نقش سئو در استارت اپ

نقش سئو در استارت اپ وآشنایی با اهمیت این موضوع

زمان مطالعه 3 دقیقه

راه اندازی یک استارت اپ نیاز به یک سری مقدمات دارد که برای موفقیت کسب و کار خود باید ابتدا مقدمات آن را فراهم کنید. البته یکسری از ملزومات کار توسط خود شما و ملزومات دیگر بایستی توسط افراد متخصص و با مشورت آن‌ها انجام شود. این موارد عبارتند از طراحی وب سایت، تبلیغات با استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و … که تکنیک سئو یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد. دراین مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا به بررسی نقش سئو در استارت اپ وآشنایی با اهمیت این موضوع بپردازیم.

قبل از اینکه از اهمیت سئو برای استارت اپ بگوئیم، خوب است اندکی در مورد اینکه اصلا سئو چیست، برای عزیزانی که اطلاعاتی در این زمینه ندارند بیان کنیم. همچنان با ما همراه باشید.

سئو (SEO) چیست؟

سئو مخفف Search Engine Optimizatio است که مربوط به افزایش ترافیکی سایت از لحاظ کمی و کیفی از طریق موتور جستجو می‌باشد.

کیفیت ترافیکی سایت مربوط می‌شود به این که مخاطبان تنها از طریق موتور جستجو به سمت وب سایت شما کشیده نشوند، بلکه مطالب روی وب سیات شما باید آنقدر مفید و کاربردی و مرتبط باشد که آن‌ها خودشان برای بازدید از سایت شما تمایل پیدا کنند. این دقیقا معنا و مفهوم کیفیت ترافیک است.

کمیت ترافیک سایت مربوط می‌شود به تعداد افرادی که به درستی به وب سایت شما می‌آیند و هدف جستجوی آن‌ها واقعا ورود به وب سایت شما بوده است. هر چه این تعداد افراد بیشتر باشند، ترافیک سایت شما از لحاظ کمی بهتر است.

نقش سئو در استارت اپ
نقش سئو در استارت اپ

توجه داشته باشید که این موارد در نتایج ارگانیک موتورهای جستجو باید دیده شود. نتایج ارگانیک یعنی ترافیکی که برای آن هیچ پرداختی نکرده باشید.

حال که تا حدودی با سئو آشنا شدید، در ادامه برای شما خواهیم گفت که اهمیت سئو برای استارت اپ چیست.

چرا سئو برای استارت اپ ها اینقدر اهمیت دارد؟ نقش سئو در استارت اپ

این نکته را بدانید که برای کارآفرینان، سئو یک عامل تعیین کننده در موفقیت استارت اپ آن‌ها می‌باشد. استراتژی سئو یک ابزار قدرتمند برای هر استارت اپی است و از طرفی هزینه‌ی زیادی هم ندارد. و اما مهم‌ترین دلایل اهمیت سئو برای استارت اپ‌ها که در ادامه خواهیم گفت.

سئو داده‌های رفتاری مشتریان را به استارت اپ منتقل می‌کند

از طریق سئو می‌توان اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد مشتریان کشف کرد. در واقع هر چه موتور جستجو را بیشتر بررسی کنیم، اطلاعات بیشتری در مورد آنچه مشتریان بالقوه در جستجوی آن هستند به دست می‌آوریم.

سئو به جمع آوری اطلاعات و داده‌های مفید در مورد مخاطبان به شما کمک می‌کند و این برای شما در مورد آنچه ارائه می‌دهید بسیار تاثیرگذار است.

برای سئو، ابزارهای مختلفی ارائه شده است که با استفاد از آن‌ها می‌توانید رتبه‌ی سایت خود را در گوگل افزایش دهید.

سئو باعث افزایش ترافیک و نرخ تبدیل می‌شود

یکی دیگر از دلایل اهمیت سئو برای استارت اپ این است که سئو باعث می‌شود ترافیک سایت شما بیشتر شود و بسیاری از مخاطبان به مشتریان وفادار تبدیل شده و این همان افزایش نرخ تبدیل است.

توصیه می‌شود که به جای هزینه کردن برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، با استفاده از تکنیک سئو، همواره خود را از طریق موتور جستجوی گوگل به مخاطبان خود نشان دهید.

با سئو، مخاطبان برای مدت زمان بیشتری جذب می‌شوند

نتایجی که تبلیغات ایجاد می‌کند، تنها برای مدت کوتاهی اثر بخشی دارد. در سئو با تهیه‌ی محتوای مورد نیاز مخاطبان و محتوایی که مطلوب آن‌ها باشد، بازدیدکنندگان برای مدت زمان بیشتری به سایت شما وابسته خواهند شد.

نقش سئو در استارت اپ
نقش سئو در استارت اپ

سئو دارای هزینه‌ی بسیار کمی می‌باشد

جالب است بدانید که به کارگیری تکنیک سئو نه تنها هزینه‌ی زیادی برای شما نخواهد داشت، بلکه حتی می‌توانید از ابزارهای رایگان موجود برای این کار استفاده کنید.

پرداخت هزینه‌ی خرید ابزار سئو توسط اول پرداخت

البته استفاده از نسخه‌ی پریمیوم ابزارهای سئو که دارای امکانات بیشتری هستند، باید هزینه‌ای را بپردازید. دوستان اگر برای پرداخت هزینه‌ی آنلاین به هر دلیل با مشکل مواجه هستید، اصلا نگران نباشید و این کار را به ما بسپارید. همکاران ما در تیم اول پرداخت در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه‌ی خرید ابزار سئو را برای شما انجام خواهند داد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT