دلار درآمد اینفلوئنسر اینستاگرام

درآمد اینفلوئنسر اینستاگرام ، راهکاری برای کسب درآمد دلاری

زمان مطالعه 2 دقیقه

واژه اینفلوئنسر (influencer) در ترجمه به معنی تاثیرگذار است. اما در دنیای شبکه های مجازی به کسی گفته می شود که فالوئرهای زیادی دارد و پیج آن به شدت از سوی طرفداران دنبال می‌شود. بسیاری از سلبریتی‌ها هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند به دلیل حجم زیاد فالور، به یک اینفلوئنسر تبدیل می‌شوند. با این حال بسیاری از مردم عادی هم قابلیت تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارند. در این مقاله توضیح می‌دهیم که چطور به درآمد اینفلوئنسر اینستاگرام آن هم به دلار دست پیدا کنید.

چرا شرکت‌ها به اینفلوئنسر پول می‌دهند؟

طی رشد اینترنت، تبلیغات هم متفاوت‌تر از قبل شده است. به عنوان مثال تبلیغات در اینستاگرام از روش‌های دیجیتال مارکتینگ هستند. با توجه به اینکه مخاطبان به صورت فعال در این شبکه‌ها حضور دارند، دیگر تبلغاتی مانند پاپ‌آپ و تبلغات اجباری خود شبکه‌های اجتماعی که به راحتی می‌توانند توسط کاربر ad block شوند، کارایی قبل را ندارند. ولی همچنان تبلیغاتی که توسط افراد محبوب کاربران انجام می‌گیرد به شدت تاثیر گذار خواهد بود. استفاده از استوری در اینستاگرام یکی از راه‌های معمول برای تبلیغات است که این روزه‌ها اینفلوئنسرها برای بستر تبلیغاتی از آن استفاده می‌کنند.

البته باید توجه داشته باشید که شرکت‌های خارجی برای تبلیغات و بستن قرارداد با اینفلوئنسرها، از شرکت‌های راهنما و مشاور مانند سایت Hashtagpaid یا Paid# استفاده می‌کنند.

درآمد اینفلوئنسر اینستاگرام دلاری

چطور به درآمد اینفلوئنسر اینستاگرام برسیم؟

۱- کار مورد علاقه خود را دنبال کنید: اولین مرحله این است که کار مورد علاقه خود را دنبال کنید تا ذاتا مخاطب خاص خود را جذب کنید. کارهای زیادی مثل آرایش، سفر، عکاسی، آشپزی و …می‌تواند علاقه‌مندی شما محسوب شود.

۲- کار شما باید متفاوت از دیگران باشد: برای دیده شدن میان هزاران پیج و صفحه، باید کاری منحصربه فرد داشته باشید تا مخاطب جذب کنید.

۳- برنامه‌ای برای کار خود داشته باشید: مهم است که مخاطب بداند در چه زمانی چه کاری را انجام می‌دهید. به عنوان مثال روزانه یک پست و یک استوری می‌گذارید، و روزهای یکشنبه در تاربخ معیین به صورت زنده با مخاطبان در ارتباط خواهید بود.

۴- کیفیت محتوا را درنظر بگیرید: داشتن دوربین عکاسی حرفه‌ای یا حتی عکس حرفه‌ای با گوشی همراه خوب، بسیار حیاتی است. در انتخاب رنگ و تناسب رنگ صفحات خود دقت کنید. نوع فونت و محل قرار گذاری آن در صفحه برای جلوگیری از خستگی هم مهم خواهد بود.

۵- ثابت قدم باشید: گذاشتن پست هر روزه و جواب دادن به سوالات مخاطبان کاری بسیار فرسایشی و خسته کننده است که نیازمند وقت و پشتکار می‌باشد.

۶- داده‌ها را ارزیابی کنید: شروع کنید به بازخورد مخاطبان و داده‌ها، می‌توانید علاقه‌مندی‌ها را یافته و بیشتر روی آن مانور دهید.

کسب درآمد دلاری از اینفلوئنسری چطور امکان پذیر است؟

اگر شما فعالیت خود را به زبان های مختلف توسعه دهید یا حتی بتوانید در همان زبان فارسی، مخاطبان ایرانی خارج کشور را به خود جذب کنید. به احتمال زیاد شرکت‌های خارجی برای تبلیغات به سراغ شما خواهند آمد و اینجا است که به درآمد دلاری نزدیک می‌شوید. با این حال اگر در ایران ساکن هستید می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT