آموزش کسب درآمد ارزی از سایت Minted | کارآفرین ایرانی-آمریکایی

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه سایت‌هایی که خدمات چاپ طراحی‌های دیجیتال را انجام می‌دهند بسیار زیاد است و درآمد زیادی برای فریلنسر‌ها به دنبال داشته است؛ می‌توان سایت‌هایی مانند Etsy، Bigcartel، Society6 و … را نام برد. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Minted می‌پردازیم.

سایت Minted چیست؟

چیست درآمد ارزی از سایت Minted

سایت Minted در زمینه فروش خدمات دکوراسیون، طرح‌های هنری، طرح‌های چاپی و لوازم تحریر به صورت آنلاین فعالیت دارد. این سایت توسط مریم نفیسی در سال ۲۰۰۸ در سانفرانسیسکو راه‌اندازی شد.

سایت minted در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۲۰۸ میلیون دلار جذب کرد و که بزرگ‌ترین معامله در آن سال برای یک کسب و کار با مدیریت یک زن انجام شده بود. در سال ۲۰۱۹، ارزش Minted به ۷۳۳ میلیون دلار رسید.

امروزه طرح‌های سفارشی که توسط سایت minted ارایه می‌شود، گستره عظیمی از مشتریان را به خود جلب کرده است و همچنین فریلنسرهای زیادی هم در این سایت مشغول به کارند که در ادامه با شما با این موضوع آشنا می‌کنیم.

کسب درآمد ارزی از سایت Minted چگونه است؟

نقد درآمد ارزی از سایت Minted

جامعه هنرمندان و طراحان مستقل Minted در تمامی ۵۰ ایالت آمریکا، و در بیش از ۱۰۰ کشور حضور دارند. در میان آن‌ها تصویرگران و طراحان نقوش پارچه، نقاشان و طراحان بسته بندی، بازاریابان و مادران خانه نشین حضور دارند.

کسب درآمد ارزی در سایت Minted از الگو های متنوعی پیروی می‌کند و فقط دو مورد آن را می‌توانید از ایران کار کنید.

۱) ابتدا وارد بخش فوتر (پایین صفحه اول) سایت شوید و می‌توانید در بخش PARTNERS انواع همکاری با سایت را مشاهده کنید.

۲) اگر روی بخش Photographer کلیک کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که خدمات چاپی مخصوص عکاسان فعال در آمریکا را ارایه می‌دهد مانند چاپ عکس روی انواع قاب‌ها، پوسترها و … را ارایه می‌دهد و آن را به آدرس مشتری ارسال می‌کند.

۳) اگر روی گزینه Art Trade Program کلیک کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که نقاشان هنرهای تجسمی، بتوانند بوم نقاشی خود را در فروشگاه آنلاین نمایش داده و به سرتاسر آمریکا ارسال کنند.

نقاشی درآمد ارزی از سایت Minted

۴) اگر روی گزینه Fundraising Program کلیک کنید، شما می‌توانید یک پروژه‌ای را تعریف کنید که با فروش آثار هنری خود، مبلغ جمع آوری شده به سازمان خیریه‌ای که مشخص کرده‌اید واریز شود.

۵) اگر روی گزینه Wedding Planner Program کلیک کنید، شما می‌توانید خدمات هنری دست ساز مرتبط با مراسم عروسی را ارایه دهید، مانند ارایه کارت دعوت دست ساز، تزییانت میز مهمانان و …

کارت عروسی درآمد ارزی از سایت Minted

۶) . اگر روی گزینه Wholesale کلیک کنید، شما می‌توانید به عنوان یک خرده فروشی، محصولات مختلف را در minted انتخاب کنید تا به فروشگاه شما ارسال شود و آنها را در فروشگاه محلی خود بفروشید. محصولات هنری که بیشترین فروش دارند را هر ماهه به خرده فروشی معرفی می‌کنند.

۷) در قسمت Licensing شما می‌توانید خارج از آمریکا هم محصولات خود را به فروش گذارید. شما باید روی گزینه Contact us کلیک کنید و آدرس سایت هنرییتان به همراه مشخصات خود را در باکس مشخص شده وارد کنید.

فرم کسب درآمد ارزی از سایت Minted

پس از بررسی نمونه طرح‌های شما توسط تیم هنری سایت، اگر مطلوب بود، از شما می‌خواهند طرح‌هایی که مایل به فروش هستید را ارسال نمایید و طراح شما برای رای گیری مشتریان ثابت قرار می‌گیرد و اگر نمره میانگین ۴ تا ۵ را کسب کرد، طراح شما برای چاپ روی اشیا مختلف قابل فروش خواهد بود.

۸) یک روش دیگر شرکت در Challenging است، یعنی در یک مسابقه یا نظر سنجی هنرمندان شرکت می‌کنید و با گرفتن آرا بالا توسط بازدیدکنندگان، قابلیت فروش طرح را هم در سایت پیدا خواهید کرد. برای ورود به چالش روی این بخش کلیک کنید سپس چالش‌هایی که فعال هستند را می‌توانید شرکت نمایید.

هنرمندان درآمد ارزی از سایت Minted

۹) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Minted ، برای نقد درآمد ارزی خود می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت