خدمات فروش سیم کارت های بین المللی اروپا

خدمات فروش سیم کارت های بین المللی اروپا به منظور استفاده در ایران

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه برای فعالیت‌های بین‌المللی و فریلنسری، داشتن یک خط تلفن ثابت و مطمئن که بتوان برای تماس یا دریافت و ارسال پیامک مورد استفاده قرار داد، بسیار واجب خواهد بود. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که خدمات مجموعه اول پرداخت برای فروش سیم کارت های بین المللی اروپا جهت استفاده در ایران چگونه است و چه اوپراتورهای اروپایی را پوشش می‌دهد.

خرید با ویزا کارت

کاربرد‌های داشتن سیم کارت های بین المللی

فروش سیم کارت های بین المللی خرید

به دلیل تحریم‌های سختگیرانه‌ای که بر علیه هم میهنان عزیزمان در داخل کشور وجود دارد، این شرایط باعث شده ایرانی‌های داخل کشور نتوانند از خدمات بین المللی بسیاری از سایت‌های مطرح دنیا استفاده کنند؛ به این دلیل که تلفن‌های داخل ایران هنگام ثبت نام مورد قبول واقع نمی‌شوند و یا کد‌های وریفای ارسال نمی‌گردند. داشتن سیم کارت‌های مطرح دنیا مزایایی زیادی به همراه خواهد داشت که شامل موارد زیر می شوند:

۱) امکان استفاده آسان و راحت سیم کارت‌ها در سفرهای بین المللی به خصوص اتحادیه اروپا وجود دارد.

۲) امکان استفاده از شماره تلفن، برای وریفای کردن هویت خود در سایت‌های مختلفی از جمله سایت‌های فریلنسری، پرداخت‌های بین المللی، صرافی‌های آنلاین و … وجود دارد.

به عنوان مثال: اگر قصد رزرو محل اقامت در سایت Airbnb را دارید، باید قبل از هر چیز، شماره تلفن خارجی خود را برای وریفای وارد کنید و پس از آن امکان رزرواسیون و پرداخت ارزی را خواهید داشت.

۳) استفاده چند باره شماره تلفن‌ها برای وریفای های متعددی که یک سایت ممکن است از کاربر درخواست کند. بر خلاف سیم کارت‌های مجازی موقت یک بار مصرف، این سیم کارت‌ها تا زمان شارژ قابل استفاده هستند.

به عنوان مثال: اگر به عنوان یک فریلنسر در سایت Fiverr فعالیت دارید، هنگام ثبت نام از شما یک شماره تلفن می‌خواهد و کد وریفای را برای شما ارسال می‌کند. هنگامی هم که می‌خواهید تغییراتی در اطلاعات پروفایل خود دهید یا درآمد دلاری خود را برداشت کنید، باز هم یک کد وریفای به همان شماره ثبت نامی ارسال می‌کند. پس داشتن یک سیم کارت خارجی لازم و ضروری خواهد بود.

۴) استفاده از شماره تلفن این نوع از سیم کارت ها برای ورود دو مرحله‌ای به برخی سایت‌های خارجی

به عنوان مثال: اگر به عنوان یک تریدر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های بین المللی مانند Kucoin مشغول هستید و می‌خواهید برای امنیت بیشتر، دریافت کد دو مرحله‌ای را وارد کنید تا خیالتان بابت ورود مهاجمان از طریق اطلاعات شما محدود شود، آنگاه نیاز به داشتن شماره تلفن خارجی را خواهید داشت (البته برخی سایت‌ها برای ورود دو مرحله‌ای از Google authenticator استفاده می‌کنند که از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت)

۵) استفاده از سیم کارت های بین المللی برای تماس با شرکت‌های خارجی به خصوص برای مواردی که شما یک سایت بین المللی دارید و نمی‌خواهید مشخص شود از داخل ایرانی درحال همکاری هستید.

فروش سیم کارت های بین المللی چه اپرواتورهایی انجام می شود؟

فروش سیم کارت های بین المللی اروپا

مطرح‌ترین سیم‌کارت‌های آلمان، انگلیسی و همچنین اتحادیه اروپا توسط مجموعه اول پرداخت به فروش می‌رسد:

  • سیم کارت‌ های Lycamobile

شرکت Lycamobile یک شرکت بریتانیایی خدمات ارتباطی است که در ۲۵ کشور دنیا به عنوان اپراتور مخابراتی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و به عنوان تامیین کننده زیر ساخت‌های مخابراتی در کشورهایی مانند فرانسه و انگلیس شروع به فعالیت کرد. این شرکت امروزه ۱۵ میلیون کاربر دارد.

  • سیم کارت های O2 telecommunications

شرکت O2 telecommunications یک شرکت بریتانیایی است که در سال ۱۹۸۵ به عنوان ارایه دهنده خدمات ارتباطات مخابراتی شروع به فعالیت کرد. این شرکت حاصل ادغام شرکت‌های مختلف مخابراتی طی ۳۶ سال گذشته است و هم اکنون نزدیک به ۲۷ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد.

  • سیم کارت های T-Mobile

یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ با نام VoiceStream Wireless PCS با هدف ارایه خدمات مخابراتی بی سیم شروع به فعالیت کرد و در سال ۲۰۰۱ به T-Mobile تغییر نام داد. امروزه مهمترین سهام دارن این شرکت، شرکت‌ها و افراد آلمانی و ژاپنی هستند و سومین شرکت ارایه دهنده خدمات مخابراتی بیسیم در جهان محسوب می‌شود و بالغ بر ۱۰۰۱ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد.

  • سیم کارت های Vodafone

شرکت گروه صنعتی Vodafone در حقیقت یک شرکت چند ملیتی است که مقر اصلی آن در انگلیس واقع شده است و در سال ۱۹۹۱ راه‌اندازی شد. امروزه در ۲۲ کشور دنیا به عنوان اپراتور مخابراتی با همین نام و در ۴۵ کشور دنیا به عنوان زیر مجموعه خود در حال فعالیت است. این شرکت دفاتر متعددی در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته از آفریقا تا آسیا دارد.

  • سیم کارت های Lebara

این شرکت در سال ۲۰۰۱ با ارایه سیم کارت‌های مجازی در بریتانیا شروع به کار کرد و و بعد‌ها وارد حوزه ارایه سیم کارت فیزیکی شد. امروزه با کشور عربستان برای ارایه سیم‌کارت به حجاج قرارداد دارد.

چگونگی خرید سیم کارت های بین المللی و شرایط آن

فروش سیم کارت های بین المللی آلمان

برای خرید سیم کارت‌های بین المللی می‌توانید از خدمات خرید سیم کارت مجموعه اول پرداخت استفاده کنید. ابتدا درخواست خود را ثبت کنید و اوپراتور مد نظر خود را هم وارد نمایید. مجموعه اول پرداخت اقدام به تهیه سیم کارت برای شما خواهد کرد و دربازه زمانی یکماهه سیم کارت فیزیکی تحویل شما داده می‌شود.

لازم به ذکر است که سیم کارت‌ها در ایران کار می‌کنند و دارای شارژ شش ماهه و دوازده ماهه هستند، پس از اتمام شارژ، باز می‌توانید به راحتی اقدام به شارژ سیم کارت خود نمایید.

خدمات فروش سیم کارت های بین المللی

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT