درآمد ارزی از سایت Bigcartel

کسب درآمد ارزی از سایت Bigcartel برای ساخت فروشگاه

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه خرید طراح های هنری و خلاقانه برای چاپ روی اشیا مانند تی شرت، کفش، ماگ‌ها یا صنایع دستی در کشور آمریکا بسیار محبوب شده است. پیش‌تر سایت‌هایی مانند سایت Society6، سایت Threadless، سایت Design by Humans، سایت Zazzle، سایت Etsy برای این موارد معرفی کرده بودیم. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Bigcartel می‌پردازیم.

سایت Bigcartel چیست؟

آموزش درآمد ارزی از سایت Bigcartel

سایت Bigcartel در سال ۲۰۰۵ با هدف کمک به هنرمندان جهت فروش محصولات خود تاسیس گردید و از آن زمان تاکنون بالغ بر ۲/۵ میلیارد دلار از طریق این سایت فروش داشته‌اند. با این سایت هنرمندان می‌توانند فروشگاه آنلاین خود را ایجاد نمایند؛ علاوه بر اینکه طراحان گرافیک، نقاشان دیجیتال پینتینگ و طراحان پترن در این سایت فعالیت می‌کنند، برخی دیگر از هنرمندان مانند طراحان زینت آلات، نجاران، طراحان پارچه و … هم در این سایت فعالیت هستند.

از دیگر نکات بسیار مهم این سایت این است که شما از دامیت اختصاصی خود برای فروش محصولات استفاده می‌کنید، در حقیقت ساب دامین این سایت نمایان نمی‌شوید در حالی که از خدمات این سایت بهرمند هستید.

کسب درآمد ارزی از سایت Bigcartel

کسب درآمد ارزی از سایت Bigcartel

سایت Bigcartel انواع خدمات کامل یک فروشگاه آنلاین را به کاربران می‌دهد:

  • سیستم کسر مالیات
  • استفاده از گوگل آنالیتیکس
  •  استفاده از انواع قالب‌ها
  • سیستم محاسبات شیپینگ
  • دامین اختصاصی با نظر خود هنرمند
  • امکان دستکاری قالب به صورت برنامه نویسی
  • درگاه‌های مختلف پرداخت برای مشتریان
  • سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین و انبارداری

تمامی این موارد توسط سایت برای هنرمندان فراهم شده است، حالت رایگان ساخت فروشگاه با محدودیت آپلود عکس محصول مواجه است در حالی که در برای دسترسی بیشتر می‌توان با پرداخت هزینه به خدمات کاملتری دست یافت.

در صورتی که مایل به کسب درآمد ارزی از سایت Bigcartel هستید، پیشنهاد می‌شود برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات نقد کردن ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید از ایجاد فروشگاه کامل در این سایت بهره ببرید برای پرداخت ، از خدمات پرداخت ارزی استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT