اتصال متاتریدر به آلپاری

آموزش اتصال متاتریدر به آلپاری | مشکلات متاتریدر آلپاری

زمان مطالعه 4 دقیقه

درصد بسیار زیادی از تریدر های فارکس ایرانی از بروکر آلپاری و پلتفرم های معاملاتی آن برای ترید کردن استفاده می کنند. متاتریدر 4 و 5، دو پلتفرمی هستند که آلپاری حساب هایش را روی آن ها ارائه می دهد. در این مطلب به آموزش اتصال متاتریدر به آلپاری می پردازیم.

شارژ بروکر آلپاری

آموزش اتصال متاتریدر به آلپاری

این دو متاتریدر از بهترین پلتفرم های ترید به حساب می آیند، اما گاهی اوقات مشکلاتی برایشان ایجاد می شود که روی فعالیت و معاملات کاربر تاثیر منفی می گذارند. خوشبختانه برای هر مشکلی حداقل یک راه حل وجود دارد.

اتصال حساب آلپاری به متاتریدر

شما برای انجام معاملات فارکس در بروکر آلپاری، نیاز به ثبت نام در و «ساخت حساب» در یکی از پلتفرم های معاملاتی آن دارید. انتخاب “متاتریدر” کاملا به استراتژی ترید و نیاز شما بستگی دارد. باید پیش از افتتاح حساب در یکی از متاتریدر ها، شرایط آن ها را به خوبی بررسی کنید.

متاتریدر 4 و 5 را می توانید برای ویندوز، اندروید، iOS و مک دانلود کنید. شاید اتصال حساب بروکر آلپاری به متاتریدر کاری سخت و طولانی به نظر آید؛ اما در واقع این کار بسیار ساده است و می توانید در چند دقیقه حساب آلپاری را به متاتریدر متصل کنید. برای اتصال آن ها تنها باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ساخت یک حساب کاربری و ثبت اطلاعات ورود به متاتریدر 4 یا 5 (اطلاعات ورود را حتما ذخیره کنید).
  • در مرحله دوم باید نرم افزار متاتریدر را دانلود و نصب کنید. یادتان باشد که نسخه مطابق با حساب معاملاتی تان را بگیرید (حتما برنامه را از سایت های معتبر دانلود کنید).
  • در مرحله سوم و پس از اجرای برنامه، روی گزینه «ورود به حساب معاملاتی» کلیک کنید و وارد بخش مربوط به آن شوید.
  • در این بخش باید اطلاعات ورود را که از بخش اول یادداشت کرده بودید (نام کاربری، رمز عبور و سرور)، وارد کنید.

دانلود متاتریدر بروکر آلپاری

برنامه های متاتریدر 4 و 5 برای ویندوز، اندروید، iOS و مک در دسترس هستند. نسخه ویندوز این برنامه ها از سایت آلپاری به طور مستقیم قابل دریافت است. برای دریافت نسخه های موبایلی متاتریدر هم می توانید از طریق (Play Store) و (App Store) اقدام کنید.

 اتصال متاتریدر به آلپاری

اتصال متاتریدر به آلپاری

در این میان دانلود و نصب متاتریدر برای «Mac OS» کمی دشوار تر است. شما باید ابتدا نرم افزار “Wine” را روی دستگاهتان نصب کنید که برنامه های ویندوزی را روی مک نصب می کند. سپس برنامه متاتریدر را به کمک (Wine) روی سیستمتان نصب کنید.

مشکلات اتصال حساب به متاتریدر بروکر آلپاری

هیچ برنامه ای بدون مشکل نیست و متاسفانه نمی توان جلوی بروز مشکلات را گرفت. متاتریدر هم مثل هر برنامه دیگری دچار مشکلاتی می شود که برخی از آن ها باگ درون برنامه هستند و برخی دیگر به خاطر وضعیت اینترنت ایران رخ می دهند. این خطا ها شامل موارد زیر می شوند.

مشکل مربوط به اتصال به سرور

گاهی اوقات پیش می آید که برنامه متاتریدر نتواند با سرور ارتباط برقرار کند. احتمالا این خطا را در دیگر برنامه ها هم دیده باشید. این باگ می تواند دلایل مختلفی از جمله اتصال به اینترنت، مشکلات داخلی در سرورها و… داشته باشد.

مشکل مربوط به ورود به حساب

خطای مربوط به ورود به حساب کاربری می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. از جمله دلایل این مشکل می توانیم که ورود اشتباه نام کاربری و رمز عبور، اختلالات سرور، تحریم، اعمال محدودیت های طولانی و… باشد.

مشکل مربوط به نمایش اطلاعات در محیط برنامه

برخی از مشکلات پس از اتصال و ورود به برنامه رخ می دهند. از جمله این خطا ها می توانیم به نشان ندادن اطلاعات روی صفحه اشاره کنیم. این مشکل می تواند از ضعیف بودن اتصال اینترنت، مشکلات داخلی سرور ها، به روز نبودن برنامه، فرمت غلط داده ها و… باشد.

خطای مربوط به اجرای دستورات در برنامه متاتریدر!

گاهی اوقات ممکن است در زمان استفاده از برنامه متاتریدر، دستوراتی که وارد می کنید به اشتباه به صورت دستور دیگری ثبت شوند. این مشکل می تواند حسابی شما را به دردسر اندازد و باعث ضرر مالی شود.

مشکل متاتریدر آلپاری چیست؟

خطا های متاتریدر می توانند کاربران را حسابی آزار دهند. اما خوشبختانه برای این مشکلات راه چاره وجود دارد و جای نگرانی نیست. نحوه رفع مشکل اتصال حساب آلپاری به متاتریدر را در این بخش بیان می کنیم.

رفع مشکل خطای اتصال به سرور در متاتریدر
بخشی از این موارد را می توانید با اقداماتی از جمله بررسی اتصال به اینترنت، بررسی وضعیت سرور های برنامه یا مرور اطلاعات ورود و تایید درستی آن ها، رفع کنید. همچنین حواستان باشد که همیشه از آخرین نسخه منتشر شده برنامه استفاده کنید تا باگ های احتمالی بر طرف شوند. اگر هیچ کدام از این موارد چاره ساز نشدند، باید با تیم پشتیبانی آلپاری تماس بگیرید.

رفع مشکل ورود به حساب کاربری:
برای رفع این مشکل بهتر است پیش از هر اقدامی نام کاربری و رمز عبورتان را مجدد وارد کنید.اگر از صحت اطلاعاتتان اطمینان دارید، بهتر است با تیم پشتیبانی متاتریدر تماس برقرار کنید. آن ها می توانند با بررسی سیستم، مشکلات احتمالی را رفع کنند.

به جز این دو مورد، خطای ورود به سیستم می تواند دلایلی مانند اتصال ضعیف به اینترنت، محدودیت های امنیتی، مسدود شدن حساب کاربری، استفاده از VPN، تحریم و… داشته باشد. پس لازم است تا وضعیت هر کدام از این موارد را بررسی کنید و در صورت مشاهده مشکل، برای رفع آن ها اقدام کنید.

رفع مشکل مربوط به خطای نمایش داده ها:
برای رفع این مشکل باید ابتدا اتصال به اینترنت را بررسی کنید؛ اگر همه چیز درست بود با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید تا وضعیت را بررسی کنند. حتما از آخرین نسخه برنامه استفاده کنید و گوش به زنگ آپدیت ها باشید.

رفع مشکل اشتباه در اجرای دستورات:
پیش از هر کاری دستوراتتان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست هستند و خطا از طرف شما نیست. همچنین شاید این مشکل به خاطر به روز نبودن برنامه باشد و با نصب نسخه جدید رفع شود. و در کنار این موارد حتما اتصال اینترنتتان را بررسی کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با پشتیبانی متاتریدر تماس بگیرید.

امتیاز 3.4/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. سعید گفت:

    در الپاری mt4 می توانند حساب های خود را به دیگر نسخه این پلتفرم متصل کنند؟

  2. فرهادی گفت:

    متاتریدر پنج الپاری امکان استفاده از نشانگرها (indicators) و ابزارهای سفارشی (custom tools) را برای معاملات کاربر فراهم می‌کند؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT