بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی

آشنایی کامل با بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت بین المللی پول است که اتفاقا نه تنها کاربران ایرانی را تحریم نکرده بلکه در منوی سایت خود زبان فارسی را نیز گنجانده است. از طرفی با وجود این که این سایت افراد و کاربران ایرانی را تحریم نکرده اما فعالیت در این سایت از طریق آی پی ایران امکان‌پذیر نخواهد بود. پرفکت مانی در سال 2007 در پاناما راه‌اندازی شد. برای استفاده از خدمات سایت پرفکت مانی باید کارمزدهای بالایی را پرداخت نمایید؛ به همین منظور یکی از راه‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید بچ نامبر است. بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی برای کاهش کارمزد تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این پست با اول پرداخت همراه باشید.

خرید آنی پرفکت مانی

بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی

به مجموعه‌ای از اعداد و حروف که بر روی محصولات خاصی قرار گرفته و برای شناسایی محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد بچ نامبر (Batch Number) می‌گویند. بچ نامبر در واقع رهگیری محصولاتی که تولید شده به کار می‌رود که روی بسته‌بندی محصول درج می‌شود. امروزه با وجود این‌که در صنعت از بچ نامبر استفاده‌های زیادی می‌شود، باید بدانید که در گذشته تنها در داروسازی رواج داشته است. درواقع بچ نامبر همان بارکد و یا شماره سریال برای کالاها است.

بچ نامبر پرفکتمانی یک روش برای پیگیری پرداخت است که بسیار کارآمد بوده و استفاده از آن موجب کاهش کارمزد شده و امروزه معامله‌گران از آن استفاده‌های زیادی دارند. برای انجام تراکنش با کارت‌های اعتباری دو بخش اصلی وجود دارد که بخش اول تایید اطلاعات و پرداخت و بخش دوم نیز واریز شدن مبلغ به حساب مقصد است. برای انجام تراکنش‌هایی با مبالغ بالا نمی‌توان به این راحتی عمل کرد و مشکلاتی زیادی به همراه خواهد داشت. اعتبارسنجی و پیگیری تراکنش در تراکنش‌هایی با مبالغ بالا دشوار خواهد بود و بچ نامبر پرفکتمانی برای حل این بحران مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید این موضوع جالب باشد که بدانید ووچر پرفکت مانی نیز برای اعتبارسنجی از بچ نامبر استفاده می‌کند.

نحوه به دست آوردن بچ نامبر پرفکتمانی چگونه است؟

برای به دست آوردن بچ نامبر پرفکت مانی لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید:

در ابتدا به سایت رسمی پرفکت مانی به آدرس Perfectmoney.com بروید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
سپس در منویی که بالای صفحه وجود دارد وارد شده و بر روی گزینه History کلیک کنید.

بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی

بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی

در مرحله بعد لازم است تا تاریخ تراکنش خود را مشخص کنید.
با استفاده از مراحل بالا می‌توانید به بچ نامبر پرفکتمانی خود دسترسی پیدا کنید.

مزایای استفاده از بچ نامبر

در ابتدای مقاله عنوان شد که بچ نامبر باعث می‌شود که تراکنش‌های ما با سرعت بیشتر و کارمزد کمتری انجام شوند. علاوه بر این موارد به‌کارگیری بچ نامبر پرفکت مانی مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ساختار سازمان یافته
در این روش پرداخت، تمام جزئیات در یک محل مشخص ذخیره شده که فرآیند بررسی و مدیریت پرداخت‌ها را آسان‌تر می‌کند.

خرید ووچر پرفکت مانی

بهبود تجربه کاربری
با استفاده از بچ نامبر پرفکت مانی پیگیری تراکنش‌ها و یا مجوز پرداخت بسیار سریع انجام می‌شود. به‌گونه‌ای که ممکن است هیچ پیامی حاوی متن انتظار برای شما ارسال نگردد.

صرفه‌جویی در زمان
با استفاده از این سیستم می‌توانید چندین تراکنش را برای انجام در پایان روز آپلود نمایید. همین موضوع باعث می‌شود که نیازی به پرداخت‌های فردی در طول روز نباشد.

کاهش هزینه‌های بررسی تراکنش و رسیدگی آن
همان‌طور که می‌دانید برای انجام تراکنش در پرفکت مانی باید مبلغی را تحت عنوان کارمزد پرداخت کنید. استفاده از بچ نامبر پرفکت مانی این کارمزد را به این دلیل که اپراتور یک‌بار در روز هزینه را پرداخت می‌کند کاهش می‌دهد.

شارژ بروکر با پرفکت مانی

افزایش امنیت پرداخت‌ها
در زمانی که پرداخت حساب‌ها به‌صورت جمعی در حال انجام است، نیازی نیست که اطلاعات حساب‌ها را به‌صورت دستی ذخیره کنید. همین موضوع منجر به افزایش امنیت پرداخت‌ها می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT