سایت HelpX چیست

سفر رایگان به خارج از کشور از طریق وب سایت HelpX

زمان مطالعه 3 دقیقه

انسان‌ها همواره از گذشته تا کنون به سفر علاقه‌مند بوده‌اند و به عقیده‌ی خیلی‌ها سفرکردن و دنیا دیدن از ضروریات زندگی بشر است چرا که بر تجربیات و دانش آن‌ها افزوده خواهد شد و این تجربیات انسان را پخته‌تر و کامل‌تر خواهد کرد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند تنهایی سفر کنند، برخی دیگر به دنبالسفر بدون ویزا هستند، عده ای دیگر که مایلند سفر گروهی با اعضای خانواده یا دوستان داشته باشند، ترجیح می‌دهند طوری سفر کنند که هزینه‌ها را کاهش داده و به حداقل برسانند. به این گروه افراد مژده می دهیم که آن ها می‌توانند بدون پرداخت هزینه به خارج از کشور سفر کنند. حتما می‌پرسید چگونه؟ از طریق وب سایت HelpX شما می‌توانید به راحتی هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. با اول پرداخت همراه شوید تا به شما چگونگی سفر رایگان به خارج از کشور را آموزش دهیم.

معرفی وب سایت HelpX

در این وب سایت شما می‌توانید به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه پول و هزینه‌ای به خارج سفر کنید. به این ترتیب که شما می‌توایند برای کار در کشور مورد نظر خود داوطلب شوید و به ازای انجام کار و فعالیت ۴ تا ۵ ساعت در روز اقامت و خوراک رایگان داشته باشید. برای این منظور شما باید با کارفرمای خود در کشور مورد نظر در ارتباط باشید و توافقات لازم را با یکدیگر انجام دهید. به این ترتیب شما می‌توانید تنها با پرداخت هزینه‌ای ناچیز برای مدت زمان کوتاهی در کشوری دیگر اقامت داشته باشید. برای پیدا کردن کار در کشورهای خارجی وب سایت‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این وب سایت‌ها سایت HelpX  است. در این وب سایت شما می‌توانید کارفرما یا به عبارتی میزبان خود در آن کشور را انتخاب کنید.

در سایت HelpX عناوین شغلی مختلف و فعالیت‌های گوناگونی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه و به توانایی‌ها و مهارت‌های خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای این منظور شما باید ابتدا در سایت HelpX  ثبت نام کنید.

ثبت نام در سایت HelpX

سفر رایگان به خارج کشور از طریق وب سایت HelpX

برای عضویت در سایت HelpX به آدرس www.helpex.net مراجعه کنید و برای عضویت در سایت بر روی گزینه ی Join Now کلیک نمائید.

و یکی  از گزینه‌های میزبان (Host) و یا کمک کننده (Helper) را انتخاب کنید و سپس وارد بخش قوانین سایت شوید و آن ها را به دقت مطالعه کنید.

حال در صفحه‌ای که برای شما نشان داده می‌شود فرمی وجود دارد که باید مشخصات خواسته شده را در آن به دقت وارد کنید. به این ترتیب شانس پیدا کردن میزبان مناسب‌تری را برای خود پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید کشور‌هایی را که علاقه من هستید به آن‌ها سفر کنید را وارد نمائید. شما می‌توانید کلیه‌ی سوالات خود را نیز در این بخش مطرح کنید. به علاوه کلیه‌ی مهارت‌ها و علاقه‌مندی هایتان را نیز مطرح کنید.

در این مرحله باید حق عضویت را پرداخت کنید. با پرداخت حق عضویت، نیاز به کارت‌های اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت و … دارید. پس از پرداخت حق عضویت می‌توایند به میزبان‌های وب سایت هلپکس دسترسی داشته باشید و میزبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید

سایت HelpX شرایط

  • شما قبل از هراقدامی باید با میزبان خود تماس بگیرید و در مورد کلیه‌ی موارد از جمله جزئیات کار، مدت زمان آن، اقامتگاه شما و … با دقت صحبت کنید. حتی سعی کنید کلیه‌ی نکاتی که فکر می‌کنید مهم نیست، بپرسید که بعدا با مشکل مواجه نشوید.
  • توجه داشته باشید که ویزایی که دریافت می‌کنید ویزای توریستی است و ویزای کار نیست چون قرار است در کشور مقصد به طور رایگان کار کنید. برای دریافت ویزای توریستی باید خودتان اقدام کنید و میزبان شما در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
  • برای اینکه بتوانید در طول سفر نیز با میزبان خود در ارتباط باشید، باید کل هزینه عضویت در سایت را بپردازید.
  • وب سایت هلپکس به شما پیشنهاد می‌کند که  حتما بیمه سفر تهیه کنید و یک کپی از بیمه سفر به همراه کپی پاسپرت خود را به میزبان خود نیز بدهید.

حال که با وب سایت HelpX آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با ویزا کارت ومستر کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4.6/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مسلم گفت:

    سلام من میخام برم سفر در خارج

  2. مسلم گفت:

    سلام من میخام برم سفر به کانادا

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT