کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی

7 کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی 2022

زمان مطالعه 5 دقیقه

تازه فیلمسازی را شروع کرده اید؟ شاید نیاز به یک منبع الهام بخش دارید. این چند کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی را بررسی کنید.

اگر از کسی بپرسید که در اوایل دهه 2000 چه کار کرده است و او بگوید که یک فیلمساز است، احتمالاً یک مجموعه بزرگ و گران قیمت دوربین فیلمبرداری را تصور کرده اید. اما اکنون، پیشرفت فناوری به حدی رسیده است که هر کسی با گوشی هوشمند می‌تواند ویدیوهای شگفت انگیزی ایجاد کند و الهام‌بخش مردم در سراسر جهان باشد.

در روزهای اولیه کار به عنوان فیلمساز یا فیلمبردار، متوجه منحنی یادگیری شدید خواهید شد، به خصوص اگر تجربه کار با دوربین نداشته باشید. خوشبختانه، منابع رایگان زیادی به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد تا شما را در مسیر درست حرکت دهند.

مسلما یوتیوب بهترین مکان برای یادگیری چگونگی تبدیل شدن به یک فیلمساز است و در این مقاله هفت کانال مفید را معرفی می کنیم.

1.کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی: Matti Haapoja

Matti Haapoja

Matti Haapoja

Matti Haapoja یک یوتیوبر فنلاندی-کانادایی است که در تورنتو مستقر است. او تا زمان نوشتن این مقاله در مارس 2022 بیش از یک میلیون مشترک دارد. محتوای او از وبلاگ نویسی تا نکاتی برای گرفتن فیلم بهتر با دوربین شامل می‌شود.

Haapoja به طور مرتب تجهیزات فیلمسازی و عکاسی را به همراه نکاتی در مورد ساده سازی فرآیند تولید و گرفتن نتایج بهتر بررسی می کند. او عمدتاً از Final Cut Pro استفاده می کند.

شما همچنین ویدیوهایی را برای Adobe Premiere Pro پیدا خواهید کرد. او علاقمند به هنر خود است، این دلیلی است که ویدیو های او را لذت بخش می‌کند.

2. Sebastian Jeffries

Sebastian Jeffries

Sebastian Jeffries

Sebastian Jeffries یک یوتیوبر و سازنده محتوا است که در لندن زندگی می کند. کانال او با کمی بیش از 18000 مشترک تا اواسط مارس 2022، Jeffries را به یک جواهر پنهان تبدیل کرده است.

او چندین پست ارزشمند مرتبط با فیلمبرداری در کانال YouTube خود دارد، از جمله نکاتی برای بهبود نور و استفاده موثرتر از Premiere Pro.

علاوه بر محتوا در مورد ویرایش و تنظیمات ویدیو، نکات مختلفی در مورد خلاقیت خواهید یافت. برخی دیگر از ویدیوهای Jeffries شامل ساختن Reel های بهتر در اینستاگرام و ایجاد پست های TikTok است.

3.کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی: The IceLandic Guy

The IceLandic Guy

The IceLandic Guy

شاید قبلا نام مرد ایسلندی را شنیده باشید. او با نام واقعی آرنولفور در استکهلم سوئد زندگی می کند. در زمان نگارش این مقاله، IceLandic Guy بیش از 90000 مشترک در یوتیوب دارد.

بیشتر محتوای کانال مربوط به عکاسی است، اما او مدتی فیلمبردار بوده است. او قبلاً کانال های یوتیوب داشت که در آن زندگی خود را به عنوان یک شعبده باز مستند می کرد.

مرد ایسلندی از این تجربه برای ارائه آموزش های مفید برای تولید ویدیوهای YouTube بهتر، همراه با چندین نکته برای بهبود نتایج شما با Premiere Pro استفاده کرده است.

با این حال، او فراتر از نرم افزار در مورد فرآیند ویرایش ویدیو صحبت می کند. در این کانال، مطالبی در مورد انتخاب موسیقی و صداها، به همراه نحوه صحبت کردن در مقابل دوربین و خیلی چیزهای دیگر پیدا خواهید کرد.

4.کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی: Aidin Robbins

Aidin Robbins

Aidin Robbins

Aidin Robbins یک فیلمساز ساکن ایالات متحده است. او با چندین برند بزرگ از جمله برند سوئیسی پوشاک ماموت و ارائه دهنده لوازم الکترونیکی ژاپنی پاناسونیک کار کرده است. کانال یوتیوب او بزرگ است و بیش از 250000 نفر او را دنبال می کنند.

ویدیوهای Robbins سبک سینمایی مشخصی دارند و او در کانال خود در مورد چگونگی دستیابی به آن صحبت می کند.

همچنین محتوایی در مورد ساخت تصاویر جذاب تر برای رسانه های اجتماعی پیدا خواهید کرد. او همچنین در مورد سایر جنبه های پس از تولید، مانند تعمیر فیلم هایی که طبق برنامه پیش نمی رفت، صحبت می کند.

علاوه بر جنبه های مبتنی بر فناوری فیلم سازی، Robbins ویدیوهای متعددی در مورد بهبود فیلم سازی به طور کلی دارد، مانند انتخاب مکان های بهتر.

5.کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی: Edward lee Films

Edward lee Films

Edward lee Films

Edward Lee یک فیلمساز ساکن سیاتل، واشنگتن است. او دارای پیشینه ای خلاقانه و قوی است. او در گذشته عکاسی زیادی انجام داده است. Lee همچنین به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی برای Rhino Camera Gear کار می کرد.

در اواسط مارس 2022، Lee به 50000 مشترک یوتیوب نزدیک شد. هدف کانال او کمک به افراد خلاق است تا در کار خود بهتر شوند.

اگر از منظر فیلمسازی مرتبط با فناوری به ویدیوهای او نگاه کنیم، نکاتی در مورد مینیمالیسم دیجیتال و نقدهایی در مورد تجهیزات مختلف دوربین خواهید یافت.

در کانال Lee، می‌توانید ویدیوهای زیادی بیابید که در آنها به شما یک گشت و گذار در فضای کاری خود می‌دهد و درباره اینکه چگونه همه چیز را مرتب نگه می‌دارد صحبت می‌کند.

6. Teppo Haapoja

Teppo Haapoja

Teppo Haapoja

Teppo Haapoja برادر Matti است و در فنلاند زندگی می کند. در زمان نگارش این مقاله، او تقریباً 80000 مشترک دارد.

Haapoja چندین ویدیو دارد که به شما کمک می‌کند فیلم سازی خود را بهبود ببخشید و هنگام خرید تجهیزات جدید تصمیمات بهتری بگیرید.

کانال او دارای نظراتی در مورد دوربین و لنز، همراه با نکاتی برای راه اندازی یک کانال YouTube و توصیه هایی برای ایجاد یک تجارت سودآور و پایدار است.

Haapoja همچنین دارای وبلاگ های متعددی است که سفرهای خود را در آنها منتشر می‌کند.

7.کانال یوتیوب برای آموزش فیلمسازی: Film Booth

Film Booth

Film Booth

آخرین مورد در لیست فیلم سازی ما، کانال یوتیوب Film Booth است، یک سازنده محتوا که در بریتانیا زندگی می‌کند.

او بیش از 130000 مشترک دارد و محتوای او تقریباً به طور انحصاری بر رشد یک کانال YouTube متمرکز است، با کاتالوگ بزرگی از نکات و ترفندها برای کمک به شما در انجام این کار.

ویدئوهای Film Boost بر بهبود تجربه بیننده، همراه با افزایش و حفظ مشترکین تمرکز دارند. او در مورد تولید محتوای طولانی بهتر صحبت می‌کند.

همچنین مشخص می‌کند چگونه می‌توانید از ویژگی YouTube Shorts به بهترین نحو استفاده کنید.

Film Boost همچنین دارای چند ویدیو در رابطه با ویرایش محتوا و جذب مخاطب است. همچنین نکات و ترفندهایی را از سازندگانی که تجربه قابل توجهی در این فضا دارند پیدا خواهید کرد. می‌توانید این نکات را یاد بگیرید و در کانال خود اعمال کنید.

در یوتیوب منابع زیادی برای فیلمسازی وجود دارد

فیلمسازی بیش از هر زمان دیگری راحت شده است. تقریباً هر کسی می‌تواند بدون نیاز به دریافت مدرک، یک فیلمبردار عالی شود. اگر شما علاقه خاصی به فیلم برداری دارید، فرصت های زیادی برای این کار دارید.

کانال های YouTube که در این مقاله فهرست کرده‌ایم دارای طیف متنوعی از محتوای ارزشمند هستند که به شما امکان می‌دهند بهتر ویرایش کنید و فیلم های جالب تری را ثبت کنید. شما در حرفه خود بهتر خواهید شد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT