سایت Hashtagpaid ، پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها

معرفی سایت Hashtagpaid | پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها

زمان مطالعه 4 دقیقه

دنیای تبلیغات هر سال پیچیده‌تر و البته هوشمندانه‌تر می‌شود و البته تاثیرات قابل‌ توجهی نسبت به روشهای قدیمی و سنتی دارد. در این مقاله به معرفی سایت Hashtagpaid یا Paid# می‌پردازیم که در زمینه تبلیغات و بازاریابی تخصصی محصولات بر مبنای اینفلوئنسرها (Influencers) و افراد خلاق در شبکه‌های اجتماعی (Creators) فعالیت می‌کند، که به نوعی پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها را ارایه می‌دهد.

چرا اینفلوئنسرها و خلاقان در تبلیغات اهمیت دارند؟

به واسطه رشد شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و …، مسیر تبلیغات محصولات شرکت‌های مختلف هم سمت و سویی جدید پیدا کرده است. شرکت‌ها برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ، علاوه بر سایت‌های پر‌طرفدار، نیازمند تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی هستند؛ به عنوان مثال این روزها تبلیغ در اینستاگرام بخش کلیدی و مهمی را در تبلیغات تشکیل می‌دهد.

از سوی دیگر، در راستای همین شبکه‌های اجتماعی، شغل‌های اینفلوئنسری مانند اینفلوئنسر اینستاگرام یا یوتیوبر‌ها به وجود آمده است که به دلیل تعداد زیاد فالوورهایشان، توجه شرکت‌ها برای تبلیغات را جذب می‌کنند.

پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها و خلاق ها

منظور از پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها با کمک سایت Hashtagpaid  چیست؟

همانطور که گفته شد، شرکت‌ها برای تبلیغ محصول یا خدماتشان، به اینفلوئنسرها و خلاقان شبکه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند. اما به دلیل نو‌ظهور بودن این نوع تبلیغات، چالش‌هایی وجود دارد یا باید به نکاتی کلیدی توجه کرد. توسط سایت Hashtagpaid این مشکلات رفع شده یا ساده‌تر می‌شوند و شرکت‌های تجاری برای قرار دادن تبلیغ محصولاتشان در پیج اینفلوئنسرها، به تیم سایت Hashtagpaid مراجعه می‌کنند تا بهترین گزینه‌ها را انتخاب نمایند و همچنین بازخورد‌ها را از نظر آماری تحلیل و بررسی کنند.

۱) یافتن اینفلوئنسر مناسب: اولین نکته این است که هزاران اینفلوئنسر در کشورهای مختلف با زبان‌های مختلف وجود دارد که پیدا کردن آنها کاری دشوار خواهد بود. از طرفی، مشکل اساسی زمانی ایجاد می‌شود که یک شرکت بخواهد بداند آیا محصولاتش با محتوای اینفلوئنسر سازگار است؟ یا فالوورهای آن می‌توانند مخاطب واقعی محصولاتشان باشد؟

۲) ایجاد شبکه ارتباطی: به طور کل، به دلیل اینکه اینفلوئنسرها فالوورهای زیادی دارند، پس پیام‌های زیادی در شبکه اجتماعی برایشان ارسال می‌شود و اگر یک شرکت تبلیغاتی بخواهد برای عقد قرارداد با آنها تماس بگیرد، شاید موفق نشود. در نتیجه داشتن پلتفورم ارتباطی که به طور انحصاری اینفلوئنسر با شرکت تبلیغاتی در ارتباط باشد، لازم خواهد بود که توسط Hashtagpaid ایجاد می‌شود.

پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها باکمک سایت Hashtagpaid

۳) ایجاد تبلیغات منحصر‌ بفرد: تبلیغ برای یک محصول در پیج یک اینفلوئنسر با یک اینفلوئنسر دیگر کاملا متفاوت خواهد بود؛ چراکه محتوای آنها یا حتی خلق و خوی آنها هم متفاوت باشد. برای درک بهتر، یک اینفلوئنسر آشپز یا آرایشگر را در نظر بگیرد که مدام با مخاطبان خود به صورت لایو در حال گفت‌و‌گو است و مقایسه کنید با یک اینفلوئنسر آشپز یا آرایشگری که فقط عکس و ویدیو‌های از پیش تعیین شده را روی پیجش قرار می‌دهد. در نتیجه نوع تبلیغ برای هر دو متفاوت است.

۴) ثاثیرگذاری تبلیغات: تاثیر گذاری تبلیغ یک محصول در بسیاری از موارد در زیرپوستی بودن خود تبلیغ است. به عنوان مثال اگر یک اینفلوئنسر هیچ هنری نداشته باشد و فقط به خاطر چهره جذاب یا هر دلیل دیگری فالوور جذب کرده باشد، توانایی تبلیغ غیر مستقیم را نخواهد داشت و معمولا پس از تبلیغ یک محصول در استوری یا صفحه اصلی، پس از پایان قرارداد آن را حذف خواهد کرد.

به همین دلیل بهتر است شرکت‌ها به سراغ اینفلوئنسری بروند که دارای هنر خاصی مانند آشپزی، آرایشگری حرفه‌ای، روانشناسی، تعمیرات، ماجراجویی و … باشد که در اصطلاح دنیای شبکه‌های اجتماعی به این دسته از اینفلوئنسرها، خلاق‌ها (Creators) می‌گویند. خلاق‌ها خیلی هوشمندانه از محصولات شرکت استفاده می‌کنند به نوعی که فالوورها به طور ناخودآگاه آن برند را معتبر می‌شمارند و از طرفی چون خلاق‌ها محصول را مستقیما تبلیغ نکرده‌اند، نیازی به حذف آن پست نمی‌بینند و برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها با کمک سایت Hashtagpaid 

۵) تاثیر معکوس تبلیغات: هر کسی که دارای فالوور زیاد است، دلیل بر این نیست که شخصی مناسب برای تبلیغات خواهد بود. گاهی اوقات تبلیغ در صفحه چنین افرادی، نه تنها فروش را بالا نمی‌برد بلکه نتیجه عکس خواهد داشت. در نتیجه تیم سایت Hashtagpaid به شرکت اعلام می‌کند که چه کسانی مناسب تبلیغات خواهند بود.

از طرفی گاهی تبلیغات یک محصول ممکن است از آنچه یک شرکت در نظر داشته است بسیار متفاوت باشد یا مفهومی دیگر را القا کند، در نتیجه با کمک پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها که توسط سایت Hashtagpaid ایجاد شده است، امکان پیش نمایش (Preview) عکس یا ویدیو قبل انتشار وجود دارد تا در صورت نیاز منتشر نشود یا اصلاح شود.

۶) تحلیل داده‌ها و نتایج تبلیغات: شرکت‌ها می‌خواهند بدانند که تبلیغاتشان چگونه اثر داشته است، در بیشتر مواقع تبلیغات به سرعت باعث افزایش فروش نمی‌شوند و باید صبر کرده تا به مرور زمان برند آن شرکت یا خود محصولات در ذهن مخاطب نهادینه شود. به همین دلیل سایت Hashtagpaid داده‌های متنوعی را بررسی می‌کند و  تبلیغات بعدی را برای شرکت بهینه سازی می‌کند.

پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها سایت یا Hashtagpaid 

حال که متوجه شدید منظور از پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسرها و خلاق‌ها توسط سایت Hashtagpaid یا Paid# چیست، در صورتی که می‌خواهید برای تبلیغات از خدمات سایت Hashtagpaid استفاده کنید، می‌توانید برای پرداخت ارزی از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT