پرداخت هزینه میل چیمپ MailChimp چگونه است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه، ایمیل مارکتینگ یکی از تکنیک‌های فوق‌العاده قوی در افزایش ترافیک و میزان فروش کسب‌ و‌ کارهای آنلاین می‌باشد. شکی نیست که تبلیغات ایمیلی نقشی کلیدی در سئو سایت‌های استارتاپی ایفا می‌کند و ورودی‌های دایرکت سایت را به شدت افزایش می‌دهد. در این مقاله اشاره کوتاهی می‌کنیم که MailChimp چیست و پرداخت هزینه میل چیمپ MailChimp چگونه است؟

پرداخت با ویزاکارت

میل چیمپ MailChimp چیست؟

امکان پرداخت هزینه میل چیمپ MailChimp

MailChimp یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ اتوماتیک است که به کسب‌ و‌ کارها برای اشتراک ‌گذاری ایمیل‌ها‌ی تبلیغاتی به مشتریان کمک می‌کند. عملکرد این ابزار بر اساس مدیریت فهرست ایمیل، طراحی مناسب کمپین‌ها، دنبال کردن نتایج و تجزیه ‌و ‌تحلیل داده‌ها است. MailChimp عملکرد خوبی در هماهنگی با WordPress دارد و به همین دلیل نزد وبلاگ‌ نویس‌ها و صاحبان کسب ‌و کارهای کوچک از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پایه و اساس ایمیل مارکتینگ، ایجاد یک لیست مناسب است که این فهرست شامل آدرس ایمیل مخاطبان شما و اطلاعات ارزشمند دیگر است. اینکار با روش‌های سنتی وقت گیر است اما با کمک MailChimp به راحتی و در کسری از ثانیه قابل اجرا است. Mailchimp در وردپرس دارای گزینه‌ها و فیلترهایی می‌باشد که به شما اجازه تغییر رفتار پیش فرض پلاگین یا افزونه را می‌دهد و این نشان از میزان انعطاف بسیار زیاد این افزونه دارد.

مزایای استفاده از میل چیمپ چیست؟

مزایای هزینه هزینه میل چیمپ MailChimp

خدماتی میل چیمپ در زمینه ایمیل مارکتینگ ارایه می‌دهد بسیار زیاد، کاربردی و جالب است. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

  • ساخت یا استفاده از قالب‌های حرفه‌‌ای ایمیل بدون نیاز به دانش طراحی
  • کسب دقیق اطلاعات در مورد ایمیل‌های ارسالی و بررسی ایمیل‌هایی که باز شده‌اند یا باز نشده‌اند
  • عدم نگرانی در مورد ارسال ایمیل به Spam
  • ساخت ایمیل آدرس بر اساس دامین شما
  • قابلیت اتصال مستقیم به فروشگاه شما
  • قابلیت ارسال ایمیل با اپلیکیشن میل چیمپ
  • قابلیت اتصال شبکه‌های اجتماعی به ایمیل شما
  • بررسی آمار دلیور شدن ایمیل‌ها
  • قابلیت ارسال ایمیل‌های احراز هویت و ثبت نام
  • قابلیت ساخت ایمیل‌های A و B برای مقایسه عملکرد بهترین ایمیل‌ها
  • قابلیت اتصال اکسل یا گوگل شیت برای استخراج ایمیل
  • سازگاری عالی برای وردپرس و داشتن پلاگین برای این موضوع
  • قابلیت ساخت پست کارت‌های پیشرفته
  • قابلیت زمان بندی ارسال

تعرفه پرداخت هزینه میل چیمپ MailChimp چگونه است؟

قیمت هزینه میل چیمپ MailChimp

MailChimp برای شرکت‌های مختلف با توانایی مالی متفاوت، مدل‌های قیمتی‌ مختلفی را ارائه کرده است که به‌ طور کلی به چهار پلن زیر تقسیم می‌شوند:

۱) Free:

برای حداکثر ۲۰۰۰ نفر در لیست ایمیل یا ارسال حداکثر ۱۰ هزار ایمیل در ماه، استفاده از این ابزار کاملاً رایگان است. خدمات مربوط کاستامیز وب سایت و همچنین خرید دامین و اتصال به وب سایت از جمله این خدمات است.

۲) Essentials:

برای حداکثر ۵۰ هزار نفر در لیست ایمیل با ۵۰۰ هزار ایمیل در ماه قابلیت ارسال دارد و همچنین مشتری می‌تواند از خدمات طراحی قالب ایمیلی در حالت‌های مختلف استفاده نماید. همچنین خدمات ۲۴ ساعته برای پشتیبانی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

۳) Standard:

علاوه بر امکانات قبلی، تبلیغات هوشمند و هدفمند، بررسی داده‌ها و بازخورد ایمیلی و یافتن هوشمند ایمیل‌های منطقه‌ای و کشوری برای تبلیغات از جمله این امکانات است. لازم به ذکر است که برای ارسال به ۱۰۰ هزار نفر در لیست ایمیل با حداکثر ۱/۲میلیون ایمیل در ماه امکان پذیر است.

۴) Premium:

علاوه بر امکانات موارد قبل، تقسیم بندی‌های پیشرفته برای مدیریت داشبورد، حالت‌های تست چندگانه و پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته دارد. لازم به ذکر است که برای ارسال به ۲۰۰ هزار نفر در لیست ایمیل با حداکثر ۳ میلیون ایمیل در ماه امکان پذیر است.

پس از ساخت اکانت در MailChimp و همچنین پرداخت هزینه میل چیمپ MailChimp ، با توجه به پلن خریداری شده، شما نیاز به ساخت ایمیل تبلیغاتی، ایجاد کمپین و وارد کردن ایمیل مخاطبان از طریق Import  و مدیریت برنامه ارسال ایمیل را خواهید داشت. تمامی این موارد در یوتیوب توسط MailChimp یا دیگر کاربران منتشر شده است و در دسترس می‌باشد. برای پرداخت هزینه ارزی خدمات MailChimp ، پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT