شارژ حساب بروکر آلپاری

بررسی بروکر Alpari | شارژ حساب بروکر آلپاری

زمان مطالعه 11 دقیقه

Alpari International یک کارگزار جهانی فارکس و CFD است. بررسی کامل ما همه چیز را از پلتفرم های معاملاتی MT 4 و MT 5 تا جزئیاتی مانند اطلاعات حداقل سپرده، پاداش و انواع حساب را توضیح می‌دهد.  شارژ حساب بروکر آلپاری را در اول پرداخت انجام دهید.

نکات کلی

Alpari یک جایگزین جالب برای معامله گرانی است که می‌خواهند بتوانند اهرم بزرگی داشته باشند.

این کارگزار سپرده های بدون کارمزد و همچنین روش های رایگان برای برداشت پول را ارائه می‌دهد.

آنها یک حساب آزمایشی نامحدود رایگان ارائه می‌دهند.

تجارت از طریق MetaTrader4.

حساب های معمولی و ECN را ارائه می‌دهد.

با استفاده از VISA، Mastercard، انتقال بانکی، Skrill، Neteller، WebMoney، FasaPay، Perfect Money، بیت‌کوین و غیره پول واریز کنید.

تجارت رایگان کمیسیون، اسپرد پایین. از 0.4 pips

اهرم بسیار بالایی در اختیار قرار می‌دهد. 1:1000 در یک حساب استاندارد. 1:400 در اکانت میکرو.

اپلیکیشن موبایل برای اندروید و iOS.

تنظیم شده توسط کمیسیون خدمات مالی موریس، هیئت بورس و اوراق بهادار هند و آژانس خدمات مالی در ژاپن

تا 30٪ پاداش در سپرده.

پلتفرم معاملاتی

آلپاری اینترنشنال یک پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 مبتنی بر وب را با یک میز معاملات راه اندازی می‌کند. هر دو پلتفرم سطح بالایی از انعطاف پذیری، از جمله ابزارهای نموداری مدرن و بصری و ناوبری ساده را ارائه می‌دهند.

4 نسخه پلتفرم ممکن برای انتخاب از بین iOS، Android، Desktop و WebTrader وجود دارد. اینها برای کسانی که تازه تجارت را شروع کرده اند ایده آل هستند.

اگر معامله گر باتجربه تری هستید و به دنبال حجم معاملات بالاتری هستید، پلتفرم های Alpari International Direct در دسترس هستند.

این پلتفرم پیشرفته برای سرمایه گذاران پیشرفته ایده آل است، زیرا ویژگی های اضافی متنوعی در دسترس است.

اگر یک MicroAccount MT4 باز کنید، به اجرای فوری سفارش دسترسی خواهید داشت، با مارجین فراخوانی 50 درصد و توقف خروجی روی 30 درصد. حساب استاندارد MT4 نیز اجرای فوری را ارائه می‌دهد، با این حال، مارجین فراخوانی کمی بالاتر در 60٪ تنظیم می‌شود.

برای معامله گران با تجربه تر، حساب های ECN ممکن است جذاب تر باشد. این موارد مارجین فراخوانی 100 درصدی را ارائه می‌دهند، اگرچه سفارشات در حال انتظار حداکثر 300 تعیین شده است.

بازارها

این کارگزار دسترسی به انواع مناسبی از بازارهای مالی محبوب را ارائه می‌دهد:

10 سهام عمده ایالات متحده برای معامله

بیش از 60 جفت فارکس

کالاهایی مانند طلا، گاز طبیعی، نقره و نفت خام

11 شاخص جهانی سهام

آلپاری برندی است که در زمان مالکیت قبلی به اعتبار خود آسیب وارد کرده است. در حالی که عملکرد فعلی بسیار بهتر است، مشکلات تاریخی همچنان پابرجا هستند و ما Alpari را در اینجا در DayTrading.com توصیه نمی‌کنیم.

نحوه معامله در Alpari

به عنوان یک معامله گر انفرادی، نیازی به داشتن یک دارایی، مانند یک کالا، ندارید تا از آن سود ببرید. شما می‌توانید یک اوراق بهادار را خریداری یا معامله کنید، سپس از تغییرات قیمت آن از طریق ابزارهای مالی مختلف سود ببرید. ما وسایل نقلیه مختلف تجاری موجود در پلتفرم های Alpari را خلاصه کرده ایم:

CFD ها – قراردادهای تفاوت مشتقه هایی هستند که عملکرد اساسی یک دارایی، مانند سهام را ردیابی می‌کنند. خریدار از تمام مزایای مالکیت فیزیکی دارایی، از جمله افزایش قیمت و پرداخت سود سهام برخوردار می‌شود. از CFD های اهرمی می‌توان برای سفته بازی در سهام، شاخص ها، فارکس و موارد دیگر در Alpari استفاده کرد.

معاملات آتی – قرارداد آتی توافقی است برای مبادله مقدار معینی طلا، به عنوان مثال، در تاریخ آتی. به عنوان خریدار، شما هزینه قرارداد را در زمان خرید پرداخت می‌کنید. اگر قیمت بین تاریخ خرید و تاریخ انقضای قرارداد افزایش یابد، شما سود می کنید.

گزینه ها – با قرارداد اختیار معامله، شما این حق را دارید که اوراق بهادار را در تاریخ بعدی، با قیمت توافقی بخرید یا بفروشید. برخلاف قراردادهای آتی، معامله گران در صورت عدم تمایل به خرید یا فروش در پایان قرارداد مجبور نیستند.

معاملات نقطه ای – معامله نقطه ای با قرارداد آتی یا اختیار معامله متفاوت است – جایی که دارایی در مقطعی در آینده مبادله می‌شود. به عنوان مثال، در بازار نقدی، فلزات و کالاهای گرانبها در بازار فعلی با هدف کسب سود در نوسانات جزئی قیمت ها معامله می‌شوند.

Fix Contracts – Alpari همچنین گزینه های باینری را در بازارهای مالی عمده ارائه می‌دهد. قراردادهای باینری آپشن که در میان مبتدیان محبوب است، به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا سود و زیان احتمالی را قبل از ورود به یک موقعیت، بدانند. کارگزاری گزینه های تماس / قرار، لمس، برد، گسترش، اکسپرس و توربو را ارائه می‌دهد. حداقل اندازه موقعیت 1 دلار است و انقضا به اندازه 30 ثانیه است.

همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که ضرر می‌تواند با هر وسیله سرمایه گذاری اتفاق بیفتد، بنابراین همیشه باید مسئولانه معامله کنید.

گسترش و کمیسیون

اسپرد پیشنهاد بین المللی Alpari روی جفت ارزهای اصلی فقط 0.4 پیپ است که از کمترین ها در بازار هستند. اسپردهای موجود در معاملات به نوع حساب نگهداری شده بستگی دارد. حساب میکرو MT4 اسپردهایی را ارائه می‌دهد که از 1.7 پیپ شروع می‌شود.

اگر یک حساب استاندارد MT4 باز کنید، به این معامله گران اسپرد از 1.2 پیپ در جفت های اصلی فارکس ارائه می‌شود. اگر معامله گر باتجربه تری هستید، اسپرد حساب ECN فقط از 0.4 پیپ برای رشته های اصلی شروع می‌شود.

اگر شما یک معامله گر حرفه ای هستید که به دنبال تجارت سهام فردی هستید، باید حساب ECN Pro را باز کنید. در مقایسه با حساب ECN که برای هر لات رفت و برگشت 3 دلار دریافت می‌کند، هیچ کمیسیونی در این حساب دریافت نمی‌شود.

قدرت نفوذ

حداکثر مقدار اهرم ارائه شده به نوع حسابی که معامله گران دارند بستگی دارد. به عنوان مثال، MT4 MicroAccount حداکثر اهرم موجود 1:400 را ارائه می‌دهد. در حالی که حساب ECN و حساب استاندارد MT4 حداکثر اهرم موجود 1:1000 را ارائه می‌دهند.

مقدار اهرم 1000 به 1 با افزایش اندازه معامله فرضی پوزیشن های باز کاهش می‌یابد. ارزش کل آن به 8 میلیون دلار می‌رسد. اهرم به حداقل سطح 25 به 1 سقوط می‌کند. اگر برای معامله ارزهای دیجیتال و سهام فردی برنامه ریزی می‌کنید، به دلیل قوانین نظارتی حداکثر اهرم ارائه شده کمتر است.

جزئیات کامل اهرم در سایت موجود است.

Alpari International اعللم می‌کند که برخی از سطوح چند برابری و برخی محصولات خاص برای کسانی که در کشورهای منطقه اقتصادی اروپا واقع شده اند در دسترس نیستند. این به دلیل محدودیت های قانونی برای معامله گران در این مکان ها است.

اپلیکیشن موبایل

دانلود برنامه MetaTrader4 یا MetaTrader5 از طریق اپ استور امکان پذیر است. هر دو پلتفرم برای iOS و اندروید در دسترس هستند. برنامه MetaTrader 4 ویژگی هایی مانند 3 نمایش نمودار ممکن و 30 نشانگر معاملاتی را ارائه می‌دهد. در مقابل، برنامه MetaTrader 5 به‌روزرسانی اخبار مالی، اطلاعات عمق بازار و مجموعه کاملی از سفارشات را ارائه می‌دهد.

روش های پرداخت

Alpari International یک فرآیند سپرده گذاری سریع و ایمن را ارائه می‌دهد. روش های زیر برای واریز و برداشت پذیرفته می‌شود:

  • کارت های بانکی
  • کردیت کارت ها
  • حواله بانکی
  • FasaPay
  • Neteller
  • وب مانی
  • بیتکوین
  • Perfect Money
  • Skrill

زمان پردازش به روش پرداخت فردی بستگی دارد. اگر چندین بانک درگیر انتقال وجه هستند، ممکن است 3 تا 5 روز طول بکشد تا وجوه به حساب Alpari شما برسد.

برای برداشت از سیستم های پرداخت الکترونیکی، پرداخت معمولاً ظرف 1 روز کاری پردازش می‌شود. برای بهبود امنیت، اولین باری که برداشت می‌کنید، باید هویت خود را با بخش پرداخت تأیید کنید. آنها از طریق ایمیل ثبت شده شما یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در حساب شما با شما تماس خواهند گرفت.

اکثر روش های برداشت نیازی به پرداخت هزینه کمیسیون ندارند. اگرچه، هزینه هایی برای کیف پول های الکترونیکی از 0.5٪ تا 2٪ وجود دارد. تمام حواله های بانکی 30 یورو کارمزد دریافت می‌کنند.

شارژ حساب بروکر آلپاری: حساب آزمایشی

یک حساب آزمایشی رایگان در دسترس است که می‌تواند به عنوان راهی بدون ریسک برای یادگیری نحوه تجارت بدون واریز وجه استفاده شود. شما به هر دو پلتفرم MT4 و MT5 دسترسی خواهید داشت، جایی که می‌توانید انواع استراتژی های تجاری محبوب را آزمایش کنید.

حساب آزمایشی شما با وجوه مجازی بارگیری می‌شود، بنابراین می‌توانید رویکردی عملی برای یادگیری هنر تجارت داشته باشید.

معاملات و تبلیغات

آنها به دلیل اجرای تبلیغات منظم برای مشتریان خود، مانند برنامه طولانی مدت بازپرداخت وفاداری، شناخته شده اند. هر لاتی که مشتری معامله می‌کند منجر به دریافت تخفیف نقدی می‌شود. پنج سطح تخفیف احتمالی وجود دارد که هر تخفیف می‌تواند به صورت نقدی برداشت شود.

ارزش آن را دارد که به طور منظم منطقه تبلیغات را بررسی کنید، زیرا پیشنهادات و مشوق های جدید اغلب در دسترس هستند. به عنوان مثال، آنها به طور منظم به برخی از سپرده ها اعتبار اضافه می‌دهند. این می‌تواند افزایش سپرده های شما را تا 30٪ ایجاد کند. اگر مطمئن نیستید که واجد شرایط یک تبلیغ خاص هستید، به شرایط و ضوابط دقیق نگاهی بیندازید.

مقررات و صدور مجوز

Alpari International یکی از قابل اعتمادترین کارگزاری ها است که بیش از 20 سال سابقه دارد. آنها به طور کامل توسط کمیسیون خدمات مالی جمهوری موریس، از طریق شرکت مادر آنها Exinity Limited تنظیم می‌شوند. شماره مجوز فروشنده سرمایه گذاری آنها C113012295 است.

آنها محافظت از تراز منفی را ارائه می‌دهند، بنابراین اگر یک بازار به سرعت در برابر تجارت فعلی شما تغییر کند، حساب شما دچار تراز منفی نمی‌شود.

به عنوان عضوی از کمیسیون مالی، یک فرآیند حل اختلاف خارجی در دسترس است. اگر ادعایی به نفع معامله گر مطرح شود، حداکثر تا 20000 یورو به غرامت دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های اضافی

اگر در تجارت تازه کار هستید، اعتماد ندارید یا زمان کمی دارید، می‌توانید از ویژگی Alpari Copy Trading بهره مند شوید.

این همان هیجان تجارت را ارائه می‌دهد، اگرچه حساب شما به طور خودکار حرکات معامله گران باتجربه را که از پلتفرم استفاده می‌کنند کپی می‌کند. امکان مشاهده مدیر استراتژی رتبه بندی برتر بین المللی Alpari وجود دارد که لیستی از معامله گران بالقوه را برای دنبال کردن نمایش می‌دهد. اینها به عنوان مدیران استراتژی شناخته می‌شوند و حرکات تجاری آنها می‌تواند فوراً در حساب شخصی شما کپی شود.

اگر به دنبال یادگیری اصول تجارت هستید، ابزارهای آموزشی متنوعی برای معامله گران وجود دارد. به سادگی برگه “Learn to Trade” را باز کنید و مقالاتی مانند “Beginners Guide For Trade” را خواهید دید.

خدمات کارگزاری در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس است، البته استثنائاتی وجود دارد: گرجستان، اوکراین، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، مولداوی، ارمنستان، قرقیزستان، قزاقستان، بلاروس، روسیه، کره شمالی، سورینام، هائیتی، ژاپن، کانادا، نیوزیلند، موریس و ایالات متحده آمریکا.

انواع حساب ها

علاوه بر حساب آزمایشی، 4 نوع حساب وجود دارد که از پول واقعی استفاده می‌کنند. این ها به حساب های استاندارد و حساب های پیشرفته تقسیم می‌شوند که به انواع ECN معروف هستند.

حساب های استاندارد به عنوان یک گزینه اصلی در دسترس هستند، که با نام MT4 MicroAccount و حساب استاندارد MT4 شناخته می‌شوند، هر دو اجرای بازارساز را ارائه می‌دهند. حساب های معامله گران با تجربه تر، حساب استاندارد ECN و حساب ECN Pro هستند که اجرای فوری را ارائه می‌دهند.

اگرچه محدوده حساب ها به صورت رایگان ارائه می‌شود، اما بازارهای معاملاتی خاصی وجود دارند که برای برخی از حساب ها بسته هستند. هر حسابی را که انتخاب کنید، امکان استفاده از یکی از چهار ارز پایه وجود دارد.

  • دلار آمریکا
  • یورو
  • پوند

NGN (حساب های NGN فقط برای مشتریان در نیجریه در دسترس هستند.)

با پذیرش نایرا نیجریه، Alpari International به وضوح تعهد خود را برای دسترسی بیشتر به تجارت نشان می‌دهد. نیجریه بازار قابل توجهی برای این برند است.

جزئیات شرکت

Alpari International در سال 1998 در موریس تاسیس شد و به یک پلت فرم مهم در صنعت تجارت تبدیل شده است. نام تجاری جدید فعلی در سال 2013 به عنوان فصلی جدید و هیجان انگیز برای گروه معرفی شد. با بیش از 20 سال حضور در بازار، Alpari International در سراسر جهان رشد کرده است.

این غول تجارت جهانی بیش از 2 میلیون مشتری دارد و هدف آن ارائه یک پلتفرم مدرن و پویا برای هر معامله گر است. استفاده آسان وبسایت و گستره 250 ابزار معاملاتی، نام تجاری را به روی معامله گران از هر سطح تجربه باز کرده است.

همانطور که از یک برند معتبر انتظار دارید، آنها توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) تنظیم می‌شوند.

شارژ حساب بروکر آلپاری:خدمات

یکی از مزایای اصلی تجارت با Alpari International، شرایط معاملاتی رقابتی است که به گونه ای طراحی شده است که هم برای معامله گران مبتدی و هم برای معامله گران با تجربه جذاب باشد.

این بدان معناست که بازارهای مالی حتی برای کوچکترین سرمایه گذارانی که می‌توانند حداقل 5 یورو را سپرده گذاری کنند، در دسترس است. آنها همچنین اسپردها و حاشیه های اهرمی رقابتی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، یک دارنده حساب استاندارد دارای اهرم شناور از 1:1000 خواهد بود. توجه داشته باشید که حاشیه ها در بازار آتی کالا کمتر از معاملات آتی و اختیارات سهام است.

مزایای معامله گران پیشرفته یا حرفه ای شامل بهبود اسپرد، طرح وفاداری و تسهیلات برای تبدیل شدن به یک مدیر استراتژی و سهیم شدن در حجم معاملات ایجاد شده است. طیف چشمگیر کالاها، که یک طبقه دارایی مستقل است، فرصت های خوبی را برای تنوع پرتفوی ارائه می‌دهد.

این کارگزار گزینه های باینری را ارائه می‌دهد که به عنوان قراردادهای تعمیر شناخته می‌شوند. اینها برای مبتدیان عالی هستند و یک پیشنهاد ساده “بله یا نه” را ارائه می‌دهند. معامله گران جدید می‌توانند تنها با 1 دلار شروع به کار کنند و محصولات باینری آپشن این برند هم در پلتفرم معاملاتی دسکتاپ و هم در تلفن همراه در دسترس هستند.

اشکالات

اگر به فکر استفاده از ابزار محبوب Strategy Managers برای کپی کردن معاملات هستید، هزینه هایی در بر خواهد داشت. برای انتخاب یک یا چند مدیر استراتژی، باید 100 یورو/دلار/ پوند بپردازید، که می‌تواند مانعی برای کسانی باشد که تازه تجارت را شروع کرده‌اند و به دنبال سپرده های کوچک هستند.

علاوه بر این، درک اصطلاحات استفاده شده با ابزار Copy Trading برای یک تاجر تازه کار دشوار است. اگرچه، Alpari International توضیح ساده تری برای بسیاری از مهمترین اصطلاحات ارائه می‌دهد.

آنها ابزارهای تحقیقاتی را از طریق پلتفرم خود ارائه نمی‌دهند، که می‌تواند پیگیری اطلاعات بازار را دشوار کند. اگرچه پلتفرم MetaTrader 5 مقالات خبری کوتاهی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به تحقیق کمک کند.

Alpari اخیراً معامله بر روی ارزهای دیجیتال را متوقف کرده است، این یک نقطه ضعف قابل توجه برای برخی خواهد بود.

ساعات تجارت

کارگزار زمان های معاملاتی زیر را برای ابزارهای مختلف (GMT) ارائه می دهد:

بازارهای فارکس: 00:05:00 تا 23:55:00

RUB فارکس: 09:00:00 تا 21:00

فلزات نقطه ای: 01:05:00 تا 23:55:00

کالاهای نقطه ای: 03:00:00 تا 23:45:00 برای نفت برنت، نفت خام ایالات متحده و گاز طبیعی ایالات متحده از ساعت 01:00:00 تا 23:45:00 باز است.

معاملات سهام: 16:31 الی 22:59:59

شاخص های نقطه ای برای استرالیا 200، اروپا 50، فرانسه 40، ژاپن 225، US Tech ۱۰۰، UK ۱۰۰، US SPX ۵۰۰، Wall Street ۳۰، از ساعت 01:30:00 تا 23:00 باز هستند. آلمان 30 و اسپانیا 35 به ترتیب از ساعت 09:30 تا 22:30:00 و 20:30:00 باز هستند. هنگ کنگ 50 از ساعت 03:45:00 تا 18:30:00 باز است.

ارزهای دیجیتال: بیت کوین در مقابل دلار، اتریوم در برابر دلار و لایت کوین در برابر دلار از ساعت 00:05:00 تا 23:55:00 باز هستند. بازار Ripple vs USD از ساعت 01:00:00 تا 23:45:00 باز است.

پشتیبانی مشتری

Alpari International به دلیل ارائه خدمات عالی به مشتریان خود شهرت زیادی دارد. آنها به ویژه در ارائه کمک و راهنمایی از طریق چت زنده، ایمیل و سرویس تلفن خوب هستند. همچنین امکان مشاهده وبسایت آنها به 9 زبان زنده دنیا از جمله چینی، فارسی و انگلیسی وجود دارد.

تیم پشتیبانی مشتری در موریس مستقر هستند و از دوشنبه تا جمعه به صورت 24 ساعته در دسترس هستند. اگرچه برای سؤالات فوری، آنها در بعدازظهر یکشنبه باز می‌شوند.

تلفن: +442 080 896 850

ایمیل: [email protected]

آدرس: 5th Floor, 355 NEX Tower, Rue du Savoir, Cybercity, Ebene, 72201, Republic of Mauritius

همچنین یک سرویس چت زنده در دسترس است.

محافظت و امنیت

تمام پرداخت های پردازش شده از طریق سایت توسط یک ارائه دهنده پرداخت امن انجام می‌شود، که تضمین می‌کند اطلاعات شخصی ایمن هستند. تراکنش های کارت از طریق Al Accept Solutions Limited و FR Global Services Ltd پردازش می‌شوند.

فرآیند ثبت نام به گونه ای طراحی شده است که سریع و آسان باشد، به سادگی روی برگه “Sign Up” که در سمت راست بالای وبسایت قرار دارد کلیک کنید. از شما خواسته می‌شود که مشخصات خود را وارد کنید، که پس از آن یک کد اعتبارسنجی به تلفن یا آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می‌شود. پس از تأیید، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و نمایه خود را تکمیل کنید.

هنگامی که برای یک حساب آزمایشی یا یک حساب کامل پولی ثبت نام می‌کنید، باید اطلاعات شخصی و مالی را ارائه دهید. به عنوان بخشی از این فرآیند، باید اقامت و هویت خود را با ارائه مدارکی مانند پاسپورت، قبوض آب و برق، شناسه ملی یا صورت حساب بانکی ثابت کنید.

اگر در تاریخ بعدی حساب Alpari خود را ببندید، آنها اطلاعات شما را تا 7 سال دیگر در پرونده نگه می‌دارند.

برای محافظت از داده های شخصی و مالی شما، Alpari International به استانداردهای امنیتی سختگیرانه پایبند بوده و از آخرین فناوری های امنیتی استفاده می‌کند.

قضاوت آلپاری

چه به تازگی قصد معامله به سرتان زده باشد یا یک حرفه ای با تجربه باشید، طیف گسترده ای از حساب ها و ویژگی های ممکن در اختیار شما خواهد بود.

Alpari پلتفرم کاربر پسند است و فرآیند ثبت نام سریع را ارائه می‌دهد. آنها همچنین متعهد به ارائه مشاوره و راهنمایی به معامله گران هستند، بنابراین همچنان گزینه ای جذاب برای بسیاری از معامله گران مدرن باقی می‌ماند.

Alpari یک انتخاب محبوب برای سرمایه گذارانی است که در هنگام معامله در فارکس به دنبال برخی از کمترین حاشیه هستند. اگر آنها بتوانند از مسائل نظارتی و ورشکستگی تحت مالکیت قبلی خود عبور کنند، محصول محکمی در زیر آن وجود دارد.

شارژ حساب بروکر آلپاری: کشورهای پذیرفته شده

آلپاری از استرالیا، تایلند، آفریقای جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، هند، فرانسه، آلمان، نروژ، سوئد، ایتالیا، دانمارک، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، لوکزامبورگ، قطر و بسیاری از کشورهای دیگر بازرگانی می‌پذیرد.

تاجران نمی‌توانند از Alpari از ایالات متحده، اوکراین، گرجستان، ژاپن، کانادا، نیوزلند، هائیتی، سورینام، آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، ارمنستان، قرقیزستان، موریتانی، بریتانیا استفاده کنند.

Alpari را مقایسه کنید

Alpari را با کارگزاران مشابهی که معامله گران را از محل شما می‌پذیرند مقایسه کنید. در میان کارگزاران موجود، اینها شبیه به Alpari هستند:

World Forex- World Forex معاملات بدون کمیسیون را با حداقل سپرده ۱ دلاری و اهرم ۱:۱۰۰۰ ارائه می‌دهد. قراردادهای دیجیتال نیز در دسترس هستند و به مبتدیان راهی ساده برای حدس و گمان در بازارهای مالی محبوب ارائه می‌دهند.

Deriv.com – Deriv.com یک کارگزار با بیش از 2.5 میلیون مشتری جهانی است. این شرکت CFD ها و چند برابر کننده ها را در کنار محصولات مصنوعی اختصاصی ارائه می‌دهد که در جای دیگری یافت نمی‌شوند. Deriv نرم افزار تجارت داخلی خود و MetaTrader 5 بسیار محبوب را ارائه می‌دهد.

Videforex – سپرده‌هایی را در طیف وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده و فیات می‌پذیرد. پرداخت ها به 98٪ در هر معامله می رسد.

RaceOption – RaceOption یک پلتفرم باینری آپشن و CFD است که مسابقات تجاری و جوایز را ارائه می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. سها گفت:

    آیا این درسته که، کارگزاری آلپاری در حال حاضر در سنت وینست و گرنادینز [Financial Services of Saint Vincent and Grenadines] ثبت بوده، اما سنت وینسنت، دیگر به بروکرهای فارکس، مجوز و رگولیشن، اعطا نمی کند؟

  2. محمد حسین گفت:

    طبق تحقیقاتی که کردم و میدونم بروکر آلپاری یکی از معتبرترین بروکرهای فعال در حوزه فارکس برای ایرانیان است که پلتفرم‌های متنوعی از جمله متاتریدر 4-5 را برای معامله، به کاربران ارائه می‌کند. این بروکر دارای اسپردهای شناور و کمیسیون‌های حداقلی روی انواع حساب‌های معاملاتی خود است. بروکر آلپاری یکی از مناسب‌ترین بروکرها برای ایرانیان است. علاوه بر همه ی اینها میشه از ربات هم در این بروکر استفاده کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT