6 نکته برای استارت کار فریلنسری نویسنده

6 نکته مهم برای استارت کار فریلنسری که باید بدانید

زمان مطالعه 5 دقیقه

فریلنسینگ یکی از سریع‌ترین، مقرون به صرفه‌ترین و آسان‌ترین راه برای شروع کار در خانه است، به خصوص اگر در خدماتی که ارائه می‌دهید مهارت لازم و کافی را داشته باشید. از برخی جهات، فریلنسری به نوعی بین کارآفرینی و اشتغال قرار دارد. در فریلنسری خود اشتغالی دارید، اما کار با یک قرارداد منعقد شده است و می‌تواند مانند یک شغل ثابت و منظم باشد. یکی از مزایای بزرگ فریلنسر این است که شما می‌توانید ساعات بیشتری را روی پروژه‌ها صرف کنید و هزینه آن را به ازای ساعات صرف شده از کارفرمایان دریافت کنید. در ادامه شمارا با ۶ نکته برای استارت کار فریلنسری آشنا می‌کنیم.

۶ نکته برای استارت کار فریلنسری

اگر مشاغل فریلنسری برای شما جذاب به نظر می‌رسد، راهنمای زیر یک نمای کلی از فریلنسینگ برای شما ارائه می‌دهد.

نحوه شروع کار در فریلنسینگ

6 نکته برای استارت کار فریلنسری استارت

مهارت‌های فریلنسینگ شما راهی سریع برای کار در خانه، مستقل بودن، بدون نیاز به شروع یک کسب و کار واقعی است. به عنوان یک قاعده کلی، تا زمانی که با نام خود کار می‌کنید نیازی نیست که کسب و کار خود را ثبت کنید.  با این اوصاف، اگر می‌خواهید از برخی مزایای مالیات مانند استفاده تجاری از خانه خود استفاده کنید، باید یک حساب بانکی جداگانه باز کنید. یکی از مزایای راه اندازی مشاغل فریلنسری این است که می‌توانید بدون دردسر و هزینه زیاد، همین حالا مشتری خود را جذب کنید.

وارد شبکه ارتباطی خود شوید و پروژه‌های موجود را پیدا کنید، کسب و کار خود را شروع کنید. نکته اصلی، توسعه جریان مداوم مشتری، ارائه خدمات عالی و بازاریابی است. یکی از بهترین استراتژی‌های بازاریابی برای فریلنسرها استراتژی ارجاعی است. بسیاری از فریلنسرها فقط از طریق گفتاری قادر به ایجاد تجارت خود هستند.

۱. نویسنده فریلنسر

نکته برای استارت کار فریلنسری

امروزه جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته است و نیاز به نویسندگان همچنان در حال رشد است. نویسندگی فریلنسری می‌تواند شامل کارهای مختلفی از جمله نوشتن مقاله برای رسانه‌ها یا وبلاگ های آنلاین، نوشتن متن (روابط عمومی، تبلیغات، بخش نامه‌های فروش و غیره)، سایه نویسی، رزومه و موارد دیگر باشد. نویسندگی فریلنسری ممکن است سریع‌ترین راه برای شروع نویسندگی باشد، زیرا به نرم افزار خاصی احتیاج ندارد.

اگر رایانه، دسترسی به اینترنت، نرم افزار پردازش کلمات و قابلیت اتصال کلمات با هم را دارید، می‌توانید از امروز نویسندگی به طور فریلنسری را شروع کنید. علاوه بر این، این شغل بسیار انعطاف‌پذیر است. شما می‌توانید همزمان با رشد و یادگیری، یک شغل نیمه وقت را شروع کرده و درآمد بدست آورید. با داشتن شغل فریلنسری در هر موقعیتی که باشید می‌توانید کار خود را انجام دهید و آن طور که همیشه آرزو داشته‌اید، زندگی کنید.

۲. دستیار مجازی

در اقتصاد جمع سپاری و برون سپاری جدید، دستیاری مجازی (VA) بسیار رونق دارد. همچنین، به طور کلی کار‌هایی که می‌توان به عنوان دستیار مجازی انجام داد متنوع است. در واقع دستیار‌های مجازی از مشاغل، پشتیبانی اداری می‌کنند. این وظایف می‌تواند شامل مدیریت زمان، ایمیل، پشتیبانی مشتری، تحقیق و موارد دیگر باشد. اگر مهارت پشتیبانی دفتر و ابزار و تجهیزات لازم را از قبل دارید، با کم‌ترین سرمایه مالی می‌توانید به سرعت یک شغل دستیاری مجازی را راه اندازی کنید.

۳. طراحی و برنامه نویسی وب فریلنسری

6 نکته برای استارت کار فریلنسری کدر

در این عصر دیجیتال، تقاضا برای ساخت وب سایت‌هایی که بازدید کننده را به خود جلب می‌کنند زیاد است. در حالی که طراحی وب DIY دسترسی به اینترنت را برای مشاغل آسان کرده است، بسیاری از افراد کارهای مربوط ساخت و نگه داری وب سایت را به دلایلی انجام نمی‌دهند. علاوه بر این، برخی خواستار انواع تجهیزات جانبی هستند که به دانش فنی بیشتری نیاز دارد. هزینه‌ی طراحی یک قالب ساده وب سایت می‌تواند مبلغی معادل ۱۰۰۰ دلار باشد، در حالیکه پروژه‌های پیچیده‌تر به طبع هزینه‌ی بیشتری دارند. هم زمان با ساختن وب سایت برای مشتریان، می‌توانید قالب و تم ایجاد کنید و به DIYers بفروشید و درآمد اضافی کسب کنید.

۴. بازاریاب اینترنتی فریلنسر

مهم برای استارت کار فریلنسری

بازاریابی رمز موفقیت در هر شغلی است. در حالی که بسیاری از صاحبان مشاغل از محصولات و خدمات خود در داخل و خارج اطلاع دارند اما گاهی نمی‌دانند که چگونه یک بازاریابی موثر را انجام بدهند. برخی از افراد فقط نمی‌خواهند وقت و دردسر زیادی را برای بازاریابی صرف کنند و اینجاست که بازاریاب‌های متخصص و فریلنسر وارد کار می‌شوند. مانند سایر روش‌‌‌های فریلنسینگ، بازاریابی فریلنسری می‌تواند شامل کار‌های مختلفی باشد که به شما امکان می‌دهد در یک منطقه یا مکان خاص تمرکز کنید. برخی از نمونه کار‌های بازاریابان فریلنسر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • نوشتن متن‌های تبلیغاتی (به عنوان مثال بخشنامه‌های فروش یا تبلیغات فروشگاه)
  • مدیریت رسانه‌های اجتماعی
  • بازاریابی موتور‌های جستجو
  • بازاریابی اینترنتی

در حالی که می‌توانید انواع خدمات بازاریابی را ارائه دهید، بسیاری از بازاریابان اینترنتی در یک نوع (به عنوان مثال رسانه‌های اجتماعی) یا در یک صنعت خاص (برای مثال، بازاریابی برای آژانس‌های املاک) تخصص دارند.

۵. حسابدار فریلنسر

مشابه بازاریابی، بسیاری از صاحبان مشاغل نمی‌‌دانند یا نمی‌خواهند کار‌های مربوط به حسابداری را انجام بدهند. اگر در زمینه دفترداری یا حسابداری تجربه دارید، این مهارت‌ها به صورت فریلنسینگ می‌تواند پردرآمد باشد و در هر ساعت بین ۲۵ تا ۴۰ دلار درآمد کسب کنید، اگر دفاتر و صورت حساب‌های مالی پیچیده باشند، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

فریلنسر حسابداری امروزه باید از نحوه‌ی استفاده از نرم افزار‌های حسابداری آگاه باشد، به خصوص QuickBooks (چه از طریق نرم افزار و چه از طریق اینترنت)، که یک صنعت پیشرو برای ارائه خدمات به انواع مشتریان مشاغل فریلنسینگ است.

۶. رزومه نویس فریلنسر

6 نکته برای استارت کار فریلنسری رزومه مویس

بازار کار با رقابت‌های شدیدی همراه است. بسیاری از داوطلبان واجد شرایط نیاز به کمک دارند تا رزومه خود را از سایر موارد ارسالی متمایز کند. ارائه خدمات ویرایش و نوشتن رزومه نه تنها به افراد کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بازار کار پیدا کنند، بلکه افراد می‌توانند کار خود را به صورت پاره وقت یا تمام وقت شروع کنند.

حالا که با ۶ نکته برای استارت کار فریلنسری آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله معرفی سایت‌های دورکاری برای کسب درآمد ارزی را هم مطالعه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT