5 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟ | آشنایی با بهترین ترند‌ها

زمان مطالعه 9 دقیقه

ما اخیرا گزارش خود را با عنوان State of Influencer Marketing 2021: Benchmark Report منتشر کردیم. یکی از مهمترین تغییرات در مقایسه با گزارش ۲۰۲۰ ما، افزایش بازاریابی اینفلوئنسر‌ها در TikTok بود. اکنون ۴۵٪ از پاسخ دهندگان ما از TikTok برای بازاریابی اینفلوئنسرها استفاده می‌کنند. سال گذشته، ما حتی TikTok را به عنوان یک دسته جداگانه در نظر نگرفتیم، آن را در گروه Other قرار دادیم. در ادامه به بهترین ترند های تیک تاک در 2021 می‌پردازیم.

طی چند سال اخیر محبوبیت TikTok به طور کاملا چشمگیری افزایش یافته است،  اگرچه میتوان گفت COVID-19 احتمالاً در سال ۲۰۲۰ به این امر کمک کرده است، TikTok هنوز هم احتمال دارد تا سال آینده تعداد کاربران خود را افزایش دهد. و این علی رغم اینکه استفاده از آن در هند ممنوع است و تهدید به ممنوعیت استفاده توسط دولت ترامپ در ایالات متحده شده است.

با این حال ما می‌بینیم که ترند های تیک تاک در 2021 عمدتا مثبت است. و شناختن امکانات TikTok برای بازاریابی برند‌ها، به ویژه آن‌هایی که جمعیت‌های جوان را هدف قرار می‌دهند، بسیار مهم است.

۱۱ تا از ترند های تیک تاک در 2021

10 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

۱. برندهای تجاری و اینفلوئنسرهای بیشتری از TikTok برای بازاریابی در سال ۲۰۲۱ استفاده خواهند کرد.

۲. در زمان انتشار COVID، بیشتر فیلم‌های TikTok بر پایه‌ی آنچه می‌توانید در خانه انجام دهید تأکید می‌کنند.

۳. TikTok جایگزین تلویزیون برای بیش‌تر افراد نسل جدید می‌شود.

۴. افراد مشهور بیش‌تری از TikTok برای ارتباط با طرفداران جوان خود استفاده می‌کنند.

۵. برخی از آهنگ‌ها به طور ویژه‌ای به محبوبیت می‌رسند و برای چندین فیلم TikTok مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۶. محبوبیت هشتگ #memes افزایش می‌یابد.

۷. برند‌ها و اینفلوئنسرها محتوای اپیزودیک بیشتری ایجاد می‌کنند.

۸. هشتگ‌های چالش‌ها حتی بیش‌تر از همه در TikTok محبوبیت دارند.

۹. محتوای تولید شده توسط کاربران برای بازاریابان اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

۱۰. برند‌ها برای برقراری ارتباط با طرفداران خود از Duets بیشتر استفاده می‌کنند.

۱۱. تجارت اجتماعی در TikTok رایج خواهد شد.

برندهای تجاری و اینفلوئنسرهای بیشتری از TikTok برای بازاریابی در سال 2021 استفاده خواهند کرد

2 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

محبوبیت TikTok به سرعت افزایش یافته است به طوری که بسیاری از برند‌ها هنوز این سیستم عامل را درک نکرده و یا حتی آن را تشخیص نداده‌اند. با این حال، به ویژه اکنون که TikTok یک شبکه تبلیغاتی رسمی دارد، تغییر می‌کند. انتظار می‌رود امسال شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد برندهای بازاریابی در TikTok، به ویژه آنهایی که Generation Z یا Millennials را هدف قرار می‌دهند، باشیم.

بر همین اساس، با افزایش تعداد کاربران TikTok، تعداد اینفلوئنسرهای روی سیستم عامل نیز افزایش یافته است. در روزهای اول، TikTok عمدتاً به خاطر افرادی که موزیک ویدیو می‌ساختند، شناخته می‌شد. با این حال، مردم طیف گسترده‌تری از فیلم‌ها را در TikTok بارگذاری می‌کنند و به این ترتیب افراد بیش‌تری می‌توانند به عنوان متخصص در زمینه‌های مختلف شناخته شوند. همچنین، تعداد کمی از اینفلوئنسرها در سیستم عامل‌های دیگر ویدئوهای TikTok را برای انتشار بیش‌تر در معرض دید قرار داده‌اند. بر اساس یک نظرسنجی از Tribe Dynamics ، ۳۵ درصد از اینفلوئنسرها اظهار داشتند که در طول سال گذشته بیش‌تر از TikTok استفاده کرده‌اند.

افزایش اینفلوئنسرها به افزایش تعداد شرکت‌هایی که در این سیستم عامل بازاریابی می‌کنند نیز کمک خواهد کرد. بسیاری از شرکت‌ها برای کمک به فروش محصولات به مشتریان خود، با اینفلوئنسرها همکاری می‌کنند. TikTok یک الگوریتم هوشمند دارد که محتوای پیشنهادی را به طور دقیق به بینندگان ارائه می‌دهد. این امر باعث می‌شود که برندها از طریق تبلیغات پولی یا بازاریابی اینفلوئنسرها، راحتتر به مشتریان هدف خود برسند.

در زمان انتشار COVID، بیشتر فیلم‌های TikTok بر پایه‌ی آنچه می‌توانید در خانه انجام دهید تأکید می‌کنند

3 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

استفاده از TikTok قبل از COVID نیز در حال افزایش بود. با این حال، این همه گیری، تعداد افرادی را که این برنامه را بارگیری می‌کنند و وقت خود را صرف آن می‌کنند به طرز چشمگیری تسریع کرده است. محدودیت‌های مختلف در سرتاسر جهان اوقات فراغت بیش‌تری را به مردم داده است و مردم مجبور شده اند در خانه بمانند. بسیاری از افراد، این زمان را صرف تماشا و ساخت فیلم‌های TikTok کردند.

متأسفانه، COVID تا سال ۲۰۲۱ ادامه داشته است و بسته به موقعیت مکانی شما، هنوز هم بیش‌تر از حد معمول در خانه خواهید ماند. بنابراین به ناچار، شما بیش‌تر از آنچه قبل از COVID انجام داده‌اید‌، وقت خود را صرف این امور خواهید کرد. در حالی که بسیاری از مردم به ساختن موزیک ویدیوی ساده در خانه ادامه می‌دهند، برخی دیگر ژانرهای ویدیویی دیگری را امتحان می‌کنند. فیلم‌های تناسب اندام خانگی به ویژه محبوبیت زیادی یافته‌اند، زیرا به مردم نشان می‌دهد که با وجود قرنطینه در خانه، چگونه می‌توانند تناسب اندام خود را حفظ کنند.

با مدرسه‌ای که برای خیلی‌ها مختل شده است، ما احتمالاً فیلم‌های آموزشی بیش‌تری، هرچند کوتاه را شاهد خواهیم بود. اکنون افراد بیش‌تری به جای استفاده از غذاهای آماده، در آشپزخانه به امتحان دستور پخت‌های جدید می‌پردازند و برخی از آن‌ها ویدیوهای TikTok را به نمایش می‌گذارند که دستورپخت‌ها و تلاش‌های آشپزی آن‌ها را نشان می‌دهد.

TikTok جایگزین تلویزیون برای بیشتر افراد نسل جدید می‌شود

4 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

اگر بخواهید به بسیاری از مکالمات نوجوانان گوش دهید، می‌شنوید که آن‌ها درباره این برنامه بحث می‌کنند. در واقع، بسیاری از عبارت “to TikTok” به عنوان یک فعل استفاده می‌کنند، زمان و روش‌هایی را که با استفاده از این برنامه می‌گذرانند توصیف می‌کنند.

طبق آمار Statista، کاربران TikTok ایالات متحده به طور متوسط ​​تقریباً ۵۰۰ دقیقه در ماه در این برنامه صرف می‌کنند. با این حال، این رقم شامل همه کاربران TikTok است. بسیاری از نسل Z بسیار بیش‌تر از اینها صرف تماشای و ساخت فیلم‌های کوتاه در TikTok می‌کنند.

۹۸٪ از نسل Z دارای تلفن‌های همراه هوشمند هستند و بسیاری از آن‌ها از زمان کودکی از تلفن و رایانه لوحی خود استفاده کرده‌اند. در حالی که نسل‌های قدیمی هنوز با تماشای تلویزیون خود را سرگرم می‌كنند، نسل Z كمتر به صفحه نمایش بزرگ علاقه نشان می‌دهد.

IBM با بررسی Generation Z دریافت که ۷۵٪ تلفن همراه یا تلفن هوشمند خود را به عنوان دستگاه مورد نظر خود در نظر می‌گیرند. تنها ۳٪ تلویزیون تعاملی هوشمند را ترجیح می‌دهند، از نظر هیچ یک تلویزیون سنتی از ارزش بالایی برخوردار نیست. وقتی از آن‌ها سوال شد که چگونه بیشتر اوقات خود را در خارج از مدرسه یا محل کار خود سپری می‌کنند، بزرگ‌ترین پاسخ صرف وقت آنلاین (۷۴٪) است. ۸۷٪ ادعا می‌کنند که در خانه به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.

TikTok محتوای اپیزودیک را تشویق می‌کند. می‌توانید به هر قسمت معادل یک قسمت (بسیار) مینی تلویزیونی نگاه کنید. برخی از تیک تاکرها قسمت‌های طولانی‌تری را می‌سازند که از چندین فیلم TikTok تشکیل شده است.

افراد مشهور بیش‌تری از TikTok برای ارتباط با طرفداران جوان خود استفاده می‌کنند

با اینکه مدتی طول کشید اما افراد مشهور اکنون به سمت TikTok می‌روند. برخی از ستاره‌های جوان احتمالاً قبل از اینکه به شهرت برسند حساب TikTok داشته‌اند.

Cosmopolitan 96 شخصیت مشهور را در این سیستم عامل لیست کرده است و آنها قطعاً همه نسل Z نیستند. حتی آرنولد شوارتزنگر (آقای سابق المپیا، کانن، ترمیناتور و فرماندار کالیفرنیا) حساب TikTok دارد.

برخی از آهنگ ها به طور ویژه ای به محبوبیت می‌رسند و برای چندین فیلم TikTok مورد استفاده قرار می‌گیرند

این روند احتمالاً هر ساله در TikTok اتفاق می‌افتد. اگرچه موسیقی برای یک ویدیوی موفق TikTok ضروری نیست، اما بسیاری از فیلم‌ها دارای موسیقی متن هستند. TikTok با اکثر استودیوهای بزرگ موسیقی هماهنگی‌هایی انجام می‌دهد که اجازه می‌دهد کلیپ‌های کوتاه از آهنگ‌ها تهیه شود و موسیقی به بخشی جدایی ناپذیر در بسیاری از فیلم‌های TikTok تبدیل شده است. در واقع، شما می‌توانید فیلم‌های دارای موسیقی محبوب را جستجو کنید.

برخی از آهنگ‌ها در TikTok وایرال می‌شوند. در سال ۲۰۲۱ نیز این روند ادامه خواهد داشت و بسیاری از افراد با پشتوانه این آهنگ‌های محبوب فیلم می‌سازند.

در بعضی موارد، این آهنگ‌ها محبوب می‌شوند زیرا مردم از آن‌ها برای چالش‌های رقص استفاده می‌کنند.

ترند های تیک تاک در 2021 | محبوبیت هشتگ #memes افزایش می‌یابد

7 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

میم‌ها به طور چشمگیری در همه رسانه‌های اجتماعی، به ویژه در مورد Millennials و Generation Z محبوب می‌شوند. حتی اگر در راجب میم تصاویر بیش‌تر از ویدیو باشند، ولی این ویدیو‌ها هنوز در TikTok رایج هستند. سازندگان فیلم TikTok فیلم‌های کوتاهی را با برجسته سازی الگوهای رفتاری مورد علاقه خود ایجاد می‌کنند و هرچه تعداد افرادی که این ویدیوها را در TikTok به اشتراک می‌گذارند بیش‌تر باشد، افراد بیش‌تری از ساخت فیلم‌های مشابه خود الهام می‌گیرند.

برند‌ها و اینفلوئنسرها محتوای اپیزودیک بیشتری ایجاد می‌کنند

فیلم‌ها در TikTok حداکثر شصت ثانیه کوتاه هستند. در واقع، رایج‌ترین طول فیلم در این پلتفرم به مدت ۱۵ ثانیه است و بسیاری از موسیقی‌های TikTok محدود به همین بازه زمانی کوتاه است. با این حال، هر دو برندهای تجاری و اینفلوئنسرها کشف کرده‌اند که می‌توانند مخاطبان خود را با تولید محتوای اپیزودیک، به عنوان مثال، یک سری فیلم‌ها که از یکدیگر دنبال می‌شوند، قلاب کنند.

اگر موفق شوید مخاطبی را به اولین ویدئوی دنباله دار خود جذب کنید‌، مردم می‌خواهند آنچه در ادامه می‌آید را ببینند. با این روش برخی افراد تمایل دارند فیلم‌های بیشتری را در سیستم عامل به اشتراک بگذارند، آن‌ها را به قطعات کوچک تقسیم می‌کنند.

با این وجود شما نمی‌توانید بدون فکر ویدئویی طولانی را خراب کنید. شما باید در انتهای هر قسمت یک cliffhanger ایجاد کنید تا به بیننده دلیل داده شود تا ویدیوی بعدی را ادامه دهد.

هشتگ‌های چالش‌ها حتی بیش‌تر از همه در TikTok محبوبیت دارند

8 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

چالش‌های هشتگ از زمانی که جیمی فالون در یک اپیزود از برنامه خود برنامه #TumbleWeedChallenge را تنظیم کرد، در TikTok محبوب شد. چالش این بود که مردم در حالی که یک موسیقی وسترن قدیمی در پس زمینه پخش می‌شود، مانند ماسوره روی زمین غلت بزنند.

برندها بیشتر به محبوبیت چالش‌های هشتگ توجه کرده و چالش‌هایی را ایجاد می‌کنند که مورد توجه مخاطبان هدف آن‌ها قرار گیرد. با این شیوه، یک شرکت هشتگی ایجاد می‌کند و از دنبال کنندگان خود می‌خواهد فیلم‌های مربوط به آن هشتگ و احتمالاً محصول آنها را ایجاد کنند. TikTok این موضوع را تشویق کرده و تبلیغات در مورد چالش‌های هشتگ خود را برای برندها، هرچند نسبتاً گران، آسان کرده است.

نکته مهم این است که شما هشتگ برند تجاری خود را برای دنبال کنندگان خود سرگرم کننده و جذاب کنید. چون شما نمی‌خواهید خیلی شبیه نمونه‌های بازاریابی باشد.

محتوای تولید شده توسط کاربران برای بازاریابان اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای بسیاری از برندها در اکثر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی ارزشمند شده است. تولید مداوم محتوای تازه برای برند‌ها ممکن است چالش برانگیز باشد و اگر بتوانند از محتوای ایجاد شده توسط دیگران بهره مند شوند، این امر باعث سهولت در ارسال آنها می‌شود.

محتوای تولید شده توسط کاربر هر نوع محتوایی است که طرفداران یا مشتریان برای یک نام تجاری ایجاد می‌کنند، برند‌ها می‌توانند از UGC برای تبدیل مشتریان و طرفداران خود به طرفداران برند استفاده کنند. اکنون برند‌ها مشتریان خود را تشویق می‌کنند تا با استفاده از محصولات خود، و در بهترین حالت استفاده از هشتگ برند، از آن‌ها در TikTok فیلم بسازند و به اشتراک بگذارند.

برند‌ها برای برقراری ارتباط با طرفداران خود از Duets بیشتر استفاده می‌کنند

9 بهترین ترند های تیک تاک در 2021 کدام مواردند؟

یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های TikTok Duet‌ها هستند. دوئت‌ها به کسی اجازه می‌دهند که یک ویدیو بسازد و سپس دیگران را ترغیب می‌کند تا ویدیویی را برای پخش در کنار فیلم اصلی خود بسازند. این راهی برای تعامل کاربران TikTok با فیلم‌های افراد یا برند‌های دیگر فراهم می‌کند. به شرطی که سازنده ویدیوی اصلی به شما اجازه دهد، می‌توانید با هر ویدیوی TikTok از یک برند، اینفلوئنسر، دوست یا حتی خودتان دوئت کنید.

برندها همچنین می‌توانند از Duets به عنوان یک چالش استفاده کنند. آن‌ها نمونه بارزی از محتوای تولید شده توسط کاربر هستند که به طور چشمگیری منجر به تعامل گسترده مشتریان شما می‌شود. اگر با اینفلوئنسرها کار می‌کنید، امکان بازدید قابل توجهی از ویدیوی خود را دارید، زیرا ویدیوی شما برای دنبال کنندگان هر کسی که یک دوئت حاوی آن را تهیه کند قابل مشاهده خواهد بود.

تجارت اجتماعی در TikTok رایج خواهد شد

ما قبلاً در مورد چگونگی رشد تجارت اجتماعی در سال ۲۰۲۱ نوشتیم. جالب است اگر بدانید که، اولین پیشرفت در تجارت اجتماعی در چین، در TikTok بوده است. همچنین، این کاربران جوان هستند که به احتمال زیاد به تجارت اجتماعی روی می‌آورند، دقیقا همان جمعیتی که TikTok هدف قرار داده است.

TikTok’s Hashtag Challenge Plus به برندها اجازه می‌دهد یک چالش هشتگ حمایت شده را تنظیم کنند. کاربران TikTok فیلم‌هایی از خود را با استفاده از یک محصول مشخص یا انجام کار دیگری مرتبط با یک کمپین بازاریابی ارسال می‌کنند. تفاوت آن با یک چالش هشتگ معمولی این است که Hashtag Challenge Plus یک جز قابل خرید به هشتگ اضافه می‌کند. این برنامه شامل یک برگه است که در آن کاربر می‌تواند محصول را از داخل TikTok خریداری کند.

TikTok همچنین از همکاری با Shopify خبر داده است و این امر می‌تواند تجارت با Shopify را برای مخاطبان جوان TikTok آسان کند. برند‌های Shopify پس از نصب برنامه جدید کانال TikTok می‌توانند کمپین‌های بازاریابی TikTok خود را مستقیماً از داشبورد Shopify خود ایجاد، اجرا و بهینه سازی کنند. بازرگانان می‌توانند با تولید محصولات خود تبلیغات ویدیویی، محتوای قابل اشتراک و بومی ایجاد کنند.

حال که با بهترین ترند های تیک تاک در 2021 آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT