بهترین فروش محصولات دیجیتال در Etsy

تجربه فروش محصولات دیجیتال در Etsy برای درآمد ارزی

زمان مطالعه 10 دقیقه

اگر تازه متوجه شده‌اید افراد زیادی با استفاده از ETSY پول در می‌آورند، باید بگویم تنها نیستید! برای اینکه از قافله عقب نمانید، یاد بگیرید چه نوع محصولات دیجیتالی را می‌توانید بفروشید و بهترین روش‌های فروش محصولات دیجیتال در ETSY برای کسب درآمد ارزی را در این مقاله بخوانید!

من یادم نمی‌آید تا به حال یک محصول یا یک شی دست‌ساز از یک وبسایت خریداری کرده باشم. در عوض من فایل‌های دیجیتالی مانند آرم های طراحی شده، ابزارهای وبلاگ نویسی و پترن‌ها را خریداری می‌کنم.

درآمد زیادی می‌توانید از فروش محصولات‌های دیجیتالی کسب کنید. برای بسیاری از فریلنسر‌ها، وبلاگ نویسان و کسانی که با مشاغل خانگی فعالیت می‌کنند، فرصت فروش محصولات دیجیتال در Etsy یک موقعیت کسب درآمد جانبی پسیو عالی است و شما با زمان‌های مرده خود می‌توانید درآمد کسب کنید.

ممکن است درآمد حاصل از فروش بلافاصله به حساب شما منتقل نشود، نگران نباشید با یک برنامه زمانی این پرداخت‌ها انجام می‌شود.

چرا باید محصولات دیجیتالی ایجاد کنم؟

تجربه فروش محصولات دیجیتال در Etsy

اگر محصولی ایجاد کنید که در مورد آن تخصص دارید، می‌توانید بلافاصله خود را به عنوان یک فروشنده معتبر و طراح متخصص معرفی کنید.

اعتبار و تخصص شما می‌تواند در آینده منجر به سخنرانی، آموزش یا حتی انتشار کتاب شود. همچنین می‌توانید محصول خود را به سرمایه گذار‌هایی مانند Ultimate Bundles ارسال کنید.

آسمان بدون انتها است. می‌توانید یک فایل دیجیتالی را بارها و بارها بفروشید و از آنجا که فایل‌ها بلافاصله تحویل داده می‌شوند، می‌توانید وقتی خواب هستید درآمد کسب کنید.

چه نوع فایل دیجیتالی را می توانم در Etsy بفروشم؟

تجربه فروش محصولات دیجیتال در Etsy نقد

شما می‌توانید هر نوع طرح یا فایل دیجیتالی را به راحتی بفروشید؛ به دو مثال زیر توجه کنید:

راهنمای سفر

فرض کنید تمام کار‌هایی که باید انجام بدهید مانند آمادگی برای یک سفر است. با مطالبی مانند این مقاله، اطلاعات مورد نیازتان را برای این سفر مهیج کسب کنید.

صاحب فروشگاه Baily Richert در Etsy از تجربه خود در سفر به دنیا استفاده کرد تا محصولات دیجیتالی تولید کند.

او می گوید: “انتشار کتاب موردی بود که همیشه به آن فکر می‌کردم، من می‌دانستم برای کسب درآمد پسیو، نوشتن کتاب گزینه مناسبی است، بنابراین این انگیزه‌ای برای شروع کار نوشتن بود. سفر موضوع مورد علاقه من بود و مردم همیشه می‌گویند آنچه می‌بینید بنویسید، پس من هم دست به کار شدم.”

طرح های منحصر به فرد

کریستین بری برای افزایش درآمد ماهانه و پرداخت وام‌های دانشجویی ایده جالبی ارائه داد. او به عنوان یک فروشنده Etsy در زمینه طراحی لباس عروس متخصص است. “من به این فکر کردم که یک طراح هستم و شروع به دیدن طرح های فروخته شده در Etsy کردم و گفتم می‌توانم این کار‌ها را به بهترین نحو انجام بدهم”

 شما می‌توانید برای شروع  فروش محصولات دیجیتال در Etsy با یکی از موارد زیر شروع کنید:

  • کلیپ آرت
  • تم های وردپرس و پلاگین‌ها
  • عکاسی Stock
  • فونت های نوشتاری
  • مطالب آموزشی
  • الگوهای خیاطی و بافندگی
  •  الگو‌های گلدوزی
  • طراحی کاغذ دیواری قابل چاپ
  • الگوی کارت دعوت
  • شکل‌های قابل رنگ آمیزی

مصاحبه با یک صاحب فروشگاه Etsy:

تجربه فروش محصولات دیجیتال در Etsy

مجموعه بزرگی از فروشندگان Etsy وجود دارد که از فروش محصولات مجازی درآمد کسب می‌کنند. یکی از آنها Shauna Huston در مورد نحوه فروش صحبت می‌کند. او با خدمات رزومه نویسی در Etsy درآمد کسب می‌کند.

انگیزه شما برای کار در Etsy چه بود؟

انگیزه اصلی من این بود تا به کسانی که قادر به کار کردن نیستند کمک کنم و با توجه به این که من دانش کافی برای کمک به آنها را داشتم، شروع به کار کردم. از کسانی که با فروش محصولات دیجیتال در Etsy به ثروت رسیده بودند، داستان‌های زیادی هم شنیده بودم، گرچه نمیدانستم حقیقت دارد یا نه.

 من تصمیم گرفتم. با خود گفتم من با Etsy کار خواهم کرد و داستان موفقیت خود را خواهم نوشت.

Etsy چه مزیتی به نسبت سایر فروشگاه های آنلاین دارد؟

من مزایای زیادی را از طریق Etsy کشف کرده‌ام، مانند گروه‌های Etsy، که به شما امکان می‌دهد به گروه‌های فروشندگان دیگر بپیوندید، با آنها گفت‌وگو کنید و محصولات خود را تبلیغ کنید.

فروشندگان Etsy ثابت کرده‌اند که به هم بیشتر به چشم رفیق نگاه می‌کنند تا رقیب، بدون درخواست من آنها محصولات من را تبلیغ کردند، که تاثیر به سزایی در افزایش بازدید و فروش من داشت.

پرداخت فروش ها چگونه صورت می‌گیرد؟

 برای هر مورد ۰/۲ دلار هزینه در نظر گرفته شده است. بعد از فروش Etsy پنج درصد از کل فروش را دریافت می‌کند.

در ابتدای کار من با استفاده از Paypal پول را به حساب بانکی خود منتقل می‌کردم، اما PayPal سه درصد از کل پول را دریافت می‌کرد. من دیگر از PayPal استفاده نکردم و Etsy خود را مستقیماً به حساب بانکی خود متصل کردم. اکنون وقتی فایلی می‌فروشم، بعد از ۲ روز پول در حساب من است.

البته این نکته را فراموش نکنید اعدادی که برای هزینه‌ها گفتم ثابت نیست و با توجه به نوع کار شما متغیر است.

برای کسانی که می‌خواهند مانند شما شروع به فروش کنند، چه نکاتی را توصیه می‌کنید؟

نکته اصلی این است که خدمات خود را با کیفیت عالی ارائه کنید. وقتی مشتری با شما تماس می‌گیرد یا سوالاتی در مورد محصول شما می‌پرسد باید در کمتر از ۲۴ ساعت جواب کاملی به او بدهید. من طی یک ساعت مشخص به تمام مشتریانم پاسخ می‌دهم، و برای هر سوال چند دقیقه وقت می‌گذارم.

 نکته دیگر استفاده از تبلیغات است! با هر کلیک و بازدید فروشنده درآمد کسب می‌کند. نکته دیگر این است که درست قیمت گذاری کنید. بزرگترین اشتباه قیمت خیلی پایین است. اگر این کار را انجام دهید، مردم خواهند گفت این کالا کیفیت پایینی دارد و سراغ کالایی با قیمت بالاتر خواهند رفت چون فکر می‌کنند قیمت بالا یعنی کیفیت بالا.

نحوه فروش محصولات دیجیتال در Etsy

فروش محصولات دیجیتال در Etsy

 محصولی دارید که آماده فروش در Etsy است؟ بسیار عالی! فروش درEtsy روشی عالی برای درآمد زایی است.

پلتفرم Etsy یک بستر تثبیت شده است، بسیاری از افراد مشتاق خرید هستند. با استفاده از این پلتفرم دیگر نیازی به باز کردن یک وبسایت شخصی ندارید.

اما درآمد‌زایی به راحتی باز کردن یک حساب فروشگاهی نیست. محصولات مشابه زیادی در بازار وجود دارند، و شما باید کیفیت را به حدی بالا ببرید تا خریدار قانع شود خرید کند. در ادامه مقاله قدم به قدم، چگونگی تبدیل شدن به یک فروشنده را به شما خواهیم گفت.

۱) در مورد کشش بازار تحقیقات انجام بدهید

 تحقیقات در مورد بازار یعنی اینکه دقیقا چه اتفاقی درحال رخ دادن است. شما باید حقیقت و شیوه انجام کار را بفهمید.

 آیا مردم به دنبال محصولات شما هستند؟ چقدر حاضرند پول بپردازند؟ چه ویژگی هایی باید در محصول شما باشد؟ آیا می توانید در رقابت پیروز شوید؟

جواب این سوالات هدف اصلی تحقیقات است. شما باید قبل از سرمایه گذاری و صرف سرمایه، بازاری آماده داشته باشید.

به فروشگاه‌هایی که کالاهای مشابه می‌فروشند نگاه کنید. رقبای شما هستند و با نگاه دقیق می‌توانید اطلاعات ارزشمندی کسب کنید. لیست محصولات آنها چگونه قیمت گذاری می‌شود؟ آنها چه توضیحاتی برای محصولات خود می‌نویسند؟

مقالات را بخوانید و اطلاعات کسب کنید. شما همچنین می‌خواهید بدانید که آنها چه ویژگی‌هایی را در مورد فروشگاه موفق Etsy دوست دارند؟

با افرادی که در زندگی می‌شناسید و بخشی از مشتریان هدف خود صحبت کنید. در گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید نظر سنجی کنید. درمورد اینکه چه کسی محصول شما را خریداری می‌کند، محصول ایده آل آنها چه ویژگی هایی دارد؟ چقدر حاضرند پول پرداخت کنند؟

وقتی اطلاعات کافی جمع آوری کردید، حالا آماده هستید وارد بازار شوید. شما باید به این سوال پاسخ بدهید: چرا کسی باید به جای رقبای شما از شما خرید کند؟ چه چیزی محصول شما را متفاوت یا بهتر می کند؟

۲) محصول را ایجاد کنید و قیمت ها را تعیین کنید

فروش محصولات دیجیتال در Etsy لیست

چه طراح گرافیک باشید و چه سازنده هنر‌های دستی، باید با توجه به زحمات، هزینه‌ها و روند کار قیمت گذاری کنید. شما باید چندین مرتبه آزمایش کنید، تا بدانید مشتریان چقدر پول می‌پردازند، تا بتوانید درست قیمت گذاری کنید.

شما باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • چقدر برای هر مورد هزینه می‌کنید.
  • چه مدت طول می‌کشد تا شما آن را ایجاد کنید.
  • اندازه محصول نهایی چقدر است.

به محض اینکه چند نمونه ساختید، می‌توانید از آنها برای فروشگاه Etsy خود عکس بگیرید. باید برای گرفتن تصاویر با کیفیت، به نور و زاویه دقت کنید. بارگذاری عکس‌های زیاد کار درستی نیست، بهترین عکس‌ها را گلچین کنید.

شما تا این مرحله نباید قیمت تعیین کرده باشید. این کار برای شما باید سودآور باشد، بنابراین قیمت نباید میزان هزینه‌های مادی شما باشد، در آن صورت وقت شما بیهوده صرف شده است، وقت خود را هم محاسبه کنید و به قیمت اضافه کنید.

 شما می توانید قیمت های خود را با رقبا مقایسه کنید، اما خیلی پایین‌تر نباید باشد.

این توصیه‌های بازاریابی را بخاطر بسپارید: قیمت دومین محصول نباید پایین باشد، زیرا سودی ندارد. بفهمید چه چیزی محصول شما را متمایز می‌کند، آن نقاط مثبت را به یاد داشته باشید و آنها را افزایش بدهید.

اگر می‌خواهید با هدف افزایش فروش، قیمت را پایین بیاورید، باید یک راه برای تولید ارزان‌تر پیدا کنید. اگر نتوانستید ارزان تولید کنید، قیمت را هم کم نکنید.

۳) فروشگاه Etsy خود را راه اندازی کنید

فروش محصولات دیجیتال در Etsy فروشگاه

بدون ایجاد فروشگاه نمی‌توانید از Etsy درآمد کسب کنید. راه اندازی فروشگاه شما آسان است، اما در صورتی که به مشکلی برخوردید می‌توانید قسمت راهنما را مطالعه کنید.

برای شروع بر روی دکمه “Open Your Etsy Shop” کلیک کنید. سپس با آدرس ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما باید برخی اطلاعات اساسی در مورد فروشگاه، از جمله زبان شما، واحد پول و نام فروشگاه خود را پر کنید. اگر نام مغازه مورد نظر شما قبلاً استفاده شده باشد، هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا یک اسم مشابه انتخاب کنید.

 قبل از انجام هر کاری، نمایه خود را تکمیل کنید. برای اینکه حس اطمینان را در مشتریان ایجاد کنید، چند جمله از زندگی نامه خودتان را در  About بنویسید. باید بتوانید با مشتریان ارتباط نزدیک برقرار کنید.

افزودن یک عکس شخصی به جای فقط یک آرم یا تصاویر محصول، می تواند به ایجاد ارتباط نیز کمک کند.

۴) محصولات دیجیتالی خود را اضافه کنید

فروش محصولات دیجیتال در Etsy قانون

به محض انتخاب نام فروشگاه وقت آن است شروع کنید. از کلمات کلیدی استفاده کنید و جزئیات زیاد اضافه کنید. توضیحاتی اضافه کنید که به سوالات خریداران پاسخ بدهد و آنها را ترغیب کنید خرید کنند.

 هنگام ایجاد آگهی حتما از عکس هایی که خودتان گرفتید استفاده کنید. یکی از مواردی را که به بهترین وجه محصول شما را نشان می‌دهد انتخاب کنید تا عکس اصلی محصول شما باشد.

اطلاعاتی مانند قیمت و نحوه تحویل را وارد کنید. برای کمک به خریداران، از برچسب های مرتبط استفاده کنید تا در هنگام جست وجو محصولات شما را پیدا کنند.

از اطلاعات و عکس‌های گنگ یا نامفهوم استفاده نکنید تا خریداران اطمینان داشته باشند. از عکس های موجود در اینترنت هم استفاده نکنید.  می توانید حداکثر پنج فایل بارگذاری کنید. حداکثر اندازه آنها هم ۲۰ مگابایت باید باشد.

۵) محصولات خود را به بازار عرضه کنید

فروش محصولات دیجیتال در Etsy پترن

وقتی لیست محصولات را بارگذاری کردید، می‌توانید بازاریابی را شروع کنید. شاید فکر کنید شانس فروش محصولات برتر شما بیشتر است، و فکر کنید بهتر است تنها آن فایل را بارگذاری کنید، این اشتباه بزرگی است هر چیزی ساختید بارگذاری کنید.

شما باید در مورد محصول خود به مردم بگویید. بازاریابی یک کار زمان بر است، و فکر نکنید تنها با ارسال لینک آگهی به دوستانتان بازاریابی کردید.

در شبکه‌های اجتماعی حساب ایجاد کنید و یک لیست ایمیل برای فروشگاه Etsy خود ایجاد کنید و مخاطبان خود را اضافه کنید. مخاطبان شما می‌خواهند در مورد شما، محصولات و نام تجاری شما بدانند. محصولات خود را در حال استفاده نشان دهید. از مراحل ساختن آن عکس بگیرید. روند را از ابتدا تا انتها با یک فیلم به اشتراک بگذارید. بر ایجاد روابط تمرکز کنید و به تمامی نظرات پاسخ بدهید.

۶) بررسی کنید

نظرات مثبت به بهبود فروش کمک می‌کند. مردم علاقمند هستند از خریداران دیگر بشنوند که محصول شما یک محصول با کیفیت است.

برای دریافت نظرات مثبت، باید از مشتری حمایت کنید. از دستور زبان رسمی استفاده کنید و در تعاملات خود حرفه‌ای و مودب باشید. توضیحات خود را متناسب با محصول بنویسید.

سپس با مشتریان و دوستان خود ارتباط برقرار کنید. با اطمینان از درستی همه چیز، ایمیل ارسال کنید. می‌توانید مستقیماً در توضیحات سوال بپرسید تا مشتریان ترغیب به نظر دادن شوند.

۷) به فروش محصولات دیجیتال در Etsy ادامه دهید

اگر کالایی برای فروش دارید، Etsy راهی عالی برای کسب درآمد است. این پلتفرم یک بازار شلوغ است، اما برای شما و محصول شما جا وجود دارد. محصولات مورد نیاز مشتریان را ایجاد کنید. با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و از آنها نظرشان را بپرسید. همانطور که شاهد درآمد خود از فروشگاه Etsy هستید، این مراحل را باز هم تکرار کنید.

فروشندگان Etsy به شما خواهند گفت هنوز کار وجود دارد. در بالا اشاره کردم که درآمد ممکن است بلافاصله یا به طور خودکار حاصل نشود.

نظرات فعالان در مورد چالش‌ها

فروش محصولات دیجیتال در Etsy دلار

نظر Baily Richert در مورد درآمد پسیو: “من امیدوارم این کار عملی شود، گرچه سخت به نظر می‌رسد. با کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت Self-Publishing فهمیدم که چقدر بازاری رقابتی است. همانطور که درباره کسب و کار اطلاعات بیشتری کسب کردم  فهمیدم که تلاش برای کسب درآمد بیشتر تصمیمی عاقلانه است. اینکار به شما کمک می‌کند تا احتمال موفقیت بیشتری داشته باشید. شما باید برای آینده برنامه ریزی کنید و منابعی که می‌توانید از آن درآمد کسب کنید را شناسایی کنید.”

کریستین بری می گوید: “هنگامی که من برای اولین بار کار خود را شروع کردم، نمیدانستم چگونه در این پلتفرم  کار کنم.” “در طول این سالها، من بسیاری از استراتژیهای مختلف بازاریابی را امتحان کرده‌ام، برخی رایگان بودند و برای برخی دیگر پول پرداخت کردم، و چندین مورد نیز پیدا کرده‌ام که بازدهی خوبی داشته‌اند. بزرگترین ابزار بازاریابی که من در حال حاضر استفاده می‌کنم Pinterest است زیرا پر از نو عروس‌هایی است که به دنبال ایده‌های عروسی هستند. فراتر از آن، من چندین وبلاگ تخصصی طراحی عروسی پیدا کردم و در آن تبلیغات انجام دادم.”

ابزار مناسب برای فروش فایل های دیجیتال در Etsy

همه صاحبان فروشگاه‌های Etsy که با آنها صحبت کردم خوشحال شدند که در مورد ابزار‌هایی که استفاده می‌کنند سوال پرسیدم. آنها علاقه دارند شیوه کار و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

همچنین او می‌گوید: “صادقانه بگویم، بزرگترین ابزاری که دارید اختصاص دادن زمان برای تجارت شما است. هرچه وقت بیشتری برای این کار بگذارید، نتایج بیشتری خواهید دید.”

“حتی اگر ۱۰ دقیقه منتظر مترو یا اتوبوس باشم، به Pinterest می‌روم یا چیزی را در اینستاگرام ارسال می‌کنم، یا هر کار دیگری که می‌توانم در این مدت کوتاه انجام دهم.”

“فراتر از آن، من فکر می‌کنم استفاده از Google Analytics بسیار مفید بوده است زیرا به من کمک می‌کند میزان بازدید را مشاهده کنم. که به نوبه خود به من کمک می‌کند تا تعیین کنم کدام تاکتیک‌های بازاریابی نتیجه می‌دهند و کدام‌ها نه. همچنین من اخیراً شروع به استفاده ازPinterest Paid Pins کردم، که باعث افزایش بازدید Pinterest من شده است به من امکان می‌دهد با بودجه تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه به مشتریان واقعی بیشتری دسترسی پیدا کنم.”

حرف آخر درباره فایل های دیجیتال Etsy

فروش محصولات دیجیتال در Etsy می‌تواند بسیار سودآور باشد و از آنجایی که ماهیت دیجیتالی دارند، کار آن نسبت به فروش صنایع دستی راحت‌تر است. اکنون، شما می‌دانید کار چگونه انجام می‌شود پس می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید. پس از کسب درآمد ارزی از این سایت، می‌توانید به راحتی از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات نقد کردن درآمد ارزی

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. زهرا گفت:

    چرا نمیشه برداشت کرد آیا مشکلی پیش اومده و رفع میشه یا نه کلاهبرداری بوده

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      لطفا این مورد را با پشتیبانی سایت مورد نظر مطرح نمایید.
      سپاس

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT