شارژ و پرداخت بروکر آلپاری

شارژ و پرداخت بروکر آلپاری | بررسی آلپاری 2022

زمان مطالعه 13 دقیقه

آلپاری اینترنشنال توانایی معامله بر روی بیش از ۲۵۰ ابزار CFD مالی را که فارکس، فلزات، کالاها، سهام و شاخص‌ها را از پلتفرم‌های تجاری متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ و پلتفرم کپی‌ترید آلپاری پوشش می‌دهد، ارائه می‌دهد. پرداخت بروکر آلپاری را در اول پرداخت می توانید انجام دهید.

خرید با وب مانی

پرداخت بروکر

شارژ حساب پرفکت مانی

Alpari در سال 1998 تأسیس شد و در سال 2013 به Alpari International تغییر نام داد که نام تجاری Exinity Limited است – شرکتی که توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) جمهوری موریس مجوز و تنظیم می شود. این کارگزار همچنین با انتشار آمار عملکرد در وب سایت خود در خصوص کیفیت سرعت اجرای آنها، لغزش و نقل قول ها شفافیت را ارائه می دهد.

این کارگزار توانایی معامله بر روی بیش از 250 ابزار CFD مالی را که فارکس، فلزات، کالاها، سهام و شاخص‌ها را از پلتفرم‌های تجاری متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در سطح جهانی برای پلتفرم‌های دسکتاپ، وب و موبایل پوشش می‌دهند، فراهم می‌کند. این کارگزار همچنین دسترسی به Alpari CopyTrade را برای کپی کردن موقعیت های معاملاتی سایر مدیران استراتژی فراهم می کند.

کاربران می توانند از اکانت استاندارد، اکانت میکرو، اکانت ECN و اکانت ECN Pro و همچنین از یک اکانت معاملاتی آزمایشی معامله کنند. هر اکانت ویژگی ها و خدمات متفاوتی مانند تجارت بدون کمیسیون و اهرم بالاتر را ارائه می دهد.

این کارگزار همچنین دسترسی به وبینارهای زنده را تقریباً روزانه فراهم می کند. اینها موضوعات مختلف تجاری مختلفی را پوشش می دهند. همچنین در وب سایت کارگزار مطالب آموزشی به همراه پیشنهادات تبلیغاتی مختلف وجود دارد.

جوانب مثبت

+ بیش از 250 ابزار CFD مالی.

+ تجارت بدون کمیسیون در دسترس است.

+ اکانت های تجاری ECN موجود است.

+ می توانید در متاتریدر 5/4 معامله کنید و از Alpari CopyTrade استفاده کنید.

جوانب منفی

-آموزش و تحقیق تاجر محدود.

ما فقط بررسی کردیم و …

آلپاری از ایران مشتری می پذیرد!

بررسی کامل آلپاری

بررسی ویدیوی آلپاری

حمایت از سرمایه گذار و مقررات

“Alpari International یک نام تجاری Exinity Ltd است که توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) جمهوری موریس مجاز و تنظیم می شود. این شرکت همچنین عضو صندوق جبران خسارت کمیسیون مستقل مالی است.

Alpari International نام تجاری Exinity Ltd است که توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) جمهوری موریس مجاز و تنظیم شده است، همانطور که در ثبت FSC از دارندگان مجوز در زیر تأیید شده است:

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

بر اساس توافقنامه مشتری Exinity Ltd که به صورت آنلاین در وب سایت Alpari International یافت می شود، کارگزار حفاظت بیشتری را از مشتریان به وسیله موارد زیر ارائه می دهد:

. تفکیک وجوه مشتریان از وجوه خود

. ارائه خط مشی حفاظت از تعادل منفی

. عضویت در کمیسیون مالی و صندوق جبران خسارت آن.

محصولات قابل معامله

آلپاری اینترنشنال توانایی تجارت بر روی بیش از 250 ابزار CFD مالی را که فارکس، فلزات، کالاها، سهام و شاخص ها را پوشش می دهد، ارائه می دهد.

آلپاری اینترنشنال توانایی تجارت بر روی بیش از 250 ابزار CFD مالی را که فارکس، فلزات، کالاها، سهام و شاخص ها را پوشش می دهد، ارائه می دهد. در زیر لیستی از برخی از بازارهای موجود است:

FOREX INDICES COMMODITIES
AUDJPY Australia 200 XAGEUR
EURCAD Europe 50 XAUUSD
GBPCHF Japan 225 Brent
NZDUSD UK 100 Crude
GBPUSD Wall Street 30 Natural Gas
NZDSGD Stocks
CHFNOK Apple
GBPJPY Facebook
USDCNH JP Morgan
USDRUB Microsoft

جزئیات مربوط به دارایی های موجود از وب سایت و پلتفرم معاملاتی Alpari International گرفته شده است و در زمان این بررسی صحیح است.

هزینه های معاملاتی مانند اسپرد، کمیسیون و نرخ های تامین مالی یک شبه (سوآپ) بسته به ابزار مورد معامله متفاوت است. بررسی دقیق هزینه های معاملات با Alpari International را می توان در ادامه این بررسی یافت.

افتتاح اکانت

آلپاری اینترنشنال چهار نوع اکانت تجاری اصلی به نام های استاندارد MT4، میکرو MT4، ECN MT4/MT5 و ECN Pro MT4 را ارائه می دهد. این کارگزار همچنین یک اکانت معاملاتی آنلاین سهام و همچنین اکانت های اسلامی بدون معاوضه و استفاده از اکانت معاملاتی آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد.

آلپاری اینترنشنال چهار نوع اصلی اکانت معاملاتی را ارائه می دهد که دارای ویژگی ها و مزایای متفاوتی هستند اما برای معامله گران مبتدی و پیشرفته مناسب هستند. برخی از ویژگی ها در زیر ذکر شده است:

STANDARD MT4 MICRO MT4 ECN MT4/MT5 ECN PRO MT4
Commission Zero Zero $1.5/lot, per side Zero
Spreads From 1.2 pips From 1.7 pips From 0.4 pips From 0.4 pips
Leverage Floating 1:2000 Fixed 1:400 Floating 1:1000 Floating 1:300
Swap-free Yes Yes MT4 Yes

MT5 No

MT4 Yes

MT5 No

Markets Majors, Minors, Exotics, RUB – 61

Spot Metals – 5

Spot CFDs – 14

Majors, Minors – 25

Spot Metals – 2

MT5: Majors, Minors, Exotics, RUB – 57

Spot Metals – 2

Spot CFDs – 13

54 FX pairs

3 Metals

Min. Deposit 20,000 1,000 20,000 25,000
Account currency USD/EUR/GBP USD/EUR/GBP USD/EUR/GBP USD/EUR/GBP

Alpari International همچنین به سپرده گذاری در نایرا نیجریه (NGN) با مقادیر و محدودیت های مختلف در هر اکانت اجازه می دهد. جزئیات بیشتر را می توان در وب سایت آنها یافت.

باز کردن یک اکانت کاربری با کارگزار یک فرآیند ساده با کلیک کردن روی تب “ثبت نام” است که در سمت راست بالای وب سایت آنها قرار دارد. سپس به صفحه ثبت نام منتهی می شود که نام، کشور، ایمیل و رمز عبور را می خواهد. سپس کاربران به منطقه My Alpari Client Portal هدایت می شوند تا ثبت نام را تکمیل کنند که شامل اطلاعات استخدام، منبع وجوه و موارد دیگر است.

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

از اینجا، کاربران می توانند اکانت های تجاری و سرمایه گذاری، دسترسی به گزینه های سپرده و برداشت، آموزش، تبلیغات و Alpari CopyTrade را باز و مدیریت کنند. با این حال، کاربران باید ابتدا پروفایل خود را با مدرک هویت و مدارک نشانی تأیید کنند.

Alpari International به ساکنان ایالات متحده آمریکا، موریس، ژاپن، هائیتی، سورینام، جمهوری دموکراتیک کره، روسیه، آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان، مولداوی، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، اوکراین، گرجستان، نیوزلند، کانادا و ایران خدمات ارائه نمی دهد.

گزینه های سپرده و برداشت

آلپاری اینترنشنال طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت را در طیف گسترده ای از ارزها ارائه می دهد، مانند انتقال سیمی بانکی، کارت های بدهی/اعتباری، Neteller، Skrill، vLoad، WebMoney، PerfectMoney، FasaPay، GlobePay، بیت کوین و بسیاری دیگر.

هنگام واریز وجوه در Alpari International، روش‌های مختلفی برای تأمین مالی وجود دارد که بدون کمیسیون هستند. روش ها در وب سایت کارگزار به تفصیل آمده است، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

همچنین گزینه های پرداخت محلی برای نقل و انتقالات محلی پاکستان، انتقال محلی مکزیکی، انتقال محلی ترکیه، انتقال محلی اندونزی و غیره وجود دارد.

در حالی که سپرده ها بدون کمیسیون هستند، برای برخی از روش های برداشت کمیسیون وجود دارد. فهرست کامل را می توان در وب سایت کارگزار یا از ناحیه پورتال مشتری پیدا کرد. این قسمت به کاربران امکان می دهد هم واریز و هم برداشت را انجام دهند و همچنین هزینه ها را لیست می کند، مانند بخش برداشت زیر نشان می دهد:

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

پلتفرم های تجارت وب و دسکتاپ

آلپاری اینترنشنال توانایی تجارت بر روی پلتفرم های تجاری متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را برای رایانه های شخصی، مک و وب ارائه می دهد.

آلپاری اینترنشنال طیف گسترده ای از پلتفرم های معاملاتی مختلف را برای معامله گران مبتدی و پیشرفته مناسب برای تجارت در چندین کلاس دارایی ارائه می دهد.

Alpari International MetaTrader 4

پلتفرم معاملاتی Alpari International MetaTrader 4 برای دانلود دسکتاپ برای PC و MAC در دسترس است و ویژگی های مختلفی از جمله:

  • 3 نوع اجرای سفارش
  • شرایط اضافی اجرای سفارش
  • پرچین
  • 30 شاخص فنی
  • 31 اشیاء گرافیکی
  • گروه مظنه ابزار مالی در فواصل زمانی
  • تستر استراتژی

Alpari International MetaTrader 5

پلتفرم تجاری Alpari International MetaTrader 5 برای دانلود دسکتاپ برای PC و MAC در دسترس است و ویژگی های مختلفی از جمله:

  • 5 نوع اجرای سفارش
  • 38 شاخص فنی
  • 44 اشیاء گرافیکی
  • 21 بازه زمانی
  • تستر استراتژی
  • مستقیماً از پلتفرم با سایر معامله گران چت کنید

Alpari International MetaTrader Web Trader

پلتفرم معاملاتی متاتریدر Web Trader Alpari International یک پلتفرم معاملاتی مبتنی بر مرورگر است و ویژگی های مختلفی از جمله:

  • بدون نیاز به دانلود
  • به طور مستقیم از مرورگر خود معامله کنید
  • دسترسی به چندین کلاس دارایی

یک اسکرین شات از پلتفرم معاملاتی Alpari International WebTrader در زیر نشان داده شده است و همچنین با جزئیات بیشتری در بررسی ویدیویی پوشش داده شده است.

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

پلتفرم های معاملاتی موبایل

Alpari International برنامه معاملاتی موبایل متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه می دهد.

Alpari International به کاربران امکان دسترسی به معاملات تلفن همراه را در حال حرکت از طریق برنامه های معاملاتی موبایل MetaTrader 4 و MetaTrader 5 برای هر دو سیستم Android و iOS ارائه می دهد. لینک های دانلود برنامه را می توان در وب سایت کارگزار، منطقه پورتال مشتری یا در فروشگاه Google Play یا Apple AppStore یافت.

اپلیکیشن معاملاتی MetaTrader ویژگی های مختلفی را برای معامله گران ارائه می دهد تا بتوانند در حال حرکت به اکانت های خود دسترسی داشته باشند.

برنامه معاملاتی موبایل MetaTrader 4 ارائه می دهد:

  • همه انواع سفارش و حالت های اجرا
  • 3 نوع نمای نمودار: میله، شمعدان و خط
  • 9 بازه زمانی مختلف قابل مشاهده
  • 30 اندیکاتور معاملاتی مختلف

برنامه معاملاتی موبایل متاتریدر 5 ارائه می دهد:

  • اطلاعیه اخبار مالی
  • گزینه های اکانت خالص سازی و پوشش ریسک
  • عمق بازار
  • مجموعه کامل سفارشات، از جمله سفارشات در حال انتظار و توقف

برنامه های معاملاتی موبایل Alpari International MetaTrader با جزئیات بیشتری در بررسی ویدیویی پوشش داده شده است.

ویژگی های تجارت

“Alpari International ویژگی های تجاری اضافی مانند Alpari CopyTrade را ارائه می دهد.”

کاربران Alpari International می توانند به Alpari CopyTrade دسترسی داشته باشند تا مدیران استراتژی را دنبال کنند و معاملات آنها را کپی کنند. این کارگزار همچنین گزینه ای برای تبدیل شدن به یک مدیر استراتژی و کسب درآمد از سایر افرادی که از معاملات شما کپی می کنند را فراهم می کند. کاربران می توانند جزئیات بیشتری را در قسمت Client Portal Area پیدا کنند، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

کمیسیون و گسترش

آلپاری اینترنشنال انواع اکانت ‌های تجاری مختلف را با اسپردها و پورسانت‌های متفاوت ارائه می‌دهد که برخی از اکانت ها بدون کمیسیون و برخی بر اساس کمیسیون با اسپرد فقط 0.4 پیپ هستند.

هزینه های معاملاتی با Alpari International بسته به نوع اکانت معاملاتی باز شده متفاوت است. چند نمونه در زیر ارائه شده است و موارد بیشتری را می توانید در وب سایت آنها بیابید:

  • کمیسیون نوع اکانت
  • استاندارد MT4: خیر
  • میکرو MT4: خیر
  • ECN MT4/MT5: آره
  • 1.5 دلار / لات، در هر طرف
  • شماره ECN Pro MT4
  • گسترش های معمولی
  • از 1.2 پیپ
  • از 1.7 پیپ
  • از 0.4 پیپ
  • از 0.4 پیپ

کمیسیون های اکانت ECN MT4/MT5

این اکانت مبتنی بر کارمزد است و فقط در باز شدن یک معامله (که هم برای افتتاح و هم بسته شدن معامله است) رخ می دهد. در حالی که اسپردها از 0.4 پیپ شروع می شوند، میزان پورسانت به ارز اکانت بستگی دارد و به ازای هر لات محاسبه می شود. مثلا:

  • Forex & Metals = 3 USD / 2.6 EUR / 2.35 GBP / 1,095 NGN per lot
  • Indices = 7 USD / 6 EUR / 5.5 GBP / 2,555 NGN per lot
  • Commodities = 4 USD / 3.5 EUR / 3.15 GBP / 1,460 NGN per lot

نرخ مبادله برای نگهداشتن موقعیت ها در طول شب متفاوت است و می توانید آن را در پلتفرم های معاملاتی متاتریدر و همچنین در وب سایت کارگزار پیدا کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است. اکانت های بدون تعویض فقط در اکانت ECN MT4 در دسترس هستند.

تجارت فارکس

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

بازرگانی فلزات

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

پاداش و تبلیغات

“Alpari International در حال حاضر چندین جایزه و پیشنهادات تبلیغاتی را اجرا می کند.”

Alpari International در حال حاضر چندین جایزه و پیشنهادات تبلیغاتی را اجرا می کند. با این حال، این موارد مبتنی بر زمان هستند و ممکن است در طول زمان تغییر کنند. در حالی که پیشنهادات تبلیغاتی را می توان در وب سایت آنها یافت، آنها را می توان در بخش “تبلیغات” در منطقه My Alpari Client Portal پس از ورود کاربران مشاهده کرد.

در زمان نگارش این مقاله، Alpari International جوایز و تبلیغات زیر را ارائه می دهد:

. یک دوست را معرفی کنید – 50 دلار برای خود و هر دوست یا عضو خانواده که با استفاده از لینک ارجاع شخصی به Alpari مراجعه می کند، کسب کنید.

Alpari Cashback. – به برنامه بپیوندید تا بابت هر معامله ای که انجام می دهید تا 5 دلار پس بگیرید.

پشتیبانی مشتری

Alpari International 24 ساعت شبانه روز، 5 روز هفته – و زمان های محدود در آخر هفته – از طریق چت زنده، ایمیل و تلفن به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فیلیپینی، اندونزیایی، مالایی و پرتغالی ارائه می دهد.

پس از آزمایش عملکرد گفتگوی زنده، در عرض چند ثانیه توسط یک نماینده استقبال شدیم که به سؤال ما بلافاصله پاسخ داد، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

. آدرس: طبقه 5، برج نکس، خیابان دو ساووار، سایبرسیتی، 72201 Ebene، جمهوری موریس.

. تلفن: +442080896850

. دوشنبه تا جمعه 24 ساعت شبانه روز

. شنبه از ساعت 11:00 تا 16:00 GMT+2/GMT+3 در DST

. یکشنبه از ساعت 12:00 تا 20:00 GMT+2/GMT+3 در DST

. چت زنده: 5/24، لینک در وب سایت

. پست الکترونیک:

پشتیبانی مشتری: [email protected]

افتتاح اکانت: [email protected]

سپرده / برداشت: [email protected]

Social:

https://www.facebook.com/AlpariGlobal/

https://twitter.com/alpariglobal

https://www.instagram.com/alpariofficial_en/

پژوهش

“Alpari International وبینارهای معاملاتی بازار را با موضوعات مختلف معاملاتی و همچنین تجزیه و تحلیل بازار زنده ارائه می دهد.”

آلپاری اینترنشنال وبینارهای معاملاتی بازار را با موضوعات مختلف معاملاتی و همچنین تحلیل بازار زنده ارائه می دهد. تقویم وبینارها را می توانید مستقیماً در وب سایت کارگزار پیدا کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

آموزش تاجر

آلپاری اینترنشنال انواع مختلفی از راهنماهای آموزش تجارت را در وب سایت خود ارائه می دهد که موضوعات مختلفی مانند استراتژی های تجارت فارکس، راهنمای تجارت کالا و موارد دیگر را پوشش می دهد.

آلپاری اینترنشنال انواع راهنمای آموزش تجارت را در وب سایت خود ارائه می دهد که موضوعات مختلفی مانند استراتژی های تجارت فارکس، راهنمای تجارت کالا، تجارت فارکس برای مبتدیان، تجارت فلزات گرانبها و موارد دیگر را پوشش می دهد.

پرداخت بروکر آلپاری

پرداخت بروکر آلپاری

تجربه تجارت

آلپاری اینترنشنال انواع اکانت های معاملاتی را ارائه می‌دهد که مزایای منحصر به فردی را برای معامله‌گران مبتدی و پیشرفته و همچنین علاقه‌مندان به خدمات تجارت کپی ارائه می‌دهد.

بر اساس مشاهدات ما، Alpari International طیف گسترده ای از خدمات مناسب برای معامله گران مبتدی و پیشرفته را ارائه می دهد. این کارگزار ترکیبی از اکانت های معاملاتی بدون کمیسیون و مبتنی بر کمیسیون را با اسپردهای مختلف و دسترسی به مقادیر مختلف اهرم ارائه می دهد.

کاربران می توانند بازارهای مختلفی را از پلتفرم های تجاری متاتریدر 4 و متاتریدر 5 که در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده است، معامله کنند که ابزارهای پشتیبانی زیادی به صورت آنلاین وجود دارد، و همچنین دسترسی به بازار متاتریدر. کاربران همچنین می توانند برای خدمات تجارت کپی و تبدیل شدن به یک مدیر استراتژی به Alpari CopyTrade دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

آیا Alpari International تحت نظارت است؟

بله، توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) جمهوری موریس.

Alpari International در کجا مستقر است؟

طبقه 5، برج نکس، خیابان Du Savoir، Cybercity، 72201 Ebene، جمهوری موریس.

آلپاری اینترنشنال چگونه کسب درآمد می کند؟

وجوه را می توان بدون پورسانت به اکانت معاملاتی از طریق رسانه های مختلف مانند کارت های اعتباری، بانک وایر، کیف پول های الکترونیکی که شامل Neteller، Skrill، VLoad، PerfectMoney و در نهایت روش های سپرده محلی برای کشورهای مختلف مانند هند، فلسطین است، واریز کرد. ترکیه، مکزیک، مصر و غیره …

چگونه در اکانت بین المللی آلپاری واریز کنم؟

وجوه را می توان بدون کمیسیون به یک اکانت تجاری از طریق رسانه های مختلف، از جمله کارت های اعتباری و نقدی، Neteller، Skrill، VLoad، PerfectMoney، FasaPay، GlobalPay و Local Transfers در پاکستان، مالزی، اندونزی، ویتنام، نیجریه، تایلند و چین.

حداقل سپرده برای Alpari International چقدر است؟

حداقل سپرده 5 USD/EUR/GBP است.

چگونه از Alpari International پول برداشت کنم؟

با ورود به وب ‌سایت بین‌المللی Alpari و انتخاب «پول من» از نوار کناری سمت چپ می‌توان برداشت‌ها را انجام داد. روش‌های برداشت شامل کارت‌های اعتباری و نقدی، Neteller، Skrill، FasaPay و بسیاری از رسانه‌های دیگر است که همگی با هزینه‌های برداشت متفاوت هستند.

حداکثر اهرم در Alpari International چیست؟

حداکثر اهرم ارائه شده توسط Alpari International 2000:1 است.

چگونه در Alpari International اکانت باز کنم؟

یک اکانت کاربری را می توان با کلیک روی یک دکمه در وب سایت بین المللی Alpari، از طریق کلیک بر روی تب “ثبت نام” باز کرد.

آیا Alpari International از متاتریدر استفاده می کند؟

بله، هم متاتریدر 4 و هم متاتریدر 5.

خرید با پی پال

پرداخت بروکر آلپاری: نتیجه

آلپاری اینترنشنال توانایی معامله بر روی بیش از 250 ابزار CFD مالی را که فارکس، فلزات، کالاها، سهام و شاخص‌ها را از پلتفرم‌های تجاری متاتریدر 4 و متاتریدر 5 و پلتفرم کپی‌ترید آلپاری پوشش می‌دهد، ارائه می‌دهد.

Alpari در سال 1998 تاسیس شد و در سال 2014 به Alpari International تغییر نام داد که نام تجاری Exinity Limited است – شرکتی که توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) جمهوری موریس مجوز و تنظیم می شود. این کارگزار همچنین با انتشار آمار عملکرد در وب سایت خود در مورد کیفیت سرعت اجرای آنها، لغزش و نقل قول ها شفافیت را ارائه می دهد.

این کارگزار توانایی معامله بر روی بیش از 250 ابزار CFD مالی را که فارکس، فلزات، کالاها، سهام و شاخص‌ها را از پلتفرم‌های تجاری متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در سطح جهانی برای پلتفرم‌های دسکتاپ، وب و موبایل پوشش می‌دهند، فراهم می‌کند. این کارگزار همچنین دسترسی به Alpari CopyTrade را برای کپی کردن موقعیت های معاملاتی سایر مدیران استراتژی فراهم می کند.

کاربران می توانند از اکانت استاندارد، اکانت میکرو، اکانت ECN و اکانت ECN Pro و همچنین از یک اکانت معاملاتی آزمایشی معامله کنند. هر اکانت ویژگی ها و خدمات متفاوتی مانند تجارت بدون کمیسیون و اهرم بالاتر را ارائه می دهد.

این کارگزار همچنین دسترسی به وبینارهای زنده را تقریباً روزانه فراهم می کند. اینها موضوعات مختلف تجاری مختلفی را پوشش می دهند. همچنین در وب سایت کارگزار مطالب آموزشی به همراه پیشنهادات تبلیغاتی مختلف وجود دارد.

. مقررات کامل از کمیسیون خدمات مالی (FSC) جمهوری موریس.

. طیف گسترده ای از انواع اکانت ها که انواع اسپردهای درجه سازمانی، معاملات بدون کمیسیون، مقادیر مختلف اهرم و معاملات کپی را ارائه می دهند.

. با چندین کلاس دارایی مانند فارکس، سهام، فلزات و شاخص ها معامله کنید.

. به پلتفرم های تجاری شناخته شده جهانی MetaTrader 4 و MetaTrader 5 در دسکتاپ، وب و در برنامه تجارت موبایل دسترسی داشته باشید.

Headquarters Country

Mauritius

Foundation Year

1998

Regulations

FSC (Mauritius)

Publicly Traded

No

Number Of Employees

0-50

Trading Desk Type

ECN, STP

Trading platforms

MT4, MT5

Restricted Countries

United States

Supported Languages

English, Russian, Hindi, Chinese, Indonesian

Min Deposit

$5

Max Leverage

1:3500 (FSC)

Deposit Options

Wire Transfer, Credit Card, Cryptocurrencies, Skrill, Neteller, PerfectMoney, FasaPay, Webmoney

Withdrawal Options

Wire Transfer, Cryptocurrencies, Skrill, Neteller, FasaPay, Webmoney, PerfectMoney

Products (CFD)

Currencies, Commodities, Indices, Stocks

Demo Account

Yes

Islamic Account

Yes

Segregated Account

Yes

Managed Account

No
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT