بازی های پولی برای بچه ها

بازی های پولی برای بچه ها

زمان مطالعه 6 دقیقه

بازی های آنلاین و بازی های رومیزی راهی عالی برای معرفی مهارت های سواد مالی هستند. در اینجا 12 بازی پولی سرگرم کننده برای کودکان وجود دارد. بازی های پولی برای بچه ها را در ادامه بشناسید.

در Mydoh، ما اهمیت آموزش پول را در دوران جوانی به بچه‌ها را درک می‌کنیم تا بتوانند بزرگ شوند و به بزرگسالانی با مسئول مالی تبدیل شوند. پس از همه، به همین دلیل است که ما برنامه Mydoh را ایجاد کردیم: به بچه ها تجربه دنیای واقعی در ساختن و مدیریت پول خود را بدهیم. در واقع، سواد مالی برای بچه ها آنقدر مهم است که اخیراً به برنامه درسی انتاریو برای دانش آموزانی که از کلاس 4 شروع می کنند اضافه شده است. اما والدین مجبور نیستند تا آن زمان منتظر بمانند تا شروع به آموزش پول و امور مالی به فرزندان خود کنند.

بازی‌های پول آنلاین و بازی‌های رومیزی کلاسیک راهی عالی برای معرفی مفاهیم پول، از شمارش تا تغییر و پرداخت قبوض هستند.

بازی های پول شماری برای بچه ها

وقتی نوبت به آموزش پول به بچه‌ها می‌رسد، یادگیری نحوه شمارش آن نقطه بسیار خوبی برای شروع است. این یک مهارت اساسی است که برای جنبه های پیچیده تر مالی، مانند بودجه بندی، مورد نیاز است.

بچه های سه یا چهار ساله را با آشنا کردن آنها با شمارش پول با استفاده از سکه درگیر کنید. سکه های واقعی بهترین کار را دارند، اما می توانید سکه های پلاستیکی بخرید یا حتی پول بازی کانادایی را به صورت آنلاین چاپ کنید. علاوه بر ظاهر هر سکه، در مورد ارزش یک سکه در مقابل سکه دیگر صحبت کنید.

1. Pretend shopping with physical coins

به بچه‌های کوچک‌ تر کمک کنید این ارتباط را برقرار کنند که سکه‌ها پولی هستند که ما برای خرید چیزهایی که نیاز داریم (مانند شیر) و می‌خواهیم (مانند کوکی‌ها!) استفاده می‌کنیم. همچنین تعداد زیادی بازی آسان شمارش وجود دارد که می‌توانید با هم بازی کنید، از مرتب‌سازی پول گرفته تا راه‌اندازی یک فروشگاه وانمودی، همراه با صندوق و پول بازی کردن. این بازی‌ها نه تنها مهارت‌های ریاضی آن‌ها را توسعه می‌دهند، بلکه سواد مالی را نیز به آنها آغاز می‌کنند.

محدوده سنی: 3 سال به بالا

2. Peter Pig’s Money Counter

بچه ها می توانند شناسایی، شمارش و پس انداز پول را با برنامه پول شماری پیتر پیگ تمرین کنند.

حقایق جالبی را در مورد پول کانادا به فرزندان خود بیاموزید و به آنها اجازه دهید مهارت های پولی خود را با وظایف بودجه بندی آزمایش کنند.

سواد مالی را با اجازه دادن به فرزندانتان در خرید لوازم مجازی پیتر پیگ خرج کنید.

محدوده سنی: 5 تا 8

5 بازی سرگرم کننده پول آنلاین برای بچه ها

وقتی بچه ها بزرگتر می شوند، مهم است که مفاهیم پول را فراتر از شمارش بیاموزند. برخی از بهترین بازی های پولی کودکان شامل پس انداز، کسب درآمد و خرج کردن پول به شیوه ای امن و آموزشی است. با این پنج بازی آنلاین سرگرم‌کننده (و رایگان!) برای بچه‌ها به فرزندانتان کمک کنید در درس‌های مالی ضروری تسلط پیدا کنند – اینها بازی‌های سواد مالی عالی برای دانش‌آموزان ابتدایی هستند.

1.Shopping game

در بازی خرید، بچه‌ها تجربه عملی در مورد اینکه چگونه یک خریدار باهوش باشند به دست خواهند آورد. یادداشت خرید را بخوانید، سپس اقلام مورد نیاز را با کمترین هزینه ممکن خریداری کنید!

محدوده سنی: 4 سال به بالا

2. Lemonade Stand

با دادن دست لری برای محاسبه قیمت لیموناد در غرفه محبوبش، بچه ها یاد می گیرند که چگونه پول را بشمارند و ارزیابی کنند که آیا آنها بیش از حد شارژ می کنند، کم هزینه می کنند یا از مشتریان مقدار صحیح پول را می خواهند.

محدوده سنی: 4 سال به بالا

3. Bus Money

سوار و پیاده شدن مسافران از اتوبوس را تماشا کنید و بر اساس سنشان محاسبه کنید که آیا کرایه درستی پرداخت می کنند یا خیر. با پیگیری میزان پرداختی هر مشتری، بچه ها نه تنها راننده اتوبوس را راضی نگه می دارند، بلکه در سطوح مختلف این بازی پیشرفت می کنند.

محدوده سنی: 4 سال به بالا

4. Farm Game

با قیمت گذاری تخم مرغ ها و شمارش تعداد آنها، بچه ها می توانند از مهارت های ریاضی خود برای جمع کردن مجموع پول ها و کمک به سوددهی مزرعه استفاده کنند.

محدوده سنی: 4 سال به بالا

5. Coffee Shop

هر بچه ای که دوست دارد با مامان و بابا به کافه برود، می تواند کافی شاپ خود را راه اندازی کند، نامی برای آن بگذارد، سپس تصمیم بگیرد که چه موادی برای درست کردنش نیاز دارد و قهوه اش را قیمت گذاری کند. سپس آنها فرصتی خواهند داشت تا تصمیمات خود را بر اساس تقاضای مشتری و اینکه آیا اقلام کافی در انبار دارند یا خیر، تنظیم کنند

محدوده سنی: 4 سال به بالا

5 بازی رومیزی پولی برای بازی با بچه ها

چه کسی عاشق بازی کردن نیست، به خصوص بازی های تخته مدرسه قدیمی؟ بازی‌های رومیزی می‌توانند علاوه بر گرد هم آوردن خانواده، راهی عالی برای ورود به برخی آموزش‌های دنیای واقعی در هنگام تصمیم‌گیری در مورد پول باشند.

1. Money Bags Game

این بازی یک راه سرگرم کننده برای کودکان است تا یاد بگیرند چگونه پول بشمارند و تغییر ایجاد کنند. ترفند این است که ممکن است سکه های خاصی وجود داشته باشد که آنها مجاز به استفاده از آنها برای ایجاد مقدار صحیح تغییر نیستند، جایی که آنها شروع به برقراری اتصال می کنند مانند دو نیکل که برابر با یک سکه است. سکه های پلاستیکی و پول کاغذی شمارش را برای بچه ها ملموس تر می کند تا مفهوم شمارش پول را درک کنند. برای سنین هفت به بالا توصیه می شود، اما با راهنمایی والدین، بچه های کوچکتر نیز این بازی را دوست خواهند داشت.

تعداد بازیکنان: 2-4

محدوده سنی: 7 سال به بالا

2. Monopoly

دلیلی وجود دارد که چرا این بازی برای مدت طولانی (از دهه 1930!) وجود داشته است. مطمئناً، معمولاً باید یک بعدازظهر یا عصر را کنار بگذارید تا از پس بازی برآیید، اما مونوپولی برای آموزش پول به بچه‌ها عالی است. همه چیز از تمرین در شمارش آن به عنوان “بانکدار” گرفته تا تصمیم گیری در مورد اینکه کدام ملک ارزش طرح بندی نقدی را دارد تا درس های زندگی واقعی مانند پرداخت مالیات بر درآمد و بهره وام مسکن. Monopoly Junior نسخه ساده تری از این بازی کلاسیک است و برای بچه های پنج ساله به بالا عالی است.

تعداد بازیکنان: حداقل 2 نفر

محدوده سنی: 8 سال به بالا

3. PayDay

در این بازی آتش سریع، بازیکنان یک چک حقوق دریافت می‌کنند، صورت‌حساب‌های معوق را می‌پردازند، می‌توانند بر روی اموال معامله کنند، حتی با درآمد بادآورده به زمین بنشینند. اما آیا آنها به همان سرعتی که به دست می آورند پول خرج می کنند؟ این بازی به کودکان کمک می‌کند مفهوم کسب درآمد و همچنین مسئولیت‌هایی را که با بودجه‌بندی برای پرداخت صورت‌حساب‌ها همراه است، درک کنند و مطمئن شوند که هنوز در پایان ماه پول وجود دارد.

تعداد بازیکنان: 2-4

محدوده سنی: 8 سال به بالا

4. The Game of Life

این بازی کلاسیک درسی در زندگی است. چه به دانشگاه برویم، چه مسیر شغلی را طی کنیم، تشکیل خانواده و مقابله با برخی از شگفتی‌هایی که زندگی سر راه ما قرار می‌دهد. هدف ساده است: بازیکنی که در پایان بازی بیشترین پول را داشته باشد، برنده است.

تعداد بازیکنان: 2-4

محدوده سنی: 8 سال به بالا

5. Act Your Wage!

در قانون دستمزد شما! بازی رومیزی، بچه ها اهمیت کسب حقوق، پرداخت قبوض، پس انداز و پرداخت بدهی را یاد خواهند گرفت. هدف از بازی این است که اولین کسی باشید که از بدهی خارج می شود و فریاد می زند “من بدهکار هستم”! این یک بازی سرگرم‌کننده است که اهمیت پس‌انداز و به حداقل رساندن هزینه‌ها را به بچه‌ها می‌آموزد، در حالی که یک صندوق اضطراری سالم برای زمانی که ممکن است مشکل پیش بیاید، نگه می‌دارد.

تعداد بازیکنان: 2-4

محدوده سنی: 10 سال به بالا

Mydoh کسب درآمد و خرج کردن را برای بچه ها سرگرم کننده تر می کند. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که به بچه ها تجربه دنیای واقعی در تصمیم گیری در مورد پول خود را بدهد. والدین می توانند وظایفی را برای فرزندان خود ایجاد کنند تا آنها را تکمیل کنند و کمک هزینه هفتگی را برای کارت نقدی هوشمند Mydoh فرزندان خود تعیین کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT