4 معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیز به هزینه

معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیاز به هزینه

زمان مطالعه 7 دقیقه

پول ندارید؟ مشکلی نیست. بسیاری از افراد معتقدند که برای پول درآوردن پول لازم است، اما شاید امروز بتوانید با هیچ هزینه‌ای کار خود را شروع کنید! امروزه فرصت‌های بسیاری برای شروع کار به صورت آنلاین در دسترس همه وجود دارد و تنها کافی است کمی خلاقیت، تفکر نوآورانه و کمی وقت صرف کنید! در این مقاله به معرفی ۵ کسب و کار خانگی سود آور بدون نیاز به هزینه و سرمایه‌ی اولیه زیاد می‌پزدازیم.

کسب و کار خانگی سود آور شماره ۱: چاپ بر اساس تقاضا

01 معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیز به هزینه

این نوع کسب و کار به شما امکان می‌دهد محصولات را با طرح‌ها و ایده‌های خود به صورت سفارشی تولید کنید. شما محصولی را با طرح خود می‌سازید و شرکت چاپ بر اساس تقاضا آن را روی کوله پشتی، شمع، هودی یا تی شرت چاپ می‌کند و سفارش را برای مشتریان شما ارسال می‌کنند!

برخی از پلتفرم‌های محبوب چاپ بر اساس تقاضا عبارتند از: Merch by Amazon ،Printful ،Printify Teespring ،Spod ،Minted و غیره.

شما می‌توانید از هنر و طرح‌های خود، فونت‌ها و تصاویر رایگان Canva و همچنین از فتوشاپ برای ایجاد نوآوری‌های بیشتر در طراحی‌های خود استفاده کنید!

برای مثال شمع را در نظر بگیرید، هر کسی ممکن است فکر کند شمع ها سودآور نیستند، اما دوباره به آن فکر کنید. طبق Candles.org، میزان فروش خرده فروشی محصولات شمع در ایالات متحده سالانه تقریباً ۳/۱۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

هزینه تولید این شمع ۱۰/۵ دلار است. اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید محاسبه هزینه‌های حمل و نقل (به طور معمول ۳/۹۹ دلار یا در همین حدود) همراه با هزینه‌های معامله Etsy (تقریبا ۲۰ سنت برای هر معامله +۵ درصد از کل) است. حالا دید خوبی در مورد مبلغ پرداختی برای هزینه‌های فروش شمع دارید. تحقیق درباره قیمت گذاری کالاهای دیگر و ارزیابی رقبا نیز ضرری ندارد بلکه برای کسب و کار شما مفید است.

بعد از بخش مربوط به محاسبه هزینه‌ها نوبت به بخش طراحی و تبلیغات می‌رسد.

پس از طراحی و راه اندازی فروشگاه Etsy، آماده شروع کسب و کار خود هستید و می‌توانید تبلیغات محصولات خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کنید!

Etsy در حال حاضر هزاران بازدید کننده دارد و در نهایت شمع‌های شما در بازار آن‌ها مشاهده می‌شود اما هرچه بیش‌تر بتوانید مشتریان را به سمت قسمت مربوط به محصولات خود هدایت کنید، محصولات شما بالاتر قرار میگیرد و بیش‌تر دیده می‌شود.

برای اینکه کیفیت کار خود را بالا ببرید، هزینه‌هایی را باید در نظر بگیرید

1 معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیز به هزینه

ممکن است بخواهید برای بالا بردن ترافیک صفحه خود برخی از نمونه محصولات خود را برای اینفلوئنسرها ارسال کنید. اگر ۱۰/۵ دلار برای هر شمعی هزینه می‌کنید و آن را برای یک اینفلوئنسر می‌فرستید و در عوض فروش ۵ برابر برای شما به همراه داشته باشد، در واقع بازگشت سرمایه و سود کاملاً خوبی خواهید داشت.

تبلیغات در فیس بوک نیز یک روش عالی برای افزایش ترافیک است، برخی از این روش‌های تبلیغاتی پلتفرم‌ها می‌تواند سریع ولی گران باشد. حتی ممکن است تبدیلی نیز صورت نگیرد و میزان فروش صفر باشد. آیا آخرین باری که از طریق تبلیغات فیس بوک چیزی خریداری کرده‌اید به خاطر می‌آورید؟

بسیاری از افراد فقط با استفاده از فیس بوک مشاغل موفقی را رشد داده‌اند ولی در ابتدا مناطق مبهمی در هزینه‌ها وجود داشت تا به این سطح مورد نظر رسیدند.

TikTok یکی از پلتفرم‌های کم استفاده برای بازاریابی و تبلیغات با اینفلوئنسرها است. اگر در TikTok اینفلوئنسری پیدا کردید که دوست دارید با آن کار کنید سعی کنید در اینستاگرامشان به او دسترسی پیدا کنید! زیرا در اینستاگرام فالوورهای کمتری دارند و احتمال پاسخ دادن بیش‌تر است.

بسیاری از ستاره‌های TikTok خیلی سریع رشد کرده‌اند (به طور معمول بسیار سریع‌تر از پلتفرم‌های دیگر) و ممکن است توسط بقیه بیزنس‌ها مورد هدف قرار نگرفته باشند و به احتمال زیاد بدون هزینه‌های گزاف برای تبلیغات می‌توانید بیزنس خود را رشد دهید.

ایده تجاری شماره ۲: فروش محصولات قابل چاپ با استفاده از Canva و Etsy

2 معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیز به هزینه

چاپ یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تولید محصول و فروش آنلاین است. شما می‌توانید طرح‌های قابل چاپی ایجاد کنید که مشتری بلافاصله بتواند طرح را دانلود و استفاده کند. این طرح‌ها می‌تواند آثار هنری، پلنر، پوسترهای انگیزشی و غیره باشد. یک دسته از محصولات بسیار محبوب که باید در نظر گرفت پلنرهای قابل چاپ هستند!

این محصولات را می‌توانید با الگوهای آنلاین و یا با استفاده از برنامه‌هایی مانند Canva (فونت‌های رایگان برای استفاده تجاری در دسترس هستند) یا فتوشاپ طراحی کنید!

“Plan with me” یک بخش محبوب در YouTube است که در آن افراد ویدیوهایی در مورد چگونگی برنامه ریزی زندگی می‌سازند. در این بخش تکنیک‌های سازماندهی کارها و برنامه ریزی توسط افراد و غالبا زنان با گرفتن ویدیویی از پلنر خود آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید پلنرهای خود را برای این دسته از اینفلوئنسرها ارسال کنید و آن‌ها با مخاطبان خود تجربه استفاده از محصولات شما را به اشتراک می‌گذارند.

نمونه‌ای از یک بیزنس قابل چاپ در Etsy این پلنر با موضوع پاییز توسط Calico Collage است. این پلنر ۱۰۹۴۱ نسخه فروش داشته است. هر نسخه ۵/۷۵ دلار که تقریباً در مجموع ۶۲۹۱۰ دلار می‌شود!

این دسته از محصولات نیازمند حمل و نقل و بسته بندی نیست، فقط باید زمانی را صرف طراحی کنید. درآمد حاصل از این کار بیشتر از میزان متوسط حقوق در آمریکا است. باز هم می‌توانید برای ایجاد این محصولات دیجیتالی از Canva یا Photoshop استفاده کنید. این برنامه‌ها ابزارهایی برای ایجاد خلاقیت هستند و قابلیت‌های زیادی دارند.

پینترست (Pinterest) یکی دیگر از پلتفرم‌های عالی برای فروش محصولات است. شما می‌توانید نمونه‌هایی از طرح‌های رایگان خود را در این پلتفرم قرار دهید و افراد در صورت تمایل خرید طرح‌های دیگر از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار می‌کنند. پس از دریافت تعداد مناسبی ایمیل، می‌توانید هر زمان که طرحی جدید ارائه می‌دهید، بازار را به دست بگیرید!

این تجارت کاملاً مقیاس پذیر است و فقط مدت کوتاهی برای شما هزینه دارد.

کسب و کار خانگی سود آور ۳: ساخت یک وبلاگ

3 معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیز به هزینه

Medium یک سکوی پرتاب برای کسب درآمد نویسندگان است اما محدودیت‌هایی نیز دارد. به عنوان مثال سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) در دنیای Medium تا حدودی ناخوشایند است اما بسیاری از وبلاگ نویسان از این طریق درآمد زیادی کسب می‌کنند.

همچنین تبلیغاتی وجود دارد که می‌توانید در صفحه وبلاگ خود قرار دهید ولی نمی‌توانید با نمایه Medium خود این کار را انجام دهید. شما همچنین فرصت جمع آوری ایمیل مخاطبان خود را که در Medium شما را دنبال می‌کنند از دست می‌دهید و به این معنی که ممکن است در صورت نوشتن مطلب جدید دیگر با طرفداران خود تماس نداشته باشید. بیایید واقع بین باشیم که هرچه بیش‌تر افراد محتوای شما را بخوانند یا مشاهده کنند، SEO صفحه شما بالاتر می‌‌رود، یعنی شانس بیش‌تری برای جلب بازدیدکنندگان منحصر به فرد وجود دارد.

شما در توسعه جایگاه و نام تجاری خود با صفحه وب آزادی عمل بیش‌تری دارید و به راحتی می‌توانید در یک شب یک وبلاگ وب سایت را با هم آماده دهید. WordPress یا Wix پلتفرم‌های خوب و راحتی برای ساخت وبلاگ هستند و تا زمانی که کاملا آماده و حرفه‌ای نشده‌اید، مجبور به پرداخت هزینه نیستید.

ایده تجاری شماره ۴: برند خود را به عنوان دستیار مجازی، طراح گرافیک، مربی و غیره بسازید

6 معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیز به هزینه

شما همیشه می‌توانید کارهایی مانند دستیار مجازی را در پلتفرم‌های مانند Fiverr یا Upwork شروع کنید. اما هنگامی که آماده کار در مقیاس کسب و کار خود هستید یا مهارت خود را بهبود می‌دهید می‌توانید به راحتی صفحه وب خود را راه اندازی کنید.

شما می‌توانید یک وب سایت برای خدمات خود ایجاد کنید چه یک معلم آنلاین، یک برنامه‌ریز یا یک مربی زندگی باشید، و دیگر نیازی نیست که ۲۰٪ از درآمد خود را به پلتفرم‌های استخدام بدهید.

می‌توانید برای خود نامی بسازید و برند و خدمات خود را توسعه دهید. هنگامی که کسب و کار شما رشد می‌کند و پرتفولیو خود را می‌سازید، می‌توانید بعضی از خدمات خود را برون سپاری کنید تا پیشنهادهای متنوع‌تری را ارئه دهید!

به عنوان مثال اگر یک طراح گرافیک هستید و تصمیم دارید با Upwork یک ویرایشگر ویدئو و یک طراح وب پیدا کنید، می‌توانید مهارت‌های خود و آن‌ها را به یک مدل کامل تجاری تبدیل کنید که به کسب و کارها کمک کند برندهای خود را توسعه دهند. تمام آنچه لازم است یک وب سایت است که در آن خود و نمونه کارهای خود را به بازار عرضه کرده و ایمیل‌های کاری دریافت کنید.

شما همیشه می‌توانید با تخفیفات ویژه به مشتریان آن‌ها را ترغیب کنید تا کسب و کار شما را تبلیغ کنند. این کار هزینه بسیار کمی برای شما دارد.

کسب و کار خانگی سود آور ۵: دراپ شیپینگ (drop shipping)

5 معرفی 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیز به هزینه

دراپ شیپینگ موافقان و مخالفان خود را دارد اما آنقدرها که به نظر می‌رسد دشوار نیست. شما در واقع باید محصولی را پیدا کنید و یک صفحه وب برای آن ایجاد کنید، آن را برای یک اینفلوئنسر ارسال کنید و همین. اگر نمی‌خواهید نگران سفارشات خود باشید، همیشه می‌توانید از Shopify و Oberlo استفاده کنید، اما اگر واقعاً کار خود را با صفر دلار آغاز می‌کنید، فروش محصول به کسی دشوار نیست و با استفاده از روش دراپ شیپینگ تأمین کننده سفارش را برای مشتری ارسال می‌کند.

برای یافتن کالاهایی که از ایالات متحده فرستاده می‌شوند، کافیست بر روی جعبه “Ship from” (یا ارسال از) کلیک کرده و “ایالات متحده” را انتخاب کنید.

شما می‌توانید به مرکز Ali Express Dropshipping مراجعه کنید تا با کپی و جایگذاری URL در ابزار “Analysis Product” نحوه عملکرد محصول مورد نظر خود را ببینید.

به طور معمول اگر نمودار کالایی در حال افزایش است، به این معنی است که فروش نسبتاً خوبی دارد و شما ممکن است با فروش این کالا سود کنید. شما همیشه می‌توانید یک محصول را سفارش دهید و آن را برای یک یا دو اینفلوئنسر ارسال کنید (هزینه ارسال برای شما از ۵ تا ۱۵ دلار است) و سپس میزان فروش آن را ببینید. اگر فروش ندارد، به سراغ محصول دیگری بروید.

این کار برای افراد بسیار مفید است که قبل از اینکه تصمیم بگیرند ۲۰۰ محصول را خریداری کنند و آن‌ها را در انبار آمازون ذخیره کنند بدون اینکه بدانند آیا واقعاً می‌توانند آنها را بفروشند یا نه.

حال که با 5 کسب و کار خانگی سود آور بدون نیاز به هزینه آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمدر ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT