کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle

کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت‌های زیادی هستند که در زمینه فروش محصولات قابل پرینت و هدایا فعالیت دارند. معروفترین آنها را می‌توان سایت Zazzle و سایت Etsy نام برد که در سطح جهانی فروش دارند. در این مقاله به آموزش کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle می‌پردازیم.

معرفی سایت Zazzle

سایت Zazzle در یک گاراژ در سال ۲۰۰۵ توسط Robert Beaver و Bobby Beaver و Jeffrey Beaver راه‌اندازی شد و توانست در همان سال از طریق سرمایه‌گذاران گوگل، با مبلغ ۱۶ میلیون دلار در سال ۲۰۰۵ و ۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۷ کار خود را توسعه دهد. این شرکت هم اکنون در شهر Redwood کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت که در زمینه فروش محصولات دست ساز یا اشیاء قابل پرینت و هدایا فعالیت می‌کند، در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳۰۰ میلیون محصول برای فروش عرضه کرد و همچنین بخش زیادی از هدایای تبلیغاتی Disney و Hallmark از طریق سایت Zazzle به فروش می‌رسد.

آموزش کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle

نوع خدمات Zazzle

این سایت به طور کل دو نوع خدمات را  در دو بخش کاملا مجزا به مشتریان ارایه می‌دهد:

۱- بخش Zazzle Marketplace: دراین بخش شما می‌توانید محصولات طراحی شده مانند تی-شرت‌ها، ماگ‌ها، کاغذ کادو‌ها، کارت پستال‌ها و حتی با برند‌های معروف و محبوب به همراه لایسنسشان را خریداری کنید که از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.

۲- بخش Zazzle Create: در این بخش سایت Zazzle امکاناتی را فراهم کرده است که به طور آنلاین آن چیزی که در ذهن دارید را خودتان طراحی کنید و سپس روی اشیاء چاپ کنید. شما هر اشیاء خامی که فکرش را بکنید (از دستکش نسوز فر آشپزی تا کاغذ دیواری) برای چاپ طراحیتان به فروش می‌رساند و تنها با یک کلیک طرح روی اشیا چاپ کرده و به آدرس شما پست می‌کنند. همچنین در این بخش امکان طراحی انواع رزومه و انواع Social Media Bundle هم وجود دارد.

*همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی راکت‌های تنیس روی میز از طریق بخش Zazzle Create انجام شده است که یک هدیه عالی برای یک دوست خواهد بود.

خدمات کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle

کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle

برای کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle سه روش وجود دارد که شامل:

۱- خرید اشیاء خام و ابزارهای طراحی از Zazzle، برای فروش دوباره در سایت پس از طراحی (اینجا را کلیک کنید) (به دلیل وجود کالای فیزیکی برای ایرانی‌ها قابل اجرا نیست)

۲- فروش صنایع دستی و کار دست خودتان در سایت که به Zazzle Maker معروف است و از محبوبیت زیادی هم برخوردار است. سازندگان محصولات دست ساز، می‌توانند به راحتی فروشگاه خود را داشته باشند و محصولات خود را برای فروش مدیریت کنند. (اینجا را کلیک کنید) (به دلیل وجود کالای فیزیکی برای ایرانی‌ها قابل اجرا نیست)

۳- فعالیت به عنوان طراح گرافیست و فروش آن طرح‌ها در سایت تا مشتریان برای پرینت روی کالاهای فیزیکی از طرح شما استفاده کنند. (اینجا را کلیک کنید) (این بخش برای ایرانی‌ها امکان پذیر است) و مراحل آن به صورت زیر می‌باشد:

کسب درآمد ارزی از سایت Zazzle نمونه

  • در سایت Zazzle ثبت نام کنید.
  • در بخش اکانت خود، روی گزینه Create a Store کلیک کنید تا یک فروشگاه آنلاین برایتان ساخته شود.
  • طرح خود را آپلود کنید و سپس برای سایز‌های مختلف اشیاء، ابعاد آن را تنظیم کنید (مثلا اگر می‌خواهید پترن (pattern) شما روی ماگ و بالش قابل چاپ باشد پس برای هر شئ، یک سایز منحصر به آن را تعریف کنید)
  • قوانین سایت را تایید کنید سپس گزینه Post for Sale کلیک کنید تا طرح روی فروشگاه قرار گیرد.
  • هر بار که محصولی از شما به فروش رود یا مشتری از آن استفاده کنید، با کسر کارمزد، سود حاصله به حساب اکانت شما واریز می‌شود.
  • برای نقد کردن درآمد ارزی حاصل از فعالیت در سایت Zazzle می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

 

امتیاز 4.6/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. مقصد گفت:

    سایت خوبی است

  2. مقصد گفت:

    سایت خوبی است.من میخواهم در این سایت کسب درامد کنم

  3. حسین گفت:

    باید حساب خارجی داشته باشیم مثل پی پال؟؟؟؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT