خرید هاست خارجی

انواع هاست خارجی و پرداخت توسط مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 4 دقیقه

هنگامی که صحبت طراحی سایت می شود، یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن پرداخته شود، انتخاب هاست یا میزبانی وب است. هاست به فضایی گفته می شود که تمامی اطلاعات سایت شما روی آن ذخیره می‌شود. بنابراین موارد زیادی هستند که انتخاب میزبانی وب باید مد نظر داشته باشید تا بتوانید از میان بهترین انواع هاست خارجی یکی را انتخاب کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین انواع هاست خارجی آشنا کنیم. خرید هاست خارجی آسانتر از همیشه با خدمات پرداخت ارزی اول پرداخت قابل انجام است.

خرید هاست خارجی

معرفی بهترین انواع هاست خارجی

خرید هاست خارجی از هاست خارجی Mocha host

01 بهترین انواع هاست خارجی و پرداخت توسط مجموعه اول پرداخت

اولین سرویس ارائه دهنده میزبانی وب که در لیست بهترین هاست های خارجی قرار می گیرد، هاست Mocha host است. سابقه فعالیت این شرکت در حوزه خدمات رسانی میزبانی وب به بیش از ۱۵ سال باز می‌گردد. تمامی هاست‌های این شرکت مبتنی بر فضای ابری کار کرده و دارای فضا و پهنای باند نامحدود هستند. فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید برنامه نویسی وب سایت خود را بر اساس چه زبانی انجام دهید، چرا که هاست‌های ارائه شده توسط این شرکت هم به صورت لینوکسی ارائه می‌شوند و هم به صورت ویندوزی. پس با استفاده از این سرویس، هیچ محدودیتی برای استفاده از asp ،php ،ruby ،perl ،python و جاوا نخواهید داشت.

خرید انواع هاست خارجی | Host Gator

1 بهترین انواع هاست خارجی و پرداخت توسط مجموعه اول پرداخت

هاست Host Gator به عنوان یکی از بهترین هاست‌های خارجی در نظر گرفته می‌شود چرا که علاوه بر کاربری بسیار ساده‌ای که دارد، احتمال قطعی در سرورهای آن بسیار پایین است. در حال حاضر هاستینگ‌های ارائه شده توسط این شرکت را می‌توان در دو دسته لینوکسی و ویندوزی قرار دارد. بنابراین وب سایت‌هایی که با perl و php نوشته شده‌اند، به راحتی با استفاده از این هاست‌ها قابل پیاده سازی هستند.

خرید هاست خارجی از سایت Host Papa

4 بهترین انواع هاست خارجی و پرداخت توسط مجموعه اول پرداخت

با وجود اینکه هاستینگ های این کمپانی تنها به صورت لینوکسی هستند، در طرح های مختلف ارائه می شوند تا تمامی افراد بسته به نیاز و امکاناتی که مد نظر دارند یکی را خریداری نمایند. به عنوان مثال طرح پایه این کمپانی، ۱۰۰ گیگ فضا به همراه پهنای باند نامحدود برای اتصال به ۲ وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید انواع هاست خارجی | Fat Cow

5 بهترین انواع هاست خارجی و پرداخت توسط مجموعه اول پرداخت

یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌هایی که در زمینه ارائه هاستینگ در خال فعالیت است و به عنوان یکی از بهترین انواع هاست خارجی در نظر گرفته می‌شود، کمپانی Fat Cow است. هاست‌های ارائه شده توسط این کمپانی لینوکسی بوده و قابلیت پشتیبانی از پایتون و php را دارند. یکی از مزیت‌های خرید هاست از این کمپانی دریافت یک دامین رایگان است.

خرید هاست خارجی از Green Geeks

2 بهترین انواع هاست خارجی و پرداخت توسط مجموعه اول پرداخت

یکی از مواردی که باعث شده است کمپانی Green Geeks به عنوان یکی از بهترین انواع هاست در نظر گرفته شود، گارانتی ۹۹٫۹ درصدی آن در صورت وجود قطعی در سرورهایش است. علاوه بر این شما با خرید هاست از این سایت می توانید به مدت ۳۰ روز آن را تست کرده تا در صورت عدم رضایت آن را پس داده و وجه پرداخت شده را پس بگیرید. هاست های ارائه شده توسط این کمپانی به صورت لینوکسی بوده و قابلیت پشتیبانی از سایت هایی که با زبان های perl ،php  و پایتون نوشته شده اند را دارند.

مهمترین مواردی که هنگام خرید باید مد نظر داشته باشید:

  • پهنای باندی که در اختیار سایت شما قرار داده می‌شود.
  • میزان فضایی که در اختیار شما قرار داده می‌شود.
  • امنیت هاست (گواهینامه SSL)
  • عدم وجود قطعی در سرور
  • امکان پشتیبانی از چند دامنه همراه با چند ساب دامین
  • نحوه پشتیبانی در صورت وجود مشکل

حال که با انواع هاست خارجی آشنا شدید، اگر قصد خرید هاست و دامنه خارجی را از این سایت‌ها را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

سوالات متداول:

آیا میتوان از ایران هاست و دامنه خارجی و از سایت های خارجی تهیه کرد؟

بله شما می توانید با خدمات پرداخت سایت اول پرداخت این کار را انجام دهید.

چه مدت زمان برای خرید هاست نیاز است؟

خرید هاست بین ۱ ساعت تا 1 روز کاری انجام می‌شود.

آیا هاست لینوکسی بهتر از هاست ویندوز است؟

خیر تفاوت هاست لینوکسی با ویندوزی این است که هاست لینوکس برای سایت‌های برنامه نویسی شده با php و هاست ویندوز برای سایت‌های asp.net مناسب است.

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT