کسب درآمد ارزی از سایت Threadless چیست

کسب درآمد ارزی از سایت Threadless

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت‌های دورکاری و فریلنسری بسیار زیادی در دنیا وجود دارد که می‌توانید از هر نقطه از دنیا به آنها همکاری کنید و به درآمد ارزی برسید. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از سایت‌های فریلنسری، در حوزه‌های کاملا تخصصی فعالیت دارند و برخی دیگر فعالیت‌های عمومی را در بر می‌گیرند. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Threadless می‌پردازیم که سایتی محبوب میان هنرمندان و آرتیست‌ها می‌باشد.

معرفی سایت Threadless

راه درآمد ارزی از سایت Threadless

سایت Threadless در سال ۲۰۰۲ توسط Jake Nickell و Jacob DeHart در شهر شیکاگو آمریکا با هدف ایجاد یک انجمن آنلاین هنرمندان و نقاشان شکل گرفت و بعد‌ها شرایط فروش آثار هنری هم به سایت اضافه شد. جالب است بدانید که دفاتر کاری Threadless جزء عجیب‌ترین دفاتر دنیا است که نقاشی‌های جالب و پیچیده دیوارهای شرکت این سایت کاملا متمایز کرده است.

هر هفته ۱۰۰۰ طراح و هنرمند از سرتاسر دنیا در این سایت ثبت نام می‌کنند تا طرح‌های خود را برای چاپ روی اشیا در معرض فروش قرار دهند یا نظر و دیدگاه دیگر هنرمندان را در مورد کار خود جویا شوند. نوع پرداختی در این سایت یا بر اساس نقد است یا گیفت کارت‌های این سایت می‌باشد.

بخش‌های مختلف سایت Threadless

کسب درآمد ارزی از سایت Thereadless

این سایت بخش‌های مختلفی برای تعاملات بین هنرمندان ایجاد کرده است:

بخش رای دهی: این سایت به هنرمندان این اجازه را می‌دهد که کارهای دیکران را دیده و نظر و امتیاز دهند. هر هفته مواردی که امتیاز بالایی دریافت کرده‌اند یک بار دیگر توسط کمیته سایت Threadless مورد بررسی قرار می‌گیرد اگر مورد تایید نهایی باشد، کارشان را به منظور قدردانی روی اشیا مانند تی‌شرت و …. چاپ می‌کنند و برای هنرمند ارسال می‌نمایند.

بخش چالش‌ها: در این بخش معمولا یک مسابقه تعیین می‌شود و هنرمندان می‌توانند در آن شرکت کنند. جوایز چالش‌ها متفاوت است برخی گیفت کارت است، برخی جایزه نقدی و برخی هم درصدی از سهم فروش چاپ آثار هنری روی اشیا را شامل می‌شود. چالش‌ها توسط یک کارفرمای خارجی یا خود سایت Threadless تعیین می‌شوند.

بخش فروشگاه هنرمندان: هنرمندان می‌توانند فروشگاهی برای خود در سایت راه‌اندازی کنند و طرح‌های خود را به منظور چاپ روی اشیا مختلف مانند تی‌شرت، روتختی، استیکر و … به فروش گذارند. سایت نیز درصد کمی را به عنوان کارمزد خود دریافت می‌کند.

کسب درآمد ارزی از سایت Threadless

همانطور که گفته شد شما از دو طریق می‌توانید از این سایت درآمد کسب کنید: شرکت در چالش‌ها یا فروش طراحی‌های خود.

۱) شرکت در چالش‌ها

برای شرکت در چالش باید وارد سایت شد و در بخش منو بار روی گزینه Community رفته و Submit design to challenge را کلیک کنید.

چالش درآمد ارزی از سایت Threadless

در این بخش شما می‌توانید چالش‌‌ها و مسابقات حال حاضر را ببنید و حتی مشاهده کنید که چند روز برای ارایه طرح و پروژه فرصت دارید. برای دیدن مبالغ جوایز و همچنین موارد درخواستی، باید روی آن چالش کلیک کنید.

برخی چالش‌ها دارای قالبی استاندارد هستند که باید ابتدا Download Template را بزنید تا قالب را دریافت کنید. سپس از اتمام طراحی، با زدن گزینه Submit a design کار خود را در چالش مورد نظر شرکت دهید.

۲) فروش طراحی‌های خود

برای فروش طراحی‌های خود مانند فروش پترن باید در بخش منو بار روی گزینه Community رفته و Sell your art را کلیک کنید.

در مرحله بعد باید ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه Get Started بزنید. در ادامه از شما می‌خواهد که یک عنوان برای ساخت لینک فروشگاهی انتخاب کنید و پسورد و شناسه کاربری هم وارد نمایید.

فروش درآمد ارزی از سایت Threadless

شما پس از ساخت اکانت، باید اطلاعات مربوط به خود را پر نمایید و برای هر یک از محصولات طبق دستور‌العل و قالب پیشنهادی طرح بزنید و در فروشگاه آنلاین خود برای فروش قرار دهید.

پس از کسب درآمد ارزی از سایت Threadless ، برای نقد کردن درآمد دلاری خود، می‌توانید به راحتی از طریق مجموعه اول پرداخت اقدام کنید.

امتیاز 3/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT