افزونه های Contact form 7 چیست

بهترین افزونه های Contact form 7 در وردپرس کدامند؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، پس به احتمال زیاد سایت وردپرسی دارید و می‌دانید که پلاگین Contact form 7 چیست و چه کاری انجام می‌دهد؛ و حالا به دنبال استفاده‌های کاربردی‌تر از این پلاگین هستید. در این مقاله با ما باشید با بهترین افزونه های Contact form 7 آشنا شوید.

پلاگین Contact form 7 چیست؟

این پلاگین مطرح‌ترین پلاگین تکمیل فرم و ثبت نام برای وردپرس است که به صورت رایگان عرضه می‌شود. امروزه بسیاری از سایت‌های دنیا بخش‌های مختلفش‌، مخصوصا بخش «تماس با ما»، با این افزونه کار می‌کند. با این حال به توجه به نیاز اختصاصی برخی کاربران، برای پلاگین Contact form 7، کد نویسی‌های انحصاری نوشته می‌شود.

لیست بهترین افزونه های Contact form 7 در وردپرس

تنوع افزونه های Contact form 7 بسیار زیاد هستند، با این حال شما با ۱۳ مورد از بهترین‌های این افزونه‌ها آشنا خواهید شد که بسیار کاربردی هم هستند.

۱) CFDB7-Database Plugin

بهترین افزونه های Contact form 7-CFDB7

یک پلاگین مطرح که به عنوان افزونه Contact form 7 محسوب می‌شود، پلاگین CFDB7 است که می‌تواند داده‌های مربوط به کاربرانی که فرم را ثبت می‌کنند به صورت داده ذخیره کند. تمامی داده‌ها به طور اتوماتیک در فایل CSV ذخیره می‌شود. مزیت این پلاگین این است که بسیار سبک می‌باشد و فشاری به سایت شما وارد نمی‌کند، از طرفی کار به آن بسیار راحت است.

۲) PayPal and Stripe Addon

بهترین افزونه های Contact form 7 PayPal-Stripe-Add-on

درگاه‌های پرداخت PayPal و Stripe  برای سایت‌ها بسیار مهم هستند. اتصال این درگاه‌های پرداخت به فرم‌های ثبت نام، بسیاری از مشکلات سایت‌ها را بر طرف می‌کند. در این روش زمانی که مشتری فرم Contact form 7 را تکمیل کرد، می‌توانید مستقیما به حساب پرداخت پی پال یا استرایپ ریدایرکت شود.

مزیت این افزونه این است که هم برای CF7 قدیمی و هم جدید به راحتی کار می‌کند. این افزونه ۱۸ زبان بین المللی را پشتیبانی می‌کند تا مردم از سرتاسر دنیا راحت‌تر از خدمات سایت استفاده کنند. اگر از افزونه پولی استفاده کنید، درگاه‌های پرداخت بیشتری را ساپورت می‌کند.

۳) Contact Form Submissions

افزونه های Contact form 7 Contact-Form-Submissions

این پلاگین به CF7 این قابلیت را می‌دهد که تبدیل به فرم عضویتی شود که کاربران به WP admin اضافه شوند. استفاده از این افزونه بسیار راحت‌ است و هر عضویت در یک پایگاه داده ذخیره می‌شود. با استفاده از این افزونه، می‌توانید اعضا را لیست بندی و طبقه‌بندی کنید، یا داده‌های آنها را بر اساس روز عضویت، مدیریت کنید.

۴) Contact Form 7 Extension For Mailchimp

افزونه های Contact form 7 -MailChimp-Extension

اگر با سایت Mailchimp آشنا باشید، به خوبی می‌دانید که پلاگین اختصاصی Mailchimp هم به شما اجازه می‌دهد با عضو شونده‌های سایتتان از طریق ایمیل در ارتباط باشید. حالا فرض کنید که بخواهید با فرم CF7 فرایند ثبت عضویت را انجام دهید و سپس به طور اتوماتیک به صورت API، در لیست Mailchimp قرار دهید تا اطلاعات ایمیل مشتریان برای ایمیل مارکتینگ مورد استفاده قرار گیرد. مزیت دیگر این است که API های مختلفی در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید برای انواع فرم CF7 یک سایت مورد استفاده قرار دهید.

۵) Contact Form 7 Skins

افزونه های Contact form 7 -Skins

خیلی از صاحبان سایت‌های وردپرسی به هیچ عنوان با کدنویسی (مانند HTML و CSS) آشنایی ندارند و اگر بخواهند فرم‌های اختصاصی با ظاهر بصری مطلوبشان را بسازند، ممکن است گیج شوند. این افزونه کمک می‌کند که صاحبان سایت وردپرسی، بدون نیاز به کمترین دانش کدنویسی، به صورت بصری، فرم مورد نیاز خود را بسازند. از طرفی حتی این افزونه انواع قالب‌های آماده برای اهداف مختلف را در اختیار صاحب سایت قرار می‌دهد.

۶) Contact Form 7 – Conditional Fields

افزونه های Contact form 7 -Conditional-Fields-

همانطور که می‌دانید، ساخت فرم‌های شرطی بسیار پر مصرف هستند مانند ساخت فرم‌های نظر سنجی. به عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید فرمی را بسازید که اگر کاربر گزینه A را انتخاب کرد، در ادامه باکس D ظاهر شود و اگر گزینه B را انتخاب کرد، باکس C را نمایش دهد. با این افزونه، می‌توان فرم‌های شرطی برای پر کردن مرحله به مرحله روی CF7 را پیاده کرد. از طرفی کار با این افزونه ساده است و به راحتی قابل اجرا می‌باشد.

۷) Contact Form 7 Signature Addon

افزونه های Contact form 7 -Signature-Addon

گاهی اوقات زمانی که کاربران فرمی را پر می‌کنند یا فایلی را در CF7 ارسال می‌کنند، نیاز به یک تاییدیه نهایی است. برای اینکار می‌توان از کاربران درخواست امضای دیجیتالی کرد. به این صورت که با استفاده از این افزونه، می‌توانند امضا دستی خود را به کمک signature pad، ثبت کنند. این افزونه برای شرکت‌هایی که خدمات ارسال کالا درب منازل را دارد، بسیار مفید واقع می‌شود.

۸) Lead info with country for Contact Form 7

افزونه های Contact form 7 -Lead-info-with-country

زمانی که شخصی فرم CF7 را تکمیل می‌کند، با پیام‌هایی مبنی بر موفقیت آمیز بودن تکمیل فرم، یا مشکل خطا در تکمیل فرم و … مواجه خواهند شد. اما اگر بخواهید بر اساس موقیعت جغرافیایی، زبان و یا نوع متن نمایشی متفاوتی را نشان دهد، این افزونه به کار می‌اید. یعنی بر اساس IP ثبت نام کننده، شما تعیین می‌کنید که با چه پیغامی مواجه شود یا فرم‌ها به چه زبانی باشند. تنها مشکل این افزونه این است که باید پلاگین GEOIP Detection را قبلا نصب کرده باشید.

۹) WordPress Form Customizer

افزونه های Contact form 7 Customizer

همانطور که از اسم این افزونه پیدا است، شما می‌توانید CF7 را شخصی سازی کنید. مزیت شخصی سازی این افزونه نسبت به دیگر افزونه‌های مشابه، این است که به صورت Live می‌توایند روی Front-end تاثیر بگذارید و تغییرات را اعمال کنید. کار با این افزونه راحت‌ است و می‌توانید مدل‌های مختلفی از فرم ها را امتحان کنید تا طرح مطلوب خود برسید.

۱۰) MC4WP: Mailchimp for WordPress

افزونه های Contact form 7 MailChimp-for-WordPress

این افزونه هم مانند افزونه قبلی اطلاعات را به mailchimp ارسال می‌کند با این تفاوت که فقط برای CF7 کار نمی‌کند بلکه برای انواع پلاگین‌های سازنده فرم، Easy Digital Downloads، MemberPress، BuddyPress ، WooCommerce و … قابل فعال سازی است.

۱۱) Redirection for Contact Form 7

افزونه های Contact form 7 ریدایرکت

خیلی اوقات ممکن است هنگام طراحی فرم در CF7، بخواهید که کاربر بعد از زدن دکمه ثبت نام یا تایید، به صفحه‌ای دیگر هدایت شود. ریدایرکت CF7 بسیار کاربردی و البته آسان است. جدا از آن، این افزونه، خدمات اتصال CF7 به دیگر پلاگین ها مانند Mailchimp، Hubspot، Salesforce و … را هم فراهم می‌کند.

۱۲) Contact Form 7 Multi-Step Forms

افزونه های Contact form 7 MultiStep Forms

این فرم به شما اجازه می‌دهد که فرم‌های چندگانه مرحله به مرحله بسازید و البته در نهایت تمامی داده‌های ثبت نامی به صورت یکجا برای شما ارسال و ذخیره شود با این تفاوت که نشان دهد فرم پر شده مربوط به کدام صفحه یا پست بوده است. برای شروع باید برای هر مرحله که می‌خواید فرم CF7 در آن قرار گیرد را یک صفحه بسازید و سپس مشخص کنید به ترتیب کدام صفحات ظاهر شوند. کاربر با تکمیل فرم هر مرحله ، به مرحله بعدی می‌رود، حتی می‌توانید برای برخی مراحل گزینه skip را درنظر بگیرید تا اجباری نباشد.

۱۳)  Material Design for Contact Form 7

Material-Design افزونه های Contact form 7

به طور یقیین، بسیاری از صاحبان سایت‌های وردپرسی، ترجیح می‌دهند که فرم CF7 بسیار زیبا و جذابی داشته باشند. این افزونه انواع متریال و ساختار را برای طراحی بصری در اختیار شما قرار می‌دهد مانند انواع باکس، Hover، انواع دکمه، و … . همچنین این افزونه افکتهای انیمیشنی را هم برای موارد تاکیدی و افزایش توجه کاربران ارایه می‌دهد. علاوه بر آن، Recaptcha را هم می‌توان به CF7 اضافه کرد.

حالا که با بهترین افزونه های Contact form 7 در وردپرس آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود برای خرید دامین، هاست، قالب‌های وردپرسی و … از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT