بلک فرایدی

بهترین کالاها و بهترین سایت ها برای خرید در جمعه سیاه یا بلک فرایدی

زمان مطالعه 4 دقیقه

Black Friday یک رویداد فروش سالانه است که از قدیم در آخرین جمعه نوامبر و پس از روز شکرگزاری اتفاق می‌افتاد و آغاز فصل خرید در تعطیلات را نشان می دهد. این روز، یکی از بزرگترین تعطیلات خرید سال است. فروش در این روز آنقدر زیاد بوده و فروشگاه های فیزیکی شلوغ می شوند، که برخی مردم به خرید از طریق فروشگاه‌های آنلاین روی می‌آورند. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا درباره بلک فرایدی یا حراجمعه و بهترین کالاها و بهترین سایت ها برای خرید در جمعه سیاه بیشتر برای شما عزیزان شرح دهیم تا راحت‌تر و با دردسر کمتری خرید خود را انجام دهید.

جمعه سیاه، بلک فرایدی یا حراجمعه

اگرچه معاملات آنلاین جمعه سیاه در ماه نوامبر همه جا برگزار می‌شود، اما برخی از معامله‌ها بهتر از سایرین خواهند بود. به جای دنبال کردن هر فروشگاهی در بلک فرایدی، به دنبال بهترین سایت ها برای خرید در جمعه سیاه باشید. ما در این مقاله لیستی از 5 فروشگاه برتر آنلاین سال 2019 برای خرید در روز جمعه سیاه به همراه معرفی بهترین کالاهای آن‌ها در این روز، برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

بهترین سایت ها برای خرید در بلک فرایدی

احتمالا سایت‌های معروف زیادی را می‌شناسید که می توان در جمعه سیاه خریدهای خوبی در آن‌ها انجام داد. اما این که در چه سایتی چه کالایی برای خرید بهتر است شاید نکته قابل توجهی باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا این 5 سایت برتر و بهترین محصولاتشان در بلک فرایدی را به شما معرفی کنیم.

آمازون (Amazon)

آمازون مسلما در رتبه بالای لیست سالانه فروشگاه‌های جمعه سیاه قرار دارد، زیرا این ابرفروشگاه، فروش کالاهای بسیاری را ارائه می‌دهد. سال گذشته، تقریباً 650 فروش از آمازون در طول فصل بلک فرایدی حساب شده است و این سایت تقریباً برای هر محصول خود فروش داشته است.

البته همه این فروش‌ها عالی نبودند. فقط در حدود 42٪ آن‌ها واجد شرایط Staff Picks بودند؛ نامی که به بهترین معاملات و فروش‌ها تعلق می‌گیرد. با این وجود، آمازون نسبت به سایر خرده فروش‌های تجاری با حاشیه گسترده، فروش بیشتری داشته و پیشنهادات Staff Pick بیشتری را شامل شده است.

بلک فرایدی
بلک فرایدی

با این حال، گستردگی و شمار زیاد کالاهای این سایت شما را وادار خواهد کرد که برای یک خرید خوب شکاری عالی انجام دهید. همچنین این معاملات در جمعه سیاه محدودیت‌های زمانی زیادی دارند. ممکن است برای خرید یک کالا فقط چند دقیقه زمان داشته باشید. پس حسابی حواستان را جمع کنید.

بهترین کالاها برای خرید در سایت آمازون:

 بهترین فروش آمازون همیشه در محصولات خود آمازون است. بنابراین به دنبال تبلت‌های Fire، دستگاه‌های اکو (Echo) و سایر لوازم خانگی هوشمند آمازون باشید که تا 50٪ تخفیف دارد. همچنین می‌توانید لباس‌هایی، به ویژه برند Essentials آمازون را با تخفیف نصف قیمت و سایر لوازم خانگی هوشمند را تا 40٪ تخفیف پیدا کنید. این کالاها شامل چراغ‌های هوشمند Philips Hue نیز می‌باشد.

والمارت (Walmart)

والمارت نسبت به آمازون معاملات و فروش به مراتب کمتری دارد، اما فروش‌های روز جمعه سیاه شوخی بردار نیست. تقریباً مانند آمازون، والمارت نیز یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید در جمعه سیاه است. بنابراین، این سایت یک گزینه مناسب برای خرید از یک فروشگاه است، به خصوص اگر تمایل به خرید لوازم برقی در آمازون ندارید.

بهترین کالاها برای خرید در سایت والمارت:

 بیش از یک چهارم از انتخاب‌های Walmart در سال گذشته در قسمت اسباب بازی‌ها، به ویژه LEGO و Nerf بود. همین امر باعث شد تا این خرده فروشی به عنوان یکی از بهترین سایت ها برای خرید در جمعه سیاه شود.

والمارت به طور معمول پیشرو در فروش روز بلک فرایدی است. این سایت با محصولات کاملش فروشی بی نظیر در محصولات فناوری ارائه می‌دهد. والمارت به طور کلی تلویزیون‌هایی با قیمت‌های عالی ارائه می‌دهد، اما این تلویزیون‌ها معمولاً بزرگترین و بهترین مارک‌ها نیستند و فقط ممکن است در فروشگاه موجود باشند. وسایل منزل، لوازم آشپزخانه و جاروبرقی‌ها و… دسته‌های خوب دیگر در این سایت هستند.

ایبی (eBay)

اگرچه eBay یک خرده فروش نسبتاً غیر متعارف است، اما در فصل جمعه سیاه به یک بازیکن بزرگ تبدیل شده است. سال گذشته، eBay که آمار فروش خوبی در جمعه‌های سیاه داشته است، با ارائه 12٪ بیشتر Staff Picks در مقایسه با سال گذشته، تجارت خود را ارتقا داد. eBay در رده بندی فروش برتر، درست در زیر والمارت قرار دارد.

نکته‌ای که هنگام خرید در eBay باید بدانید این است که می‌توانید محصولات باز شده و تعمیر شده زیادی را پیدا کنید. مطمئن شوید که قبل از خرید این موضوع را می‌دانید که یک کالا در چه شرایطی قرار دارد، زیرا برخلاف اکثر خرده فروشان، eBay بیشتر از برندهای جدید، از دسته محصولات دارد.

بهترین کالاها برای خرید در سایت ایبی :

 محصولات الکترونیکی ستاره‌هایی در eBay هستند که فروش آن‌ها 70 درصد تخفیف دارد. به دنبال تلفن‌های هوشمند با تخفیف‌های زیاد بخصوص مدل‌های قدیمی‌تر اپل و سامسونگ باشید. بعضی اوقات در مدل‌های جدیدتر نیز شاهد فروش کمتری خواهید بود. در این سایت برخی از کنسول‌های بازی‌های ویدیویی را نیز پیدا خواهید کرد، زیرا این فروش‌ها تا 25٪ تخفیف دارند.

دل (DELL)

فروش‌های شرکت دل، در سه فروشگاه پراکنده است: Dell Home ،Dell Home Business ،Dell Refurbished. بین این سه مورد، انتخاب عظیمی از کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ پیدا خواهید کرد. تنها دلایلی که خریداران رایانه می‌توانند از خرید یک رایانه مارک دل صرف نظر کنند این است که اگر به دنبال Mac باشند در این سایت پیدا نخواهند کرد.

بهترین کالاها برای خرید در سایت دل:

 اگرچه در جمعه سیاه می‌توانید از بسیاری از مکان‌ها کامپیوتر بخرید، اما Dell می‌تواند به شما طیف گسترده‌ای از انواع رایانه‌ها را ارائه دهد. همه چیز را از لپ تاپ‌های Intel Celeron با بودجه مناسب و قیمتی بیش از 100 دلار تا لپ تاپ‌های سری Intel Core i7 با قیمت 1000 دلار یا بیشتر در این سایت پیدا خواهید کرد.

همچنین می‌توانید معاملات خوبی در جمعه سیاه در بخش تلویزیون‌ها از مارک‌هایی مانند ال جی و سونی بیابید.پرداخت برای این محصولات اغلب با کارت‌های هدیه دل همراه می‌شوند. تا زمانی که از کارت‌های هدیه استفاده می‌کنید، این تلویزیون‌ها از قیمت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.

بست بای (Best Buy)

گرچه Best Buy در مقایسه با سایر خرده فروشان این لیست، فروش زیادی ندارد، اما تقریباً در هر معامله‌ای کارش خوب است. 76٪ از فروش‌های Best Buy در سال گذشته، تعیین کننده Staff Pick بوده است. Amazon و Walmart صدها فروش ارائه می‌دهند، اما کمتر از نیمی از آن‌ها واقعاً معاملات خوبی هستند. در Best Buy، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بیشتر کالاها با پایین‌ترین قیمت هستند.

بهترین کالاها برای خرید در سایت بست بای: 

اگر به دنبال تلویزیونی جدید هستید و نمی‌خواهید کالاهایی با پرداخت کارت‌های هدیه، که اغلب آن‌ها را در Dell و Kohl پیدا خواهید کرد، روبرو شوید، Best Buy گزینه مناسبی است. یکی از بهترین معاملات سال گذشته، تلویزیون هوشمند LED مارک ال جی 70 اینچ با قیمت 700 دلار در Best Buy بود. تلفن‌های هوشمند جدید یکی دیگر از خریدهای خوب در این سایت است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT