بهترین خرید کارت اعتباری

بررسی بهترین خرید کارت اعتباری: مزایا، معایب و جوایز

زمان مطالعه 5 دقیقه

Best Buy یک خرده فروش لوازم الکترونیکی مصرفی با طیف گسترده ای از محصولات به صورت آنلاین و آفلاین در سراسر ایالات متحده و کانادا است. مانند سایر خرده فروشان بزرگ، Best Buy به مشتریان خود برنامه های پاداش و گزینه های تامین مالی اعتبار، از جمله کارت های اعتباری را ارائه می دهد. بهترین خرید کارت اعتباری را در ادامه بشناسید.

امروزه دو گزینه برای کاربران در دسترس است – کارت اعتباری فروشگاه داخلی و کارت اعتباری چند منظوره ویزا. مورد اول فقط در اکوسیستم Best Buy موجود است و دومی را می توان در هر جایی که ویزا پشتیبانی می کند استفاده کرد.

خرید با ویزا کارت

بیایید دریابیم که چه کسی ممکن است به کارت اعتباری بهترین خرید من نیاز داشته باشد و چه مزایایی برای مشتریان ارائه می دهد. برای بررسی کامل کارت اعتباری Best Buy ما به خواندن ادامه دهید.

مزایای بهترین خرید کارت های اعتباری

کارت های اعتباری Best Buy مشتریان را با شرایط مطلوب، نرخ بهره سودآور، پیشنهادات پاداش سودمند و برنامه وفاداری پیشرفته جذب می کنند. بیایید به دلایل اصلی انتخاب این ابزار پرداخت توسط کاربران نگاه کنیم.

پاداش در خرید و گزینه های تامین مالی انعطاف پذیر

با پرداخت و استفاده از گزینه تامین مالی استاندارد روی کارت، هر کاربر 5% پاداش و هر عضو الیت پلاس 6% دریافت می کند. هر کسی می تواند با خرج کردن 1500 دلار یا بیشتر در کارت My Best Buy Visa، عضویت Elite Plus را باز کند. مشتریان همچنین می توانند از پرداخت پاداش خودداری کنند و در عوض از تامین مالی انعطاف پذیر در خریدهای 299 دلاری یا بیشتر استفاده کنند.

مزایای بیشتر برای مشتریان جدید

Best Buy معاملات عالی را برای مشتریان جدید ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد تا 10٪ در روز اول خرید خود را پس بگیرند. با برنامه My Best Buy Rewards، می‌توانید با انتخاب گزینه استاندارد و خرید در عرض دو هفته پس از افتتاح حساب، جوایزی کسب کنید.

جوایز اضافی

دسته‌های دیگری از پاداش‌ها برای مشتریان کارت اعتباری Best Buy در دسترس هستند، مانند 3٪ بازپرداخت بنزین، 2٪ بازپرداخت در قبض خواربارفروشی یا ناهار، و 1٪ بازپرداخت برای تمام خریدهای دیگر. با این حال، مشتریان باید توجه داشته باشند که Best Buy این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان پیشنهادات 3% پاداش را تغییر دهد یا لغو کند.

معایب بهترین خرید کارت های اعتباری

با وجود شرایط واقعا مطلوب و پاداش های خوب برای خرید، کارت اعتباری Best Buy Visa دارای محدودیت ها و معایب خاصی است.

فرآیند درخواست گیج کننده

هنگامی که می خواهید یک کارت Best Buy باز کنید، به طور پیش فرض، حداکثر تا چهار نوع کارت اعتباری مختلف را درخواست می کنید. فرآیند درخواست با بررسی هر مشتری بالقوه برای واجد شرایط بودن برای کارت پلاتینیوم بدون هزینه سالانه آغاز می شود. اگر مشتری شرایط امتیاز اعتباری برای عضویت پلاتینیوم را نداشته باشد، واجد شرایط بودن برای کارت طلایی ارزیابی می شود. این ابزار پرداخت را می توان در هر جایی که ویزا پذیرفته است استفاده کرد، اما هزینه خدمات سالانه 59 دلار وجود دارد. اگر بر اساس امتیاز ناکافی کارت اعتباری Best Buy برای این دسته کارت توصیه نمی‌شوید، برای دو کارت اعتباری که فقط در محیط Best Buy کار می‌کنند در نظر گرفته می‌شوید.

پاداش های نامشخص

یکی دیگر از اشکالات قابل توجه در بررسی کارت Best Buy Visa پاداش های مبهم است که می تواند مشتریان را گمراه کند. واقعیت این است که خود کارت پاداش 5 یا 6 درصدی وعده داده شده را ارائه نمی دهد که در نگاه اول فرصت خوبی برای کاربران کارت برای صرفه جویی در هزینه به نظر می رسد. این مقدار از جوایز خرید را می توان در مجموع از برنامه پاداش رایگان My Best Buy و کارت اعتباری به دست آورد.

پیشنهادات محدود

در نهایت، یک محدودیت دیگر که کاربران Best Buy با آن مواجه هستند، مدت اعتبار محدود بسیاری از پیشنهادات کسب درآمد است که می‌تواند در هر زمانی منقضی شود. این بدان معنی است که شما هرگز نمی دانید در آینده چه تعداد پاداش خواهید داشت. علاوه بر این، شرایط فعلی ممکن است به طور غیر منتظره و حتی بدون هشدار تغییر کند.

برنامه پاداش کارت اعتباری BEST BUY

هر مشتری My Best Buy یکی از اعضای سیستم وفاداری است. برای دسته‌های مختلف خرید، درصد متفاوتی از پاداش‌ها را به صورت امتیاز به موجودی خود بازمی‌گردانید. می‌توانید از این امتیازها برای خرید از فروشگاه‌های خرده‌فروشی، وب‌سایت، برنامه تلفن همراه یا سایر بخش‌های اکوسیستم Best Buy در 15 روز پس از خرید خود استفاده کنید. اگر دارنده کارت My Best Buy Visa هستید، بابت خریدهایی که نه تنها در Best Buy، بلکه در هر جایی که ویزا پذیرفته شود، درصدی از موجودی خود دریافت خواهید کرد.

افکار نهایی

اگر یک خریدار معمولی در فروشگاه های لوازم الکترونیکی هستید، ممکن است کارت Best Buy منطقی باشد. دو گزینه برای شما وجود دارد – کارت جهانی My Best Buy Visa و کارت اعتباری Best Buy داخلی.

بدیهی است که برای همه، ابزار پرداختی که به یک خرده‌فروش خاص وابسته نیست، گزینه بهتر و انعطاف ‌پذیرتری خواهد بود. با این حال، نمی‌توانید نوع کارتی را که برای آن تأیید می‌شوید کنترل کنید – اگر نمره اعتباری کارت Best Buy Visa کافی ندارید، یک کارت اعتباری استاندارد به شما پیشنهاد می‌شود که فقط در اکوسیستم Best Buy کار می‌کند. .

در هر صورت، اگرچه از نظر انعطاف ‌پذیری و استفاده تا حدودی محدود است، اما به لطف شرایط اعتباری مطلوب و برنامه‌های پاداش پرسود، این ابزار پرداخت همچنان برای کسانی که مشتریان مکرر فروشگاه‌های الکترونیک هستند، بسیار مفید است.

سوالات متداول

بهترین خرید کارت اعتباری چیست و چگونه کار می کند؟

کارت اعتباری Best Buy یک ابزار پرداخت است که توسط سیتی بانک صادر می شود و می توان از آن در فروشگاه های Best Buy یا در وب سایت استفاده کرد. در حالی که کارت My Best Buy Visa را می توان در هر جایی که سیستم Visa پشتیبانی می کند اعمال کرد، کارت اعتباری My Best Buy فقط برای استفاده در محیط Best Buy در دسترس است.

مزایای اصلی کارت اعتباری Best Buy چیست؟

کارت اعتباری Best Buy مزایای زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهد، از جمله پاداش های سودآور در خرید، گزینه های تامین مالی انعطاف پذیر، معاملات سودمند برای مشتریان جدید، دسته های مختلف پاداش برای خرید، و موارد دیگر.

برنامه پاداش کارت اعتباری Best Buy چگونه کار می کند؟

اکوسیستم My Best Buy به اعضا امکان می دهد برای خرید با کارت پاداش دریافت کنند – درصدی که برمی گردانید بستگی به دسته خرید دارد. اگر دارنده کارت اعتباری My Best Buy هستید، با خریدهای داخل اکوسیستم My Best Buy امتیاز کسب می‌کنید و اگر دارنده My Best Buy Visa Card هستید، تمام خریدهایی که در مکان‌های واجد شرایط ویزا انجام می‌شوند به اکانت شما امتیاز داده می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT