0 نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب درآمد از YouTube به چه شکل است؟

نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب | درآمد از YouTube به چه شکل است؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

همه‌ی ما داستان‌هایی را در مورد افراد ظاهرا عادی که کانال یوتیوب راه اندازی کردند شنیده‌ایم و اکنون چند صد هزار نفر ویدیو‌های آن‌ها را تماشا می‌کنند و درآمد آن‌ها غیر قابل تصور است. با این حال، ما معمولا در مورد مسیری که این افراد برای رسیدن به موفقیت طی کردند نمی‌شنویم، که می‌تواند سال‌های طولانی باشد، سختی‌هایی که در این راه تحمل کردند را هم در نظر داشته باشید. ما به ندرت در مورد کسانی می‌شنویم که در مرحله عضو گیری هستند. من فکر می‌کنم این باعث تاسف است. نتیجه فقط به شما امید می‌دهد، اما واقعیت آن سختی‌ها است. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که من در هنگام شروع کانال یوتیوب خودم با آن مواجه شدم، مقایسه با دیگران بود. من اغلب کانال و تعداد اعضای کانال دیگر یوتیوب‌ها را مشاهده می‌کنم. برای اینکه بتوانید کانال یوتیوب خود و میزان درآمدتان را محاسبه کنید بهتر است این را بگویم، در تاریخ نوشتن این مقاله یعنی ۲۶ اکتبر ۲۰۲۰، ۷۲۳۱ نفر دنبال کننده داشتم. در ادامه مقاله‌ی نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب با ما همراه باشید.

درآمد از YouTube به چه شکل است؟

3 نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب درآمد از YouTube به چه شکل است؟

در حال حاضر، من فقط پنج فیلم در کانال دارم و هیچ محتوایی جدید را در بیش از یک سال ارسال نکرده‌ام. اما قابل توجه است که بدون ارسال کردن هیچ ویدیو جدیدی، من ماهانه مبلغ ۵۰۰ دلار در این مدت دریافت کردم.

من ۴۴۱۸/۴۰ دلار در کل دریافت کردم و از ابتدای سال ۲۰۲۰، ۵۰۰۰ مشترک را به دست آورده‌ام. با این حال، یافتن مشترکین جدید بر درآمد من تاثیری نداشته است.

چرا درآمد من با مشترکین بیشتر افزایش نمی‌یابد؟ در YouTube، وقتی شروع به درآمدزایی می‌کنید، تعداد یازدید و دیدگاه‌هایی که زیر پست‌های شما وجود دارد بسیار مهم‌تر از تعداد دنبال کنندگان شما است. مشترکین می‌توانند مفید باشند، اما آن‌ها “همه چیز” نیستند. به عنوان مثال، هنگامی که یک ویدیو جدید آپلود می‌کنید، و مشترکین بیش‌تری دارید، بازدید و دیدگاه‌های بیش‌تری بعد از آپلود دریافت خواهید کرد، تاثیر آن‌ها در دریافت تعداد بیش‌تر دیدگاه است. از لحاظ تئوری، به الگوریتم یوتیوب هم کمک می‌کند تا تصمیم بگیرد که ویدیو شما ارزش تبلیغ آن را دارد یا خیر. با این نکته، می‌توان گفت اگر یک کانال میلیون‌ها مشترک داشته باشد، دلیلی بر درآمد بالای او نیست، و یک کانال با تعداد اعضای پایین اما با تعداد بالای بازدید ویدیو و دیدگاه می‌تواند درآمد بسیار بالاتری از یک کانال میلیونی داشته باشد. از آنجایی که من هیچ ویدئویی جدیدی در سال گذشته آپلود نکرده‌ام، درآمد من از آن نظرات و بازدید‌های جدیدی است که برای ویدیو‌های قبلی در این مدت دریافت می‌کردم. هنگامی که دوباره فیلم‌های جدید آپلود کنم، قاعدتا بایستی درآمد من هم افزایش پیدا کند.

هر وقت بازدید کنندگان تبلیغات را نگاه کنند، یوتیوبر‌ها پول دریافت می‌کنند. تبلیغ کنندگان مجاز به انتخاب فیلم‌هایی هستند که می‌خواهند تبلیغات خود را نشان دهند.

نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب

با این حال، پلتفرم تبلیغات یوتیوب یک سیستم مبتنی بر حراج است. به عنوان مثال، در حال حاضر، بسیاری از تبلیغ کنندگان از تبلیغات یوتیوب برای فروش برنامه‌های آموزشی استفاده می‌کنند. اگر شما یک ویدیو را با موضوع “چگونگی خرید سهام برای مبتدیان” ایجاد کردید، افرادی که قصد تبلیغات سرمایه گذاری دارند، به طور بالقوه رقابت خواهند کرد تا تبلیغات خود را در ویدیو شما نشان دهند. به همین دلیل برخی از یوتیوبر‌ها دارای “CPM” یا “هزینه هر هزار” هستند که باعث می‌شود نرخ تبلیغات آن‌ها بالاتر برود. به گفته رسانه‌ها، متوسط CPM در میان یوتیوبر‌ها بین ۶ تا ۸ دلار است. با این حال، از آنجا که کانال من بر آموزش متمرکز شده است، CPM فعلی من حدود ۹۰ دلار در هر هزار نمایش است.

نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب | یادگیری YouTube SEO

1 نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب درآمد از YouTube به چه شکل است؟

هنگامی که شما یک طاقچه سودآور را ایجاد کرده‌اید، چیز بعدی که بایستی روی آن تمرکز کنید، YouTube SEO است. چندین راه وجود دارد تا افرادی را که بین مشترکین شما نیستند، ویدیو‌های شما را پیدا کنند:

جستوجوی یوتیوب: جایی است که کاربر یک کلمه خاص را جستوجو می‌کند و ویدیو‌های مرتبط با آن برای کاربر نمایش داده می‌شود.

و دوم، یوتیوب ویدیو‌های مرتبط با ویدیو‌های مشاهده شده قبلی، و یا جستوجو‌های گوگل را به طور مستمر برای کاربر نشان می‌دهد. هر دو این‌ها راه‌های مهمی هستند که می‌توان از طریق آن‌ها بازدید را افزایش داد. کاری که باید بکنید این است که از کلماتی در توضیحات ویدیو خود استفاده کنید که “SEO Friendment” ایجاد می‌کنند، به طوری که YouTube تشخیص بدهد این ویدیو مرتبط با موضوعی است که یک کاربر آن را جستوجو کرده تا برای او نشان بدهد. یکی از تمریناتی که من برای تمام فیلم‌هایم انجام دادم این بود که موضوع ویدیو خود را در قسمت جستوجو یوتیوب نوشتم. همانطور که شما تایپ می‌کنید، یوتیوب به شما چندین ویدیو را پیشنهاد می‌دهد. این همان عباراتی است که مردم در حال جستجو در یوتیوب هستند، آیا توانستید ویدیو خود را پیدا کنید؟ در چه رتبه و جایگاهی از لیست پیشنهاد قرار داشت؟

اگر یک ویدیو را با یکی از این عبارات کلیدی در عنوان ایجاد کنید، موفق خواهید شد بازدیدکننده پیدا کنید، بازدیدکننده بیشتر یعنی درآمد بیش‌تر.

تمرین دیگری که من با فیلم‌هایم انجام دادم، پیدا کردن فیلم‌های مشابه بود. موضوع مدنظرم را جستوجو کردم، یک ویدیو که بازدید زیادی داشت را در نظر گرفتم، او از چه کلماتی استفاده کرده بود؟ از همان‌ها برای ویدیو‌های خودم استفاده کردم.

سپس به کلمات کلیدی مورد استفاده در عنوان فیلم‌های بیشتر مشاهده شده توجه کردم و مطمئن شدم از آن عناصر استفاده کرده‌ام. در حال حاضر، پس از آن ویدیو‌های‌برتر، کلیپ‌های من پیشنهاد می‌شود.

کیفیت بالای محتوا

2 نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب درآمد از YouTube به چه شکل است؟

من همیشه به کیفیت بیش از کمیت توجه می‌کنم. برخی معتقدند که شما باید هر روز کلیپ آپلود کنید تا الگوریتم یوتیوب را فعال کنید. اما برای اکثر مردم سخت است که این سرعت را حفظ کنند و محتوای با کیفیت بالا ایجاد کند. باید اعتراف کرد ساختن ویدیو با کیفیت آن هم تنها و بدون داشتن افراد کمکی واقعا کار سختی است، و اگر بخواهید هر روز ویدیو آپلود کنید، بدون شک کیفیت کار شما پایین خواهد آمد. خب شاید فکر کرده باشید، حالا که هر روز ویدیو آپلود می‌کنید، کارتان را عالی انجام داده‌اید اما در اشتباه هستید! از نکات مهم یوتیوب که تأثیر بسیار زیادی بر الگوریتم یوتیوب دارد، مدت تماشای ویدیو است. اگر شما فیلم‌هایی را ایجاد کنید که برای کاربران سرگرم کننده باشد و او تا انتها نگاه کند، یوتیوب ویدیو‌های شما را بیش‌تر به نمایش درمی‌آورد. در صورتی که کاربران کمتر از یک دقیقه از ویدیو شما را تماشا کنند، برعکس آن اتفاق خواهد افتاد.

نکات مهم برای افزایش درآمد یوتیوب را در نظر بگیرید و اگر قصد نقد کردن درآمد ارزی خود را دارید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT