اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک)

فعالیت به عنوان اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک) | درآمد دلاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

TikTok رکورد سریعترین رشد را بین شبکه‌های اجتماعی در دنیا زده است و به واسطه امکانات عالی آن، طرفداران زیادی پیدا کرده است. خود شبکه باعث شده که فعالیت‌هایی هم به عنوان اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک) شکل بگیرد که در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

دنیای شبکه‌های اجتماعی به تنهایی باعث شده که شغل‌های متنوعی در کنارشان به وجود آید؛ از جمله فعالیت به عنوان اینفلوئنسر شبکه اجتماعی که یکی از جدیدترین روشهای کسب درآمدهای هنگفت است و طی یک دهه اخیر در جامعه جهانی به خوبی شکل گرفته است. برخی به عنوان اینفلوئنسر اینستاگرام، برخی دیگر به عنوان اینفلوئنسر یوتبوب (YouTube) (که به آن یوتبوبر (Youtuber) می‌گویند) و برخی گیمرها در شبکه‌های اجتماعی توییچ (Twitch) و میکسر (Mixer) به استریم بازی‌ها می‌پردازند و همگی آنها درآمدهای میلیون دلار دارند. حتی برخی هنرمندان فعال در شبکه‌های اجتماعی، اکانت خود را به پاترئون (Patreon) متصل می‌کنند تا به درآمد برسند. در این چند سال اخیر فعالیت به عنوان اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک) هم بسیاری را ثروتمند کرده است.

معرفی TikTok

معرفی اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک)

TikTok یک پلتفرم شبکه اجتماعی در خصوص اشتراک گذاری ویدیو می‌باشد که طوفانی عظیم در دنیای مجازی ایجاد کرده است. کاربران می‌توانند ویدیو‌های خود را تا ۱۵ ثانیه آپلود کرده و به اشتراک بگذارند. فعالیت‌های متنوع و جوان پسند در این شبکه بسیار زیاد به اشتراک گذاشته می‌شود از جمله، دابسمش، ویدیو‌های پارکور، رقص و آواز، ساخت ویدیو‌های کمدی و طنز از جمله این موارد است. همچنین این اپلیکیشن قابلیت صدا‌گذاری و افکت‌های تصویری را هم دارد.

میزان محبوبیت TikTok در جهان

درامد اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک)

همانطور که گفته شد، از زمان معرفی TikTok در سال ۲۰۱۷ تا الان، بیشترین سرعت جذب مخاطب را بین شبکه‌های اجتماعی داشته است. در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ به تنهایی ۱۱۸ میلیون کاربر جدید جذب کرده است و در بازه زمانی ماه اول سال ۲۰۲۰، بالغ بر ۸۰۰ میلیون کاربر فعال داشته است! همچنین اپلیکیشن TikTok تاکنون از سایت‌ها و منابع مختلف، یک میلیارد بار دانلود شده است!

جالب است بدانید با اینکه این اپلیکیشن چینی است، اما حدود ۵۰ درصد جوانان آمریکایی آن را نصب کرده‌اند و بخش بیشتری از کاربران هم مربوط به کشورهای هند و چین می‌باشند. با این حال در بقیه کشورها هم این اپلیکیشن به سرعت در حال محبوب شدن است.

۲۶ درصد کاربران TikTok بین ۱۶ تا ۲۴ سال سن دارند که به عنوان نسل اینترنت (Gen Z) شناخته می‌شوند. همچنین ۶۱ درصد کل کاربران زیر ۳۴ سال سن دارند.

فعالیت به عنوان اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک) و کسب درآمد

تبلیغات اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک)

با توجه به رشد سریع مخاطبان TikTok، افراد زیادی این فرصت را دارند تا با ویدیو‌های خلاقانه خود تبدیل به اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک) شوند و توجهات شرکت‌ها برای تبلیغات را جلب کنند. روشهای تبلیغات در TikTok متنوع است با این حال دو روش برای کسب درآمد اینفلوئنسرها وجود دارد و بقیه روشهای تبلیغاتی پولی به اینفلوئنسر نمی‌رسد؛ با این حال TikTok در حال توسعه پلتفرمی برای ایجاد بهتر شرایط کسب درآمد است.

۱) تبلیغات اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک):

اگر شروع کنید به فعالیت در TikTok و فالوئرهای زیادی را به خود جلب کنید، بعد از مدتی سایت شما را در لیست TikTok creators قرار می‌دهد که برندها می‌توانند قبل از ویدیو شما، تبلیغات بگذارند و بخشی از سود این تبلیغات به شما تعلق می‌گیرد.

۲) استفاده از تبلیغات مستقیم :

اگر به عنوان اینفلوئنسر در تیک تاک فعالیت می‌کنید، می‌توانید با دریافت مستقیم پول از شرکت‌های تبلیغ کننده، محصول را در ویدیو‌های خود بگنجانید. البته باید توجه داشته باشید که شرکت‌هایی که می‌خواهند شما را پیدا کنند ابتدا آمارها و داده‌های میزان تعامل مربوط به کاربران با ویدیو‌های شما را می‌سنجند و تعداد فالوور به تنهایی اهمیتی ندارد. خیلی از این شرکت‌ها برای همکاری با اینفلوئنسرها به شرکت‌های مشاور اینفلوئنسری مانند Mediakix یا Hashtagpaid مراجعه می‌کنند، پس بهتر است که خود را حتما به شرکت‌های مشاور اینفلوئنسری معرفی کنید تا هم راهنمایی بهتری برای کار خود بگیرید و هم شرکت‌ها بهتر شما را پیدا کنند.

اگر شما به عنوان یک اینفلوئنسر TikTok (تیک تاک) می‌خواهید فعالیت کنید و بعد از آن تبلیغات خارجی را جذب نمایید، می‌توانید برای نقد کردن درآمد‌های ارزی خود از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT