانی اختصاصی تنها باید برای وبسایت هایی که میلیون ها بازدید از صفحه در ماه دارند، استفاده شود.

سرور اختصاصی InMotion

سرور اختصاصی InMotion

سرور اختصاصی InMotion

برنامه سرور اختصاصی Essential InMotion Hosting دارای 500 گیگابایت حافظه SSD (یا 1 ترابایت هارد دیسک)، 8 گیگابایت رم و 6 ترابایت پهنای باند، همه با قیمت اولیه 105.69 دلار در ماه است. طرح سرور پیشرفته با 500 گیگابایت حافظه SSD (یا 2 ترابایت هارد دیسک)، 16 گیگابایت رم و 10 ترابایت پهنای باند با شروع 166.59 دلار در ماه است.

اما اگر یک وبسایت پررونق با ترافیک زیادی دارید، می توانید برنامه سرور CC-2000 را استفاده کنید. این سرور به شما ۱۳ ترابایت حافظه SSD، ۶۴ گیگابایت رم و 15 ترابایت پهنای باند با شروع 519.49 دلار در ماه می دهد.

سرور اختصاصی SingleHop

سرور اختصاصی SingleHop

سرور اختصاصی SingleHop

اگر به انعطاف ‌پذیری و گزینه‌ های زیادی نیاز دارید، SingleHop سرویس میزبانی است که می‌خواهید.

برنامه های سرور اختصاصی SingleHop از 179 دلار در ماه برای ۲۲۴۰ گیگابایت حافظه ssd، ۸ گیگابایت رم و 10 ترابایت پهنای باند شروع می شود. یا با پرداخت 219 دلار در ماه، مشخصات را تا 32 گیگابایت رم افزایش دهید. یا حتی با ۱۴ ترابایت حافظه SSD و 64 گیگابایت رم با فقط 300 دلار در ماه، از این هم فراتر بروید.

اگر این هنوز کافی نیست، می توانید یک جلسه مشاوره را برنامه ریزی کنید و سرور اختصاصی خود را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. SingleHop دارای پشتیبانی فنی 24 ساعته، تیم اختصاصی شما و 90 دقیقه زمان تعویض سخت افزار است.

انتخاب سرویس میزبانی مناسب برای شما

وقتی یک برنامه میزبانی وب رایگان نیاز های شما را برآورده نمیکند، وقت آن است که به یک سرویس میزبانی پولی ارتقا دهید. این لیست بهترین گزینه ها را به شما معرفی میکند که دارای تضمین هستند. میتوانید بدون نگرانی از خدمات آنها بهره مند شوید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT