درباره بلک فرایدی

هر آنچه باید درباره بلک فرایدی 2023 بدانید

زمان مطالعه 8 دقیقه

وقتی صحبت از بزرگترین هفته خرید سال به میان می‌آید، قطعاً دو دسته از خریداران وجود دارد: آنهایی که ماه‌ها مشتاقانه فهرست‌های خواسته‌ها را تنظیم می‌کنند، و آن‌هایی که هر زمان که کلمه «بلک فرایدی» به میان می‌آید، لرزه‌ای از اضطراب به خود می‌گیرند. بر زبان آورد. درباره بلک فرایدی 2023 بیشتر بدانید.

صرف نظر از اینکه در آن طیف قرار می گیرید، احتمالاً دوست دارید در پول خود پس انداز کنید – و اینجاست که ما وارد می شویم.

شاید باورش سخت باشد، اما خرده فروشان در سراسر حوزه خرید آنلاین در حال حاضر معاملات بلک فرایدی اولیه را ارائه می دهند. ما وب را جست‌وجو کرده‌ایم و بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه را از بهترین مارک‌ها جمع‌آوری کرده‌ایم. اگر می‌خواهید در پس‌انداز شروع کنید، برخی از پایین‌ترین قیمت‌های سال را در زیر خواهید یافت.

و اگرچه هنوز چند هفته دیگر تا بلک فرایدی باقی مانده است، اما برای شروع آماده شدن برای رویداد اصلی هیچ وقت زود نیست. همه چیزهایی را که تاکنون در مورد بلک فرایدی 2023 می دانیم، به همراه نکاتی برای اطمینان از اینکه هنگام فرا رسیدن آن آماده هستید، بخوانید.

بلک فرایدی 2023 چه زمانی است؟

امسال بلک فرایدی در 24 نوامبر 2023 است.

بلک فرایدی به طور سنتی روز بعد از روز شکرگزاری است و شروع رسمی فصل خرید تعطیلات را نشان می دهد.

معاملات بلک فرایدی از چه زمانی شروع می شود؟

البته، در طول سال‌ها، تخفیف‌های بلک فرایدی قبل از رویداد واقعی در دسترس قرار گرفته‌اند، و بسیاری از خرده‌فروشان در عصر روز شکرگزاری برای پس انداز درب خانه باز می‌شوند.

معاملات آنلاین، با این حال، اغلب زودتر از بلک فرایدی فعال می شوند. برخی از خرده‌فروش‌ها در تاریخ 1 نوامبر معاملات مستقیم خواهند داشت، و شما می‌توانید انتظار داشته باشید که از دوشنبه قبل از بلک فرایدی ، 21 نوامبر، و تا دوشنبه سایبری در نوامبر ادامه یابد، شاهد کاهش قیمت‌های مهم‌تر در مورد ارزنده‌ترین اقلام در خرده‌فروشان برتر باشید. 28.

چه چیزی برای بلک فرایدی به فروش می رسد؟

به دنبال معاملات در خرده فروشان بزرگ مانند آمازون، Sephora، Target، Best Buy و موارد دیگر باشید، همراه با فروش در مارک های کوچکتر و کسب و کارهایی که به دنبال رادار شما هستند. احتمالاً چند تخفیف برای محصولات اپل و سامسونگ وجود خواهد داشت. تلویزیون های هوشمند؛ بازی و اسباب بازی؛ محصولات خانه هوشمند، از جمله امنیت خانه و چراغ های هوشمند؛ جاروبرقی، از جمله Dyson و Roomba. سرخ کن های هوا و سایر لوازم ضروری آشپزخانه؛ و پوشاک از برندهای برتر — برای نام بردن فقط چند دسته.

بهترین معاملات بلک فرایدی که انتظار داریم چیست؟

بیشتر خرده‌فروشان به طور رسمی معاملات خاصی را اعلام نکرده‌اند، اما سال گذشته شاهد صرفه‌جویی‌هایی بودیم که از لوازم الکترونیکی و لوازم اصلی گرفته تا اقلام کوچک خانگی را شامل می‌شد – که هر کدام هدیه‌ای عالی برای حداقل یک نفر در لیست تعطیلات شما خواهند بود. در اینجا خلاصه ای از برخی از معاملات مورد علاقه ما در سال گذشته آمده است. می توانید انتظار داشته باشید که معاملات مشابه امسال ظاهر شود.

• تلویزیون OLED LG C2: یکی از تلویزیون های مورد علاقه ما، با کیفیت تصویر باورنکردنی و رابط کاربری سریع، به پایین ترین قیمت خود در سال گذشته رسید.

• Dyson V8 Absolute Vacuum: سال گذشته، Dyson نزدیک به 50% از این جاروبرقی فوق‌العاده تخفیف گرفت و تعدادی لوازم جانبی اضافی نیز به آن اضافه کرد.

• Apple AirPods Pro (نسل دوم): هدفون های اپل مورد علاقه ما به تازگی با USB-C و صدای تطبیقی ​​به روز شده اند، بنابراین تکرار قیمت پایین بی سابقه سال گذشته یک امتیاز بزرگ خواهد بود.

• سشوار تک مرحله ای Revlon و برس هوای گرم حجم دهنده: در حال حاضر انتخاب ما برای بهترین سشوار مقرون به صرفه، Revlon One-Step در سال گذشته به تنها 19 دلار در Target کاهش یافت.

• MyQ Chamerlain Smart Garage Control: کنترل‌کننده‌های گاراژ هوشمند راه آسانی را برای بررسی مجدد درب یا بستن آن از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا راه‌اندازی خانه هوشمند به شما می‌دهند و مدل مورد علاقه ویراستاران ما در آمازون به ۱۷ دلار کاهش یافت.

• Therabody Theragun Prime: با دو ساعت عمر باتری، سرعت قابل تنظیم، دسته ارگونومیک و چهار ضمیمه که به راحتی تمیز می شوند، این تفنگ ماساژ برای کاربر معمولی ایده آل است. آن را با بیش از 100 دلار تخفیف در دسترس بود، قیمت پایین آن همیشه.

• میکسر پایه کاسه ای 600 سری 6 کوارت حرفه ای KitchenAid: اگر میکسر کاسه ای بالابر را ترجیح می دهید زیرا محکم تر به نظر می رسد، سری KitchenAid Professional 600 یک گزینه ارتقا یافته از سری Artisan است و سال گذشته 170 دلار تخفیف داشت.

• Beats Fit Pro: انتخاب ما برای بهترین هدفون های بی سیم برای تمرین، Beats Fit Pro همه بهترین ویژگی های AirPods Pro را با طراحی شیک، ایمن و ورزش پسند ترکیب می کند. آنها در سال گذشته 20 درصد تخفیف داشتند.

• Crest 3D Whitestrips: با این مجموعه از Crest Whitestrips در کمترین زمان لبخند خود را روشن کنید – بسته ای که یک سال یا بیشتر برای شما دوام می آورد 33 درصد تخفیف داشت.

• ThermoWorks Thermapen One: Thermapen One بهبودیافته سریع ترین و دقیق ترین دماسنج گوشتی بود که ما آزمایش کردیم و ساده ترین نمایشگر را داشت. اگر در مورد آشپزی خود جدی هستید، به ویژه با کاهش 30 درصدی که در سال گذشته شاهد بودیم، ارزش آن را دارد.

چگونه بهترین معاملات را در بلک فرایدی پیدا کنیم

بد نیست که سایت‌های خرده‌فروشی‌های مورد علاقه‌تان را نشانه‌گذاری کنید و مرتباً چک کنید تا ببینید تبلیغات جدید منتشر شده‌اند یا خیر. همچنین زمان مناسبی برای ثبت نام در خبرنامه های برند است، زیرا آنها اغلب مستقیم ترین راه برای اطلاع از زمان شروع فروش و دسترسی به تبلیغات ویژه مشترکین هستند.

و حتما CNN Underscored را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید و سایت را به طور منظم بررسی کنید. در بلک فرایدی (و هر روز دیگر از سال) بهترین معاملات را در شبانه روز برجسته خواهیم کرد که نمی خواهید از دست بدهید.

تخفیف های بلک فرایدی که می توانید همین الان خرید کنید

بلک فرایدی بدون شک بهترین زمان برای خرید بیشتر محصولات است، اما اگر نمی توانید منتظر بمانید تا بزرگترین رویداد فروش سال فرا برسد، همین حالا تخفیف های قابل توجهی را در نظر بگیرید.

در زیر، تخفیف‌هایی را می‌بینید که اکنون برای همه چیز در دسترس هستند، از قیمت‌های پایین همیشه در بهترین محصولات آزمایش‌شده تا تخفیف‌های نادر در مورد علاقه‌مندی‌های ویرایشگر Underscored، بنابراین مرتباً بررسی کنید و هرگز فرصت پس‌انداز را از دست ندهید.

سبزی خردکن فول استار

چه یک سرآشپز خانه باتجربه باشید و چه برای اولین بار انگشتان پای خود را در آماده سازی غذا فرو می برید، در این خردکن سبزیجات ویروسی با چهار تیغه قابل تعویض که قطعات کوچک یا بزرگ را قطعه قطعه می کند، خرد می کند، برش می دهد و تولید می کند، فواید و راحتی زیادی خواهید داشت. روبان ها، مارپیچ برای zoodles عالی و بیشتر. بهترین از همه این است که به صورت شنا بر روی محصولات نرم و سخت کار می کند.

پاک کننده موی حیوانات خانگی ChomChom

این پاک کننده موی حیوانات خانگی با کاربری آسان و تمیز کردن آسان به طرز شگفت آوری خوب عمل می کند. هرکسی که از استفاده از غلتک های پرز و جاروبرقی برای تمیز کردن کاناپه های خود خسته شده است، این پاک کننده موی قابل استفاده مجدد را دوست خواهد داشت.

اجاق توستر سرخ کن هوای Cuisinart با گریل

به لطف سبد سرخ کن با هوای عمیق، رابط کاربری ساده و قابلیت سرخ کردن، پختن، گرم کردن مجدد یا برشته کردن آن، ما این وسیله آشپزخانه مفید را بهترین توستر سرخ کن هوا می‌دانیم.

جارو برقی استیک شارژی Dyson V8 Origin

ما معمولاً دستگاه Dyson را با این قیمت پایین نمی بینیم، خیلی کمتر در Target. این جارو برقی قدرتمند و در عین حال سبک وزن را با 30 درصد تخفیف بگیرید و با کمترین تلاش از کف‌های تمیز و درخشان لذت ببرید.

شامپو تعمیر و نگهداری باند شماره 4 اولاپلکس

به لطف فناوری ساخت باند ثبت شده Olaplex، این شامپو تغذیه و آبرسانی می کند و در عین حال رشته های شما را برای یک نتیجه درخشان و صاف تمیز می کند. تهویه کننده شماره 5 همراه آن نیز به فروش می رسد.

آمازون اکو شو 8

با توجه به اینکه نسل جدیدی از این خانه هوشمند الکسا که باید به زودی عرضه شود، نسخه فعلی مرکز خانه آمازون به پایین ترین قیمت خود تا کنون رسیده است.

درباره بلک فرایدی: فر پیتزا برویل پیتزایولو

انتخاب ما برای بهترین اجاق پیتزای کلی به پایین ترین قیمت خود بازگشته است (آخرین باری که این تخفیف در ژوئن بود). فرصت خود را برای صرفه جویی در فر خود به موقع برای مهمانی های پیتزا تابستانی از دست ندهید.

سبد حمام باریک یاماکازی رولینگ

ساکنان آپارتمان می‌دانند که راه‌حل‌های ذخیره‌سازی عملکردی اغلب مضر هستند – خوشبختانه، این چرخ دستی جمع‌وجور هم کاربردی و هم زیبایی دارد. چه بخواهید اقلام خود را به نمایش بگذارید و چه بخواهید درهم و برهمی را دور بریزید، این سبد خرید را امروز در فروش بگذارید.

میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی SHW

شما یک میز ایستاده مقرون به صرفه بهتر از میز برقی SHW پیدا نخواهید کرد، و در حال حاضر به پایین ترین قیمتی است که تا به حال برای این مدل با قیمت مناسب دیده ایم.

مسواک برقی شارژی Philips Sonicare 9900 Prestige

روال مسواک زدن خود را با یکی از بهترین مسواک های برقی آزمایش شده ما ساده کنید که حدس و گمان را از مراقبت از دهان خارج می کند. با استفاده از اپلیکیشن همراه برند، بینش‌های ارزشمندی در مورد فشار، پوشش، حرکت و موارد دیگر به دست خواهید آورد تا هر روز صبح و شب احساس تمیزی جیرجیر داشته باشید.

درباره بلک فرایدی: تله حشرات داخلی

اگر شما و خانه‌تان هدف مکرر پشه‌ها، پشه‌ها، پروانه‌ها و/یا مگس‌های میوه هستید، روی Katchy سرمایه‌گذاری کنید، که با نور ماوراء بنفش، پنکه قدرتمند و تخته چسب چسبان، حشرات را فریب داده و به دام می‌اندازد. در حال حاضر در آمازون، با وارد کردن کد انحصاری 30KATCHYCNN در هنگام پرداخت، انواع دستگاه‌های Katchy به فروش می‌رسند.

میز قهوه بیچ لین جنو

این میز قهوه آرام ساخته شده از چوب خیزران طبیعی به فضای سرگرمی اصلی شما حال و هوای آرامش بخش و دلپذیری می دهد که شایسته یک استراحتگاه ساحلی مجلل یا کلبه اسکی است.

شامپو خشک Drybar Detox

یک راه حل سریع برای موهای چرب، شامپو خشک دتاکس درایبار به شما امکان می دهد شستن مو را تا فردا به تعویق بیندازید.

اسپیرالایزر دستی Oxo Good Grips

مارپیچ دستی دستگیره های خوب oxo cnnu.jpg

سبزیجات خود را مارپیچ کنید بدون اینکه مواد بسیار زیادی فضای روی میز را اشغال کنند – این ابزار آشپزخانه جمع و جور در حال حاضر نزدیک به 30٪ تخفیف دارد.

پنهان کردن و اِیک! مانکن تزیینی هالووین اسکلت 60 اینچی

هیچ چیز مانند یک اسکلت شبح وار در اندازه واقعی که می توانید در حالت ایستاده یا ژست گرفتن روی یک صندلی چمنی به حیاط شما بیایید، همه حقه بازی ها را به حیاط شما نمی آورد. خارج از فصل، این یک شوخی عالی را ایجاد می کند.

کرم بدن فوق العاده غنی و اورجینال اسکین فود

درباره بلک فرایدی: غذای پوست Weleda

با این کرم بدن غنی که با عصاره رزماری و بابونه فرموله شده است، در زمستان امسال از خشکی پوست جلوگیری کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT