درآمد ارزی از سایت Medium آموزش کسب دلار

تجربه کسب درآمد ارزی از سایت Medium از زبان یکی از نویسنده‌های این سایت

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت Medium برای یک مقاله با ۶۰ هزار بازدید چقدر به من پرداخت می‌کند؟ کسب درآمد ارزی از سایت Medium چگونه است؟ تجربه یکی از نویسنده‌ها را در این مقاله مطالعه کنید.

خوب، اجازه دهید بدون مقدمه و معرفی خاصی به بررسی این موضوع بپردازیم. من نمی‌دانم که حداقل استاندارد برای وایرال شدن در Medium چقدر است، اما ۶۰۰۰۰ بازدید به اندازه کافی برای من مناسب بود.

تجربه من برای کسب درآمد ارزی از سایت Medium

درآمد ارزی از سایت Medium از زبان

فعالیت من در سایت Medium از سال ۲۰۱۳ شروع شد، آن زمان Medium مکان بسیار متفاوتی بود. اولین مقالات من به اندازه زندگی عاشقانه‌ام، افتضاح و ناخوشایند بود، اما بالاخره شما باید از جایی شروع کنید. من قبل از نوشتن مقاله‌ای که امسال بسیار خوش درخشید و باعث موفقیتم شد، استراحت زیادی داشتم.

من در ماه می سال ۲۰۲۰ دوباره به Medium ​​بازگشتم چون مرتباً می‌دیدم که در سایر وبلاگ‌ها و کانال‌های YouTube به آن اشاره می‌شود و باعث شد که تصمیم بگیرم دوباره به آن برگردم.

هر ماه بازدیدهای کمی داشتم تا اینکه یکی از مقاله‌ها کمی سرو صدا ایجاد کرد و باعث شد به این فکر کنم که داده‌های پشت آن را به اشتراک بگذارم.

داستانی که منتشر کردم

درآمد ارزی از سایت Medium نویسنده

من بیش از ۲۰ سال در زمینه سلامتی، تناسب اندام و تغذیه کار کرده‌ام و این همان چیزی است که سالها پیش درباره آن می‌نوشتم. این روزها علایق دیگری پیدا کردم و اغلب از مطالب مرتبط با سلامتی خسته می‌شوم.

این همان چیزی است که در مورد Medium بسیار جالب است: شما می‌توانید در مورد هر چیزی که شما را به هیجان می‌آورد و به شما الهام می‌دهد، بنویسید.

در سایر وبلاگها، شما محدود به نوشتن در مورد یک موضوع خاص هستید، اما در Medium، می‌توانید درباره هر چیزی که می‌خواهید، بنویسید. من دوست دارم در مورد بازاریابی، روانشناسی، دهه ۱۹۸۰، فیلم‌ها، طرز فکر و دیدگاه‌های ذهنی و بسیاری از موضوعات دیگر بنویسم. من هنوز علاقه زیادی به سلامتی دارم، بنابراین من به صورت پراکنده در مورد آن هم می‌نویسم و در آنجا قرار می‌دهم.

مقاله‌ای که من نوشتم این بود: ” ۶ چیزی که برای حفظ سلامتی خود باید از آن دست بکشید”. این مقاله حاوی اطلاعات پایه – اما موثر – مرتبط با سلامتی است و برای افرادی مناسب است که نمی‌دانند برای حفظ سلامت خود باید از کجا شروع کنند.

نوشتن مقاله زمان زیادی از من نگرفت و چه بهتر اگر بتوانم اطلاعات مفیدی را با افرادی به اشتراک بگذارم که ممکن است به آن نیاز داشته باشند و برایشان مفید باشد.

مقاله‌ام برای چند هفته در واقع کاری از پیش نبرد و پیشرفتی نداشت، اما بعداً به طریقی پیش رفت. همانطور که در اینجا می‌بینید، در تاریخ ۱۰ سپتامبر منتشر شد و سپس در تاریخ ۲۷ سپتامبر مورد توجه قرار گرفت.

تجربه کسب درآمد ارزی از سایت Medium

نتایج مقاله

در اینجا یک اسکرین شات از درآمد روزی که من این را نوشتم، قرار داده‌ام:

همانطور که می‌بینید، حدودا ۶۰ هزار بازدید برای من بیش از هزار دلار درآمد دارد. برای مقاله‌ای که نوشتن آن کمتر از یک ساعت طول کشید بد نیست. به طور متوسط ​​حدود ۵۸ دلار برای هر هزار بازدید در نظر گرفته شده است، اما اهمیت اینگیجمنت و برقراری تعامل با خواننده، بیشتر به نظر می‌رسد.

تجربه کسب درآمد ارزی از سایت Medium چه مواردی است

این آمار تا زمان نوشتن این مقاله است:

این آمار اضافی مربوط به پلاگین Medium Enhanced Stats Chrome است که دیدم Zulie Rane توصیه کرده است. نقطه های سیاه کوچک در پایین نمودار، روزها و داستان‌هایی را که منتشر کرده‌اید را نشان می‌دهد.

تجربه کسب درآمد ارزی از سایت Medium نقد

افراد زیادی در Medium هستند که به طور منظم این نتایج را بررسی می‌کنند، اما برای من این موضوع بزرگ و مهمی است. این مرا به ادامه کار تشویق می‌کند، زیرا امیدوارم یکی دیگر از مقاله‌هایم نیز انتخاب شود.

من می‌دانم که درآمد و بازدید کاهش می‌یابد، اما دیدن اینکه چه چیزی امکان پذیر است برای من انگیزه ایجاد می‌کند.

نکات کلیدی

اولین نکته، خیلی معمول و بدیهی است: شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد. هیچ فرمولی برای این که یک مقاله موفق شود یا وایرال شود، وجود ندارد، که اگر وجود داشت همه این کار را انجام می‌دادند.

مقالات دیگری نیز وجود دارد که من نوشته‌ام، و توسط انتشارات بزرگی پذیرفته شده‌اند و موضوعات مختلفی را نیز شامل می‌شوند، و من اطمینان داشتم که مورد توجه قرار خواهند گرفت. ولی تقریباً به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند. باز هم مثل زندگی عاشقانه‌ام. به نظر می‌رسد این یکی خیلی تصادفی بوده که به موفقیت رسیده است.

در اینجا چند نکته دیگر آورده شده است

درآمد ارزی از سایت Medium نقد دلاری

۱) درباره آنچه به آن علاقه دارید، بنویسید:

من فکر می‌کنم این مهمترین چیز است. هر آنچه که مورد علاقه شماست را به اشتراک بگذارید و همه چیز را در آنجا قرار دهید. هر کاری که از دستتان بر می‌آید انجام دهید چون نمی‌دانید دقیقا چه اتفاقی می‌افتد و نتیجه چیست. بسیاری از نویسندگان برتر Medium می‌گویند که نگران روند تغییر فالوئینگ‌های خود نباشند و با جان و دل کاری که می‌خواهید را انجام دهید.

۲) بازدید‌ها همیشه به معنای همه چیز نیستند:

بدیهی است که خیلی کمک می‌کنند، اما اینگیجمنت خیلی مهم‌تر است. تنها نیمی از افرادی که مقاله را مشاهده کرده‌اند آن را خواننده‌اند، اما به نظر می‌رسد که طرفداران، تشویق کردن‌ها و اینگیجمنت، موفقیت یک داستان را تعیین می‌کنند.

۳) برای همه مخاطب وجود دارد:

تعداد زیادی خواننده در Medium وجود دارد، (آیا می‌دانید که اکانت یکی از نویسنده‌ها به نام Medium Staff در سایت مدیوم بالغ بر  ۵۰ میلیون فالوئر دارد؟) به طوری که قطعا می توانید مخاطبان خود را پیدا کنید – و روز به روز تعداد بیشتری از خوانندگان به سمت شما جذب می شود.

اگر چیزی به ذهنتان رسیده است و فکر می کنید برای دیگران جالب است، فقط آن را بنویسید. شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد.

حالا که تجربه یکی از نویسنده‌ها برای کسب درآمد ارزی از سایت Medium را خواندید و یاد گرفتید، اگر به عنوان یک نویسنده علاقه‌مند می‌خواهید در این سایت فعالیت کنید، پیشنهاد می‌شود برای نقد درآمد ارزی خود از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمد های ارزی

امتیاز 2.8/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. الناز فکور گفت:

    عالی بود
    ممنونم

  2. فائزه گفت:

    سلام. با توجه به سیستم پیمنت مدیوم که از گویا از طریق استرایپ هست، ما به عنوان نویسنده از ایران چطور میتونیم درامدمون رو دریافت کنیم؟ خدمات مربوطه ش رو شما انجام میدین؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT