معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

زمان مطالعه 11 دقیقه

دلیل استفاده مشاغل و فریلنسرها از Fiverr، جامعه بزرگ، رقابتی و کم هزینه بودن آن می‌باشد. اما هم برای مشاغل آزاد و هم برای مشاغل تجاری، طیف گسترده‌ای از سایت های مشابه Fiverr وجود دارد. از جمله سیستم عامل‌هایی که تخصص و امنیت بیش‌تر، کیفیت بالاتر و انعطاف پذیری بیش‌تری را ارائه می‌دهند. ما ۸ تا از سایت های مشابه Fiverr را به همراه مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها هم برای مشاغل سفارش دهنده کار و هم برای فریلنسرهایی که در جستجوی کار هستند، جمع آوری کرده‌ایم.

افتتاح حساب فریلنسر در این سایت ها و نقد کردن درآمد ارزی شما در اول پرداخت امکان پذیر است.

معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

۱. Upwork

1 معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

با طیف گسترده‌ای از خدمات و شهرت زیاد، Upwork اغلب اولین پلتفرمی است که هنگام گفت و گو در مورد سایت های مشابه Fiverr مطرح می‌شود. Upwork مانند نسخه مجلل Fiverr است. یک بازار آزاد برای ارسال شغل و ارتباط با فریلنسرها که مقررات بیش‌تری را برای  پرداخت در نظر گرفته است و هم چنین استانداردهای حرفه‌ای بیشتری را ارائه می‌دهد.

Upwork و Fiverr

بیش‌ترین تفاوت بین Upwork و Fiverr در سیستم پیشنهادات است. در Fiverr، فریلنسرها قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌کنند و مشاغل مورد نظر متناسب با بودجه آن‌ها را انتخاب می‌کنند. در Upwork، مشاغل نیاز و قیمت خود را بیان می‌کنند و فریلنسرها پیشنهادات خود را ارسال می‌کنند. در بعضی موارد، ممکن است کارهای طراحی را با قیمت کمتری نسبت به جاهای دیگر دریافت کنید. با این حال‌، انتظار نداشته باشید که فریلنسرها بیش از حد دستمزد خودشان را کم کنند. فریلنسرهای با کیفیت نیز نیازی به رقابت ندارند.

Upwork برای فریلنسرها

Upwork یک بازار عمومی برای انواع خدمات است: طراحی لوگو، توسعه نرم افزار، حتی مهندسی سازه، تنها چند مورد از این خدمات می‌باشد. آن‌ها مجموعه‌ای از طراحان را در اختیار دارند، اما خود سایت در طراحی گرافیک یا برندینگ تخصص ندارد. اگرچه این واقعیت که آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آزاد هستند ممکن است برای طراحان جذاب باشد، اما همه بازدیدهای سایت فقط به کار طراحی خلاصه نمی‌شود.

Upwork برای مشاغل

خوب یا بد، فرآیند جستجو در Upwork بسیار دقیق است. شما می‌توانید جستجوی خود را به طور دقیق انجام دهید و حتی جزئیات آن را تنظیم کنید، اما این فرآیند می‌تواند وقت گیر باشد. قیمت‌ها و کیفیت متفاوت است. اگر در مورد قیمت گذاری حساس هستید، ممکن است سیستم پیشنهادی Upwork برایتان جالب باشد، جایی که مشاغل قیمت هدف خود را ارسال می‌کنند.

۲. 99designs

2 معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

یکی از بهترین سایت های مشابه Fiverr در زمینه طراحی گرافیک، 99designs است. اگرچه ممکن است نتوانیم برچسب‌های تک رقمی بسیار کم Fiverr را برداریم، اما با کیفیت طراحی آن را جبران می‌کنیم. میزبان بزرگ‌ترین، متنوع‌ترین و با استعدادترین جامعه طراحان در سراسر جهان، 99designs دارای یک هدف واحد است: طراحی گرافیک و فقط طراحی گرافیک.

99designs و Fiverr

همانطور که در راهنمای 99designs و Fiverr توضیح دادیم، Fiverr معمولاً قیمت‌های پایین‌تری را ارائه می‌دهد، بنابراین اگر هزینه اولویت اصلی شماست، ممکن است جایگزین‌های Fiverr بهتر باشد. 99designs با مسابقه طراحی و گزینه‌های پروژه استراتژی متفاوتی را ارائه می‌دهد که کیفیت بالاتر و ریسک کمتری دارد. 99designs همچنین از vets designerها استفاده می‌کند، به هر سوالی پاسخ می‌دهد و مشکلات موجود در طول پروژه را برطرف می‌کند. مشتریان همچنین ضمانت بازگشت پول را دریافت می‌کنند، بنابراین اگر طراحی به درستی انجام نشود، چیزی را از دست نخواهید داد.

99designs برای فریلنسرها

همانطور که از نام آن مشخص است، 99designs متخصص در زمینه طراحی است. ما یک پلتفرم خلاق جهانی هستیم که همکاری میان طراحان و مشتری‌ها را ساده و راحت کرده‌ایم، و دانسته‌های ما از طراحی به گوشه و کنار این پلت فرم تزریق می‌شود. همه در یک فضای کاری کاملا امن است.

ما همچنین کل جامعه طراحی خود را بازرسی می‌کنیم تا بدانید که با بهترین‌ها کار می‌کنید. یک تیم حرفه‌ای از داوران هر طراح را ارزیابی می‌کند و به آنها درجه می‌دهد، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که همیشه برای پروژه‌های مناسب (با قیمت مناسب) با شما تماس گرفته می‌شود.

برای مشاغل

مشاغل می‌توانند به چندین شیوه کارهای طراحی را به انجام برسانند. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای ویژه برای نوع پروژه، صنعت، سطح مهارت طراح، تسلط به زبان یا کلمات کلیدی سفارشی، طراح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یا می‌توانید یک کانسپت طراحی ایجاد کنید، جایی که چندین طراح بر اساس اهداف پروژه شما ایده‌هایی را ارائه می‌دهند و سپس شما گزینه مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی برای شما مناسب است، می‌توانید یک مشاوره رایگان در زمینه طراحی درخواست کنید.

۳. Guru

3 معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

Guru یک بستر شبکه‌ای است که بر خدمات حرفه‌ای تأکید دارد. در حالی که Fiverr از طراحی لوگو گرفته تا چمن زنی را ارائه می‌دهد، اما Guru عمدتا به خدمات ضروری در زمینه تجارت، از جمله کارهای طراحی می‌پردازد. ویژگی‌های آن‌ها همچنین در زمینه نیازهای تجاری می‌چرخد.

Guru و Fiverr

Guru با اولویت حرفه ای بودن و امنیت بسیار شبیه به Upwork است. Fiverr اغلب با عنوان “غرب وحشی” جوامع فریلنسر، مکانی برای کلاهبرداران و هنرمندان متفکر آن هم به دلیل قوانین نادرست خود دیده می‌شود. Fiverr ممکن است در زمینه قیمت برنده شود، اما Guru ایمنی و حمایت بیش‌تری را برای خریداران و فروشندگان ارائه می‌دهد.

برای فریلنسرها

اگرچه Guru یک سایت محبوب برای افرادی است که به دنبال فریلنسری هستند، اما به طور معمول به عنوان یک سایت طراحی در نظر گرفته نمی‌شود. شهرت Guru بیشتر از خدمات تجاری آن ناشی می‌شود، مانند برنامه نویسی، ترجمه و نوشتن متن. به نظر می‌رسد کار طراحی یکی از خدمات آن باشد. یک فریلنسر جاه طلب ممکن است رقابت کمتری داشته باشد، اما اگر ترجیح می‌دهید مشتری هایتان باز هم به شما مراجعه کنند، انتخاب خوبی است.

یک عیب بزرگ‌تر برای فریلنسرها، پرداخت حق عضویت است. علاوه بر عضویت رایگان، فریلنسرها می‌توانند یکی از چهار برنامه عضویت را از ۸/۹۵ دلار در ماه تا ۳۹/۹۵ دلار در ماه برای مزایای ویژه مانند پیشنهادات بیشتر یا لینک دادن به سایت نمونه کارهای خارجی خریداری کنند.

برای مشاغل

اگر نیازهایی فراتر از طراحی دارید، Guru گزینه خوبی است زیرا می‌توانید با چندین فریلنسر کار کنید و پروژه‌ها را از داشبورد مرکزی مدیریت کنید. اگر کارهای زیادی به شما واگذار شده باشد، این امکان می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد. Guru همچنین برای برقراری ارتباط با فریلنسرها، دریافت فاکتورها و پرداخت از طریق یک سیستم داخلی امن به شما روش‌های آسان و امنی را ارائه می‌دهد.

۴. Toptal

4 معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

Toptal، مخفف top talent است، یک طرح تجاری ساده اما کارآمد دارد: جامعه آن‌ها فقط ۳٪ استعدادهای‌ برتر در یک صنعت را تشکیل می‌دهد. این به این معنی است که آن‌ها فقط با کیفیت‌ترین کارکنان را در اختیار دارند، اما شما نیز باید بالاترین قیمت‌ها را بپردازید.

Toptal و Fiverr

در مقایسه با سایرجایگزین‌های Fiverr سایت TopTal یکی از گرانترین‌ها است. در حالی که Fiverr با هزینه‌ی کم، مشاغل را به طیف گسترده‌ای از فریلنسرها متصل می‌کند، Toptal آن‌ها را با هزینه‌ای بالا به طیف کمی از فریلنسرها متصل می‌کند. با Toptal دیگر نگران کلاهبرداری یا حتی کار با کیفیت پایین نخواهید بود، و این باعث می‌شود امنیت آن بسیار بیش‌تر شود و ریسک کمتری داشته باشید. این فقط مهارت بالا نیست که برای آن هزینه می‌کنید بلکه سطح بالاتری از اعتماد و تضمین کیفیت است.

برای فریلنسرها

با حذف ۹۷٪ از رقابت و اطمینان از قیمت مناسب برای سطح مهارت شما، Toptal یک مکان عالی برای فریلنسرها است. اگر می‌توانید، وارد شوید. روند غربالگری آن‌ها فوق العاده جامع است، یک  آزمون ۵ مرحله‌ای که شامل غربالگری، بررسی حرفه‌ای، آزمون‌های شخصیت و آزمون‌های مهارت زبان می‌باشد. اگر می‌توانید از پس این آزمون بربیایید و وارد Toptal شوید، عالی است! اما اگر بخشی از آن ۹۷٪ باشید، ممکن است بتوانید در جای دیگری شانس خود را امتحان کنید.

برای مشاغل

رضایت شما از Toptal به بودجه شما بستگی دارد. با قیمت شروع ۶۰ دلار در ساعت، بهترین استعداد در آن صنعت را دریافت خواهید کرد. انتظار داشته باشید که بیش از سایر گزینه‌های Fiverr در Toptal بپردازید.

۵. PeoplePerHour

5 معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

PeoplePerHour تنظیماتی مشابه Fiverr دارد، جایی که تقریبا همه می‌توانند به عضویت آن دربیایند. با این حال، امنیت بیش‌تری نسبت به Fiverr ارائه می‌دهد، و آن را به یک گزینه عالی در طیف متوسط تبدیل می‌کند. امنیت، استعداد و مقرون به صرفه بودن جذابیت‌های اصلی آن است، اما به عنوان یک تجارت برتر، PeoplePerHour در هیچ یک از زمینه‌ها مسلط نیست.

PeoplePerHour و Fiverr

از بین همه اینها، PeoplePerHour در مدل تجاری خود نزدیک‌ترین گزینه به Fiverr است. مانند Fiverr، در هر رشته یا صنعتی تخصص ندارد. تفاوت بزرگ آن در امنیت است: PeoplePerHour فریلنسرهای خود را تضمین کرده در برابر کلاهبرداری محافظت می‌کند، کاری که Fiverr انجام نمی‌دهد. اگر ساختار، قابلیت استفاده و قیمت گذاری Fiverr را دوست دارید، اما ریسک کمتری می‌خواهید، ممکن است PeoplePerHour برای شما مناسب باشد.

برای فریلنسرها

PeoplePerHour در حالی که هزینه‌های آن برای بازارهای فریلنسری استاندارد است، اما ممکن است منجر به رقابت گسترده‌ای شود که فریلنسرهای با استعداد بیش‌تر با قیمت‌های پایین‌تر تحت فشار قرار بگیرند. یک مزیت بزرگ PeoplePerHour این است که سپرده مشتری را قبل از شروع قفل می‌کند، بنابراین پرداخت شما را تضمین می‌کند، مزیتی که فریلنسرهای باتجربه می‌دانند مفید خواهد بود.

برای مشاغل

PeoplePerHour نسخه ارزان‌تری نسبت به Fiverr است. آن‌ها کاربر پسند هستند و فریلنسرها را برای زمینه‌های مختلف و سطح مهارت‌های مختلف ارائه می‌دهند. مانند Guru، شما می‌توانید چندین پروژه را از داشبورد خود مدیریت کنید، این امر به ویژه اگر همزمان کارها و پروژه‌های زیادی داشته باشید بسیار مفید است.

۶. Freelancer

6 معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

Freelancer نام خود را به عنوان مکانی بزرگ و گسترده برای ملاقات میان مشاغل و فریلنسرها حفظ می‌کند. با بیش از ۴۱ میلیون فریلنسر در ۱/۳۵ رشته، حتی اگر گیج کننده باشد، آنچه را که شما به دنبال آن هستید، قطعا خواهند داشت.

Freelancer و Fiverr

Freelancer به جای تمرکز بر روی پروژه‌های کوچک، بیش‌تر بر روابط کاری مداوم با فریلنسرها سازگار است. ساختار پرداخت آن‌ها نرخ‌های ساعتی یا پرداخت جزئی را برای رسیدن به نقاط عطف و خاص پروژه فراهم می‌کند، که برای پروژه‌های طولانی مدت و پیچیده بسیار مناسب است. در مقابل، Fiverr یک امتیاز جزئی نسبت به Freelancer برای پروژه‌های کوچک می‌دهد.

برای فریلنسرها

زمان یک رکن اصلی در زمینه تجارت فریلنسری است. آماده باشید تا تمام برنامه‌های کاری خود را با برنامه دسک تاپ که همچون رئیسی که بیش‌تر از شانه‌های شما کار شما را کنترل می‌کند، حساب کنید. برخی از افراد به جای قیمت ثابت، گزینه پرداخت ساعتی را دوست دارند.

Freelancer همچنین در مورد حق عضویت برای مشاغل و مشاغل آزاد ساخته شده است. به عنوان مثال، می‌توانید فقط ۸ پیشنهاد در هر ماه ارائه می‌دهید، مگر اینکه برای حق عضویت مبلغی را پرداخت کنید. همچنین اگر مدتی کناره گیری کردید و دیگر از حساب خود استفاده نکردید، مراقب هزینه “غیرفعال” بودنتان باشید.

علاوه بر این، از آنجا که Freelancer تمام سطوح مهارت‌های یک فریلنسر را با هم جمع می‌کند، تعجب نکنید اگر مشتریان به دنبال یک فریلنسر ارزان قیمت در سطح مبتدی هستند. فریلنسرهای بسیار ماهر اغلب در این محیط بسیار گران قیمت دیده می‌شوند.

برای مشاغل

Freelancer تمایل دارد افراد را به عضویت پولی سوق دهد، بنابراین اگر قصد دارید اغلب از آن استفاده کنید، مجبورید حساب خود را ارتقا دهید یا در غیر اینصورت پول هدر خواهید داد. نه تنها این، بلکه از هزینه‌های پنهان، مانند هزینه اضافی برای تبدیل ارز، یا هزینه‌های دیگر، تعجب نکنید.

اگر نگران این هستید که فریلنسرها به صورت غیر صادقانه صورتحساب شما را دریافت کنند، برنامه ردیابی زمان مورد نیاز، محافظت خوبی دارد و از شارژ بیش از حد جلوگیری می‌کند. اگر پیش از این در مورد هزینه کل پروژه و جدول زمانی توافق کنید، که می‌توانید در مورد هر یک از جایگزین‌های Fiverr انجام دهید.

۷. Truelancer

7 معرفی سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری

یکی از جدیدترین سایت های مشابه Fiverr که البته ارزان‌ترین نیز هست. با استفاده از فریلنسرهای مختلف از سراسر جهان‌، Truelancer متخصصان ماهری را جمع می‌کند که توانایی پرداخت هزینه کمتری را دارند چون که از مناطقی با هزینه زندگی پایین‌تر است. این کار هم برای فریلنسرهای خارجی و هم برای مشاغلی که می‌خواهند پس انداز کنند خوب است اما برای فریلنسرهای محلی چندان مناسب نیست.

Truelancer و Fiverr

Fiverr و Truelancer کاملاً برابر هستند. هر دو خدمات و سطح مهارت‌های متنوعی را ارائه می‌دهند و هر دو قیمت پایین را بر کیفیت ارجح می‌دانند. تفاوت عمده‌، در پروژه‌های سفارشی است. Fiverr در مورد پروژه‌ها بیش‌تر سیاه و سفید عمل می‌کند، در حالی که Truelancer فضای بیش‌تری برای شخصی سازی یا گردش کار دارد‌، مانند ویرایش یک مدل سه بعدی تقریباً تمام شده یا بازآفرینی لوگو در یک نرم افزار جدید.

برای فریلنسرها

Truelancer چند پرچم قرمز برای فریلنسرها دارد. به غیر از هزینه‌های پروژه و برنامه‌های عضویت برای فریلنسرها، اگر پروژه شما ۳۰ روز پس از اتمام بازپرداخت شود‌، سیاست‌های تهاجمی مانند ۵٪ هزینه نیز وجود دارد. حتی اگر برزخ هزینه‌های فریلنسر برایتان مهم نیست‌، باز هم باید با فریلنسرهایی از مناطق ضعیف‌تر که می‌توانند به راحتی پیشنهاد شما را کنار بزنند‌، رقابت کنید.

برای مشاغل

اگرچه برای فریلنسرها انتخابی عالی نیست، اما Truelancer با کمک به آن‌ها برای به کارگیری فریلنسرهای ارزان قیمت، همچنان برای کسب و کارها جذاب است. فریلنسرهای مقرون به صرفه می‌توانند مجموعه گسترده‌ای از زمینه‌ها را فراتر از طراحی گرافیکی در زمینه‌هایی مانند امور مالی‌، سئو‌، بازاریابی و حسابداری قرار دهند. ممکن است با برون سپاری در خارج از کشور نکات ریز و خاصی لحاظ نشود‌، بنابراین مطمئن شوید که با کسی همکاری می‌کنید که از تجارت و بازار هدف شما آگاهی دارد.

۸. Outsourcely

Outsourcely ترجیح دادن اصطلاح “Remote Workers” به “Freelancers”، به جای استخدام فریلنسر برای پروژه‌های یکبار مصرف، خود را به عنوان شبکه‌ای برای کارکنان و مدیریت استارت آپ شما با نیروی کار از راه دور تنظیم می‌کند. آن‌ها بر روی کاهش هزینه های کارگران جهانی تمرکز کرده و ویژگی‌های ویژه‌‌ای را برای کارمندان دورکار تنظیم می‌کنند و آنها را از سایر جایگزین‌های Fiverr جدا می‌کنند.

Outsourcely و Fiverr

اگر به دنبال یک رابطه کاری طولانی مدت هستید‌، Outsourcely بهترین عملکرد را دارد. هر کس دیگری ممکن است تحت تأثیر Fiverr یا یکی از جایگزین‌‌های Fiverr قرار گیرد. اگر می‌خواهید جای کارمندان خود را با کارمندان دورکار پر کنید، ابتدا Outsourcely را بررسی کنید، اما اگر به دنبال یک پروژه سریع و ارزان وهمچنین یک بار مصرف هستید، Fiverr می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد.

برای فریلنسرها

صد در صد پرداخت چطور به نظر می‌رسد؟ به طور غیر عادی و البته سخاوتمندانه به شما امکان می‌دهد تمام درآمد خود را حفظ کنید، یک مزیت جذاب و غیرمعمول که در جایگزین‌های دیگر Fiverr دیده نمی‌شود. این کارفرما است که هزینه‌های خارجی را می‌پردازد و شما را به ستاره تبدیل می‌کند.

اشکال کار این است که این سایت بیش‌تر از پروژه‌های منفرد به کار در حال انجام می‌پردازد، بنابراین اگر شما یک فریلنسر آن هم از نوع اسب‌های وحشی هستید، ممکن است نخواهید محدود شوید. همچنین لازم به ذکر است که شما در برابر فریلنسرهای مختلف از سراسر جهان رقابت خواهید کرد، بنابراین قیمت گذاری می‌تواند رقابتی باشد.

برای مشاغل

Outsourcely یک مدل تجاری بسیار خاص را هدف قرار می‌دهد: تیم‌های کوچک ، از راه دور و بین المللی برای استارت آپ‌ها. اگر شما یک شرکت یا یکی از مشاغل محلی هستید یا فقط به کارکنان به صورت موقت نیاز دارید، ممکن است احساس کنید که اینجا برایتان مناسب نیست. با این حال، اگر شما وارد آن شوید، می‌تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن می‌گردید. Outsourcely چند ویژگی خاص را در ذهن شما ارائه می‌دهد، از جمله ارتباط تصویری زنده و پیام صوتی.

البته این ویژگی‌ها رایگان نیستند. اگر فریلنسرها ۱۰۰٪ درآمد خود را نگه دارند، آن کسی که باید این هزینه‌ها را بپردازد شما هستید. کوچک‌ترین برنامه از ۱۹ دلار در ماه شروع می‌شود، اما برنامه سطح بالا ۲۲۹ دلار در ماه هزینه در پی دارد.

Fiverr کارهای زیادی را به درستی انجام می‌دهد. فریلنسرها می‌توانند شغل خود را با استقلال بیشتر مدیریت کنند و خدمات خلاقانه، منحصر به فرد و اصلی را ارائه دهند. اما با توجه به اینکه برخی از لوگو‌های طراحی شده حرفه‌ای صدها یا هزاران دلار می‌پردازند و شخصی در Fiverr همان سرویس را با قیمت ۵ دلار ارائه می‌دهد، شما حق دارید شک کنید. و از آنجا که هیچ شبکه امن یا قانونی وجود ندارد، ممکن است قبل از تحویل پول خود، بار دیگر فکر کنید. می‌توانید در Fiverr معاملات عالی داشته باشید. اما برای همه افراد، جایگزین‌های Fiverr زیادی وجود دارد که باید امتحان کنید.

حال که با سایت های مشابه Fiverr برای کار فریلنسری آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT