درگاه های پرداخت سایت های خارجی آنلاین

درگاه های پرداخت سایت های خارجی و فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه به واسطه رشد کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت، فروشگاه‌ها در تمام دنیا سعی دارند که علاوه بر امکان فروش در کشور خودشان، امکان فروش و ارسال به دیگر کشورها را هم فراهم آورند. به همین دلیل به طور معمول درگاه های پرداخت سایت های خارجی باید به سیستم‌های پرداخت بین‌المللی متصل باشند تا مراجعه کنندگان به راحتی از هر نقطه از دنیا اقدام به خرید نمایند. این موضوع برای هر سایت خارجی که فروشگاه آنلاین دارد (از سایت‌های چینی تا سایت‌های آمریکایی) یکسان است.

کدام درگاه های پرداخت سایت های خارجی بیشتر مورد استفاده است؟

درگاه های پرداخت بین‌المللی بسیار زیاد هستند، با این حال اکثر سایت‌های خارجی ترجیح می‌دهند که سراغ درگاه‌هایی بروند که کاربران بیشتری با آن آشنایی دارند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گزینه‌های مختلفی در هنگام سفارش کالا یا خدمات از طریق سایت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. به طور معمول هنگامی که مشتری، کالای انتخاب شده را در سبد خرید خود قرار داد و وارد فرایند Checkout شد، در مرحله آخر که به payment method معروف است، باید روش پرداخت هزینه توسط مشتری مشخص شود.

درگاه های پرداخت سایت های خارجی ویزا

تصویر بالا مرحله پرداخت یک سایت فروشگاهی چینی است که کاربران ما از آن خرید کرده‌اند، همانطور که مشاهده می‌کنید در این مرحله گزینه‌های متفاوتی برای پرداخت وجود دارد.

 

نوع تراکنش و الگوی پرداخت آنلاین متفاوت است (پیشنهاد می‌شود مقاله درگاه های پرداخت آنلاین و آشنایی با انواع آن‌ها را مطالعه فرمایید)

۱- درگاه پرداخت Paypal : سرعت بالای پرداخت‌ها به همراه امنیت خوب Paypal، باعث شده است که بیشتر سایت‌های معتبر دنیا جهت ارایه محصول و خدمات خود از این درگاه استفاده نمایند. (برای خرید با پی پال اینجا را کلیک کنید)

۲- درگاه پرداخت Webmoney : درگاه پرداخت Webmoney در فروشگاه‌های آنلاین کشور روسیه و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین کشورهای آسیای شرقی و اروپای شرقی مورد استفاده است. امنیت بالا و تراکنش‌های سریع با کارمزد ناچیز، از مزایای این درگاه آنلاین می‌باشد. (برای خرید با وب مانی اینجا را کلیک کنید)

۳- درگاه پرداخت perfect money : درگاه پرداخت Perfect money در فروشگاه‌های آنلاین کشورهای آمریکای جنوبی و برخی سایت‌‌های آسیایی مورد استفاده است. (برای خرید با پرفکت مانی اینجا را کلیک کنید)

۴- درگاه پرداخت Visacard و Mastercard : امروزه بیشتر فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر دنیا جهت ارایه محصول یا خدمات خود از درگاه‌های پذیرنده Visacard و Mastercard استفاده می نماید. Visacard و Mastercard دو کمپانی ارائه دهنده خدمات مالی در آمریکا هستند که امکان صدور کارت‌های اعتباری بانکی را فراهم می‌کنند. (برای خرید با ویزا و مستر کارت اینجا را کلیک کنید)

۵- درگاه پرداخت skrill : شرکت Skrill یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه ارائه خدمات انتقال وجه الکترونیکی است که بعد از شرکت Paypal به میان آمد. اصلی‌ترین ویژگی که این شرکت، سطح امنیت بالا در زمینه کاهش خطرات کلاهبرداری و پولشویی است. (برای خرید با اسکریل اینجا را کلیک کنید)

۶- پرداخت از طریق Western Union : در حقیقت Western Union یکی از بهترین روش‌های ارسال حواله ارزی می‌باشد. اگر شما قصد انتقال مبالغ بالا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارید، در حال حاضر Western Union دارای شعب مختلفی در سراسر جهان است که امکان انتقال ارز به صورت مراجعه حضوری به شعب و آنلاین را فراهم کرده است. البته به دلیل کارمزد بالا، برای خرید آنلاین مبالغ کم به صرفه نیست. (برای خرید با وسترن یونیون اینجا را کلیک کنید)

۷- پرداخت از طریق Money Gram : سرویس پرداخت آنلاین Money Gram مشابهت زیادی با سرویس Western Union دارد. چرا که این شبکه پرداخت، در سراسر جهان دارای شعبه بوده و خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین ارایه می‌دهد.

۸ – درگاه پرداخت American Express : یکی دیگر از درگاه‌های محبوب در دنیا American Express یا به اختصار Amex است. این شرکت که به عنوان خدمات مالی آمریکایی در نیویورک قرار دارد، امروزه در تمام دنیا شعبه دارد و به همین دلیل سایت‌های زیادی درگاه American Express در فروشگاه خود قرار داده‌اند.

۹- درگاه پرداخت Discover Card : درگاه Discover Card که بیشتر برای پرداخت‌های دانشگاهی و خدمات دانشجویی و وام شناخته می‌شود، در بسیاری از سایت‌های آمریکایی و آسیایی مورد استفاده است.

حال که با نمونه‌ای از درگاه های پرداخت سایت های خارجی آشنا شدید، در صورتی که می‌خواهید از فروشگاه یک سایت خارجی خرید کنید یا از خدمات آن استفاده کنید، می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT