سایت Phantom FX

معرفی سایت Phantom FX | پرداخت در سایت Phantom | آموزش کامل ترید کردن

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر در معامله و تجارت تازه کار هستید و می خواهید تازه شروع کنید و قصد دارید در یک سال آینده حرفه ای شوید یا اگر یک تریدر حرفه ای هستید اما میخواهید حاشیه سود خود را بالاتر ببرید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی سایت Phantom FX می پردازیم.

معرفی سایت Phantom FX

سایت Phantom FX

سایت Phantom FX

Phantom روش ها و مهارت های معاملاتی را به شما یاد میدهد تا در بازارهایی مانند فارکس بتوانید درآمد کسب کنید. هدف اصلی Phantom این است که در عرض 12 ماه شما را به سمت اعتماد، ثبات و سودآوری هدایت کند. سبک معاملاتی Phantom  مبتنی بر عملکرد قیمت و ساختار بازار با رویکرد عرضه و تقاضا “پول هوشمند” است و بنابراین نیازی به هیچ شاخصی نیست.  

پول هوشمند (Smart Money) به سرمایه‌ای گفته می‌شود که توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری، خبره‌های بازار و سایر متخصصان مالی اداره می‌شود. 

ویژگی های Phantom فارکس

Phantom FX دارای اعضایی از سراسر جهان (100+ کشور) است که شامل اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا، آفریقا و غیره می باشد. مهم نیست که در حال حاضر کجا زندگی می کنید، به راحتی می توانید به Phantom FX بپیوندید و راه و روش معاملات را یاد بگیرید.

این شرکت اعتقاد دارد که اگر می‌خواهید در بلندمدت به یک تریدر سودآور FX تبدیل شوید، نباید به دنبال کپی کردن معاملات سایر معامله‌گران از طریق سیگنال باشید. در عوض باید باید مهارت های معامله را یاد بگیرید و مستقل عمل کنید. البته Phantom ایده‌هایی برای معامله های روزانه به شما ارائه می‌دهد. این شرکت آموزشی به شما کمک کند تا در حین یادگیری و ارزیابی ایده‌های تجاری خود، استراتژی هایی را به کار ببرید.

سایت Phantom FX

سایت Phantom FX

 Phantom به هیچ بروکری یا کارگزاری وابسته نیست، با این حال بسیاری از دانشجویان این کمپانی از بازارهایی مانند Tio Markets، IC Markets، FXCM و Oanda استفاده می‌کنند.

مزایای شرکت در دوره های Phantom

  • دوره و روش معاملاتی فانتوم 
  • ارسال هفتگی آموزش های جدید آنالیز بازار و ارزهای برتر
  • جلسات هفتگی با Zoom با مربیان (شامل جلسات پرسش و پاسخ)
  • پشتیبانی و راهنمایی 24 ساعته و 7 روز هفته از سوی تیم مربیان
  • دسترسی به انجمن دیسکورد با به بیش از 2000 عضو 
  • بحث و گفتگو در مورد تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری ایده های تجاری در کانال های چت اختصاصی 
  • ایده های معاملاتی برای کسب درآمد

برای شروع معامله به چه میزان سرمایه نیاز است؟

برای شروع نیازی به سرمایه نیست. برای یادگیری بیشتر می توانید از حساب های معاملاتی آزمایشی استفاده کنید.

روش های پرداخت در Phantom

Phantom در حال حاضر Visa Debit، Mastercard، American Express یا PayPal را می پذیرید. شما می توانید نوع پرداخت خود را هنگام تسویه حساب انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با بیت کوین پرداخت کنید اما فقط در یک دوره 3، 6 یا 12 ماهه. اگر سؤالی در رابطه با پرداخت دارید، میتوانید از طریق ایمیل به آدرس [email protected] برای فانتوم ارسال کنید.

نحوه کار Phantom

پس از پرداخت، به داشبورد اعضای جدید فانتوم هدایت می شوید که در آن همه محتوای آموزشی قرار دارد. در صفحه اصلی نیز دعوتنامه Discord انجمن برای شما وجود دارد. برای استفاده حداکثری از Phantom، از استراتژی های آموزش داده شده استفاده کنید. هر زمان که سوالی داشتید، میتوانید در داخل انجمن به Phantom پیام دهید و تیم فانتوم در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

طرح های عضویت Phantom
سایت Phantom FX

سایت Phantom FX

  • ماهانه : 80 دلار
  • سالانه : 800 دلار
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT