برنامه برای پس انداز پول

5 برنامه برای پس انداز پول در سال 2024

زمان مطالعه 8 دقیقه

ایجاد تعادل پس‌انداز و مدیریت مؤثر درآمد و هزینه‌ها می‌تواند مشکل باشد، اما گزینه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به طور خودکار این کار را برای شما انجام دهند. ابزارهای مدیریت مالی آنلاین و اپلیکیشن‌های پس‌انداز پول موبایلی، روشی را که ما با پول و انجام تراکنش‌های بانکی انجام می‌دهیم، به سطح جدیدی می‌برند. برنامه برای پس انداز پول را بشناسید.

ایده اصلی این برنامه ها ارائه یک روش راحت، آسان و حتی سرگرم کننده برای صرفه جویی در هزینه است. چه یک پس انداز باتجربه باشید و چه تازه شروع به کنترل امور مالی خود کرده اید، برنامه های محبوب برای پس انداز پول می توانند به شما کمک کنند هزینه های خود را بررسی کرده و پس انداز خود را افزایش دهید.

هر برنامه از ابزارها، استراتژی ها و روش های منحصر به فردی استفاده می کند، اما همه آنها مدیریت پول را بسیار آسان تر می کنند. در این مقاله، ما نگاهی به پنج مورد از بهترین برنامه های موبایل برای صرفه جویی در هزینه خواهیم داشت که عملکردهای پیشرفته و الگوریتم های قوی را ارائه می دهند.

بنابراین، چه برنامه ای برای صرفه جویی در پول خوب است؟

 برنامه برای پس انداز پول: QAPITAL

این یکی از محبوب ترین برنامه ها برای صرفه جویی در پول است که بهترین راه حل برای تعیین اهداف مالی محسوب می شود. قاپیتال استراتژی گرد کردن موجودی حساب و تبدیل آن به پس انداز را اعمال می کند. به گفته توسعه دهندگان، این اپلیکیشن پول هوشمند به کاربران کمک می کند تا بدون تغییر سبک زندگی، به برنامه های مالی کوتاه مدت و بلندمدت خود برسند. کاربران می توانند اهداف خود را برای صرفه جویی در پول ایجاد کنند و این برنامه یادآوری ها و همچنین نقل قول های انگیزشی را برای کمک به تبدیل فرآیند پس انداز به یک بازی در اختیار آنها قرار می دهد.

این برنامه یک رویکرد بصری برای تشویق شما به صرفه جویی در هزینه دارد و به شما امکان می دهد تصاویر یا عکس هایی را به اهداف مالی خود اضافه کنید. و با یک برنامه پیشرفته، می توانید اهداف خود را با دوستان، شرکا یا اقوام به اشتراک بگذارید تا با هم در هزینه صرفه جویی کنید.

معایب اصلی Qapital در دسترس نبودن نسخه رایگان، هزینه خدمات ماهانه نسبتاً بالا، گزینه های سرمایه گذاری محدود و نرخ بهره پایین است – اکانت پس انداز مرتبط تقریباً هیچ سودی به همراه ندارد. علاوه بر این، وب سایت قاپیتال چندان کاربرپسند نیست.

Qapital برای ماه اول یک دوره آزمایشی رایگان به کاربران ارائه می دهد و پس از آن می توانید از بین سه سطح عضویت موجود انتخاب کنید که به ترتیب 3، 6 دلار یا 12 دلار در ماه هزینه دارند. ارزان‌ترین طرح قابلیت‌های اولیه را ارائه می‌دهد، در حالی که با سایر تعرفه‌ها، محصولات پیشرفته با ویژگی‌های اضافی دریافت می‌کنید.

 برنامه برای پس انداز پول: OPORTUN

Oportun (Digit سابق) تا حد زیادی بهترین گزینه برای کاربرانی است که به دنبال سادگی هستند. این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می کند و به طور خودکار تراکنش های اکانت شما را تجزیه و تحلیل می کند – بر اساس هزینه ها و درآمد شما، مبلغی را که می توانید انتقال دهید محاسبه می کند. اگر Oportun به این نتیجه برسد که شما نمی توانید پول پس انداز کنید، چیزی را به پس انداز منتقل نمی کند. شما می توانید محدودیت های پس انداز تعیین کنید، اما نمی توانید به طور کامل میزان انتقال برنامه را در هر روز کنترل کنید.

با Oportun، می توانید بدون فکر کردن پس انداز کنید، پول را عاقلانه خرج کنید، بودجه خود را با دقت برنامه ریزی کنید، با سرعت خود سرمایه گذاری کنید و امور مالی خود را به راحتی، هوشمندانه و بدون زحمت مدیریت کنید. این برنامه عادات خرج کردن شما را یاد می‌گیرد و امور مالی شما را ردیابی می‌کند، بودجه‌بندی را آسان‌تر می‌کند، پیشرفت را ردیابی می‌کند و به شما کمک می‌کند به تدریج به اهداف پس‌انداز خود برسید بدون اینکه بر سایر حوزه‌های مالی شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این، Oportun همچنین عملکردی را برای پرداخت بدهی های کارت اعتباری فراهم می کند.

از جمله کاستی های این سرویس می توان به عدم وجود گزینه رایگان، نرخ بهره کم در پس انداز، عدم امکان انتقال پس انداز بین اهداف و کنترل محدود کاربر اشاره کرد. همچنین، Oportun نظرات متفاوتی دارد – بسیاری از شکایات مشتریان با تجربیات منفی مربوط به محصول یا خدمات و مشکلات صورت‌حساب است.

این برنامه صرفه جویی در پول به کاربران سیستم پاداش ارائه می دهد که 0.1% در سال جمع آوری می کند و هر سه ماه یکبار آن را پرداخت می کند. می توانید از این پاداش ها برای پرداخت بخشی از قیمت اشتراک استفاده کنید. این برنامه یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد و پس از آن، کاربران 5 دلار در ماه پرداخت می کنند.

 برنامه برای پس انداز پول: ACORNS

Acorns یکی از بهترین برنامه ها برای کمک به صرفه جویی در پول است که راه حل بهینه برای نقل و انتقالات سرمایه گذاری است. به شما امکان می دهد به راحتی پول پس انداز کنید و تغییرات را به صورت خودکار سرمایه گذاری کنید و با صرف پول پس انداز کنید. این برنامه خریدهای کارت اعتباری یا نقدی شما را جمع آوری می کند و همچنین به شما امکان می دهد پرداخت های مکرر را تنظیم کنید.

از مزایای اصلی Acorns می‌توان به اتوماسیون کامل سرمایه‌گذاری (برداشت‌های روی کارت به نزدیک‌ترین دلار گرد می‌شود) و سهولت استفاده مطلق اشاره کرد. علاوه بر این، این برنامه تعادل مجدد نمونه کارها و چندین نوع اکانت را فراهم می کند که نیازهای اکثر سرمایه گذاران را برآورده می کند.

برنامه Acorns با وجود نقاط قوت و مزایای فراوان، جای پیشرفت دارد. معایب عمده شامل کارمزدهای بالا، هزینه های دسترسی به حساب های چک، عدم دسترسی به مشاوران انسانی، ابزارهای برنامه ریزی نسبتا محدود و فقدان استراتژی مالیاتی برای به حداقل رساندن صورت حساب های مالیاتی کاربران است.

Acorns نرخ‌های ساده و قیمت‌گذاری واضحی را ارائه می‌دهد و برای هر ردیف هزینه ماهانه ثابتی دریافت می‌کند. این برنامه سه گزینه اشتراک – Lite، Personal و Family را ارائه می دهد که به ترتیب 1، 3 و 5 دلار قیمت دارند.

 برنامه برای پس انداز پول: CHIME

Chime یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از خدمات بانکی در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. این بانک دیجیتال یک اکانت پس انداز بسیار سودآور با گزینه های پس انداز خودکار فراهم می کند. یکی از ویژگی ها به شما امکان می دهد با جمع کردن خریدها و انتقال سنت های پس انداز شده به اکانت پس انداز در هزینه ها صرفه جویی کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ها به کاربران اپلیکیشن این امکان را می‌دهد که به‌طور خودکار هنگام واریز حقوق و دستمزد به اکانت، پول پس‌انداز کنند و تا 10 درصد از مبلغ را انتقال دهند.

Chime درصدی از پس انداز مشتریان خود را پرداخت می کند و این برنامه را به یکی از سودآورترین و بهترین برنامه ها برای صرفه جویی در پول در بازار تبدیل می کند. علاوه بر این، این سرویس همچنین می‌تواند حقوق‌ها را چند روز زودتر پرداخت کند، و قبل از اینکه واقعاً وارد حساب شود، مقدار کمی پول قرض می‌گیرد. یکی دیگر از مزیت های غیرقابل انکار Chime این است که برنامه برای تعمیر و نگهداری و خدمات ارائه شده کمیسیون دریافت نمی کند – شرکت سود را نه از مشتریان بلکه از ویزا دریافت می کند و توسط نقطه فروش پرداخت می شود.

نقاط ضعف اصلی Chime مربوط به عدم وجود شعبه برای خدمات شخصی، پرداخت برای واریز یا برداشت نقدی در دستگاه های خودپرداز، محدودیت در برداشت و خرید نقدی، عدم وجود گزینه های حساب چند ارزی و همچنین محدودیت های جغرافیایی می باشد. در دسترس ساکنان ایالات متحده است.

MINT

اگر می‌پرسید کدام اپلیکیشن برای صرفه‌جویی در هزینه بهترین است، Mint را در نظر بگیرید. این برنامه تلفن همراه صرفه جویی در هزینه، مدیر مالی شخصی شما و ابزاری برای ردیابی اکانت های شما و بررسی مدیریت مالی شما است. این به شما کمک می کند هزینه ها را ردیابی کنید، تراکنش ها را کنترل کنید، بودجه ها را نظارت کنید و مانده اکانت ها، اشتراک ها، هزینه ها و مالیات ها را تجزیه و تحلیل کنید.

Mint با مطالعه روند هزینه ها و محاسبه سرمایه مشتری رویکردی تحلیلی دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید پیشرفت صورت‌حساب‌های ماهانه خود را پیگیری کنید، برنامه‌ریزی بودجه شخصی‌سازی شده تنظیم کنید، پس‌انداز خود را افزایش دهید، عادت‌های مالی قوی ایجاد کنید، به اهداف پولی خود برسید و کنترل کامل وجوه خود را در دست بگیرید.

به طور کلی یک راه حل عالی است، اما چند جنبه منفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یعنی راه‌اندازی طولانی، مشکل در تخصیص صحیح دسته‌ها، عدم پشتیبانی از اکانت‌های مشترک، تبلیغات درون برنامه‌ای زیاد، مشکلات اتصال اکانت و عدم دسترسی رایگان به اکثر ویژگی‌های برنامه.

Mint یک برنامه مالی شخصی همه کاره است که تمام اکانت های شما را در یک مکان نگه می دارد. اگرچه این برنامه رایگان است، اما می توانید 0.99 دلار در ماه برای حذف تبلیغات یا 4.99 دلار برای دسترسی به عملکرد برتر پرداخت کنید.

نتیجه

معمولاً شروع پس انداز کردن برای ما دشوار است، اما این فقط یک عادت است که باید ایجاد شود. خوشبختانه ابزارهای دیجیتال ویژه ای وجود دارد که در این زمینه به شما کمک می کند. برنامه های برتر برای صرفه جویی در پول به شما این امکان را می دهند که به راحتی بدون هیچ تلاشی و نیاز به ردیابی پول نقد خود هر ماه به صورت دستی، بودجه خود را افزایش دهید.

راه حلی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد، عادت کنید به طور منظم مقداری پول پس انداز کنید و شاهد جمع شدن و رشد تعادل خود خواهید بود. از ابزارهای پس انداز استفاده کنید تا به راحتی وارد ریتم پس انداز شوید و بنابراین بدون هیچ مشکلی به اهداف مالی بلند مدت و کوتاه مدت خود برسید.

سوالات متداول

برنامه های صرفه جویی در پول چگونه کار می کنند؟

بهترین برنامه‌ها برای صرفه‌جویی در پول، ابزارهایی هستند که هزینه‌هایی را که کاربر می‌تواند پس‌انداز کند، کنار می‌گذارند. آنها از استراتژی‌های پس‌انداز متفاوتی استفاده می‌کنند، اما رایج‌ترین گزینه‌های مورد استفاده، گرد کردن خرید و رزرو خودکار درصدی از درآمد است.

چه برنامه هایی هستند که به صرفه جویی در هزینه و بودجه کمک می کنند؟

برنامه های زیادی برای پیگیری بودجه، مدیریت درآمد، کنترل هزینه ها و دستیابی به اهداف مالی وجود دارد. اگر نمی‌پرسید چه برنامه‌هایی به صرفه‌جویی در هزینه کمک می‌کنند، می‌توانید ابزارهای Qapital، Oportun (قبلاً Digit)، Acorns، Chime، Mint یا ابزارهای دیگر را در نظر بگیرید.

آیا برنامه های صرفه جویی در پول ایمن هستند؟

آره. مشروط بر اینکه آنها توسط سازمان رفتار مالی بیمه و تنظیم شوند، داده های شما را رمزگذاری کنید، اقدامات ضد کلاهبرداری قوی ارائه دهید، از احراز هویت چند عاملی استفاده کنید و الگوریتم های ضد کلاهبرداری را اعمال کنید. اگرچه برنامه‌های مرتبط با پول تقریباً همیشه با اقدامات امنیتی قوی محافظت می‌شوند، برای ایمن نگه داشتن خود هنگام استفاده از برنامه‌های مالی شخص ثالث، باید فقط برنامه‌های اثبات شده، قابل اعتماد و قابل اعتماد را به اکانت بانکی خود متصل کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT