درآمد سالانه وردپرس کارها چقدر است

درآمد سالانه وردپرس کارها در سرتاسر دنیا چقدر است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر شما از سایتی بازدید کنید، احتمال زیادی وجود دارد که با کمک وردپرس ساخته شده باشد. به دلیل محبوبیت زیاد وردپرس، بسیاری از فریلنسرها و برنامه نویسان با این CMS محبوب کار می‌کنند. البته به دلیل سادگی کار با آن و تنوع پلاگین‌های کمکی، درآمد سالانه وردپرس کارها از دیگر توسعه دهندگان سایت کمتر می‌باشد.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با وردپرس این است که به دلیل تعداد زیاد سایت‌های وردپرسی در دنیا، کسانی که به صورت جهانی خدمات وردپرس مانند رفع باگ و … انجام می‌دهند، قابلیت رسیدن به درامد‌های عالی را هم دارند. به عنوان مثال در یکی از مقاله‌ها به معرفی کسب درآمد ارزی از سایت Codeable پرداختیم که ویژه دولوپر‌های وردپرس است و کلی کار و پروژه می‌توانند آنجا پیدا کنند.

معرفی کلی وردپرس

درآمد سالانه وردپرس کارها ایران است

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای اپن سورس می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد محتوای وب سایت وردپرس خود را بدون دانش کدنویسی مدیریت کنید. وبلاگ‌ها و سایت‌ها و راهنماهای زیادی وجود دارد که نحوه استفاده از وردپرس را توصیف می‌کنند و دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌دهند.

تاریخچه وردپرس به سال ۲۰۰۱ برمی‌گردد. هنگامی که مایکل والدریجی، برنامه نویس فرانسوی یک سیستم را ایجاد کرد که صفحات را به طور پویا با استفاده از محتوای پایگاه داده MySQL ایجاد می‌کرد. در سال ۲۰۰۳، CMS جدیدی با نام وردپرس توسط یکی از کاربرها ظاهر شد و با استفاده از همان پایگاه داده MySQL در PHP نوشته شد و به کاربران عرضه شد و به سرعت محبوب گشت و مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفت.

بررسی میزان استفاده از CMS‌های مختلف، نشان داده که ۴۷ درصد از کل وب سایت‌های ساخته شده در جهان مبتنی بر هیچ سیستم مدیریتی نیستند. با این حال، ۳۳ درصد از وب سایتهای این لیست عظیم، از سیستم وردپرس استفاده می‌کنند.

درآمد سالانه وردپرس کارها در سرتاسر دنیا

درآمد سالانه وردپرس کارها مهاجرت

محبوبیت بسیار زیاد وردپرس، تقاضای زیادی ایجاد می‌کند. در حال حاضر، شغل وردپرس کار در هر کشور و مکانی وجود دارد. میزان حقوق و دستمزد در نظر گرفته شده با توجه به شرایط و مکان برای آن‌ها در اقسا نقاط جهان متفاوت است.

  • متوسط میزان درآمد وردپرس کارها در ایالات متحده آمریکا: ۶۰ هزار دلار در سال
  • متوسط میزان درآمد وردپرس کارها در کانادا: ۴۰ هزار دلار در سال
  • متوسط میزان درآمد وردپرس کارها در انگلستان: ۳۵ هزار دلار در سال
  • متوسط میزان درآمد وردپرس کارها در آلمان: ۵۵ هزار دلار در سال
  • متوسط میزان درآمد وردپرس کارها در استرالیا: ۴۵ هزار دلار در سال

اگر بخواهیم میزان درآمد وردپرس کارها را با دیگر شاخه‌های توسعه وب و برنامه نویسی مقایسه کنیم (برای دیدن میزان درآمد دیگر شاخه‌ها اینجا را کلیک کنید)، درآمد بسیار پایین‌تری دریافت می‌کنند.

یکی از دلایل متوسط بودن دستمزدها، تعداد زیاد فریلنسرها در حوزه وردپرس و طراحی نرم افزار (افزونه و قالب) است. در حقیقت کسانی که کارهای تخصصی وردپرس انجام می‌دهند مانند باگ گیری‌های تخصصی، ساخت پلاگین‌های تخصصی و … می‌توانند به درآمدهای عالی برسند.

مجموعه خدماتی که وردپرس کارها می‌توانند ارایه دهند شامل موراد زیر است:

  • توسعه قالب وردپرسی و شخصی سازی قالب‌ها
  • توسعه پلاگین‌ها و شخصی سازی آن
  • توسعه فروشگاهی در محیط وردپرس
  • شخصی سازی حرفه‌ای خود وردپرس
  • شخصی سازی APIS
  • امنیت وردپرس
  • رفع باگ‌های سنگین وردپرس

حالا که با درآمد سالانه وردپرس کارها در سرتاسر دنیا آشنا شدید، بگذارید چند مورد هیجان انگیز هم مطرح کنیم. هاست‌های تخصصی وردپرسی زیادی در دنیا وجود دارند که با قیمت مناسب می‌توانید از خدمات آنها استفاده کنید. مانند easywp که یک هاست کارآمد وردپرسی ارزان است. همچنین اگر قصد خرید خدمات پریمیوم پلاگین‌های وردپرسی را دارید، مشکلی بابت پرداخت آنها نخواهید داشت. مجموعه اول پرداخت خدمات پرداخت ارزی را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT