سرور مجازی و بررسی نیاز تریدر

سرور مجازی چیست | دلایل نیاز تریدر ها به این سرور

زمان مطالعه 3 دقیقه

ه دلیل شرایط سیاسی موجود در کشور محودیت هایی برای مبادلات ارز بین الملل برای کاربران ایرانی وجود دارد و آن ها باید از سرورهای مجازی استفاده کنند. آیا می‌دانید دقیقا علت استفاده از سرور مجازی چیست ؟ در این مقاله با تیم اول پرداخت همراه شوید تا لزوم استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای بین المللی را برای شما عزیزان بیان کنیم.

چرا باید از VPS برای ترید ارزهای بین المللی استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود که کاربران ایرانی از VPS استفاده کنند، مشکلاتی است که در استفاده از VPN ها با آن مواجه هستند.

همانطور که می‌دانید با وجود محدودیت هایی که برای استفاده از رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام در کشور وجود دارد، بسیاری از کاربران ناچار به استفاده از VPN ها شده‌اند که بسیاری از آن‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

اما درست است که این VPN ها به صورت رایگان، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما در عوض می‌تواند خطرات دیگری برای آن ها به همراه داشته باشد، به طور مثال آن‌ها می توانند به تمامی اطلاعات موجود در گوشی تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند و این موضوع پراهمیت و نگران کننده است.

از سوی دیگر مسئله‌ی مهمی در ارتباط با استفاده از VPN ها برای ترید ارزهای جهانی وجود دارد. زمانی که شما با تغییر IP به انجام مبادلات ارز بین الملل می‌پردازید، صرافی یا وب سایت مربوطه که تراکنش های شما را مشاهده و بررسی می‌کند، با هر بار مشاهده‌ی تغییر IP شما، ممکن است شما را به عنوان یک کاربر مشکوک شناسایی کند و این منجر می‌شود به اینک حساب شما را لیمیت کرده یا ببندند.

پس VPN ها نمی‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای ترید ارزهای جهانی باشند. اینجاست که شما متوجه لزوم استفاده از VPS برای ترید رمزارزها و بازارهای جهانی خواهید شد.

سرور مجازی چیست تریدر

آشنایی با ویژگی ها و مزایای سرور مجازی برای ترید ارز بین المللی

سرورهای مجازی یا همان VPS ها شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که گویی شما در کشوری دیگر از طریق یک سیستم کامپیوتر خاص در حال انجام فعالیت و ترید هستید و به همین دلیل مشاهده می‌کنید که با خرید سرور مجازی مشخصات یک سیستم کامپیوتر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

یعنی مشخصات سرور مجازی دقیقا مشخصات یک کامپیوتر است که عبارت است از :

حافظه RAM ، حافظه SSD ، پرازنده، سیستم عامل ویندوز یا لینوکس، پهنای باند و مدت زمان مجاز به استفاده از آن سرور مجازی. در حقیقت هر چه مشخصات سرور مجازی قوی تر باشد، یعنی سیستم مجازی که از آن استفاده می کنید، سیستم قوی تری است. این مفهوم اصلی یک سرور مجازی است.

حال که تا حدودی با مشخصات سرور مجازی آشنا شدید، در ادامه شما را با مزیت های VPS ها آشنا خواهیم کرد.

برای ترید ارز بین المللی مزیت سرور مجازی چیست ؟

البته این که مزیت های سرور مجازی یا VPS ها نسبت به VPN ها چیست، مقوله ای بسار مفصل است اما در این بخش از مقاله به طور مختصر برای شما مزیت ای سرور مجازی را ذکر کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

  • VPS ها دارای سرعت بیشتری نسبت به VPN ها هستند.
  • با خرید یک VPS، شما یک آی پی ثابت و مشخص خواهید داشت.
  • زمانی که در حال استفاده از VPS هستید، به هیچ عنوان با مشکلات قطع و وصل سرور برخورد نخواهید کرد.
  • VPS ها از امنیت بسیار بالایی برخوردارند.

حال که متوجه شدی سرور مجازی چیست و با اهمیت استفاده از سرور مجازی برای ترید ارز بین الملل آشنا شدید، لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت خدمات ارزی برای معاملات جهانی را به کاربران خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT