راهنمای خرید با ویزا کارت و مستر کارت

خرید با ویزا کارت و مستر کارت | خرید از درگاه پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از انواع کارت‌های پرداخت بین المللی ویزا کارت ومسترکارت نام دارد. این کارت‌ها همانند کارت‌های بانکی امکان پرداخت‌های جهانی را برای شما فراهم می‌کند. مثلا فرض کنید قصد دارید در یک آزمون زبان مانند آیلتس یا تافل شرکت کنید، با توجه به اینکه پرداخت‌ها به دلار خواهند بود و به واسطه تحریم‌های بی‌رحمانه، امکان واریز وجه توسط کارت‌های بانکی ایرانی مقدور نیست، شما نیازمند خرید با ویزا کارت و مستر کارت هستید.

خرید با ویزا کارت

اطلاعات مورد نیاز هنگام خرید با ویزا کارت و مستر کارت

 امکان خرید با ویزا کارت و مستر کارت

این کارت‌ها علاوه براین که امکان پرداخت‌های اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد با دستگاه های POS (کارت خوان) خرید حضوری انجام دهید، از ATM ( خود پرداز) پول برداشت کنید و یا حتی به صورت آفلاین از طریق تلفن یا فرم های کاغذی پرداخت های خود را انجام دهید. به نوعی بسیار شبیه کارت‌های بانکی در کشور ایران است و حتی مشخصات روی کارت هم تا حدودی مشابه می‌باشد:

  • شماره ۱۶ رقمی کارت (digits card number)
  • نام دارنده کارت (Billing Name)
  • تاریخ انقضای کارت (valid through date)
  • کد سه رقمی پشت کارت (CV/CVV2/ CVC2)
  • آدرس درخواست کننده کارت (Billing Address)

راهنمای خرید با ویزا کارت و مستر کارت

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

با توجه به امنیت خرید اینترنتی بین المللی، انجام مجموعه‌ای از نکات زیر هنگام خرید از داخل ایران ضروری است:

از IP ایران استفاده نکنید. بسیاری از درگاه‌های پرداخت اینترنتی با IP ایران ارتباط برقرار نمی‌کنند و در نتیجه خرید شما انجام نمی‌شود. برای تغییر IP از ابزار‌های تغییر دهنده استفاده کنید. توجه داشته باشید لازم است در طول فرآیند پرداخت، IP شما ثابت هم باشد. نرم افزارهایی که در طول زمان تغییر IP می‌دهند پرداخت شما را دچار مشکل خواهند کرد. بدین منظور شما می‌توانید با استفاده از تهیه یک VPS، از ثابت بودن IP مطمن باشید.

در هنگام استفاده از ویزا کارت شما به رمز دوم نیاز نخواهید داشت و با وارد کردن مشخصات کارت، خرید انجام می شود.

یکی از مشخصات خرید با ویزا کارت آدرس یا همان Billing Address است. بیلینگ ادرس (billing address) آدرسی است جهت ارسال صورت حساب مالی استفاده می‌شود. این آدرس را بر روی کشور امارات قرار دهید. بسیاری از سایت ها، کشور صادر کننده کارت را شناسایی می‌کنند و در صورتی که billing address خود را غیر از امارات (ایران، آمریکا و …) قرار دهید پرداخت شما را تایید نخواهند کرد.

در این میان اگر شما قصد خرید کالایی را داشته باشید با آدرسی به نام Shipping Address مواجه می‌شوید. این آدرس محل دریافت کالا را مشخص می‌کند و اگر خود سایت مشکلی با ارسال کالا به ایران نداشته باشد، می‌توانید آدرس ایران را درج کنید و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت بدون داشتن کارت فیزیکی

خرید با ویزا کارت و مستر کارت در ایران

در حال حاضر امکان صدور ویزا کارت و مسترکارت فیزیکی به دلیل شرایط تحریم برای ایرانی‌ها وجود ندارد و تهیه آن بسیار دشوار و پر ریسک است. با این حال اگر قصد خرید با ویزا کارت و مستر کارت از سایت خارجی را دارید، این شرایط برای شما فراهم است. شما کافی است وارد سایت مجموعه اول پرداخت شده و از خدمات خرید با ویزا کارت و مسترکارت استفاده کنید. به سرعت با پرداخت ریالی، معادل دلاری آن از طریق ویزا و مسترکارت شرکت، پرداخت آنلاین به نام شما انجام می‌گیرد.

خدمات خرید با ویزا کارت و مسترکارت

 

امتیاز 5/5 - از 97 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT