شارژ حساب بروکر

شارژ حساب بروکر از طریق سامانه اول پرداخت

زمان مطالعه 15 دقیقه

در سال های اخیر که به واسطه محدودیت های ناشی از ویروس کرونا بسیاری از افراد از منزل شروع به کسب درآمد کردند، بازارهای مالی از توجه بسیاری برخوردار شدند. در واقع می توان گفت که بازار های مالی به عنوان بزرگ ترین بستر برای حجم معاملاتی بالا در دسترس قرار گرفتند و بسیاری از افراد علاقمند به معامله و کسب در آمد در این بازارها، اقدام به کسب آموزش در بخش های مختلف از جمله شارژ حساب بروکر ها و نحوه افتتاح حساب فارکس کردند و فعالیت های مالی خود را در بازارهای مالی آغاز نمودند. در کشور ایران نیز این بازارها با استقبال بی نظیری مواجه شدند و نسب به سال های اخیر، می توان گفت که فعالان بازارهای مالی از جمله فارکس رشد چند برابری را تجربه کرده اند.

شارژ حساب بروکر

شارژ حساب بروکر

شارژ حساب بروکر

نکته ای در این جا وجود دارد این است که آغاز به کار در زمینه فارکس نیازمند داشتن یک بروکر معتبر است و علاقمندان و سرمایه گذاران، باید قبل از هرگونه اقدام به فعالیت در این زمینه، آموزش های لازم را کسب نمایند. پس از آن که اطلاعات کاملی را در زمینه سرمایه گذاری کسب کردید و در حساب های دمو به تمرین معاملات پرداختید، باید اقدام به شارژ بروکر مورد نظر خود نمایید. بنابراین اگر دارای حساب فارکس هستید، در ادامه همراه با اول پرداخت باشید تا به نحوه شارژ حساب بروکر آلپاری، شارژ حساب بروکر icm و شارژ حساب بروکر  FXTM از طریق سامانه اول پرداخت بپردازیم و با این بروکر ها بیشتر آشنا شویم.

نحوه شارژ حساب بروکرهای فارکس از طریق مجموعه اول پرداخت 

احتمالاً می دانید که بازار فارکس به عنوان بازاری پر هیجان و پر استرس شناخته می شود و به دلیل در دسترس بودن آن، افراد بسیار زیادی از سراسر جهان  مجذوب این بازار بین المللی شده اند. شما به عنوان یک سرمایه گذار مبتدی یا حرفه ای برای شروع کار در بازار فارکس ابتدا مستلزم افتتاح حساب هستید و برای خرید و فروش جفت ارزهای بین المللی در این بازار و به طور کلی انجام معاملات، باید مبلغی را به حساب تجاری خود واریز کرده باشید. برای این کار باید تحقیقات لازم را در مورد صرافی های مختلف به عمل بیاورید و پس از آن اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنید.

واریز مبلغ به حساب کاربری در بروکر ها به چهار روش قابل انجام می باشد؛ این چهار روش عبارت اند از استفاده از کارت های بانکی، واریز و برداشت پول از طریق بانک، کیف پول های دیجیتال و چک های بانکی (که برای بروکرهای آمریکایی فارکس در دسترس هستند).

این باور که در بین بسیاری از مردم رایج است و گفته می شود که ایرانی ها امکان استفاده از فارکس را ندارند تنها یک باور غلط است و برای استفاده از فارکس و معامله در این بازار بین المللی روش های معتبری از جمله واریز و پرداخت پول به حساب فارکس و شارژ حساب بروکر در دسترس می باشد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. در واقع صرافی های بین المللی بسیاری در دنیا اقدام به ارائه خدمات فارکس به سرمایه گذاران می کنند، با این حال استفاده از بسیاری از این روش های رایج برای ایرانیان به صورت مستقیم قابل استفاده نیست و ایرانیان عزیز باید از روش های معتبر دیگری برای شارژ حساب بروکر خود از ایران استفاده نمایند.

شارژ حساب بروکر

شارژ حساب بروکر

سایت اول پرداخت روش های مختلفی را برای برداشت وجه و شارژ حساب بروکرها در اختیار کاربران و معامله گران قرار می دهد که استفاده از این روش ها دارای کارمزد پایین بوده و به سرعت توسط کارشناسان انجام می شوند. برای این کار می توانید درخواست سفارش خود را در حساب کاربری اول پرداخت خود ارسال نمایید و با وارد کردن اطلاعات دقیق هویتی و حساب کاربری خود، مبلغ مورد نظر خود را دریافت یا ارسال نمایید.

شما این فرصت را دارید تا برای شارژ حساب هایی مانند وبمانی و پرفکت مانی از خدمات ایمن و پر سرعت سامانه اول پرداخت استفاده نمایید و سپس اقدام به شارژ حساب بروکر خود کرده و معاملات خود را آغاز نمایید. با اول پرداخت باشید تا در ادامه به معرفی روش های شارژ حساب بروکر آلپاری، شارژ حساب بروکر هات فارکس و شارژ حساب بروکر  FXTM بپردازیم.

شارژ مستقیم آلپاری از طریق اول پرداخت

اولین و محبوب تری بروکری که قصد داریم در این مطلب به آن اشاره کنیم، بروکر آلپاری (Alpari) می باشد. بروکر آلپاری را می توان قدیمی ترین و بهترین بروکر فارکس در ایران به شمار آورد که شارژ حساب بروکر آلپاری و برداشت ریالی و دلاری در این بروکر برای مشتریان مقیم در ایران نیز در دسترس می باشد.

شارژ حساب بروکر

شارژ حساب بروکر

اول پرداخت این فرصت را دارد تا با افتخار اعلام کند که امکان شارژ حساب بروکر آلپاری و برداشت ریالی و دلاری از آن برای تمامی کاربران از طریق این سامانه در دسترس می باشد. برای شارژ حساب بروکر آلپاری خود به صورت آنی و لحظه ای کافی است تا به حساب کاربری خود مراجعه نمایید و برای شارژ حساب بروکر آلپاری در خواست دهید.

اطلاعات مورد نیاز برای شارژ حساب بروکر آلپاری

همان طور که اشاره کردیم، بروکر آلپاری یکی از معتبر ترین بروکر ها در زمینه فارکس می باشد که همچنان به ایرانیان خدمات ارائه می کند. شما این فرصت را دارید تا از روش های مختلف به صورت ریالی و دلاری در حساب آلپاری خود واریز و برداشت داشته باشید. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که برای شارژ حساب بروکر آلپاری به صورت دلاری و یا ریالی باید یک سری اطلاعات لازم را در فیلد های مخصوص وارد نمایید که در ادامه به اطلاعات لازم برای شارژ حساب بروکر آلپاری در سامانه اول پرداخت خواهیم پرداخت :

  • نام و نام خانوادگی صاحب حساب: نام و نام خانوادگی که در این بخش وارد می کنید باید مطابق با مدارک هویتی شما و اطلاعات ثبت نامی در بروکر Alpari باشد.
  • ایمیل شخص دارنده حساب : ایمیلی که وارد می کنید باید ایمیلی باشد که با آن در بروکر Alpari ثبت نام کرده‌ اید.
  • شماره تماس: شماره تلفن ثابت یا موبایل خود را به جهت تماس همکاران با شما برای تائید خرید فعلی و خرید های بعدی باید ارسال نمایید.
  • شماره کیف پول یا ولت: شماره کیف پول آلپاری یا حساب تجاری خود را وارد نمایید. در این قسمت اگر شماره حساب معاملاتی آلپاری خود را وارد نمایید، حساب معاملاتی که با آن وارد برنامه متاتریدر می‌شوید، شارژ خواهد شد.
  • مقدار شارژ دلاری حساب: میزان دلار مورد نیاز خود به جهت شارژ حساب را باید وارد کنید. توجه داشته باشید که حدااکثر واریز دلار در بروکر آلپاری محدودیت نداشته اما حداقل شارژ حساب بروکر آلپاری معادل 10 دلار است.

اطلاعاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم برای شارژ حساب بروکر آلپاری در اول پرداخت الزامی می باشند تا هم هویت فرد تائید شود و هم امنیت فرآیند شارژ حساب بروکر آلپاری به طور کلی تأمین شود. در نظر داشته باشید که هنگام تایپ مقدار دلاری که می خواهید واریز کنید دقت کافی را داشته باشید، چرا که عملیات شارژ حساب بروکر آلپاری دارای کمیسیون های مختلفی می باشد. همچنین در صورتی که نیاز است مطلبی را برای کارشناسان اول پرداخت توضیح دهید، این فرصت را دارید تا در حد چند جمله آن را یادداشت نمایید. 

شارژ حساب بروکر آلپاری به صورتی آنلاین از طریق سایت اول پرداخت امکان پذیر می باشد و پس از آن که شما درخواست مبتنی بر شارژ حساب بروکر آلپاری را ارسال کردید و اطلاعات واریز خود را نیز وارد کردید، به در گاه پرداخت بانکی منتقل می شود و واریز ریالی را انجام خواهید داد و این مبلغ ریالی که واریز می نمایید به صورت دلاری در حساب معاملاتی آلپاری شما پس از بررسی و تائید واریز خواهد شد و شما نیازی به اقدامات دیگری نخواهید داشت. 

احتمالاً تا به حال اقدام به واریز آنلاین کرده اید، در هنگامی که به درگاه پرداخت منتقل می شوید می توانید اطلاعات پرداخت را در صفحه مشاهده نمایید و بنابراین اگر نیاز به تصحیح مبلغ و یا اطلاعات داشته باشید می توانید آن را اصلاح نمایید. بعد از انجام کلیه مراحل پرداخت، بررسی شارژ حساب بروکر آلپاری شما باید توسط کارشناسان انجام شود و این فرآیند ممکن است چند دقیقه زمان‌بر باشد. اگر شما معامله گر حرفه ای هستید، احتمالاً می دانید که پرداخت و شارژ حساب خود را نباید به آخرین زمان ها موکول کنید چرا که ممکن است بازار تعطیل کند و شما از معاملات روز خود جا بمانید؛ بنابراین پیشنهاد می شود شارژ حساب بروکر آلپاری خود را از طریق سامانه اول پرداخت، در زمان مناسبی انجام دهید که نیازی به عجله کردن نداشته باشید. 

همچنین، پس از انجام فرآیند پرداخت، می توانید اطلاعات لازم را در حساب کاربری خود مشاهده کنید و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. با این حال، فاکتور خرید به محض انجام فعالیت به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. در نهایت، ممکن است فرآیند تائید شارژ حساب بروکر آلپاری شما بین 5 الی 1 ساعت، بسته به روز و زمان انجام آن، به طور بی انجامد و پس از آن مبلغ مورد نظر شما در حساب شما خواهد بود.

برداشت از حساب بروکر آلپاری (Alpari) از طریق اول پرداخت

شما همچنین این فرصت را دارید تا برداشت از حساب آلپاری خود را نیز از طریق سایت اول پرداخت با کمترین کارمزد ها و بالاترین سرعت انجام دهید. در این فرآیند، برداشت شما به صورت ریالی به حساب شما در ایران انجام می شود. برای این کار ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در اول پرداخت شوید و درخواست خود را در این قسمت ثبت نمایید. در صورت ثبت سفارش به اطلاعاتی که وارد می کنید، اعم از شماره حساب کاربری خود در بروکر آلپاری دقت نمایید و پس از بررسی تمام اطلاعات خود، در خواست خود را ثبت کنید.

امنیت برداشت و شارژ حساب بروکر آلپاری

آلپاری یکی از بروکر های معتبر و با امنیت بالا به شمار می رود. برای برداشت و واریز در حساب خود باید از طریق شماره موبایل و ایمیل خود، عملیات را تائید نمایید که همین موضوع باعث می شود تا سایر افراد امکان دسترسی به حساب شما را نداشته باشند. 

همچنین در نظر داشته باشید در صورتی که هر گونه در خواست شما مشکل داشته باشد و یا مبلغ وارد شده شما قابل پرداخت نباشد، این موضوع به شما در پاسخی به عنوان ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین اگر در هر مرحله از واریز، برداشت و شارژ حساب بروکر آلپاری با مشکلی مواجه شدید، این فرصت را دارید تا با کارشناسان اول پرداخت ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را در میان بگذارید. 

روش های شارژ حساب بروکر  FXTM از طریق اول پرداخت 

بروکر FXTM نیز یکی از محبوب ترین و معتبرترین بروکر هایی است که در ایران نیز بسیار شناخته شده می باشد و در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است. بروکر فارکس تایم از بروکرهای جدید و تازه کار به شمار می رود که با استفاده از تکنولوژی های خاص و رقابتی و همچنین ارائه ویژگی های منحصر به فرد، به سرعت در بین سرمایه گذاران و بروکر های دیگر به عنوان یک بروکر ممتاز شناخته شد و اکنون پس از گذشت بیش از یک دهه یکی از معروف ترین بروکر ها می باشد. بروکر فارکس تایم، دارای دفاتر مرکزی در نقاط مختلف دنیا از جمله در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین می باشد و طبق اطلاعاتی که در سایت رسمی این بروکر وجود دارد، فارکس تایم دارای بیش از ۲ میلیون کاربر فعال از ۱۵۰ کشور جهان می باشد.

خوب است بدانید که بروکر فارکس تایم به دلیل دارا بودن گواهی های معتبر به عنوان یک بروکر رگوله ثبت شده است و در طی سال های فعالیت خود نیز، همواره یکی از بروکرهایی بوده که جوایز زیادی را در صنعت بازارهای بین المللی و ارائه خدمات مفید و کاربردی فارکس کسب کرده است. یکی دیگر از خدمات سامانه اول پرداخت، ارائه روش هایی برای برداشت وجه و شارژ حساب بروکر  FXTM می باشد؛ اگر قصد دارید تا فعالیت خود را در این بروکر شروع کنید و یا از قبل یکی از سرمایه گذاران و معامله گران بروکر فارکس تایم هستید، اکنون این فرصت را دارید تا خدمان برداشت وجه از حساب و شارژ حساب بروکر  FXTM خود را در سامانه ایمن و پر سرعت اول پرداخت انجام دهید. برای این کار در ادامه با ما باشید تا با نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا شویم.

ثبت نام و ورود به بروکر فارکس تایم FXTM

اگر تا به حال از طریق بروکر فارکس تایم اقدام به سرمایه گذاری و معامله نکرده اید؛ در قدم اول باید حساب کاربری در این بروکر افتتاح کنید و احراز هویت نمایید. ثبت نام در بروکر فارکس تایم برای همه معامله گران بسیار ساده و سریع انجام می گیرد و فرآیندی مشابه ثبت نام در سایر بروکر ها دارد. پس از وارد کردن اطلاعات اولیه مانند ایمیل شخصی تان، نام و نام خانوادگی و رمز عبور و ارائه شماره موبایل و شماره ثابت، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

شارژ حساب بروکر

شارژ حساب بروکر

در نظر داشته باشید که برای استفاده از خدمات همه بروکر ها، شما باید  قبل از شروع فعالیت خود مدارکی را مبنی بر احراز هویت خود مانند کارت ملی یا پاسپورت و برای تائید دقیق آدرس خانه خود یک قبض خدماتی مانند قبض آب یا قبض برق را در حساب کاربری خود آپلود کنید و پس از آن باید صبر کنید تا اطلاعات وارد شده شما در سایت بروکر مورد تائید کارشناسان قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که معمولا روند تائید اکانت و احراز هویت کاربران بسیار سریع انجام می گرد. شما قبل از تائید مدارک این فرصت را دارید تا حساب دمو یا آزمایشی فارکس خود را باز کنید و قبل از  آن که با پول حقیقی شروع به معامله نمایید، مهارت های خود را در حساب دمو بسنجید و حرفه ای تر شوید. با این حال، برای افتتاح حساب اصلی و اصطلاحاً Real فارکس در همه بروکر های معتبر، باید مدارک هویتی شما تائید شوند و بعد از آن می توانید شارژ حساب بروکر  FXTM خود را به میزان مورد نظرتان واریز کنید و معاملات خود را انجام دهید.

تمامی آیتم های مورد نیاز و اطلاعات و جزئیات در مورد حساب و پلتفرم معاملاتی شما به صورت دقیق، در پنل کاربری شما در سایت بروکر به سادگی در دسترس قرار می گیرد. یکی از ویژگی های مهمی که بروکر FXTM را از بسیاری بروکر دیگر متمایز می کند وجود اپراتور و مدیر حساب فارسی زبان می باشد که معامله گران ایرانی می توانند هر زمان که نیاز به پشتیبان داشته باشند، درخواست تماس خود را ارسال کنند و در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت نمایند.

انواع روش های واریز و برداشت وجه در بروکر FXTM

روش های مختلفی برای واریز و برداشت در بروکر فارکس تایم وجود دارد، با این حال برخی از این روش ها برای افراد مقیم ایران در دسترس نمی باشد که می توانید از آن ها صرف نظر نمایید و از روش های دیگر که در سامانه اول پرداخت برای شما در دسترس قرار گرفته است استفاده نمایید. به طور کلی روش های برداشت وجه و شارژ حساب بروکر  FXTM به صورت زیر می باشد :

  • کارت های اعتباری ویزا کارت و مستر کارت VISA & MASTER 
  • انتقال بانکی Bank Transfer
  • نتلر Neteller
  • اسکریل Skrill
  • ارزهای رمزنگاری (مانند بیتکوین، اتریوم و …)
  • کیف پول TC
  • وب مانی WebMoney
  • دیکسی پی DIXIPay
  • پرفکت مانی Perfect Money

همچنین اگر بروکر فارکس تایم را به عنوان بستر معاملاتی خود انتخاب می کنید، خوب است بدانید که مشاوران و کارشناسان این بروکر در روز های دوشنبه تا جمعه ساعت 6:30 صبح تا 3:30 دقیقه بامداد روز بعد (روزانه 21 ساعت) به صورت آنلاین به کاربران خدمات رسانی می کنند و بستری بسیار مناسب را برای کاربران تازه کار بازارهای بین المللی فارکس فراهم می آورند.

احراز هویت در بروکر فارکس تایم به چه صورت انجام می شود 

یکی از اقدامات مهمی که باید در هنگام افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم انجام دهید، احراز هویت می باشد. احراز هویت مرحله ای اجباری در همه بروکر ها می باشد که پس از طی این مرحله می توانید به راحتی به خدمات مختلف سایت بروکر ها دسترسی پیدا کنید. در بروکر فارکس تایم نیز برای انجام احراز هویت باید به روی داشبورد سمت چپ، روی گزینه مدارک من کلیک کنید و پس از آن در منویی که باز می شود باید گزینه بررسی و تائید پروفایل و حساب کاربری را برگزینید. پس از انجام این مراحل وارد صفحه ای می شوید که در آن شما باید مدارک شناسایی خود از جمله عکس از کارت ملی یا گواهینامه رانندگی شخصی تان را آپلود نمایید. نکته ای که در این جا باید به آن توجه نمایید این است که در هر بروکری که اقدام به ارسال مدارک شخصی می کنید، در نظر داشته باشید که اگر کارت ملی خود را ارسال می نمایید نیازی به ارسال تاریخ صدور و انقضا نمی باشد و از طرفی اگر قصد ارائه عکس از گواهینامه خود را دارید، باید تاریخ صدور و انقضای آن را به دقت ارسال نمایید. در صورت ارسال عکس کارت ملی به جای عکس گواهینامه، در قسمتی که با عبارت شماره سند آورده شده است نیز باید کد ملی خود را وارد نمایید. 

همچنین در قسمتی که با عبارت گواهی اقامت آورده شده است، شما باید عکس یکی از قبض های آب، برق وغیره را ارسال کرده و یا می توانید بیمه نامه و یا اجاره نامه خود را ارسال کنید. قبضی که ارسال می کنید، می تواند به نام خود شما هم نباشد. 

پس از پر کردن اطلاعات مربوط به مدارک، حال باید ایمیل خود را تائید نمایید. در این مرحله یک کد برای ایمیل شما ارسال کمی شود که باید شما آن را وارد نمایید و ایمیل خودتان را در سایت بروکر تائید کنید. حال که احراز هویت خود را به صورت کامل طی کردید، می توانید در بروکر اقدام به افتتاح حساب فارکس نمایید و پس از آن شارژ حساب بروکر  FXTM خود را انجام دهید. 

معرفی بروکر هات فارکس

شارژ حساب بروکر

شارژ حساب بروکر

هات فارکس یک پلت فرم جهانی و بستری بین المللی برا تجارت مالی آنلاین می باشد که به عنوان کارگزار چند دارایی در سال 2008 مورد تائید قرار گرفته است، این صرافی با گذشت بیش از 13 سال، همچنان با ارائه خدمات متنوعی به سرمایه گذاران خرده فروشی در تجارت فارکس، تجارت CFD، تجارت شرط بندی گسترده، معاملات اجتماعی و هم چنین فعالیت سهام خود، یکی از صرافی های قابل اعتماد و شناخته شده در جهان می باشد. صرافی هات فارکس به عنوان یک کارگزار جهانی شناخته می شود که مقر دفتر مرکزی آن در انگلستان می باشد.

روش های شارژ حساب بروکر هات فارکس چگونه است؟

هات فارکس را می توان ازجمله بروکرهایی دانست که روش های شارژ حساب بروکر هات فارکس و برداشت پول در آن، به روش های متعدد و متنوعی انجام می شود. شما به عنوان یک سرمایه گذار فارکس، پس از آن که مدارک معامله‌ گری خود را ارسال کرده و احراز هویت خود را تائید کردید، این فرصت را دارید تا شارژ حساب بروکر هات فارکس را انجام دهید. یکی از مهم‌ترین خدماتی که بروکر هات فارکس برای معامله گران و سرمایه گذاران ارائه کرده است این است که اگر در شرایطی، مدارک فرد از سوی کارگزاری، مورد تائید واقع شود، هات فارکس به او مستر کارت و یا ویزا کارت مخصوصی را ارائه می کنید. با دریافت این کارت ها، معامله گران به راحتی می ‌توانند سودهای خود را از تمام خودپرداز های این شبکه بانکی بین المللی در حساب خود دریافت نمایند. علاوه بر این روش های واریز و برداشت وجه به حساب معاملاتی معاملاتی صرافی هات فارکس به راحتی از طریق روش های ویزا کارت، مستر کارت، انواع کیف پول های الکترونیکی از قبیل پی پال، اسکریل، وب مانی، نیز قابل انجام می باشد.

آیا شارژ حساب بروکر هات فارکس برای ایرانیان امکان پذیر است؟

همان طور که در مورد بروکر های بین المللی اشاره کردیم، کشور ایران به جهت محدودیت های ناشی از تحریم ها در زمینه هرگونه فعالیت های معاملاتی و تجاری با بروکر ها و کارگزاری های بین المللی با سختی ها و مشکلات بسیاری رو به رو می باشد. علاوه بر این، باید بدانید که کشور ایران از پذیرش مقررات FATF خودداری کرده است و از همین رو حتی بروکر هایی که قصد همکاری با ایران را داشته باشند باید تحت نظارت بسیار شدید رگولاتوری و نهادهای نظارتی به فعالیت خود ادامه دهند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اکنون تعداد محدودی از بروکرهای بین المللی با ایران همکاری می کنند و برخی از آن ها از ادامه همکاری با ایران صرف نظر کرده‌اند و استفاده از خدمات هات فارکس نیز نسب به خدمات سایر بروکر های این لیست تا حدودی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. 

احراز هویت و شارژ حساب بروکر هات فارکس

به جهت افتتاح حساب و شارژ حساب بروکر هات فارکس در این بروکر، شما ابتدا نیاز دارید تا حسابی داشته و احراز هویت انجام دهید و در نهات به عضویت در این بروکر درآیید. اگر تا کنون با بروکر های دیگر کار کرده اید، بهتر است بدانید که مراحل ثبت نام و احراز هویت در این بروکر درست مانند بروکر های دیگر بسیار آسان و در دسترس می باشد.

برای این کار شما باید ابتدا در قسمت ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق وارد کنید پس از آن نیز باید از دو مدرک شناسایی خود یکی تائید کننده اطلاعات شخصی  و هویتی و دیگری تائید کننده آدرس ایمیل و محل سکونت خود را برای بروکر هات فارکس ارسال کنید. پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به بروکر هات فارکی، مدارک شما مورد ارزیابی قرار می گیرد و صحت آن بررسی می شود. در شرایطی که  اطلاعات ارسالی صحیح و مورد تائید بروکر بوده باشد شما به عنوان معامله گر می توانید ادامه مراحل را که همان شارژ حساب بروکر هات فارکس و افتتاح حساب می باشد را طی کنید.

مزایای استفاده از بروکر هات فارکس

  • اسپرد های مناسب برای سرمایه گذاران مبتدی و حرفه ای 
  • تنوع حساب معاملاتی
  • ابزار های معاملاتی متنوع
  • حساب اسلامی بدون بهره شبانه و حساب دمو یا آزمایشی
  • تنوع در روش های شارژ حساب بروکر هات فارکس و برداشت 
  • امکان معامله هشت رمز ارز

نحوه شارژ حساب هات فارکس از طریق سامانه اول پرداخت

شما برای استفاده از خدمات صرافی هات فارکس باید پس از انجام مرحله احراز هویت در این سامانه و گذر کردن از مراحل افتتاح حساب، حساب مورد نظر خود در هات فارکس را به راحتی از طریق حساب کاربری خود در سامانه اول پرداخت شارژ کنید. لازم به ذکر است که در صرافی هات فارکس سه نوع حساب متنوع برای تریدرها و معامله گران وجود دارد که عبارتند از؛ حساب میکرو، حساب زیرو و حساب پریمیوم. معامله گران این فرصت را دارند تا حساب مورد نظر خود را طبق هدف خود از انجام معاملات افتتاح نمایند و به هر کدام از این حساب ها از طریق سامانه اول پرداخت، واریز وجه انجام دهند.

بهترین بروکر فارکس 

بروکر های متعدی در دنیا وجود دارند که تعداد آن ها نیز در حال افزایش است. با این حال، برای آن که بتوانید بروکر مورد نظر خود را انتخاب کنید باید به موارد بسیاری توجه نمایید که مهم ترین آن ها رگوله بودن بروکر می باشد. رگوله بودن یک بروکر به معنای معتبر بودن آن استو همچنین کارمزد هایی که هر بروکر دریافت می کند، با یکدیگر متفاوت می باشد. محبوبت ترین بروکر هایی که در ایران خدمات رسانی می کنند و شما می توانید از طریق سامانه اول پرداخت اقدام به شارژ و برداشت از حساب خود در آن ها نمایید، بروکر های آلپاری، هات فارکس و فارکس تایم  می باشند. 

جمع بندی

اگر شما علاقمند به فعالیت در زمینه بازار های مالی و فارکس هستید و قصد دارید فعالیت خود را به عنوان یک معامله گر شروع کنید، در قدم اول باید بدانید که از چه شیوه ای قصد شارژ حساب و برداشت از حساب خود را دارید. در واقع روش های پرداخت بسیاری وجود دارند که برخی از آن ها کارمزد های بسیاری را شامل می شوند. اول پرداخت به عنوان یکی از معتبرترین سامانه های پرداخت آنلاین، با ارائه خدمات نوین و پر سرعت و همچنین مکارمزد های پایین، در خدمت شماست تا شما بتوانید مسیر تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای را در کنار ما طی نمایید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT