افزایش مهارت های یک فریلنسر

۴ روش برای افزایش مهارت های یک فریلنسر

زمان مطالعه 4 دقیقه

با فراگیری استفاده از فضای مجازی و رقابت شدید میان وبسایت‌های مختلف، این یک امر ضروری است که تکنیک‌های برتر را بیاموزید. در این مقاله ما ۴ روش برای افزایش مهارت های یک فریلنسر را بررسی می‌کنیم.

چه به شغلتان اهمیت کافی ندهید و چه تمام وقت خود را صرف آن کنید، به عنوان یک فریلنسر باید مهارت‌های خود را به طور باورنکردنی توسعه دهید. اگر بخواهید که برای خودتان در تجارت بمانید، در نهایت با استفاده از برخی از مهارت‌های ساده‌، در بازار رقابتی خواهید ماند.

کارفرمایان به طور فزاینده‌ای در تلاشند تا فریلنسر مناسب را پیدا کنند. از هر چهار کارمند شرکت‌ها، سه نفر گزارش دادند که دانش آموختگان اخیر دانشگاهی بوده‌اند که قبلا به صورت فریلنسری برای این شرکت‌ها کار کرده‌اند. پس باید توانایی استفاده از مهارت‌های خاص را برای انجام کار داشته باشید، به خصوص اگر فرصت کار و آزمون و خطا را می‌خواهید به دست آورید.

مهارت یک فریلنسر شامل جنبه‌های غیر فنی است که هنگام کار با مشتری یا به عنوان بخشی از تیم ضروری است. همکاری، اولویت بندی‌، مدیریت زمان‌، ارتباطات و تفکر انتقادی از جمله این موارد است. پشت میز نشینی با توانایی فنی در انجام کار، به همراه مهارت‌های ساده ولی مهم، می‌تواند شما را به یک فریلنسر پر تقاضا تبدیل کند.

مهارت های یک فریلنسر که مورد نیاز است

۱) یادداشت برداری کنید

افزایش مهارت های یک فریلنسر نویسنده

با دقت گوش دهید تا بین خطوط بخوانید. در برقراری ارتباط راحت باشید، مشتریان و اعضای تیم معمولاً این امکان را فراهم می‌کنند که جزئیات ارزشمندی را برای شما بازگو کنند. هنگام یادداشت برداری درباره پروژه‌های احتمالی یا انتظارات آتی، این موارد را به خاطر بسپارید.

اگر مشتری احتمالی شما کاملاً آزرده خاطر شده که آخرین فریلنسر او را ترسانده است، ظرف چند ساعت پس از خاتمه جلسه، برای ارسال ایمیل مجدد خود صحبت کنید و مراحل بعدی را پیشنهاد دهید. این نشان می‌دهد که شما به حرف‌هایش گوش داده‌اید و منظم هستید. افراد بسیاری وجود دارند که به این نکات گوش نمی‌دهند و بسیار کمتر از این دانش به نفع خود استفاده می‌کنند. شما برای انجام این کار از سایر فریلنسرها متمایز خواهید بود و این آموزش‌ها سریع‌تر از زمان خسته شدن شما تمام خواهد شد!

۲) بازخورد بخواهید

افزایش مهارت های یک فریلنسر مشتری

 

مشتریان به شما بازخورد نمی دهند؟ شما این فرصت را دارید که انتقادهای سازنده‌ای بشنوید و برای کار خود عینیت بیشتری به کار ببرید. در ابتدا‌، شنیدن کسی که می‌گوید محصول کار شما پر عیب است‌، واقعاً خسته کننده می‌باشد. اما سازگاری با شنیدن بازخورد معقول و کار با آن مانند تراش کاری الماس و برای کشف استعداد و توانایی خود است. اینکه بتوانید بازخورد را بشنوید و آن را شخصی نگیرید‌، کار با شما را بسیار راحت‌تر می‌کند و درها را به سوی شما باز می‌کند.

هنگامی که شروع به نوشتن اولین کتاب و همچنین آماده شدن برای اولین سخنرانی TED کردم، از اینکه سالها است افرادی کارهای من را نقد می‌کنند، سپاسگزارم. این توانایی به من کمک کرد که بدانم چه چیزی را در نظر بگیرم و در واقع بازخورد منصفانه‌ای است که باعث بهبود کار نهایی می‌شود.

اگر مشتری شما بازخورد نمی‌دهد‌، از او نظرش را بخواهید! حتی اگر آنها هیچ بازخورد منفی نداشته باشند، دانستن اینکه آنها از کار با شما چه چیزی دوست دارند بسیار مفید است. این اطلاعات را می‌توان به عنوان گواهی تبدیل کرد و یا حتی هنگام ارائه مشتری‌های آینده استفاده کرد. به این فکر کنید که گفتن این مسئله در جدیدترین گام خود که مشتریان می‌گویند شما بهترین پیمانکاری هستید که تاکنون کار کرده‌اید، چقدر عالی و صادقانه خواهد بود. بگذارید دیگران هر زمان که می‌توانند از مهارت‌های شما بهره ببرند و این حلقه بازخورد، جایی است که شما این داده‌ها را به اشتراک می‌گذارید.

۳) مهارت های مدیریت زمان خود را تقویت کنید

افزایش مهارت های یک فریلنسر بازخوردی

توانایی کارآمد نگه داشتن تجارت خود باعث می‌شود که مشتریان مستقل نیز خواهان برخی از این ترفند‌ها در شرکت خودشان باشند. اگر مشتری از شما می‌پرسد که چطور اولویت بندی کارها را انجام می‌دهید‌، بتوانید پاسخ های خاصی ارائه دهید.

“من زود از خواب بیدار می‌شوم و تمام روز کار می‌کنم” یا “من فقط یک کار را در زمان انجام می‌دهم” آن را قطع نمی‌کند. در مورد چگونگی استفاده از سیستم‌ها و ساختار برای تعیین نه تنها کارهایی که در ابتدا انجام می‌دهید بلکه نحوه انجام این کارها‌، ابزارهای مدیریت زمان که استفاده می‌کنید و چگونگی سریعتر کردن روند کار بدون حرف‌های نامربوط و اضافی صحبت کنید.

وقتی مشتری‌ها در این مورد سوال می‌کنند، از موارد خاص استفاده کنید. در مورد اینکه چگونه اخیرا به مشتری دیگری کمک کرده‌اید قبل از پایان مهلت یا با استرس کمتر از انتظار مشتری‌، به او کمک کنید یا صحبت نمایید. این نوعی اثبات اجتماعی است که حتی اگر مستقیماً از آن مشتری ناشی نشده باشد، واقعاً قدرتمند است.

۴) همیشه یاد بگیرید

افزایش مهارت های یک فریلنسر درامد

هیچ کس کامل نیست، اما هرچه بیشتر به دنبال فرصت‌های یادگیری باشید، مهارت نرم شما بهتر خواهد بود. به دنبال گزینه‌های یادگیری باشید که به شما امکان استراتژی، کار یا ارتباط با دیگران را بدهد. این می‌تواند به عنوان یک مربی یا حتی در یک محیط یادگیری گروهی باشد. این می‌تواند در جبران کمبود تجربه کار هنگام شروع کار نیز به شما کمک کند.

مهارت‌های شما حتی می‌تواند زندگی شخصی شما را با موفقیت بیشتری همراه کند، اما در دنیای حرفه‌ای بسیار مهم می‌شوند. توانایی و مهارت‌های نرم افزاری را برای تولید، ارجاع ها و توصیفات در شغل فریلنسری خود فراهم کنید و به یک دارایی برای مشتریان و مشاغل آنها تبدیل خواهید شد.

این مقاله ۴ روش برای افزایش مهارت های یک فریلنسر بیان کرد، اما بدون شک موفقیت آمیز‌ترین کار خوشرویی و لبخند زدن است! اگر به عنوان یک فریلنسر با سایت‌های خارجی همکاری می‌کنید، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT